SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben m'n nickname wel trouw gebleven
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Uiteraardquote:
Vooral met Lariam toch? Malarone deed bij mij niet veel geks gelukkig.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je zou voor de lol eens Malarone moeten slikken, daar ga je pas raar van dromen.
Lariam heb ik nooit geslikt, maar van Malarone ging ik raar dromen. Heel levendig ook.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Vooral met Lariam toch? Malarone deed bij mij niet veel geks gelukkig.
^^quote:Op donderdag 13 december 2012 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh 1200 mg ibu? Dat is zowat een dagdosis.
At ze 2 zetpillen opquote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef V1z0R het volgende:
Ja die ronde smarties zijn 300 en die zetpil-achtigen 600 toch?
Als ik stage zou lopen bij het gemeentehuis zou ik proberen te ODenquote:Op donderdag 13 december 2012 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Was een stagiaire bij het gemeentehuis en nee geen hoepeloorbellen.
Dat is vrij kansloos!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef conleche het volgende:
Oké. Best funny. Ik had laatst bloedonderzoek laten doen, omdat ik zo moe was. Van alles laten testen en ik was helemaal gezond. Tenminste op dat wat getest is. Krijg ik vanochtend de rekening van Anderzorg. Dat ik een gedeelte van de kosten zelf moet betalen. Ik kijken op de specificatie. Is mijn gedeelte 220 euro. Die van hullie 0,61 euro.![]()
![]()
Ik wil voor 31 december nog iets heel duurs laten doen. Wat zou ik eens kunnen verzinnen.Malariapillen krijg je zeker niet vergoed, hè?
Tegen Co dus, omdat het niet standaard vergoed wordt.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:29 schreef Nallie het volgende:
Tegen wie heb je t V1?
Als je aanvullend verzekerd bent wordt het wel vergoed. Bij mij 9 behandelingen...
Ook geen basisverzekering.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:35 schreef loveli het volgende:
Co, wanneer was je voor het laats bij de tandarts?
Oh, nu snap ik ineens waar mijn rekening van FBTO vandaan komtquote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef conleche het volgende:
Oké. Best funny. Ik had laatst bloedonderzoek laten doen, omdat ik zo moe was. Van alles laten testen en ik was helemaal gezond. Tenminste op dat wat getest is. Krijg ik vanochtend de rekening van Anderzorg. Dat ik een gedeelte van de kosten zelf moet betalen. Ik kijken op de specificatie. Is mijn gedeelte 220 euro. Die van hullie 0,61 euro.![]()
![]()
Ik wil voor 31 december nog iets heel duurs laten doen. Wat zou ik eens kunnen verzinnen.Malariapillen krijg je zeker niet vergoed, hè?
In 1996. En daarvoor in 1986.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:35 schreef loveli het volgende:
Co, wanneer was je voor het laats bij de tandarts?
Ik ging ook een tijdje maar eens in de 2 jaar, omdat ik ook nooit wat heb.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:37 schreef conleche het volgende:
[..]
In 1996. En daarvoor in 1986.
True story. Ik heb gewoon nooit iets met mijn tanden. If it ain't broke, don't fix it. Zoiets.
quote:
Ik was er voor een deel in het geheel nog niet! </baasbovenbaas>quote:
Ik heb wel last van tandsteen. Dus dat halen ze iedere keer netjes weg.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:37 schreef conleche het volgende:
[..]
In 1996. En daarvoor in 1986.
True story. Ik heb gewoon nooit iets met mijn tanden. If it ain't broke, don't fix it. Zoiets.
Je gaat op reis toch? Overtuig je GGZ-arts dat je rabies vaccins nodig hebt. Als dat in je pakket zit tenminste. Vaccins zijn sowieso duur. En malariapillen werden wel vergoed bij mijquote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef conleche het volgende:
![]()
Dit laat wel zien dat dat eigen risico totaal niet werkt. Mensen gaan alleen maar meer zorg gebruiken, omdat ze het eigen risico toch al betaald hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef conleche het volgende:
Ja, ik ben het dan ook oneindig oneens met het systeem. En ik ga heus niet dingen verzinnen, maar wel degelijk zaken halen die ik toch nodig heb, ook al is het pas over een half jaar, zoals die hooikoortstroep.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:54 schreef _mille-feuille_ het volgende:
[..]
Dit laat wel zien dat dat eigen risico totaal niet werkt. Mensen gaan alleen maar meer zorg gebruiken, omdat ze het eigen risico toch al betaald hebben.
Ik begrijp trouwens wel dat je zo denkt, maar het drijft de zorgkosten alleen maar meer op, omdat veel mensen hetzelfde denken.
Dit ja, zeg dat je van plan bent een wereldreis te maken en laat je tegen van alles inenten. sommige dingen moet je 2 of 3 keer laten prikken, maar goed, dan heb je de eerste wel 'gratis'.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je gaat op reis toch? Overtuig je GGZ-arts dat je rabies vaccins nodig hebt. Als dat in je pakket zit tenminste. Vaccins zijn sowieso duur. En malariapillen werden wel vergoed bij mij.
Rabies moet 3x, a 70 per keer, binnen een maand allemaalquote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dit ja, zeg dat je van plan bent een wereldreis te maken en laat je tegen van alles inenten. sommige dingen moet je 2 of 3 keer laten prikken, maar goed, dan heb je de eerste wel 'gratis'.
Oeh, dat kan nog net!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Rabies moet 3x, a 70 per keer, binnen een maand allemaal.
Net niet, schema is 0,7 en 21 dagen. Moet je wel naar een risicogebied gaan, deze vergoeden ze niet zomaar. Vleermuizen en wilde honden (langere tijd in je omgeving) zijn bijvoorbeeld een aanleiding.quote:
Hooikoortstroep is duur ja. Ik betaal ieder jaar bijna het volledige eigen risico alleen al voor mijn allergiepillen. Ik bedoelde het trouwens niet verkeerd. Het valt me in mijn omgeving alleen vaak ook op dat mensen zeggen: 'ik betaal zoveel, dan kan ik er beter ook gebruik van maken'.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik ben het dan ook oneindig oneens met het systeem. En ik ga heus niet dingen verzinnen, maar wel degelijk zaken halen die ik toch nodig heb, ook al is het pas over een half jaar, zoals die hooikoortstroep.
Bij FBTO kan je wat specifieker kiezen. Of ie echt goedkoper is, betwijfel ikquote:Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef conleche het volgende:
Nevermind, mijn verzekering vergoed het toch niet.Heb net gekeken.
Ik vind het echt idioot dat je niet wat meer persoonlijke verzekeringen kunt samenstellen. Ik hoef echt niet verzekerd te zijn om te bevallen en kraamzorg en dat soort dingen. Terwijl ik andere zaken weer wel wil. Afijn. Wat zal ik me ook druk maken. Het is zoals het is.
/totzoverdeopwellingvanfightingthesystem:')
Ik ga maar eens lunchen.
Ik was nog niet eens in de plánning! </baasbovenbaasbovenbaas>quote:Op donderdag 13 december 2012 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik was er voor een deel in het geheel nog niet! </baasbovenbaas>
Dat weet je niet, die dingen worden toch nonstop aangemaakt?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef V1z0R het volgende:
Je sprong al wel met je pa over de sloot
Basisverzekering is toch overal hetzelfde?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bij FBTO kan je wat specifieker kiezen. Of ie echt goedkoper is, betwijfel ik![]()
*salutes*quote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens in de plánning! </baasbovenbaasbovenbaas>
Nee in de aanvullendequote:Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef _mille-feuille_ het volgende:
[..]
Basisverzekering is toch overal hetzelfde?
Dit was de genadeslag.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*salutes*![]()
Ach als wij er in 2025 ofzo net zo uit zien als Co nu mogen we in onze handjes knijpen denk ik zo!
Goddamn Vaizquote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef V1z0R het volgende:
Als ik er in 2025 zo uitzie als Co nu zou ik in andere dingen knijpen
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef V1z0R het volgende:
haha Luc schrok wakker van mijn gelachquote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik zit in de trein en mensen kijken me raar aanquote:Op donderdag 13 december 2012 15:23 schreef Skoap het volgende:
[..]
haha Luc schrok wakker van mijn gelach
Ik bedoelde het goedquote:Op donderdag 13 december 2012 14:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit was de genadeslag.
*onder het bureau kruipt*
Fijn, zo kan je je toekomstbeeld ook flink bijschaven, denk ik!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:21 schreef MarMar het volgende:
Ik merk dat mijn spieren als een speer vooruit gaan en daarmee kan ik veel compenserennet als vroegah.
Op de scootmobiel had ik enorm last van de kou, zodra ik in beweging blijf valt het enorm mee en thermo-ondergoed helpt ook
Ik verwacht geen terugval eigenlijk, het is me nu wel helder wat er gebeurd is en dat ik tijd nodig had om uit te zieken.
Het gaat denk ik ook heel snel omdat ik heel voorzichtig wacht tot ik denk dat het wel kan en dan merk dat het inderdaad al heel goed gaat.
Moet wel lukken hoor. Iets zoeken met plooitjes op de juiste plaatsen en uitlopend, niet nauw. Wat waren de randvoorwaarden ook alweer?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Henk, laat het jurkje maar zitten, kom er toch niet uit
Hoe lang ben je nu eigenlijk echt zo 'ziek' geweest? Dus qua (constante) pijn en afhankelijkheid van de scootmobiel? Toch een behoorlijke tijd, of niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:21 schreef MarMar het volgende:
Ik merk dat mijn spieren als een speer vooruit gaan en daarmee kan ik veel compenserennet als vroegah.
Op de scootmobiel had ik enorm last van de kou, zodra ik in beweging blijf valt het enorm mee en thermo-ondergoed helpt ook
Ik verwacht geen terugval eigenlijk, het is me nu wel helder wat er gebeurd is en dat ik tijd nodig had om uit te zieken.
Het gaat denk ik ook heel snel omdat ik heel voorzichtig wacht tot ik denk dat het wel kan en dan merk dat het inderdaad al heel goed gaat.
Was dat die post van Vaiz net?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zeveren jullie ook wel eens per ongeluk?
Ik zat net iets te lezen op internet, en ineens voelde ik het kwijl uit mijn mond lopen. Het was niet eens een interessant/lekkere post ofzo. Was gewoon zo ontzettend niet op aan het letten dat mijn mond onbewust open hing en de zever eruit liep.
Dus.
quote:
Niet eens! Was gewoon random klikken op reddit links.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik zat net iets te lezen op internet, en ineens voelde ik het kwijl uit mijn mond lopen. Het was niet eens een interessant/lekkere post ofzo. Was gewoon zo ontzettend niet op aan het letten dat mijn mond onbewust open hing en de zever eruit liep.
Dus.
Warmquote:Op donderdag 13 december 2012 16:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet wel lukken hoor. Iets zoeken met plooitjes op de juiste plaatsen en uitlopend, niet nauw. Wat waren de randvoorwaarden ook alweer?
Oh, ja! *herkenbaar*quote:Op donderdag 13 december 2012 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Wel als ik bijna slaap soms*puddle*
Thx! En ehm, goed 4 jaar ziek geweest en daarvan volgens mij 3 jaar rolstoel.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu eigenlijk echt zo 'ziek' geweest? Dus qua (constante) pijn en afhankelijkheid van de scootmobiel? Toch een behoorlijke tijd, of niet?
In ieder geval, heb het al vaker gezegd, echt top dat het zo ontzettend goed gaat nu
Wat goedquote:Op donderdag 13 december 2012 17:48 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, 1500 euro aan beurs gekregen om in april naar san francisco te gaan, om 2 papers te presenteren.![]()
![]()
Zou iets uitlopends zoeken:quote:
zitten ook leuke tussenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou iets uitlopends zoeken:
http://www.bonprix.nl/pro(...)e=1242747&type=image
http://www.bonprix.nl/pro(...)e=5820664&type=image
http://www.bonprix.nl/pro(...)e=1377767&type=image
http://www.bonprix.nl/pro(...)e=3038362&type=image
http://www.bonprix.nl/pro(...)e=4767156&type=image
Of als je met een col wilt zoiets:
http://www.bonprix.nl/pro(...)e=2735190&type=image
Op jouw leeftijd kan je ook wel een extra uitstrijkje laten makenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik ben het dan ook oneindig oneens met het systeem. En ik ga heus niet dingen verzinnen, maar wel degelijk zaken halen die ik toch nodig heb, ook al is het pas over een half jaar, zoals die hooikoortstroep.
Post die foto van jou in dat wollen tuniek-jurkje van de action nog eens? Die met die col.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Warm
Heb een kg papier weggegooid, als je maar lang genoeg wacht dna kan het weg. Nu nog wat tandartsdingen declareren (was ik vergeten, scheelt weer 91 euro), zorgeverzekering aanpassen, hoogste eigen risico, geen aanvullend pakket. En dan gaat de witlofschotel de oven in
Dat dus! Vanachter een pc is het lastig inschatten wat het is. Maar hartslag van 52 is niet extreem laag trouwens. Daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken. Wordt het ook even zwart voor je ogen of duizelig als je snel opstaat?quote:
Die van steps heb ik, en is superquote:Op donderdag 13 december 2012 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Die met die col vind ik mooi Loveli en die paarse Steps bij de Wkamp, die is supermooi!
Col is warm en je hoeft geen sieraden
Extreem laag hartlag hier ook (42 - 48 per min.) alleen niet duizelig ofzo. Bloeddruk ook goed. Ben wel benieuwd wat de huisarts zegt
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dus.
Zeveren? Dat woord ken ik niet in deze betekenis (wel als een soort 'zaniken').quote:Op donderdag 13 december 2012 17:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dus.
^^quote:Op donderdag 13 december 2012 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Wel als ik bijna slaap soms*puddle*
Zeveren is Limburgs! Mijn moeder gebruikt het ook altijdquote:Op donderdag 13 december 2012 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeveren? Dat woord ken ik niet in deze betekenis (wel als een soort 'zaniken').
Ik heb nooit geduimd, in plaats daarvan deed ik als kind iets wat wel wat op zeveren lijkt en ik heb het niet grondig afgeleerd. Soms vergeet ik mijzelf (en dus dat ik in het blikveld van anderen ben). En als ik rij hoop ik maar dat niemand echt kijkt, zowel dan denken ze vast dat ik een mongooltje met een rijbewijs ben
.
Ik ken het ook en ik kom uit het midden van het land.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zeveren is Limburgs! Mijn moeder gebruikt het ook altijd
Oeh!quote:
Met mayo op bagueeeettequote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oeh!met mayo en op toast?
LotR
Weet niet waarom maar als 'ie op TV is moet ik 'm gewoon zien ondanks reclame en alles
Alles is leuker dan LOTRquote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou, dan ga ik wel koekjes bakken in de vorm van de eiffeltoren. En in de vorm van een brontosaurus. En in de vorm van sneeuwvlokjes.
En daarna Holland Sport kijken. Want dat is veeeeeeeeeeeel leuker dan LOTR.
Duidelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou wil ik naar STeps in Drachten maar geen idee wanneer?
Heb morgen vrij
Voel me wel wat beterdan begin deze week, maar heb gisteren een beetje teveel van mezelf gevraagd en dat betaal ik nu.quote:Loveli, ben je al wat aan het opknappen?
Rolderwoldemolen, alleen de naam is alquote:Brood
Sigme, in feb. in Rolderwoldemolen is er een broodbak iets van eigen molen.. zin om heen te gaan?
Het lijkt me niet zoveel. Zeker niet met sport erbij..quote:Op donderdag 13 december 2012 20:47 schreef Nallie het volgende:
BLT omnomnom...
Mijn eindlijst:
O: havermout, banaan, kokos
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 bh geitenkaas, salade van tonijn/tomaat/kikkererwten
T: rijstwafel pindakaas
T: zelfgebakken koekje van collega
S: uurtje sportschool
D: omelet van 2 eieren en 200 gr champignons, 2 crackers en geroosterde pompoenpitten
T: 2 mandarijntjes
Nee was t ook niet, maar geen trek ofzo... had geen zin om te proppen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zoveel. Zeker niet met sport erbij..
Ok, dan is het goedquote:Op donderdag 13 december 2012 22:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee was t ook niet, maar geen trek ofzo... had geen zin om te proppen.
Wel nog een wijntje gehad en morgen uit eten, dus dan compenseert het wel weer!
Dan ga je toch vandaag op je vrije dag naar Drachten?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alles is leuker dan LOTRZolang stilzitten
![]()
Nou wil ik naar STeps in Drachten maar geen idee wanneer?
Heb morgen vrij, dat gaat mij zaterdag bezuren maar dan wat harder werken, anders 9 x om 4.40 uit bed en dat vind ik ook een beetje veel.
Loveli, ben je al wat aan het opknappen?
Brood
Sigme, in feb. in Rolderwoldemolen is er een broodbak iets van eigen molen.. zin om heen te gaan?
Hmpf. Ik heb een nieuwe oproep liggen, zegt dat genoeg?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ken het ook en ik kom uit het midden van het land.
@Sigme: die heb ik net vorig jaar gehad.Eindelijk! Ik had al een paar oproepen genegeerd.
![]()
En over leeftijd gesproken......nader jij ook niet die fameuze 18?
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met mayo op bagueeeette![]()
LOTRLaatst deel 1 weer voor een deel gezien, ik was toen echt leip van die film, designboeken en posters, alles
wat een opluchting kan dat zijn, he!quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:25 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh! Ik heb eindelijk een normale nacht doorgeslapen
ik merk dat ik de zon een beetje begin te missen, die heb ik al dagen niet gezien. Verder valt het wel mee, als je je warm aankleed. En sneeuw is tof!quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het klinkt als de hel Jagär!
Ligt het aan mij of ben jij in de winter veel vrolijker dan in de zomer?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik merk dat ik de zon een beetje begin te missen, die heb ik al dagen niet gezien. Verder valt het wel mee, als je je warm aankleed. En sneeuw is tof!
Even inbreken, fysio wordt bij mij wel vergoed hoor! 27 keer per jaar. Dus ik laat me om de week heerlijk masserenquote:
Aanvullende verzekering? Zo niet: welke verzekeraar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Even inbreken, fysio wordt bij mij wel vergoed hoor! 27 keer per jaar. Dus ik laat me om de week heerlijk masseren. En Co, als je moe bent moet je gewoon een stokbrood naar binnen schuiven.
Niet zonder aanvullende.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Even inbreken, fysio wordt bij mij wel vergoed hoor! 27 keer per jaar. Dus ik laat me om de week heerlijk masseren. En Co, als je moe bent moet je gewoon een stokbrood naar binnen schuiven.
Ik zit vrij goed in m'n vel op dit moment, denk dat dat het is. En ik hou van winter, over het algemeen. Nu zit ik op kantoor, muziekje aan, rustig te werken met een bak koffie, en buiten dwarrelt de sneeuw langzaam naar beneden...Een fijn gevoel is dat, vind ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben jij in de winter veel vrolijker dan in de zomer?![]()
Morgen slankies
Ja, wel aanvullend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Aanvullende verzekering? Zo niet: welke verzekeraar?
ja, ik doe het weer een beetjequote:Op vrijdag 14 december 2012 08:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat een opluchting kan dat zijn, he!
boh, het is hier echt pokke koud, zo 's morgens op de fiets. Vanmorgen was het -12. Morgen komt er weer een cm of 15 sneeuw aan, dat zal wel weer chaos worden!
quote:
Thanks, maar dat globetrotter valt wel mee bij deze vakantie, hoor! Weekje luieren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:
Aurum!
Alvast veel plezier GB! Jij globetrotter jij!
meh! Gaat die nek vanzelf weer goedzitten of moet je er dingen voor doen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:17 schreef An24 het volgende:
![]()
Wilde naar kantoor, maar werd met hoofdpijn wakker. Hield ontbijt niet binnen en heb nu vlekjes voor mijn ogen. Volgens mij zit nek verkeerd![]()
Even thuisblijven dan maar
Hehehe, ik las je laatste T en je B als een soort van combi > "wilde dansjes doen". Maar goed, dat zou natuurlijk zo maar kunnen, afhankelijke van de hoeveelheid van je laatste T.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, ik doe het weer een beetje
Planning voor vandaag:
O: havermoutpap
T: rijstwafels met avocado
L: restje rijst pilav, rivierkreeftjes
T: 2 eitjes
D: steak met gamba's en frietjes
T: wijntjes denk ik
B: dansjes doen
Bepaalde beweging om hem los te kraken, maar lukt niet. Vlekjes worden erger..... Ff afwachten en anders huisarts bellen...quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
meh! Gaat die nek vanzelf weer goedzitten of moet je er dingen voor doen?
Ook lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Thanks, maar dat globetrotter valt wel mee bij deze vakantie, hoor! Weekje luieren.
nou, het thema van het feestje is Las Vegasquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hehehe, ik las je laatste T en je B als een soort van combi > "wilde dansjes doen". Maar goed, dat zou natuurlijk zo maar kunnen, afhankelijke van de hoeveelheid van je laatste T.![]()
Durf ik niet, bang dat ik flauval van de hoofdpijn. Bovendien zijn het de wervels, niet de spieren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:27 schreef V1z0R het volgende:
Even een poosje onder de douche en een flink hete straal erop dan, An?
[..]
Ook lekker
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Durf ik niet, bang dat ik flauval van de hoofdpijn. Bovendien zijn het de wervels, niet de spieren.
Huisarts bellenquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Durf ik niet, bang dat ik flauval van de hoofdpijn. Bovendien zijn het de wervels, niet de spieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nee, maar kan snel thuis zijn als het moet. Ff klein tukkie doen, misschien helpt hetquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Freudmans zeker niet thuis?
Nicequote:Op vrijdag 14 december 2012 11:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, goed eiks!Lekker aan het ZZP-en
Waarom plaats je de lijst van gisteren er niet bij?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag de planning:
Brunch: 3 boterhammen, 1 met jam en 1 met kaas en 1 met ei
T. Kerstkransjes
D. Prei, champignons, kruiden en mie
T. 2 appels
Gisteren heb ik meer gegeten dan ik wilde, dus even balansen
Die had ik gisteren al gepostquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom plaats je de lijst van gisteren er niet bij?
Niet de eindlijst waarop stond wat je extra had gegeten tov planning, had er al naar gezocht en niet gevonden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die had ik gisteren al gepost
Neem aan dat je laatste T de reden is om te balansen? Je zou er ook extra S tegenaan kunnen gooien ipv minder voerquote:Maar dat was:
O. 2 boterhammen met kaas
L. 3 boterhammen met pindakaas
T. Schoolkoekje + appel + 1 dropje
D. 15cm Sub, vega
T. Appel
T. Warme chocolademelk, paar stukjes chocolade, 2 cola light en een tosti (was uit tot drie uur)
ja, denk dat ik zo naar de super loop voor wat yoghurt ofzo, want heb nog steeds trek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Zou die T iets wat eiwitrijk is maken, Jagar
Here to stay, pretty please?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat Per vraagt, want die is zoooo jum!quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:11 schreef Probability het volgende:
Ik heb chocolade met knetterpoeder er in, zo leuken verslavend haha
Hè gets, krabbelde je net weer wat op... Beterschap!quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:17 schreef An24 het volgende:
![]()
Wilde naar kantoor, maar werd met hoofdpijn wakker. Hield ontbijt niet binnen en heb nu vlekjes voor mijn ogen. Volgens mij zit nek verkeerd![]()
Even thuisblijven dan maar
Hoe is het met jou en je kleine?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hè gets, krabbelde je net weer wat op... Beterschap!
Beter! Dinsdag kon ik weer normale hoeveelheden eten en woensdag ben ik weer aan het werk gegaan. De mini was maar 1 dagje ziek, maar is vandaag weer wat hangerig. Benieuwd wat dít weekend ons weer gaat brengenquote:
Meh.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:03 schreef loveli het volgende:
Ben 'em nu aan het betalen. Denk dat ik pas na het weekeinde een beetje opgeknapt ben.
Mr & Mrs Santa + kerstelf?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Meh.
Iets heel anders: foto's maken voor een cheesy kerstkaart is nog best lastig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, zó cheesy hoeft ook weer nietquote:
Dank! nek is inmiddels gekraakt...dikke KNOK....nu is alles wegquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hè gets, krabbelde je net weer wat op... Beterschap!
En dan wilde je ook nog lief zijn voor mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:03 schreef loveli het volgende:
Ben 'em nu aan het betalen. Denk dat ik pas na het weekeinde een beetje opgeknapt ben.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil douchen, maar zit te wachten tot Puff's dubbele pakje wordt opgehaald, en nu durf ik dus niet te douchen na 't hardlopen want 'zul je net zien'
wel kick-ass gelopen.
8,2km net 10,7km per uurdoor de zeikzeikzeikregen
en het was echt KOUD. Ben ook nog niet helemaal warm, maar de thee gaat daarbij helpen, hoop ik
Bizar zeg! Fijn dat het nu beter gaat, maar ik begrijp je punt... Teer spul, die wervelsquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank! nek is inmiddels gekraakt...dikke KNOK....nu is alles weg
Overigens vind ik dat toch wel spannnend. Als het nu eens echt fout gaat met die wervels...![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Excuseer.
Goedkoop is duurkoop, zo blijkt maar weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en puff staat aan de afwas. Iets dat gestimuleerd mag worden, dus dank liquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef loveli het volgende:
Een horloge voor Mr. Puff.
(Mo is tijdelijk onbereikbaar ivm douche)
Horloge dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:02 schreef Perruche het volgende:
Ik heb gedoucht! En ontbeten! En verder nog niets
Mo wat heb je naar Puff opgestuurd?
Ohhhh jaaaaa! Stan probeerde er een van me te stelenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Here to stay, pretty please?
En ik ben basisverzekerd en ik ben juist minder moe sinds geen stokbrood. Ik had éven een dipje na ons rendez vouz laatst met de frietjes, het megadessert en de bonbons waarvan ik gelukkig de naam ben vergeten, want ik droom er nog van.
Rij-instructeur bellen om te zien of je het kan verplaatsen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is verstandiger: rijles met onwijze hoofdpijn of rijles met een paracetamolletje?
Of instructeur bellen of hij paracetamolletjes mee kan nemen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rij-instructeur bellen om te zien of je het kan verplaatsen?
Ze is hier over vijf minuten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rij-instructeur bellen om te zien of je het kan verplaatsen?
Goed planquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze is hier over vijf minuten..
Heb een paracetamol genomen zonder codeïne. Volgens Google beïnvloedt dat de rijvaardigheid niet.
Zij blijft de bestuurder.. Dus op zich is het haar verantwoordelijkheid nog steedsquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze is hier over vijf minuten..
Heb een paracetamol genomen zonder codeïne. Volgens Google beïnvloedt dat de rijvaardigheid niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:06 schreef An24 het volgende:
Beterschap MC!
En jij voorzichting rijden DaD. Succes!![]()
Nou, ik heb vandaag toch nog iets gedaan. Ik vertelde al eerder van mijn schoonpa met diabetes en dat ik zou helpen met recepten. Ben eindelijk een boek aan het maken, die hij krijgt met kerst. Vandaag de voorkant geknutseld:Wat een leuk idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsssskkk. Ik had voor minder gemoord!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ohhhh jaaaaa! Stan probeerde er een van me te stelen.
We doen het snel nog eens hoor, jeweetwelwie wilde ook graag mee.
Fijn dat je nu klaar bent dan! Lekker beentjes omhoog!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat leuk.
Ik lig thuis op de bank met drie kussens onder wat ik vermoed dat m'n benen zijn. Kan de vorm niet meer terugzien, maar ik sta erop, dus het zal wel.
Dat waren drie enorm vermoeiende dagen.
Dan zit ik in elk geval nog niet in Marokko. Heb je wat meer details?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme Woldzicht roderwolde op 2 februari
Same here... ik wil niet naar buiten!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef _aurum_ het volgende:
Beterschap 85!
Wij gaan vanaaf uit eten en naar een feestje, maar als ik naar buiten kijk dan wil ik de denkbeeldige open haard aansteken en op de bank gaan zitten met een dekentje
Kun je regelen dat je de volgende beurs minder moet doen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat leuk.
Ik lig thuis op de bank met drie kussens onder wat ik vermoed dat m'n benen zijn. Kan de vorm niet meer terugzien, maar ik sta erop, dus het zal wel.
Dat waren drie enorm vermoeiende dagen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik mij zielig voel dan lees ik MarMar positieve posts en dan gaat het gelijk al beter
Zo gegeten, gedoucht, opgeruimd. Nog even journaal kijken, stukje voice, kwark/vla eten en dan lekker koese. Heerlijk weer om in bed te liggen
Goed van het sporten Puff, wel heel veel carbs vandaag zeg. Dubbele boterham met wat tomaat, sla, vleeswaar/kaas niet wat voor jou?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vakantie ftw!
Ik heb zojuist voor bijna ¤300 besteld bij Esprit. Hopelijk past niet alles, anders wordt het nog lastig kiezen![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
En ik heb zojuist mijn voeten eens opgemeten. It's official! Ik heb écht brede pootjes![]()
Dus ik ga mijn voetjes eens plezieren en ze schoenen kopen die ein-de-lijk eens geschikt zijn voor brede voeten
Leuk/niet leuk? -->Hm vind ze niet heel happy go lucky Coco! Vind stof van bovenste wel mooi en model van onderste denk ik, maar vind dat slangachtige niet zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je Duo Boots? Daar deed ik klusjes voor voor dat Engelse bedrijf toenDie hebben schoenen in brede voetmaatjes. Hm enig zoekwerk levert niet veel op
Misschien deze?
*brede voetjesboks*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
En ik heb zojuist mijn voeten eens opgemeten. It's official! Ik heb écht brede pootjes![]()
Dus ik ga mijn voetjes eens plezieren en ze schoenen kopen die ein-de-lijk eens geschikt zijn voor brede voeten
Leuk/niet leuk? -->Niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die laatste is nog wel okay![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ohhhh!!!! Maria, die site is awesome
Maar nu kan ik niet kiezen
De eerste voor netjes, de laatste voor onder een spijkerbroek. 2 paarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, want én zwart én ik denk dat die het mooiste staan onder mijn (nieuwe, waarvan ik nog niet eens weet of ze passen) klerenquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:01 schreef conleche het volgende:
Welke zijn het nu geworden? De eerste?
Ja mooi! Ik vind zo'n binnenkant altijd erg chic staan!quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, want én zwart én ik denk dat die het mooiste staan onder mijn (nieuwe, waarvan ik nog niet eens weet of ze passen) kleren
ze zijn prachtig. Ik hoop dat ze passen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, want én zwart én ik denk dat die het mooiste staan onder mijn (nieuwe, waarvan ik nog niet eens weet of ze passen) kleren
^^quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:09 schreef _aurum_ het volgende:
Mooie schoentjes Coco! Hoop dat ze goed passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |