Dratquote:
Whoop whoop niet, maar meep meep misschien wel:quote:
Ik heb wel m'n twee kerstoutfits compleet. Misschien dat dat whoooop whooooop is?quote:
Picsquote:Op donderdag 13 december 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel m'n twee kerstoutfits compleet. Misschien dat dat whoooop whooooop is?
quote:
Isle of Man...quote:Op donderdag 13 december 2012 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Whoop whoop niet, maar meep meep misschien wel:
En toch zou ik die route best eens willen rijdenquote:
Ben erg benieuwdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Outfit 1. Zwart satijnen jurk met een rozig/beige kanten vestje. Zwarte hold-ups en zwarte pumps. Een tasje in de kleur van het vestje.
Outfit twee is een groen jurkje met een enorme zwarte strik erop. Nou ja, enorm... Iig een grote zwarte strik. Ik ga er een zwart getailleerd colbertje over dragen, zwarte hold-up kousen en roodbruine laarsjes.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Outfit 1. Zwart satijnen jurk met een rozig/beige kanten vestje. Zwarte hold-ups en zwarte pumps. Een tasje in de kleur van het vestje.
Outfit twee is een groen jurkje met een enorme zwarte strik erop. Nou ja, enorm... Iig een grote zwarte strik. Ik ga er een zwart getailleerd colbertje over dragen, zwarte hold-up kousen en roodbruine laarsjes.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Dank jequote:
El_Thijs approves.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Outfit 1. Zwart satijnen jurk met een rozig/beige kanten vestje. Zwarte hold-ups en zwarte pumps. Een tasje in de kleur van het vestje.
Outfit twee is een groen jurkje met een enorme zwarte strik erop. Nou ja, enorm... Iig een grote zwarte strik. Ik ga er een zwart getailleerd colbertje over dragen, zwarte hold-up kousen en roodbruine laarsjes."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
sowieso, maar no way dat ik dan de limiet op zou zoekenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toch zou ik die route best eens willen rijden
En loop je niet de hele tijd met je arm voor je buik rondquote:Op donderdag 13 december 2012 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Uiteraard zit mijn haar met de kerstdagen beter en heb ik geen telefoon voor m'n hoofd
.
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Outfit 1. Zwart satijnen jurk met een rozig/beige kanten vestje. Zwarte hold-ups en zwarte pumps. Een tasje in de kleur van het vestje.
Outfit twee is een groen jurkje met een enorme zwarte strik erop. Nou ja, enorm... Iig een grote zwarte strik. Ik ga er een zwart getailleerd colbertje over dragen, zwarte hold-up kousen en roodbruine laarsjes.Hoiquote:![]()
Jaquote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En loop je niet de hele tijd met je arm voor je buik rond
Je mag in die kleren zeer zeker uit eten met me tijdens kerstquote:Op donderdag 13 december 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik bewust voor de foto gedaan, zie je het vestje wat beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |