Dratquote:
Whoop whoop niet, maar meep meep misschien wel:quote:
Ik heb wel m'n twee kerstoutfits compleet. Misschien dat dat whoooop whooooop is?quote:
Picsquote:Op donderdag 13 december 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel m'n twee kerstoutfits compleet. Misschien dat dat whoooop whooooop is?
quote:
Isle of Man...quote:Op donderdag 13 december 2012 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Whoop whoop niet, maar meep meep misschien wel:
En toch zou ik die route best eens willen rijdenquote:
Ben erg benieuwdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Outfit 1. Zwart satijnen jurk met een rozig/beige kanten vestje. Zwarte hold-ups en zwarte pumps. Een tasje in de kleur van het vestje.
Outfit twee is een groen jurkje met een enorme zwarte strik erop. Nou ja, enorm... Iig een grote zwarte strik. Ik ga er een zwart getailleerd colbertje over dragen, zwarte hold-up kousen en roodbruine laarsjes.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Outfit 1. Zwart satijnen jurk met een rozig/beige kanten vestje. Zwarte hold-ups en zwarte pumps. Een tasje in de kleur van het vestje.
Outfit twee is een groen jurkje met een enorme zwarte strik erop. Nou ja, enorm... Iig een grote zwarte strik. Ik ga er een zwart getailleerd colbertje over dragen, zwarte hold-up kousen en roodbruine laarsjes.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Dank jequote:
El_Thijs approves.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Outfit 1. Zwart satijnen jurk met een rozig/beige kanten vestje. Zwarte hold-ups en zwarte pumps. Een tasje in de kleur van het vestje.
Outfit twee is een groen jurkje met een enorme zwarte strik erop. Nou ja, enorm... Iig een grote zwarte strik. Ik ga er een zwart getailleerd colbertje over dragen, zwarte hold-up kousen en roodbruine laarsjes."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
sowieso, maar no way dat ik dan de limiet op zou zoekenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toch zou ik die route best eens willen rijden
En loop je niet de hele tijd met je arm voor je buik rondquote:Op donderdag 13 december 2012 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Uiteraard zit mijn haar met de kerstdagen beter en heb ik geen telefoon voor m'n hoofd
.
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Outfit 1. Zwart satijnen jurk met een rozig/beige kanten vestje. Zwarte hold-ups en zwarte pumps. Een tasje in de kleur van het vestje.
Outfit twee is een groen jurkje met een enorme zwarte strik erop. Nou ja, enorm... Iig een grote zwarte strik. Ik ga er een zwart getailleerd colbertje over dragen, zwarte hold-up kousen en roodbruine laarsjes.Hoiquote:![]()
Jaquote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En loop je niet de hele tijd met je arm voor je buik rond
Je mag in die kleren zeer zeker uit eten met me tijdens kerstquote:Op donderdag 13 december 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik bewust voor de foto gedaan, zie je het vestje wat beter.
Allicht niet, al kan mijn motor max 170. Maar de landschappen daar lijken me geweldig om eens door te cruisenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
sowieso, maar no way dat ik dan de limiet op zou zoeken
Niet eens?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
sowieso, maar no way dat ik dan de limiet op zou zoeken
Mijn kerst is eigenlijk al vol geplandquote:Op donderdag 13 december 2012 13:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je mag in die kleren zeer zeker uit eten met me tijdens kerst
I know.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
daar gaan jaarlijks ervaren mannen dood, dus nee.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ma gaat zeggen wanneer ze ziet dat ik m'n hakken aan wil doen.
zaterdag verjaardag. een flink samenkomen van de hele familie. (meerdere verjaardagen in 1) in een kroeg in Amsterdamquote:Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
En wat zijn de wilde weekendplannen van iedereen?
Zaterdag meet. Zondag bijkomen van meet.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrijdag kroeg. Zaterdag ook iets van dien aard. Zondag misschien eens een bezoekje bij mijn vader afleggen.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Teveel hooi op de vork, of teveel gas op de fiets.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
daar gaan jaarlijks ervaren mannen dood, dus nee.
Ballerina's meenemen een optie?quote:
Welke meet?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zaterdag meet. Zondag bijkomen van meet.
Niet bijster spannend dus
Jammerquote:Op donderdag 13 december 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn kerst is eigenlijk al vol gepland. Ik ben benieuwd wat ma gaat zeggen wanneer ze ziet dat ik m'n hakken aan wil doen
.
Op stap, lang leven de lol.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Kijk maar in het 25/35-jarigen topicquote:
Ja, doe ik ook. Maar volgens mij vieren we eerste kerstdag vooral bij ons thuis, dus dan is het eenvoudig.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ballerina's meenemen een optie?
[..]
Welke meet?
Ja, of gewoon nietquote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jammer
Doen we het gewoon een andere keer
[..]
Op stap, lang leven de lol.
goedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Outfit 1. Zwart satijnen jurk met een rozig/beige kanten vestje. Zwarte hold-ups en zwarte pumps. Een tasje in de kleur van het vestje.
Outfit twee is een groen jurkje met een enorme zwarte strik erop. Nou ja, enorm... Iig een grote zwarte strik. Ik ga er een zwart getailleerd colbertje over dragen, zwarte hold-up kousen en roodbruine laarsjes.
vrouwen met bril
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Moet kunnen dan toch.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook. Maar volgens mij vieren we eerste kerstdag vooral bij ons thuis, dus dan is het eenvoudig.
[..]
Ja, of gewoon niet.
Die bril gaat niet op.quote:
Je kent mequote:Op donderdag 13 december 2012 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet kunnen dan toch.
Subtiel weer
waarom?quote:
Je bent te veel met huppel om gegaan, te zien aan je reactiequote:Op donderdag 13 december 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook. Maar volgens mij vieren we eerste kerstdag vooral bij ons thuis, dus dan is het eenvoudig.
[..]
Ja, of gewoon niet.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Outfit 1. Zwart satijnen jurk met een rozig/beige kanten vestje. Zwarte hold-ups en zwarte pumps. Een tasje in de kleur van het vestje.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nee niks kusje kroelquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 13 december 2012 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee niks kusje kroel
Ik gaat me vanavond weer in slaap huilen
Komt goed, ben dood moequote:
Feesten, hier en daarna 3 dagen uitkateren.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier gaat iets mis!!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent te veel met huppel om gegaan, te zien aan je reactie
Ja? Nee toch?quote:
Zo heel soms haat ik jou gewoonquote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Feesten, hier en daarna 3 dagen uitkateren.
ON-MO-GE-LIJK!quote:
Mij de schuld geven van Samzz dr subtiliteit, daar ben ik het niet mee eens hoor!!quote:
Open bar, ik zal een lading drank voor je achterover slaan!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo heel soms haat ik jou gewoon![]()
Nu bijvoorbeeld
Dank u!!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Open bar, ik zal een lading drank voor je achterover slaan!![]()
![]()
Ik zie enees toch hele duidelijke invloeden van jou!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij de schuld geven van Samzz dr subtiliteit, daar ben ik het niet mee eens hoor!!
Feescht ende gezelligheid!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank u!!
Eens zien of ik een bvo'tje voor vanavond kan regelen. I need booze!!
dit weekend doe ik rustig aanquote:Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Als voetbal door gaat kan je die weet wel wie spreken voor die je weet wel wat voor datequote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit weekend doe ik rustig aan
Helemaal niets dus! Al hoop ik wel dat het voetbal doorgaat zaterdag
ze is weer terug bij haar exquote:Op donderdag 13 december 2012 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als voetbal door gaat kan je die weet wel wie spreken voor die je weet wel wat voor date
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze is weer terug bij haar ex
Moequote:Op donderdag 13 december 2012 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie ik???
Ik heb 2 weekenden gefeest, ik ben een moe
houd......... Je....... Bek.......!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moe
Maar dan.... Dat houd in..... Oud... Dat je..... Oud ...... Aan het...... Aan het word.....worden bent!
Hey hey hey niet zo hequote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
houd......... Je....... Bek.......!
Morgen sollicitatiegesprek om half 12
ja dat is wel de bedoeling! Maar jij kan nooit!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey hey hey niet zo he
En volgens jaar, jij en ik loesoe!
Neequote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is wel de bedoeling! Maar jij kan nooit!
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie ik???
Ik heb 2 weekenden gefeest, ik ben een moe
Ik vind het wel aandoenlijk dat je mij als lief meisje ziet.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie enees toch hele duidelijke invloeden van jou!!!
Zo een lief meisje als samzz zal dat zelf nooit kunnen bedenken
racen doe je nou eenmaal op de limiet.. en aangezien ze daar niet zoveel grindbakken hebbenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Teveel hooi op de vork, of teveel gas op de fiets.
Soms is het verschil zo klein...
ja meneer gekquote:Op donderdag 13 december 2012 14:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee
Maar gaat goed komen volgend jaar!
Maar niet miepen dan dat je moe bent he? Gewoon door halen!
Ben je dat niet dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel aandoenlijk dat je mij als lief meisje ziet.
Ga slapen danquote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap niet waar een vandaan komt
Ik ben gewoon echt moe denk ik
Het opstaan om 7 uur lukt ook nog niet echt zeker?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap niet waar een vandaan komt
Ik ben gewoon echt moe denk ik
Dat is ook midden in de nacht.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het opstaan om 7 uur lukt ook nog niet echt zeker?
nee 8 uur lukt welquote:Op donderdag 13 december 2012 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het opstaan om 7 uur lukt ook nog niet echt zeker?
wie was er zo leuk dat je tot 2 uur bleef dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee 8 uur lukt wel
Maar vannacht tot 2 uur op fok gezeten was niet slim
Ik blijf hoop houdenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel aandoenlijk dat je mij als lief meisje ziet.
Geen foto's hoor!quote:
voetbal SC en samzzquote:Op donderdag 13 december 2012 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
wie was er zo leuk dat je tot 2 uur bleef dan?
ja maar die foto was ergquote:Op donderdag 13 december 2012 15:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden
[..]
Geen foto's hoor!
Je zag gisteren op facebook wat voor reacties dat oproept
we hadden het over frietketels, piemels en tietenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
voetbal? Ajax speelde niet dus wat is daar te bespreken?
Ja maar het mooiste was, ik was echt niet dronken daar. En ik ken hun helemaal nietquote:
7 uur voelt voor mij soms al als uitslapen. Ik heb dagen waarop ik om 10 over 7 de deur uit moet.quote:
Zullen we de heren weer met een bezoekje vererenquote:
dat het bij 2 uur gebleven is zeg!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hadden het over frietketels, piemels en tieten
Frituurpannen.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
dat het bij 2 uur gebleven is zeg!
wat zijn frietketels?
Ajax speelt volgende week pas hequote:Op donderdag 13 december 2012 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
voetbal? Ajax speelde niet dus wat is daar te bespreken?
Meestal doe ik dat ''s avonds, dan zijn de leuke mensen er.... overdag is het wat saaierquote:Op donderdag 13 december 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we de heren weer met een bezoekje vereren?
Dan ben ik al een uurtje of 2 wakker (als ik moet werken). Dan heb ik al gedweild, hondje uitgelaten, kat en hond eten gegeven enz.quote:
5 uur wakker?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik al een uurtje of 2 wakker (als ik moet werken). Dan heb ik al gedweild, hondje uitgelaten, kat en hond eten gegeven enz.
Omdat ik moet treinen heb ik mn wekker heel wat vroeger gezet.quote:
pffff ik zou gek worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik moet treinen heb ik mn wekker heel wat vroeger gezet.
En ik heb een hele lieve kitten die rond half 5, 5 uur vindt dat ik wakker moet worden. Als ik niet hoef te werken smijt ik hem met mn slaperige kop zn kamer in en geef hem wat te eten. Als ik wel moet werken blijf ik dan ook maar meteen wakker.
Ik mag blij zijn als ik vanavond rond een uur of 9 nog wakker ben
Mijn katten liggen dan nog te slapen.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik al een uurtje of 2 wakker (als ik moet werken). Dan heb ik al gedweild, hondje uitgelaten, kat en hond eten gegeven enz.
ik sleep mezelf mijn bed uit na tig keer snoozen.... kruip onder de douche.......quote:Op donderdag 13 december 2012 15:45 schreef Barbusse het volgende:
Wat een productiviteit op de vroege ochtend
Je weet dat ik ruim een uur met de auto op pad moet om op het werk te komen of ruim 2 uur met de trein. Dus een half uur voor ik aanwezig moet zijn de deur uit gaan heeft geen zinquote:Op donderdag 13 december 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pffff ik zou gek worden.
Ik zetten altijd om 06:50 uur wekker, 07:00 uur eruit, 5 minuten douchen. Dan aankleden. haartjes doen. Kyra uitlaten, ontbijt en lunch inpakken en half 8 weg8 uur op het werk. En op het werk ontbijten
ja maar, ja maar..... hoe laat moet je beginnen dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ik ruim een uur met de auto op pad moet om op het werk te komen of ruim 2 uur met de trein. Dus een half uur voor ik aanwezig moet zijn de deur uit gaan heeft geen zin
ik denk hetquote:Op donderdag 13 december 2012 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik dan echt de enige die echt wel minstens anderhalf uur nodig heeft om wakker te worden voor ik op pad ga?
je bent wakker als je je bed uit komt....quote:Op donderdag 13 december 2012 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik dan echt de enige die echt wel minstens anderhalf uur nodig heeft om wakker te worden voor ik op pad ga?
9 uur.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar, ja maar..... hoe laat moet je beginnen dan?
Doe eens niet bijdehand tegen mijquote:Op donderdag 13 december 2012 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
je bent wakker als je je bed uit komt....
jij wilt 1.5 uur bezig zijn blijkbaar voor je de deur uit gaat..... ik wil zo lang mogelijk slapen.
ik wil ook zo lang mogelijk slapenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
je bent wakker als je je bed uit komt....
jij wilt 1.5 uur bezig zijn blijkbaar voor je de deur uit gaat..... ik wil zo lang mogelijk slapen.
Daarom: allemaal om 19:30 naar bed!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:12 schreef ook_gek het volgende:
Elke seconde langer in bed is mee genomen!
het liefst doe ik het allemaal op mijn gemak.... de wekker staat ook op een tijd dat ik er rustig over kan doen...quote:Op donderdag 13 december 2012 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook zo lang mogelijk slapen
Dus dan prop ik alles in een half uurtje.... is te doen
Sorry vanavond niet, finale ERquote:Op donderdag 13 december 2012 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom: allemaal om 19:30 naar bed!
Nee nee afgesproken in de kroeg vanavond.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dan kom je met je slaperige grafkop op je sollicitatiegesprek. Dat kan toch niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry vanavond niet, finale ER
"Hallo, ik ben *GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP* en ik kom voor de sollicitatie *GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW* vandaag."quote:Op donderdag 13 december 2012 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dan kom je met je slaperige grafkop op je sollicitatiegesprek. Dat kan toch niet?
Ik ga half 11 weg, dus half 10 opstaan. Red ik makkelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dan kom je met je slaperige grafkop op je sollicitatiegesprek. Dat kan toch niet?
Als dat zou kunnen!!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je mee?quote:
Nee sorry, ik heb al plannen vanavond!!quote:
Damn you, woman.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb al plannen vanavond!!
succesquote:Op donderdag 13 december 2012 18:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Onderweg naar kamer bezichtiging, spannenddd
Nou ik heb er morgen weer een, grotere kamer en goedkoper. Kijken of er een klik is bij de bewoners van beide kamersquote:
Duim voor jequote:Op donderdag 13 december 2012 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ik heb er morgen weer een, grotere kamer en goedkoper. Kijken of er een klik is bij de bewoners van beide kamers
Ach zolang ik geen "Verboten"zie, mag ik er op.....quote:Op donderdag 13 december 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
Haha, ik bedoelde meer dat men onder werktijd post.
Niks daarvan, doorwerken jullie!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ach zolang ik geen "Verboten"zie, mag ik er op.....
De rest wordt geblokt .... heel onpraktisch
YT, FB etc werken wel.... ze hebben bij mij wegens de admin rechten vrij veel opengezetquote:Op donderdag 13 december 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks daarvan, doorwerken jullie!![]()
Bij mij werkt Youtube niet. Sniff, dan maar proxy
.
Dat dit kan in Nederland!!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
YT, FB etc werken wel.... ze hebben bij mij wegens de admin rechten vrij veel opengezet
Vorige keer ook ff een langer audiosnoertje geregeld
Hehehe... de regels zijn gewoon maf.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!!
Overigens doen adminrechten daar niks aan hoor, proxy settings daarentegen wel.
Komt vaker voor, dat websites geblokkeerd worden. Heeft waarschijnlijk te maken met data verkeer oftewel er zitten teveel mensen op die sitequote:Op donderdag 13 december 2012 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe... de regels zijn gewoon maf.
Zal wel... geen verstand van... zolang het systeem werkt... hoef ik geen CI te bellen
Neuh.... is policy....quote:Op donderdag 13 december 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt vaker voor, dat websites geblokkeerd worden. Heeft waarschijnlijk te maken met data verkeer oftewel er zitten teveel mensen op die site.
Vaak krijg je wel een melding waarin staat waarom het niet magquote:Op donderdag 13 december 2012 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh.... is policy....
Ik kan door het dataverkeer niet meer op 9292ov komen, is een heel ander scherm
Niet altijdquote:Op donderdag 13 december 2012 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vaak krijg je wel een melding waarin staat waarom het niet mag. Kan ook vanwege keywords zijn. Porno word bv standaard geblokkeerd.
Dat het soms heel gezellig is in mijn prive kantoortjequote:Op donderdag 13 december 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, hoe moet ik dit interpreteren?
Haha blij dat ik niet in het kantoor naast je zit danquote:Op donderdag 13 december 2012 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat het soms heel gezellig is in mijn prive kantoortje
Mijn baas heeft er geen last vanquote:Op donderdag 13 december 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha blij dat ik niet in het kantoor naast je zit dan.
Ik kan geen Salsa .... Dus ik weet niet hoe ik dat dansje zou moeten doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus als ik ooit met jou in een latin bar kom..... doen we dan een dansje?
Je zei ... alleen salsa kan je niet... dus wel de Rumba etcquote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan geen Salsa .... Dus ik weet niet hoe ik dat dansje zou moeten doen.
Oke oke. Ik kan geen enkele dans... Ik doe maar watquote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je zei ... alleen salsa kan je niet... dus wel de Rumba etc
O zegt dat danquote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke oke. Ik kan geen enkele dans... Ik doe maar wat.
Wehehe die is onder de gordelquote:Op donderdag 13 december 2012 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan de muziekstijl lag
Niet... daarom dansten G. en M. niet.... D. die heb ik nog nooit zien dansen....quote:
quote:Nee, mijn dansrepertoire is extreem beperkt. Vorig jaar zou ik in een hoekje gaan staan
.
Ik kon de muziek wel waarderen hoor, zou die nog wel als ambience kunnen afspelen thuisquote:Op donderdag 13 december 2012 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet... daarom dansten G. en M. niet.... D. die heb ik nog nooit zien dansen....
[..]![]()
Dan is het toch super dat je gewoon meedoet
Voor wat relaxte muziek pak ik wel de muziek van Pete Phillyquote:Op donderdag 13 december 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik kon de muziek wel waarderen hoor, zou die nog wel als ambience kunnen afspelen thuis.
Copycatquote:Uhu, beetje afkijken en nadoen, kom je al een eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het aandurft ... wil ik je best een keer het een en het ander leren... Welke stijl wil je het liefst leren?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben serieus een copy-cat, ik moet dingen echt zien wil ik het ook kunnen. UIt een boekje lezen gaat het niet lukken.
Euh geen idee eerlijk gezegd. Iets met heupen want dat is handig voor op de motorquote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je het aandurft ... wil ik je best een keer het een en het ander leren... Welke stijl wil je het liefst leren?
Ik bedoel ik heb iets met oldskool hiphop en street/bd dus daar ken ik de meeste moves wel van...
Super eigenlijkquote:
De meeste mannen kunnen Hiphop goed aan... kracht en snelheid voornamelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh geen idee eerlijk gezegd. Iets met heupen want dat is handig voor op de motor.
Zegt me niks eerlijk gezegdquote:Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De meeste mannen kunnen Hiphop goed aan... kracht en snelheid voornamelijk
Vrije weekenden.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Super eigenlijkik had eerst een vrij weekend.... maar nu moet ik nog maar zien of ik alles gedaan krijg
Relaxedquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrije weekenden.Ik moet werken de zaterdag, zou de zondag eigenlijk een kast ophalen. Maar dat gaat niet door, dus dan heb ik tenminste nog een vrije zondag.
Hm, spreek me niet zo aanquote:Op donderdag 13 december 2012 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bv.
Geen battle ... maar gewoon joken in de training
Dat kan... het is geen oldskool hiphopquote:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan... het is geen oldskool hiphop
Een aantal kerels die ik ken zijn er goed in... ook in breaken... trouwens
Ik ben meer Freestyle streetdance/hiphop.... ik kan van het breaken alleen de toprock, 1 freeze en als ik het weer oefen een simpele 6 step....
Ook zeer goed dansbaar.... ik ging vroeger met mijn zus naar die megafeestenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee. Ik hou meer van dance/trance muziek
.
Jij weetquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ook zeer goed dansbaar.... ik ging vroeger met mijn zus naar die megafeesten
Natuurlijk....quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij weet.
Ik heb nog oudere tracks van feesten op mijn pc.
Ik kan dat soort feestjes niet meer vindenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk....een goed feestje sla ik nooit af...
Tof
Dat zal het zijn.....quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan dat soort feestjes niet meer vinden, of ik zoek niet goed
.
Hm wil ik allemaal welquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.....
Al moet ik wel zeggen dat ik niet alleen naar de trance/dance ga.... ook 90's now en superstyleachtige feesten ... paar jaar terug nog een turn up the base feest gevonden
Superstijl: http://www.tivoli.nl/agenda/3120/NYE-Superstijlquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm wil ik allemaal wel. De 90's feestjes hier zijn gestopt bij de W2
. Alleen de Brabanthallen om de zoveel tijd maar daar komen sjappies op af
.
Utrechtquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Superstijl: http://www.tivoli.nl/agenda/3120/NYE-Superstijl
90'now Tivoli 25-1-2013
Moet ik nog een keertje heengaan alleen geen slaapplekquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Idd... Utrecht relaxte stad....
Ik had er moeten wonen
Ja... als je het aandurft .... dan rij ik wel.... en anders is misschien Q. een optie.... daar heb ik wel eens een poging tot slapen gedaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik nog een keertje heengaan alleen geen slaapplek
Hoezo zou ik niet durvenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... als je het aandurft .... dan rij ik wel.... en anders is misschien Q. een optie.... daar heb ik wel eens een poging tot slapen gedaan
Denk dat de muziek geen probleem is bij die 2 feesten....quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo zou ik niet durven. Och ja, alcohol heb ik niet echt nodig, kwam ik vorige week achter. Ik moet de muziek wel enigzins leuk vinden.
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Denk dat de muziek geen probleem is bij die 2 feesten....
Ik ben aan het opladen voor een druk zwaar maar leuk weekend!quote:
Jij en opladen? Doe je anders nooit!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben aan het opladen voor een druk zwaar maar leuk weekend!
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Ja, hier! Ik ben foto's aan het maken van m'n schilderijen voor op m'n site
.
Ja, ik zeg het verkeerd, ik heb de foto's al gemaakt, ben ze nu op de computer aan het zetten terwijl ik andere dingen aan het doen ben, dus het vlot niet zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij en opladen? Doe je anders nooit!![]()
[..]
Ik ben benieuwd!
Lukken de foto's trouwens nog wel zo zonder daglicht?
CHARMED!quote:
Ok, ik ben benieuwd! Zal vannacht nog even een kijkje nemen wanneer ik weer terug benquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg het verkeerd, ik heb de foto's al gemaakt, ben ze nu op de computer aan het zetten terwijl ik andere dingen aan het doen ben, dus het vlot niet zo.
Ik heb een baanquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
CHARMED!
Hoe is het met jou?
Hallo Friendquote:
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een baanIk heb een baan
Ik heb een baan
![]()
Hihi. ok voor 3 maanden, maar tochIk kan weer werkervaring op doen
Bij de ABN AMRO per 04-01-2013! Ik word weer een bankmeisjehihi
ja inderdaad, want eind januari loopt mijn ww afquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo Friend
[..]
Goed gedaan!
3 maanden is beter dan niks lijkt me
Even rustig aan doen op het werkquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij en opladen? Doe je anders nooit!![]()
Snel quoten voor het nageslacht.quote:
Ik ben toch altijd blij?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef xFriendx het volgende:
Blije mensen hier in ieder geval, whoohoo.
Heb maar 3uurtjes geslapen vannachtquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Snel quoten voor het nageslacht.
Ik weet niet wie je bent maar wat heb je met de echte ook_gek gedaan?!?!?![]()
Maar effe serieus, tof weekend toegewenst! Ik weet dat mijn weekend ook tof zal zijn
Ik had maar 4 uurtjes geslapen, maar dat heb ik toch mooi effe ingehaald vanmiddag!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb maar 3uurtjes geslapen vannacht
Da's dan wel weer het voordeel van ledlampjes.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, lampen kunnen ook niks hebben. Liet 'm net vallen en pats, meteen stuk
.
Mooi gemaakt, vooral met die haartjes! Wat een werk zal dat geweest zijn!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Cadeau voor oma. Nog lang niet af, he
.
Ja, behoorlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi gemaakt, vooral met die haartjes! Wat een werk zal dat geweest zijn!
Ik blijf dat echt onwijs knap vinden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Cadeau voor oma. Nog lang niet af, he
.
Welk feestje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:53 schreef ook_gek het volgende:
Volgende week leuk feestje waar ik heen ga
Nu al zin in!
Late reply, maar alstuquote:
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
Oppassen op nichtje en neefje..... warm! Ik heb het warm
Verkeerde SC... wat noem je een verkeerde SC?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:05 schreef palawan het volgende:
ik poste gewoon in het verkeerde SC topic
Hoi trouwens
Ja, hij is goed! Tijd om zo maar eens een broodje döner of iets anders warms door mijn keel te laten glibberen, daar heb ik wel trek in.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, hij is goed! Tijd om zo maar eens een broodje döner of iets anders warms door mijn keel te laten glibberen, daar heb ik wel trek in.
Nah, dat valt wel mee, drie uur in het bedje denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Ben je zo zwaar op stap geweest.... het is nog geen eens 12:00
Ik rond 1 ofzoquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:55 schreef Watertornado het volgende:
Nah, dat valt wel mee, drie uur in het bedje denk ik.
Maar ik heb wel trek in iets lekkers. Broodje bal uit het jus!
Ja maar die zijn nooit zo lekker zompig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik rond 1 ofzo
Liever een zelfgemaakt broodje bal.....
True, maar het is wel lekkerder vleesquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:57 schreef Watertornado het volgende:
Ja maar die zijn nooit zo lekker zompig.
Je kunt het dan natuurlijk zo kruiden als je wilt. Wat gesnipperde sjalot erin, snufje kerriequote:Op zaterdag 15 december 2012 10:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True, maar het is wel lekkerder vlees
Beetje gemberquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt het dan natuurlijk zo kruiden als je wilt. Wat gesnipperde sjalot erin, snufje kerrie
druk! Niet luisteren en vervelend.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
En gefeliciteerd met je job!!!!
WATGAJEDOENWATGAJEDOEN VERTEL ALLESquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
druk! Niet luisteren en vervelend.
Maar ook wel lief
Straks eerst stofzuigen en dweilen, want mijn vloer is 1 grote plakzooi!
Ja dank je welZo blij! En pas januari beginnen, december nog lekker vrij
Ik vind het super!!!! Meid... dat is toch lekker en jan. is al snelquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ook wel lief
Beetje je neefje hersenspoelen hequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ook wel lief
3 maanden project bij de ABN. Achterstand wegwerken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WATGAJEDOENWATGAJEDOEN VERTEL ALLES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja na meer dan een jaar thuis zitten heb ik wel erg veel zin om aan de slag te gaan!quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het super!!!! Meid... dat is toch lekker en jan. is al snel
nee hij was gehersenspoeld, ik heb hem weer beter gemaaktquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje je neefje hersenspoelen he
Gefeliciteerd meis!!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 maanden project bij de ABN. Achterstand wegwerken.
Ik hoop dat ik intern verder kan solliciteren natuurlijk
Zaterdag ben ik er in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maaruh gaan we nou nog naar SR??? WT, jij en ik. En Ook_Gek.... En eventueel nog iemand?
Dat is altijd rot jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
ja na meer dan een jaar thuis zitten heb ik wel erg veel zin om aan de slag te gaan!
Natuurlijk.... Het miste gewoon een linking piecequote:JanuariAls we nog leven dan
Ik heb een auto gehosseld dus in principe moet het lukkenquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hij was gehersenspoeld, ik heb hem weer beter gemaakt
Gekke oom en aangetrouwde neef. Hij heeft alles van Feijenoord, gaan ze hem opeen Ajax leren! Beetje jammer
Maaruh gaan we nou nog naar SR??? WT, jij en ik. En Ook_Gek.... En eventueel nog iemand?
Whutquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik er in ieder geval niet.
En ik heb de 21e payday gehadquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een auto gehosseld dus in principe moet het lukken
Had daar al een andere afspraak staan!quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whut
Beetje jammer WT
[..]
Wat heb je er mee gedaan dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:38 schreef Myraela het volgende:
fuuuu, ik hoopte dat mijn duim minder pijn zou doen na een nachtje slapen, maar ik kan hem nog steeds bijna niet bewegen.
Loop op m'n werk met van die lange rijen winkelwagens. En mijn duim dacht dat het chill was om tussen 2 van die winkelwagens vast te gaan zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je er mee gedaan dan?
Ahhhquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Loop op m'n werk met van die lange rijen winkelwagens. En mijn duim dacht dat het chill was om tussen 2 van die winkelwagens vast te gaan zitten.
Akelig.... heb je je duim nog gekoeld?quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Loop op m'n werk met van die lange rijen winkelwagens. En mijn duim dacht dat het chill was om tussen 2 van die winkelwagens vast te gaan zitten.
Ik liep buiten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Akelig.... heb je je duim nog gekoeld?
Niet blauw en nauwelijks gezwollen.... misschien toch nog een beetje koelen tegen het zwellen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:26 schreef Myraela het volgende:
Ik liep buiten.Koud genoeg. Het is ook bijna niet gezwollen en helemaal niet blauw.
Ik doe het meestal wel als ik zie dat het nog wel opgezwollen is..quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
Het was gisterenavond he, dat zwelt nu toch niet meer.
SR?!quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hij was gehersenspoeld, ik heb hem weer beter gemaakt
Gekke oom en aangetrouwde neef. Hij heeft alles van Feijenoord, gaan ze hem opeen Ajax leren! Beetje jammer
Zaterdag 22-12quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:43 schreef palawan het volgende:
[..]
SR?!
Wanneer gaan jullie? Mag ik ook mee?
Hoe gaan we dat doen dan? Ik mag eerst een rondje Zuid-Holland doen voor we naar SR rijden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gezellig
Minimeet! Samzz komt ook even gluren geloof ik
ik kan ook ergens naar toe reizen hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat doen dan? Ik mag eerst een rondje Zuid-Holland doen voor we naar SR rijden?
Ik hoor wel hoe of watquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan ook ergens naar toe reizen hoorweet niet wat ook_gek wilt?
Ik ga champagne drinken bij Lotussssquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga champagne drinken bij Lotussss
Ik ken het nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Achtste groepers huilen niet aan het kijken
Ik hoop dat ik het droog kan houden, velen volwassenen hebben om die film gehuild
groep 8 vind ik ansich niet zo spannend.... maar dat laatste ja dat kan wel voor emoties zorgen jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over een groep 8 en een meisje die kanker heeft
Ah, lijken ze op elkaar?quote:Op zondag 16 december 2012 00:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ik dacht het plein in Salamanca... maar het was een plein in Verona...
Door een YT filmpje.... en die van Salamanca ken ik van een vakantiequote:Op zondag 16 december 2012 00:18 schreef muhahaha het volgende:
Hehe ja het zijn de kleine dingen.
Hoe kom je erop om die pleinen te bekijken?
het was ook wat sarcastisch bedoeldquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was ook wat sarcastisch bedoeld
owja PI vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |