SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben m'n nickname wel trouw gebleven
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Uiteraardquote:
Vooral met Lariam toch? Malarone deed bij mij niet veel geks gelukkig.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je zou voor de lol eens Malarone moeten slikken, daar ga je pas raar van dromen.
Lariam heb ik nooit geslikt, maar van Malarone ging ik raar dromen. Heel levendig ook.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Vooral met Lariam toch? Malarone deed bij mij niet veel geks gelukkig.
^^quote:Op donderdag 13 december 2012 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh 1200 mg ibu? Dat is zowat een dagdosis.
At ze 2 zetpillen opquote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef V1z0R het volgende:
Ja die ronde smarties zijn 300 en die zetpil-achtigen 600 toch?
Als ik stage zou lopen bij het gemeentehuis zou ik proberen te ODenquote:Op donderdag 13 december 2012 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Was een stagiaire bij het gemeentehuis en nee geen hoepeloorbellen.
Dat is vrij kansloos!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef conleche het volgende:
Oké. Best funny. Ik had laatst bloedonderzoek laten doen, omdat ik zo moe was. Van alles laten testen en ik was helemaal gezond. Tenminste op dat wat getest is. Krijg ik vanochtend de rekening van Anderzorg. Dat ik een gedeelte van de kosten zelf moet betalen. Ik kijken op de specificatie. Is mijn gedeelte 220 euro. Die van hullie 0,61 euro.![]()
![]()
Ik wil voor 31 december nog iets heel duurs laten doen. Wat zou ik eens kunnen verzinnen.Malariapillen krijg je zeker niet vergoed, hè?
Tegen Co dus, omdat het niet standaard vergoed wordt.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:29 schreef Nallie het volgende:
Tegen wie heb je t V1?
Als je aanvullend verzekerd bent wordt het wel vergoed. Bij mij 9 behandelingen...
Ook geen basisverzekering.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:35 schreef loveli het volgende:
Co, wanneer was je voor het laats bij de tandarts?
Oh, nu snap ik ineens waar mijn rekening van FBTO vandaan komtquote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef conleche het volgende:
Oké. Best funny. Ik had laatst bloedonderzoek laten doen, omdat ik zo moe was. Van alles laten testen en ik was helemaal gezond. Tenminste op dat wat getest is. Krijg ik vanochtend de rekening van Anderzorg. Dat ik een gedeelte van de kosten zelf moet betalen. Ik kijken op de specificatie. Is mijn gedeelte 220 euro. Die van hullie 0,61 euro.![]()
![]()
Ik wil voor 31 december nog iets heel duurs laten doen. Wat zou ik eens kunnen verzinnen.Malariapillen krijg je zeker niet vergoed, hè?
In 1996. En daarvoor in 1986.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:35 schreef loveli het volgende:
Co, wanneer was je voor het laats bij de tandarts?
Ik ging ook een tijdje maar eens in de 2 jaar, omdat ik ook nooit wat heb.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:37 schreef conleche het volgende:
[..]
In 1996. En daarvoor in 1986.
True story. Ik heb gewoon nooit iets met mijn tanden. If it ain't broke, don't fix it. Zoiets.
quote:
Ik was er voor een deel in het geheel nog niet! </baasbovenbaas>quote:
Ik heb wel last van tandsteen. Dus dat halen ze iedere keer netjes weg.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:37 schreef conleche het volgende:
[..]
In 1996. En daarvoor in 1986.
True story. Ik heb gewoon nooit iets met mijn tanden. If it ain't broke, don't fix it. Zoiets.
Je gaat op reis toch? Overtuig je GGZ-arts dat je rabies vaccins nodig hebt. Als dat in je pakket zit tenminste. Vaccins zijn sowieso duur. En malariapillen werden wel vergoed bij mijquote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef conleche het volgende:
![]()
Dit laat wel zien dat dat eigen risico totaal niet werkt. Mensen gaan alleen maar meer zorg gebruiken, omdat ze het eigen risico toch al betaald hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef conleche het volgende:
Ja, ik ben het dan ook oneindig oneens met het systeem. En ik ga heus niet dingen verzinnen, maar wel degelijk zaken halen die ik toch nodig heb, ook al is het pas over een half jaar, zoals die hooikoortstroep.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:54 schreef _mille-feuille_ het volgende:
[..]
Dit laat wel zien dat dat eigen risico totaal niet werkt. Mensen gaan alleen maar meer zorg gebruiken, omdat ze het eigen risico toch al betaald hebben.
Ik begrijp trouwens wel dat je zo denkt, maar het drijft de zorgkosten alleen maar meer op, omdat veel mensen hetzelfde denken.
Dit ja, zeg dat je van plan bent een wereldreis te maken en laat je tegen van alles inenten. sommige dingen moet je 2 of 3 keer laten prikken, maar goed, dan heb je de eerste wel 'gratis'.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je gaat op reis toch? Overtuig je GGZ-arts dat je rabies vaccins nodig hebt. Als dat in je pakket zit tenminste. Vaccins zijn sowieso duur. En malariapillen werden wel vergoed bij mij.
Rabies moet 3x, a 70 per keer, binnen een maand allemaalquote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dit ja, zeg dat je van plan bent een wereldreis te maken en laat je tegen van alles inenten. sommige dingen moet je 2 of 3 keer laten prikken, maar goed, dan heb je de eerste wel 'gratis'.
Oeh, dat kan nog net!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Rabies moet 3x, a 70 per keer, binnen een maand allemaal.
Net niet, schema is 0,7 en 21 dagen. Moet je wel naar een risicogebied gaan, deze vergoeden ze niet zomaar. Vleermuizen en wilde honden (langere tijd in je omgeving) zijn bijvoorbeeld een aanleiding.quote:
Hooikoortstroep is duur ja. Ik betaal ieder jaar bijna het volledige eigen risico alleen al voor mijn allergiepillen. Ik bedoelde het trouwens niet verkeerd. Het valt me in mijn omgeving alleen vaak ook op dat mensen zeggen: 'ik betaal zoveel, dan kan ik er beter ook gebruik van maken'.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik ben het dan ook oneindig oneens met het systeem. En ik ga heus niet dingen verzinnen, maar wel degelijk zaken halen die ik toch nodig heb, ook al is het pas over een half jaar, zoals die hooikoortstroep.
Bij FBTO kan je wat specifieker kiezen. Of ie echt goedkoper is, betwijfel ikquote:Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef conleche het volgende:
Nevermind, mijn verzekering vergoed het toch niet.Heb net gekeken.
Ik vind het echt idioot dat je niet wat meer persoonlijke verzekeringen kunt samenstellen. Ik hoef echt niet verzekerd te zijn om te bevallen en kraamzorg en dat soort dingen. Terwijl ik andere zaken weer wel wil. Afijn. Wat zal ik me ook druk maken. Het is zoals het is.
/totzoverdeopwellingvanfightingthesystem:')
Ik ga maar eens lunchen.
Ik was nog niet eens in de plánning! </baasbovenbaasbovenbaas>quote:Op donderdag 13 december 2012 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik was er voor een deel in het geheel nog niet! </baasbovenbaas>
Dat weet je niet, die dingen worden toch nonstop aangemaakt?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef V1z0R het volgende:
Je sprong al wel met je pa over de sloot
Basisverzekering is toch overal hetzelfde?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bij FBTO kan je wat specifieker kiezen. Of ie echt goedkoper is, betwijfel ik![]()
*salutes*quote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens in de plánning! </baasbovenbaasbovenbaas>
Nee in de aanvullendequote:Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef _mille-feuille_ het volgende:
[..]
Basisverzekering is toch overal hetzelfde?
Dit was de genadeslag.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*salutes*![]()
Ach als wij er in 2025 ofzo net zo uit zien als Co nu mogen we in onze handjes knijpen denk ik zo!
Goddamn Vaizquote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef V1z0R het volgende:
Als ik er in 2025 zo uitzie als Co nu zou ik in andere dingen knijpen
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef V1z0R het volgende:
haha Luc schrok wakker van mijn gelachquote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik zit in de trein en mensen kijken me raar aanquote:Op donderdag 13 december 2012 15:23 schreef Skoap het volgende:
[..]
haha Luc schrok wakker van mijn gelach
Ik bedoelde het goedquote:Op donderdag 13 december 2012 14:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit was de genadeslag.
*onder het bureau kruipt*
Fijn, zo kan je je toekomstbeeld ook flink bijschaven, denk ik!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:21 schreef MarMar het volgende:
Ik merk dat mijn spieren als een speer vooruit gaan en daarmee kan ik veel compenserennet als vroegah.
Op de scootmobiel had ik enorm last van de kou, zodra ik in beweging blijf valt het enorm mee en thermo-ondergoed helpt ook
Ik verwacht geen terugval eigenlijk, het is me nu wel helder wat er gebeurd is en dat ik tijd nodig had om uit te zieken.
Het gaat denk ik ook heel snel omdat ik heel voorzichtig wacht tot ik denk dat het wel kan en dan merk dat het inderdaad al heel goed gaat.
Moet wel lukken hoor. Iets zoeken met plooitjes op de juiste plaatsen en uitlopend, niet nauw. Wat waren de randvoorwaarden ook alweer?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Henk, laat het jurkje maar zitten, kom er toch niet uit
Hoe lang ben je nu eigenlijk echt zo 'ziek' geweest? Dus qua (constante) pijn en afhankelijkheid van de scootmobiel? Toch een behoorlijke tijd, of niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:21 schreef MarMar het volgende:
Ik merk dat mijn spieren als een speer vooruit gaan en daarmee kan ik veel compenserennet als vroegah.
Op de scootmobiel had ik enorm last van de kou, zodra ik in beweging blijf valt het enorm mee en thermo-ondergoed helpt ook
Ik verwacht geen terugval eigenlijk, het is me nu wel helder wat er gebeurd is en dat ik tijd nodig had om uit te zieken.
Het gaat denk ik ook heel snel omdat ik heel voorzichtig wacht tot ik denk dat het wel kan en dan merk dat het inderdaad al heel goed gaat.
Was dat die post van Vaiz net?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zeveren jullie ook wel eens per ongeluk?
Ik zat net iets te lezen op internet, en ineens voelde ik het kwijl uit mijn mond lopen. Het was niet eens een interessant/lekkere post ofzo. Was gewoon zo ontzettend niet op aan het letten dat mijn mond onbewust open hing en de zever eruit liep.
Dus.
quote:
Niet eens! Was gewoon random klikken op reddit links.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zeveren jullie ook wel eens per ongeluk?
Ik zat net iets te lezen op internet, en ineens voelde ik het kwijl uit mijn mond lopen. Het was niet eens een interessant/lekkere post ofzo. Was gewoon zo ontzettend niet op aan het letten dat mijn mond onbewust open hing en de zever eruit liep.
Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |