Je gevoel zou misschien zeggen van wel ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:49 schreef dribbel79 het volgende:
iets heel anders: Liander heeft de situatie aangepast, maar de stroing die daarop volgt pakken ze niet aan? vreemd...je zou zeggen dat ze dat ook moeten fiksen dan toch?
En wat belangrijker is, gelijktijdig je installatie bedrijfszeker en veiliger makenquote:Op donderdag 13 december 2012 12:14 schreef dribbel79 het volgende:
OK, ich verstehe...wel beroerd trouwens, kan je alles gaan nakijken/ vervangen :S
Gelukkig. Dat van dat niet vinden van de oorzaak, maar de storing wel oplossen, gebeurt wel vaker. Ik heb dat wel eens met lekkage's van rioolaansluitingen op toiletten. Uit wanhoop maar een hele nieuwe set identieke plaatsen , en voila, lekkage verholpen. En waar 't 'm in zat????quote:Op donderdag 20 december 2012 13:10 schreef ElektroShok het volgende:
De tweede groep betrof de voeding voor de slaapkamer en enkele vertrekken op zolder. Ik heb eerst alles losgemaakt wat je maar kan losmaken zonder iets vreemds te zien. Vervolgens alle draadjes weer vastgezet in de eerste centraaldoos en toen deed alles het ineens weer. Kan dus niet zeggen welke bijzondere handeling ik heb verricht om het te fixen, maar het doel is in elk geval bereikt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |