Oh het is dus niet raar om mn mac mee te nemen?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had een hele grote sporttas bij me
Maar ik moest dan ook 4 dagen blijvenEn mijn hele computeruitrusting zat er in
Nou ik vind dat je het gewoon lekker moet doen, het zal wel meevallen allemaal hoor. Echt volgens mij mag je als je zwanger bent zo ongeveer alleen in je blote hol door je huis lopen en water en brood consumeren en verder niks.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ken het alleen in verband met dat hormonen ervoor zouden kunnen zorgen dat de kleur niet helemaal uitpakt zoals je zou willen..
Maar ik ben blond van mezelf en ik heb mn haar nu donkerbruin... Uitgroeien is geen optie, dan zou ik naar de kapper moeten om het blond te maken...
Die lag boven in mijn tasquote:Op donderdag 13 december 2012 09:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh het is dus niet raar om mn mac mee te nemen?
Die hebben ze in het ziekenhuisquote:Op donderdag 13 december 2012 09:29 schreef Suikertante het volgende:
Wat denk je van je voedingskussen? Maar die kan ook om je nek natuurlijk!
Nieuwe badjas kopen!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 09:27 schreef becky27 het volgende:
Hmm ik ga vandaag mijn tas pakken. Maar moet zeker vier dagen blijven. Kan wel een hutkoffer, min oerlelijke badjas erin en tas is vol
Ik heb toen zo'n zijden ding gekocht omdat je kapot ging in het ziekenhuis van de warmte.quote:
Ik vind het een beetje moeilijk schatten.. Ik heb 2 joggingbroeken erin gegooid en 2 truitjes.... Ik ben in staat om dingen erbij te kopen... Zo van dat heb ik echt echt nodig...quote:Op donderdag 13 december 2012 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb toen zo'n zijden ding gekocht omdat je kapot ging in het ziekenhuis van de warmte.
En ik heb hem niet eens gebruikt geloof ik
Ik had voor elke dag een andere pyjama/joggingbroek bij me. Ik kon toch niet zo veel. En in bed liggen met spijkerbroek leek me niet watquote:Op donderdag 13 december 2012 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje moeilijk schatten.. Ik heb 2 joggingbroeken erin gegooid en 2 truitjes.... Ik ben in staat om dingen erbij te kopen... Zo van dat heb ik echt echt nodig...
Zo leuk o+ Ik had dat vandeweek met de babywas, had expres nog niks geknipt of wat ook. En dan een tasje met heul kleine kleertjes in je weekendtas stoppenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gister natuurlijk wat pakjes voor die dikke uitgezocht om mee te nemen naar de ziekenhaus... En ik moest allemaal kaartjes knippen <3...
Heerlijk!
Zolang je je iphone lader niet vergeet . en je portemonnee heb je verder niet veel nodigquote:Op donderdag 13 december 2012 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Een toilettas vol met van die minidingen bijvoorbeeld... Heb ik nodig!
Manlief had de tablet gisteren meegenomenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh het is dus niet raar om mn mac mee te nemen?
O ja dat had ik ook bij me. Wat te snaaien. Vooral als het in midden in de nacht was en ik kreeg trek.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo leuk o+ Ik had dat vandeweek met de babywas, had expres nog niks geknipt of wat ook. En dan een tasje met heul kleine kleertjes in je weekendtas stoppen
En voor mijn lief doe ik Sultana's enzo erin, mochten we onverhoopt samen een nacht blijven (waar ik niet op reken, medische bevalling, dus als ik moet blijven moet hij naar huis) dan kan mijn moeder wel ff wat kleding voor hem oppikken ofzo.
Is het decadent als ik mn mac meeneem en voor J de Ipad?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Manlief had de tablet gisteren meegenomenen ze bleken gratis internet te leveren in het ziekenhuis.
Bij mij wel hoor. Is hij elke nacht gebleven zelfs. Overdag naar huis voor de poes en douchen/kleding maar hij bleef lekker bij ons slapen.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:35 schreef Ticootje het volgende:
Hij mag niet blijven als het medisch is? Nee?
Arch.. Stom.
Maar ik denk dat ik toch wel gewoon terug mag naar de vk.. Ik hoop het wel, want ik vond de nieuwe vk onwijs leuk mens.
Hier niet in elk gevalquote:Op donderdag 13 december 2012 09:35 schreef Ticootje het volgende:
Hij mag niet blijven als het medisch is? Nee?
Arch.. Stom.
Maar ik denk dat ik toch wel gewoon terug mag naar de vk.. Ik hoop het wel, want ik vond de nieuwe vk onwijs leuk mens.
Bij ons moest de kinderarts toestemming geven om eerder weg te mogen.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:35 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en een ochtendjas.. Niet meegenomen, niet nodig gehad. Ik had een pyamabroek en een borstvoedingshemd aan daar en nog zweette ik me kapot
Becks, is het bij jullie niet zo dat je evt. 1 a 2 nachten eerder naar huis mag indien de kraamzorg het ermee eens is? Volgens mij is dat hier wel zo! Wellicht de moeite van het navragen waard?
Ik zie maandag wel eerst ff wat de gyn te zeggen heeft...quote:Op donderdag 13 december 2012 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor. Is hij elke nacht gebleven zelfs. Overdag naar huis voor de poes en douchen/kleding maar hij bleef lekker bij ons slapen.
Zoetermeer? Je beschrijving klinkt namelijk ticoiaans.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:37 schreef Estrys het volgende:
Ik weiger vooralsnog een tas in te pakken. Ik ga NIET naar dat aftandse ziekenhuis met jaren 70 sanitair.kop in zand steekt. Vorige keer heeft die tas nog drie maanden ingepakt gestaan.
Of om de baby voor de geboorte een ipad mini te geven ?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is het decadent als ik mn mac meeneem en voor J de Ipad?
Je mag geen bier. Over een maand , kunnen we weer bier trinken!quote:Op donderdag 13 december 2012 09:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zie maandag wel eerst ff wat de gyn te zeggen heeft...
Ik heb het apparaatje teruggeven aan papa, want anders blijf ik prikken en stressen dat het steeds niet goed is... Ik heb zelfs extra eten meegenomen voor vandaag... Dikke l*l 3 bier hoor...
Ik denk dat de baby dat wel nodig heeft hoor...quote:Op donderdag 13 december 2012 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Of om de baby voor de geboorte een ipad mini te geven ?
Ik heb idd ook niet op zaal gelegen. In een prive kamer waar een opklapbed naast stond.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:39 schreef Incantrix het volgende:
Mjah, in nieuwere ziekenhuizen mag dat ongetwijfeld, maar ik moest op zaal en dan ging dat niet. Misschien als ik een éénpersoonskamer had gekregen wel. Maar dit is dan ook een knetterend oud ziekenhuis, over een jaar of 3 is het weg.
Tot die tijd past papa er wel op!quote:Op donderdag 13 december 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat de baby dat wel nodig heeft hoor...
Duurt echt niet zo lang voor je die kwijt bent weet ik uit ervaring hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 09:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Tot die tijd past papa er wel op!
BUY ALL THE THINGS!!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 09:38 schreef Logician het volgende:
Goede ideeen, vandaag maar eens h&m online voor leuke pyama's/sloffen e.d. voor de vluchttas
Het zal ook zeker niet hebben meegeholpen dat het enorm druk was toen ik beviel, de hele kraamafdeling was afgestampt. Het was ook écht heel erg, we konden pas bij de vierde supermarkt hier in de buurt blauwe muisjes kopen toen we thuis waren, want die waren overal uitverkochtquote:Op donderdag 13 december 2012 09:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb idd ook niet op zaal gelegen. In een prive kamer waar een opklapbed naast stond.
Op de kraamkamers stond een stoel die je kon ombouwen naar bed.
Dit keer gaat hij uiteraard wel naar huis want wij willen niet dat de oudste 4 dagen uit logeren gaat
Nee, ergens in het Brabantse. In april openen ze nieuwbouw.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:39 schreef pessie het volgende:
[..]
Zoetermeer? Je beschrijving klinkt namelijk ticoiaans.
Ik heb de Ipad tegenwoordig in de kast staan ja... Als ik die laat liggen op het dressoir dan wordt hij gewoon gepakt en Jen haalt de ontgrendeling eraf en start dat vreselijke z@ppelin mens op..quote:Op donderdag 13 december 2012 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Duurt echt niet zo lang voor je die kwijt bent weet ik uit ervaring hoor
De grote ipad is als die inzicht ligt van de 2 meiden ook niet veilig idd.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Duurt echt niet zo lang voor je die kwijt bent weet ik uit ervaring hoor
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het zal ook zeker niet hebben meegeholpen dat het enorm druk was toen ik beviel, de hele kraamafdeling was afgestampt. Het was ook écht heel erg, we konden pas bij de vierde supermarkt hier in de buurt blauwe muisjes kopen toen we thuis waren, want die waren overal uitverkocht
Bij ons word Little People of Woezel & Pip opgestart.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb de Ipad tegenwoordig in de kast staan ja... Als ik die laat liggen op het dressoir dan wordt hij gewoon gepakt en Jen haalt de ontgrendeling eraf en start dat vreselijke z@ppelin mens op..
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dan moeten mn andere 2 meisjes ook nieuwe hello kitty truitjes...
Ik vond het echt helemáál niet relaxed op zaal! Het énige dat ik er bijzonder/fijn aan vond was dat ik meteen al kon herkennen welk huiltje niet van mijn eigen kind afkomstig was, dat vond ik heel mooi en verbazingwekkend. Maar verder.. Vier pas bevallen brokken hormonen-met-adrenaline, vier verse pruttelbaby's, je vent is er niet, je hoort elkaar heel erg en eigenlijk wil je gewoon in stilte van je verse wondertje genieten. Althans, ik dan. Heb ook gewoon níet geslapen die nacht.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons was het ook erg druk maar ik had het "geluk" dat ik 's nachts mocht komen i.v.m. gebroken vliezen. Dat het er net zo druk was als overdag viel pas op toen ik terug op de kamer lag en niet kon slapen van de aanloop buiten mijn deur
Niet bij nagedacht dat ik ook nog wel eens op een kamer met meer kan komen te liggen
Enne kant hoop ik het op het moment want ik voel me anders zo alleen.
Aan de andere kant weet ik nu al dat ik dan helemaal niet slaap. Bang om te snurken, bang om een ander wakker te maken en dan ook nog je kind naast je die andere wakker kan maken
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:48 schreef Suikertante het volgende:
[..]![]()
![]()
(oke, nu begin ik te denken dat je ons zit te pesten..)
Zo ben ik niet Suikertante!quote:Op donderdag 13 december 2012 09:52 schreef Suikertante het volgende:
Oke jullie zijn echte etters.
Want nu lijkt het een verspreking en tóch denk ik dat jullie met zn tweeën gniffelend naar elkaar smsen "ha! ze trapt erin!!"
Heeft lang geduurt die verspreking dus.quote:
Jah, hier moet je idd ook oppassen met je spullen! Maar je krijgt wel een kastje dat op slot kan, dus dan kun je wel even plassen zonder dat het meteen pleite is. En dat was dan wel weer een voordeel van op zaal liggenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:52 schreef becky27 het volgende:
Hier wordt afgeraden dat sorry dingen op je kamer te hebben. Als je er niet bent is het weg en staat het op marktplaats.
We hebben een iPad en playbook maar eigenlijk wil ik mijn loei van een laptop mee. Maar das een beetje overdreven.
Inca, ik ga zelf uit van vier nachten. Ziekenhuis zegt 5 nachten.
Sorryquote:Op donderdag 13 december 2012 09:48 schreef Suikertante het volgende:
[..]![]()
![]()
(oke, nu begin ik te denken dat je ons zit te pesten..)
Daar zou ik ook niet vrolijk van worden..quote:Op donderdag 13 december 2012 09:57 schreef milka82 het volgende:
Aaaaargh, heel fijn, de jongste heeft waarschijnlijk kinkhoest, niets aan de hand dacht ik, uitblaffen maar, maar na een Google actie toch maar de huisarts gebeld, het kan schadelijk zijn voor de baby. Huisarts belt me vandaag terug, zoekt het even uit.
Wij hebben ook gratis internet in het ziekenhuis, ik heb de Pad al gereserveerd voor de dagen dat ik er moet liggen ( dag of vier, vijf)
Meisjes zijn leuk!quote:Op donderdag 13 december 2012 09:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Heeft lang geduurt die verspreking dus.Bijna 9 maanden niet verlullen is best knap.
Kluisjes! Die hadden al die kamers bij onsquote:Op donderdag 13 december 2012 09:52 schreef becky27 het volgende:
Hier wordt afgeraden dat sorry dingen op je kamer te hebben. Als je er niet bent is het weg en staat het op marktplaats.
We hebben een iPad en playbook maar eigenlijk wil ik mijn loei van een laptop mee. Maar das een beetje overdreven.
Inca, ik ga zelf uit van vier nachten. Ziekenhuis zegt 5 nachten.
Meisjes zijn makkelijk om te maken...quote:Op donderdag 13 december 2012 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Meisjes zijn leuk!
En Papa gek vaak
[..]
Kluisjes! Die hadden al die kamers bij onsEn ook het nachtkastje kon op slot. Maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik van de kamer af geweest ben die 3 dagen
Nee niet doen... Google sucks.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:08 schreef milka82 het volgende:
Note to myself: niet verder gaan googlen...
Jommetjes zijn ook leukquote:Op donderdag 13 december 2012 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Meisjes zijn leuk!
En Papa gek vaak
Gelukkig ben ik niet zo snel in paniek, wat een angsthazen bevinden zich toch op de wereld.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee niet doen... Google sucks.
Oh ik ben daar 1 van hoor... Ik kan enorm in de stress schieten als er mogelijk iets is met de kinderen...quote:Op donderdag 13 december 2012 10:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo snel in paniek, wat een angsthazen bevinden zich toch op de wereld.
+1quote:Op donderdag 13 december 2012 10:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ik ben daar 1 van hoor... Ik kan enorm in de stress schieten als er mogelijk iets is met de kinderen...
Oh absoluut, dat heb ik ook wel, maar dan komt de nuchterheid weer boven die denkt: het is vanzelf gekomen, dan gaat het vanzelf ook weer over, haha.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ik ben daar 1 van hoor... Ik kan enorm in de stress schieten als er mogelijk iets is met de kinderen...
Ik weet niet wat dat is... Over mezelf ben ik altijd vrij nuchter... Maar als het om de gezondheid en welzijn van mn kinderen gaat ben ik gewoon vreselijk...quote:
Ja, daar heb ik J voor... Die me dan gewoon even zegt dat ik normaal moet doen. Hoppa klaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:13 schreef milka82 het volgende:
[..]
Oh absoluut, dat heb ik ook wel, maar dan komt de nuchterheid weer boven die denkt: het is vanzelf gekomen, dan gaat het vanzelf ook weer over, haha.
Hebben ze volgens mij niet, weet het niet meer zeker van de vorige keer moet ik zeggen. Maar er wordt tijdens de rondleiding aangegeven om geen waardevolle spullen mee te nemen, er zijn trouwringen EN trouwboekjes gestolen (naast de gebruikelijke stuff als camera's, telefoons etc etc). Gewoon tijdens het douchen.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Meisjes zijn leuk!
En Papa gek vaak
[..]
Kluisjes! Die hadden al die kamers bij onsEn ook het nachtkastje kon op slot. Maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik van de kamer af geweest ben die 3 dagen
Heb ik ook hoor. Ik heb zelf al zoveel bij de huisarts gelopen dat ik zoiets heb van: Ach je gaat er niet dood aan. Maar voor de kleine neem ik het zekere voor het onzekere. En als ik het niet vertrouw dan bel ik ook meteen.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is... Over mezelf ben ik altijd vrij nuchter... Maar als het om de gezondheid en welzijn van mn kinderen gaat ben ik gewoon vreselijk...
Ik ga niet voor elk poepje naar de huisarts met ze ofzo... Maar ik durf te wedden dat straks met de kleine ik me weer net zo ongerust ga maken als bij nummer 1, drinkt het wel genoeg, slaapt het niet te lang, moet ik al gaan kijken....
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is... Over mezelf ben ik altijd vrij nuchter... Maar als het om de gezondheid en welzijn van mn kinderen gaat ben ik gewoon vreselijk...
Ik ga niet voor elk poepje naar de huisarts met ze ofzo... Maar ik durf te wedden dat straks met de kleine ik me weer net zo ongerust ga maken als bij nummer 1, drinkt het wel genoeg, slaapt het niet te lang, moet ik al gaan kijken....
Ga je een pretecho doen? Want volgens mij mogen die daar helemaal niets over zeggen...quote:Op donderdag 13 december 2012 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Ik heb zelf al zoveel bij de huisarts gelopen dat ik zoiets heb van: Ach je gaat er niet dood aan. Maar voor de kleine neem ik het zekere voor het onzekere. En als ik het niet vertrouw dan bel ik ook meteen.
En ik maak me toch ongerust over het hartjeDe echoscopiste is er naar mijn zin veel te lang mee bezig geweest afgelopen maandag. Ik slaap er gewoon heel slecht door. En ben ergens ook blij met de echo morgen, dan kan ik het aan een ander vragen of zij eens wil kijken en wat ze er over denkt
Ook niet best, schandalig eigenlijk dat er zo gejat wordt!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:16 schreef becky27 het volgende:
[..]
Hebben ze volgens mij niet, weet het niet meer zeker van de vorige keer moet ik zeggen. Maar er wordt tijdens de rondleiding aangegeven om geen waardevolle spullen mee te nemen, er zijn trouwringen EN trouwboekjes gestolen (naast de gebruikelijke stuff als camera's, telefoons etc etc). Gewoon tijdens het douchen.
De vorige keer lagen we met z'n vieren op zaal. Vond het helemaal niets maar dat was 1 nachtje, hoop dat het nu rustiger is en ik lekker met 2-en op een kamer lig. Met een ks moet je toch ook vaker de verpleging bellen (voor voeden en zo) en ik voel me dan echt wel een beetje bezwaard tov de rest.
Jemig wat een verhaalquote:Op donderdag 13 december 2012 10:22 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ook niet best, schandalig eigenlijk dat er zo gejat wordt!
Ik lag de vorige keer ook in een tweepersoons kamer, met echt een tokkiewijf naast me, heb me dood geërgerd . Visite van haar kwam langs met een enorme frituurwalm om hen heen, zelf ging ze de ele tijd naar beneden een peuk roken, 's avonds belde ze met haar hond, Macho (vergeet die naam noooooooiiit weer) en dan Jensen aan de telefoon want ze miste hem zo. En die hond miste haar ook want hij vrat niet meer. Wilde. Ze eerder dan haar kind naar huis om die hond?! Ze was vijf weken te vroeg bevallen en ik had een ks gehad.
Man, drama's! Had der vent hun dochter aangegeven, zij helemaal uit der plaat want hij was en de tweede naam vergeten en had de naam verkeerd gespeld. Zij der achteraan bellen.
Ik wilde zo hard naar huis!
Als ze medisch zijn onderlegd mogen ze wellicht wel een uitspraak doen..quote:Op donderdag 13 december 2012 10:23 schreef Suikertante het volgende:
Hier in Utrecht is een pretecho wel bij hetzelfde echobureau als de medische echo's, mogen die dan ook toch niks zeggen?
De vorige keer bij hetzelfde bureau kregen we te horen dat er iets mis was en op papier wat er mis was.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ga je een pretecho doen? Want volgens mij mogen die daar helemaal niets over zeggen...
Daar ga ik dit keer ook heenquote:Op donderdag 13 december 2012 10:23 schreef Suikertante het volgende:
Hier in Utrecht is een pretecho wel bij hetzelfde echobureau als de medische echo's, mogen die dan ook toch niks zeggen?
Dit verhaalquote:Op donderdag 13 december 2012 10:22 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ook niet best, schandalig eigenlijk dat er zo gejat wordt!
Ik lag de vorige keer ook in een tweepersoons kamer, met echt een tokkiewijf naast me, heb me dood geërgerd . Visite van haar kwam langs met een enorme frituurwalm om hen heen, zelf ging ze de hele tijd naar beneden een peuk roken, 's avonds belde ze met haar hond, Macho (vergeet die naam noooooooiiit weer) en dan janken aan de telefoon want ze miste hem zo. En die hond miste haar ook want hij vrat niet meer. Wilde. Ze eerder dan haar kind naar huis om die hond?! Ze was vijf weken te vroeg bevallen en ik had een ks gehad.
Man, drama's! Had der vent hun dochter aangegeven, zij helemaal uit der plaat want hij was en de tweede naam vergeten en had de naam verkeerd gespeld. Zij der achteraan bellen.
Ik wilde zo hard naar huis!
Oh maar dat doen ze wel ja.. Ook als ze op de pretecho echt iets afwijkende zien dan gaan ze je toch even doorsturen naar je vk met foto's ed...quote:Op donderdag 13 december 2012 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
De vorige keer bij hetzelfde bureau kregen we te horen dat er iets mis was en op papier wat er mis was.
Dit voor de verloskundige om dan een afspraak te maken.
Kindje bleek te klein toen en is toen gelukkig bij getrokken
Dus ik hoop dat ze er dan iets van zegt. Zo niet dan heb ik toch even het kindje gezien.
En ik voel het ook vrij veel de laatste dagen dus zo erg zal het allemaal niet zijn maar toch
Voor mijn eigen gevoel een soort van second opinion
Achteraf was het ook hilarisch, maar ik lag der echt elke dag naast en zij maar bellen: Macho, Machooooo, je moet wel eten hoor liefie. En dan hele verhalen tegen me houden over die hondquote:Op donderdag 13 december 2012 10:24 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Jemig wat een verhaal![]()
Ik snap dat het voor jou een drama was, maar bellen met een hond en dan ook nog de naam verkeerd opgeven klinkt voor een buitenstaander echt hilarisch
Dat alleen vind ik al genoeg danquote:Op donderdag 13 december 2012 10:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh maar dat doen ze wel ja.. Ook als ze op de pretecho echt iets afwijkende zien dan gaan ze je toch even doorsturen naar je vk met foto's ed...
Dat projecteren doen onze echoscopisten het ook. En bij Zoë hebben we daar de geslachtsbepaling en 3D echo laten doenquote:Op donderdag 13 december 2012 10:27 schreef Suikertante het volgende:
Fijn bureau is het in Utrecht Tally! Nog niet eerder geweest? Ze projecteren de echo heel groot op een whitescreenEcht tien keer zo duidelijk als bij onze VK op dat computerschermpje uit de jaren negentig.
Milka ik denk dat ik die vrouw zelf ook liever een kussen op haar hoofd zou drukken, maar er over lezen is een stuk beter te pruimen
Serieus... Ik ken dat soort mensen gewoon...quote:Op donderdag 13 december 2012 10:26 schreef milka82 het volgende:
[..]
Achteraf was het ook hilarisch, maar ik lag der echt elke dag naast en zij maar bellen: Macho, Machooooo, je moet wel eten hoor liefie. En dan hele verhalen tegen me houden over die hond
Zij hebben er geen vraagtekens bij milka maar ik. Gewoon een stom gevoel ik weet het want anders had je zeker wel wat gehoord.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:29 schreef milka82 het volgende:
Als ze vraagtekens hadden bij het hartje Tally,waarom ben je dan niet meteen doorgestuurd? Nu is het nog een beetje onzeker.....
Say whut?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:33 schreef Tally het volgende:
Ik heb een buurvrouw die nu OOK zwanger is omdat ik zwanger ben
Mijn oudste en die van haar schelen 3 maanden. En zij vond het makkelijker om dat met de tweede ook zo te doen.
En dat terwijl ze, toen ze hoorde dat ik zwanger was of eigenlijk per ongeluk achterkwam, zei dat HIJ wel graag snel weer een kleintje wilde en zij daar nog niets voor voelde
Ik las red bull!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:43 schreef Tally het volgende:
O en Tico ik kreeg net een fles wijn en moest aan jou denken (door de naam).
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Mijn suiker doet al stijgeren op droog broodquote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef Suikertante het volgende:
Serieus met jouw suikerspiegel zou ik als de dood zijn dat ik mezelf de pan uit stuiter!
Nou het gekke is dat toen zij zwanger was van de eerste ze inderdaad veel bij ons over de vloer kwam voor advies. En dat vond ik echt niet erg, ik begreep alle angsten en dat soort dingen.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:43 schreef Suikertante het volgende:
Tally het leven wordt voor je man vast ook weer een stuk makkelijker als jij gerustgesteld bent
En die buurvrouw, mijn hemel. Vindt ze dat qua oppassen enzo makkelijk? Ongelooflijk. Hoop dat je je niet verplicht voelt tot ook maar iéts, dit is echt gestoord hoor!
Oooh die eerste outfit. Ik kijk bij alle leuke pakjes of het misschien een leuke eerste outfit is maar ik ga het pas heel laat kopen heb ik besloten. Daar mag ik van mezelf namelijk dan wel wat meer geld aan uitgeven en als ik er nu al eentje kies kies ik volgende week weer een andere ben ik bang!
Rebuli![]()
Ha, dat ga ik ook doenquote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb zelfs een knuffeltje voor mn kruimel in de tas gedaan
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:41 schreef Tally het volgende:
O en ik heb mijn man gebeld om te vertellen over die echo morgen want zat me toch niet lekker dat ik het nog niet verteld had. Maar gelukkig vond hij me niet gek en moest ik het doen als het me zou opluchtenWat een vent he
Red bull!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:05 schreef Estrys het volgende:
Fijn Milka!
Ik ben zo verschrikkelijk moe vandaag. Phoe. Over 8 uur kan ik gaan slapen. Laaaaaaange dag vrees ik.
Heeft zo ver ik weet niets met elkaar te maken hoor. Ik ken hele drukke buikkindjes en rustige buiten de buikkindjes en andersomquote:Op donderdag 13 december 2012 11:04 schreef eliis het volgende:
Da's fijn om te horen Milka! Goed dat je op tijd naar de huisarts bent gegaan om het uit te laten zoeken
Sinds ik met verlof ben, is het echt een klein dansfeestje in m'n buik geloof ik, wat een drukte! De kont ligt rechtsboven, en die worden constant onder m'n ribben geduwd, niet heel fijn. En de baby heeft ook constant de hik, volgens mij van alle drukte die hij/zij maakt. Of het is gewoon een gulzig monster.
Was bij jullie een drukke baby in de buik ook druk na de geboorte, en een rustige baby rustig? Ben heel benieuwd naar het karakter van m'n beeb
Als het wel zo zou zijn dan hou ik mn hart vast met deze... Das echt een drukke... en een felle! Gister de vk goed voelen, omdat ze zelf een beeld wilde hebben hoe groot de baby was... Nou die kleine ging tekeer... Schoppen echt onwijs... Dus daarna hartje luisteren, helemaal hoge hartslag ervan ook, zo druk werd pukje ervan...quote:Op donderdag 13 december 2012 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft zo ver ik weet niets met elkaar te maken hoor. Ik ken hele drukke buikkindjes en rustige buiten de buikkindjes en andersom
Zoë kroop weg van het echoapparaat, CTG of dat Doppler dingquote:Op donderdag 13 december 2012 11:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het wel zo zou zijn dan hou ik mn hart vast met deze... Das echt een drukke... en een felle! Gister de vk goed voelen, omdat ze zelf een beeld wilde hebben hoe groot de baby was... Nou die kleine ging tekeer... Schoppen echt onwijs... Dus daarna hartje luisteren, helemaal hoge hartslag ervan ook, zo druk werd pukje ervan...
Eh... Ik denk dat ik mn styltang meeneem...quote:Op donderdag 13 december 2012 11:34 schreef rebel-angel het volgende:
zooooo bijgelezen
en even melden natuurlijk
mijn maxi was echt een drukke buikbaby echt ook heel vaak de hik.
en toen hij geboren was was het echt een rustige relaxte baby
de mini is nu veel rustiger en heeft volgens mij 2 keer duidelijk de hik gehad
dus ben benieuwd hoe die dan straks is.
ondertussen spulletjes aan het verzamelen voor m'n tas
en inderdaad ook allemaal mini's je moet toch een beetje lekker ruiken
en zou het stom zijn als ik m'n fohn mee neem![]()
verder leg ik er een briefje op met wat er last minute nog ingedaan moet worden zoals de lade van de telefoon.
en milka dat verhaal zeg, ik zie echt zo'n leids wijf voor me en ik hoor het haar gewoon zeggen
gelukkig goed nieuws voor je kinkhoest verhaal
en tally ik zal voor je duimen dat je eigenwijze mini nou eens een keer er goed voor gaat liggen![]()
en dat je dan eindelijk eens een keer gaat genieten.
En natuurlijk vlak voor het persen even je haar in model brengenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eh... Ik denk dat ik mn styltang meeneem...
Als je omet blijven heb je de hele dag geen reet te doen.
Down under kan ik niet zien... Dus boeie hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef rebel-angel het volgende:
ja precies en dat zal echt niet down under zijn
daar gaan we voor de wetlook
Juist ja. Normale reden om ook zwanger te worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:33 schreef Tally het volgende:
Ik heb een buurvrouw die nu OOK zwanger is omdat ik zwanger ben
Mijn oudste en die van haar schelen 3 maanden. En zij vond het makkelijker om dat met de tweede ook zo te doen.
En dat terwijl ze, toen ze hoorde dat ik zwanger was of eigenlijk per ongeluk achterkwam, zei dat HIJ wel graag snel weer een kleintje wilde en zij daar nog niets voor voelde
zoooooooooo het duurde even maar ik begrijp hem nuquote:Op donderdag 13 december 2012 11:53 schreef Ticootje het volgende:
Wie van jullie is er trouwens gaan zwemmen bij texel???
Ik nog steeds niet, maar ik zal wel weer een nieuwsbericht gemist hebben, gebeurt vaker....quote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
zoooooooooo het duurde even maar ik begrijp hem nu
Een bultrug was gestrand...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:42 schreef danic het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet, maar ik zal wel weer een nieuwsbericht gemist hebben, gebeurt vaker....
Jaja... Foto?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:46 schreef pessie het volgende:
Ik heb nu.nl maar even aangeslingerd, ook ik snap em nu.
En de huisarts probeerde me nog te overtuigen dat ik heul niet dik maar juist mooi zwanger was... yeah right
Ik krijg toch een goede mental pic in mn hoofd.quote:
Nee, misschien ga ik m wel ff laten maken.. In bad, in mn badpak..quote:
Jahquote:
Is het er echt maar 1??quote:Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef danic het volgende:
Over een bultrug gesproken, ik kreeg gisteren van een cassiere de vraag hoe lang ik nog moest.....
Nou ehhhh, een week of 18 à 20?
x 1000 jaquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik kreeg net nog de vraag of mijn buik per minuut groeit...
Het is een wonder! Hij leeft nog.quote:
Dat gevoel heb ik wel ja... En maar smeren...quote:Op donderdag 13 december 2012 15:31 schreef ohnee het volgende:
Aww wat lief Estrys. Ik heb al teveel kleertjes zag ik gister. Vond op zolder wat meisjeskleding maat 62... Zullen we wel weer gekregen hebben van iemand maargoed ik leg it in de kast... maat 62 is volgens mij nu meer dan 56. wat da fuk. Denk dat ik maar kledingbonnen vraag zodat ik maat 68 kan kopen ofzo. Voordat iedereen met 62 aan komt kakken
.
En Tico. Je buik groeit per minuut? Dus je klapt eerdaags uit elkaar?
Klinkt wel raar? Ga je bevallen?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:40 schreef L-E het volgende:
Zeg, moet er niet eens iemand gaan bevallen hier?
Ik lig in bed, moest van de vk. Al dagen wat hoofdpijn, en vanmiddag een bloeddruk van 140/86, waar hij de laatste keer 100/60 was. Pols van 110. Ik moest met een pcm in bed gaan liggen, morgen weer bloeddruk meten. En rustig aan doen! zei ze. Ik protesteer niet hoor.
Whehe, ik ga niet bevallen. Hoop ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klinkt wel raar? Ga je bevallen?
Nee... dat mag nog lang niet.
Maak je je druk? Is het druk? Op je werk, om je heen? Stom..
Zit er regelmaat in.. Komt het opzetten en zwakt het weer af?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:56 schreef Logician het volgende:
Vraagje tussendoor
Heb behoorlijke ongesteldheids krampen die naar mijn kont toe trekken, ong 2u nu.. geen extra harde buiken oid. baby beweegt ook gewoon. Iemand die dit herkend als normaal? Het is 10jr geleden weet echt niet meer of het er bij hoort.. en wil niet googlen
Af en aan, maar geen harde buiken, het trekt echt mijn anus in en ben beetje buiten ademquote:Op donderdag 13 december 2012 15:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zit er regelmaat in.. Komt het opzetten en zwakt het weer af?
Heb je dan niet gewoon last van je darmen?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:59 schreef Logician het volgende:
[..]
Af en aan, maar geen harde buiken, het trekt echt mijn anus in
Niet dat ik weet, gaat vanuit mijn onderbuik via mijn zij naar mijn onderug en kont ..quote:Op donderdag 13 december 2012 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je dan niet gewoon last van je darmen?
Zo voelt bij mij de bekkenpijn. En als ik door blijf lopen dan, dan heb ik het gevoel alsof er 2 botten over elkaar heen schuiven.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, gaat vanuit mijn onderbuik via mijn zij naar mijn onderug en kont ..
Hm, klinkt een beetje als wat ik had gisteren. Maar aangezien jij een aantal vroeggeboortes hebt meegemaakt zou ik tich even bellen.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:35 schreef Logician het volgende:
Het begint te voelen als een soort mini weeen het trekt ook mijn doos in nu die dan van binnenuit helemaal aanspant.
Maar heb vreemd genoeggeen enkele paniek gevoelens oid want voelt nog lang niet als het echte werk, als het erger wordt ga ik wel bellen.. hopelijk trekt het gewoon weer weg na een poosje liggen
Dat gezicht trek ik ook altijd bij van die verkopers op straat, en dan zeggen ze doodleuk "ik zie dat je je spreek-mij-niet-aan gezicht al op hebt, maar mag ik TOCH even.. " NEE GA WEGquote:Op donderdag 13 december 2012 15:21 schreef Estrys het volgende:
Bij mij vraagt dat nooit iemand maar dat komt denk ik omdat ik voordat ik de supermarkt in loop mijn spreek-mij-vooral-niet-aan-gezicht op zet.
Ik ben naar mijn ouders gegaan want Seb moest nog nieuwe schoenen dus met mijn moeder en Seb even naar de winkel gegaan hier. Nu is mijn moeder terug want de ene schoen was bij thuiskomst de zool een andere kleur waarvan we twijfelen of het hoort.![]()
En mijn vader had van de week een pakje voor zijn kleindochter uitgezocht. Ze hadden het nog niet durven kopen. Moest ik nog even keuren. Schattig, die opa.
Bel je verloskundige!! NU! Ik raak plaatsvervangend in paniek door al je enge verhalenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:35 schreef Logician het volgende:
Het begint te voelen als een soort mini weeen het trekt ook mijn doos in nu die dan van binnenuit helemaal aanspant.
Maar heb vreemd genoeggeen enkele paniek gevoelens oid want voelt nog lang niet als het echte werk, als het erger wordt ga ik wel bellen.. hopelijk trekt het gewoon weer weg na een poosje liggen
Maar daar zijn maar een paar kamers van he, dus als die vol zijn gaat het feest niet doorquote:Op donderdag 13 december 2012 09:52 schreef Logician het volgende:
Ze hebben hier "rooming in" dus partner mag gewoon blijven slapen. En een gratis tv/ipad ding. Wat een luxe in verhouding tot Groningen 10jr terug!
Kind vrouw centrum is echt supermooi, met een bad in de verloskamer en al
Watjequote:Op donderdag 13 december 2012 17:13 schreef L-E het volgende:
Ik moet me rustig houden, dus ik reageer niet te veel hier.
Ik word ook nog gebeld en gemaild door collega's met vragen, maar heb er niet zo heel veel moeite mee; heb liever dat ze even mailen dan dat ze allerlei zaken moeten uitzoeken wat veel tijd kost. Vandaag is ook de kerstborrel, maar die heb ik juist lekker overgeslagen. Helemaal geen zin om door de kou naar Amsterdam te gaan, en dan met allerlei collega's met glazen wijn in hun handen te moeten praten over hoe het nu met me gaat en iedereen opnieuw gedag te moeten zeggenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:32 schreef Estrys het volgende:
Irritant: collega's die mij een voor een bellen deze week om te vragen hoe het met me gaat. Aardig bedoeld verder maar dan krijg je op de achtergrond toch weer een werkgerelateerde vraag waar ik weinig zin in heb. Zucht. Morgen een feest van mijn werk, ga er nog even over nadenken of ik wel zin heb om te gaan.
Oh, in dat geval had ik laten bezorgen.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:37 schreef Kyara het volgende:
Leuk Tico!
Hier wil het even allemaal niet zo. Vanaf vanmiddag bekaf. Laatste uurtjes op kantoor letterlijk uitgezeten. En nu is manlief boodschappen doen omdat ik helemaal vergeten was om eten voor vanavond in huis te halen of daar afspraken over te maken. Lekker mislukte huisvrouw weer![]()
Nog een weekjes..... en dan verlof.....zoooooooooooo aan toe.......
Komt er geen datum op?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef Ticootje het volgende:
De geboortekaartjes zijn binnen!!! Echt ze zijn zo leuk! Collega heeft ze ontworpen en we wilden eerst zelf printen maar hebben toch maar besloten te laten drukken, en wat een goede keuze!!
Enveloppen zijn ook binnen.. Stickers met adressen zijn geprint. Bijna helemaal af.
Jawel.quote:
dat duurt alleen maar langer.....quote:Op donderdag 13 december 2012 19:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, in dat geval had ik laten bezorgen.
Nee joh, 30min max en dan kun je meteen eten <3. Ideaal voor de luie huisvrouw.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat duurt alleen maar langer.....
vandaag bij de controle ook hevraagd of meneer al ingedaald was. werd hier ook gezegd dat het nog te vroeg was. hij had het over 37/38 weken. benoemde dat het hoofd ook nog te klein is om vast te liggen.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:25 schreef pessie het volgende:
Logi, in het ziekenhuis zeidenn ze gisteren tegen mij dat het nog te vroeg is voor indalingsweeen.
Estrys, lekker van je verlof genieten en als je geen zin hebt om te gaan ga je niet
Broodje gezond lag binnen 20 minuten op mijn bord!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee joh, 30min max en dan kun je meteen eten <3. Ideaal voor de luie huisvrouw.
broodje ongezondquote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Broodje gezond lag binnen 20 minuten op mijn bord!
broodje ongezond is lekker!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
al 2 dagen ongezond gegeten (zweedse gehakballetjes bij de ikea) dus moest weer even....
Ik ga morgen spinazie eten.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb makkelijk en snel gegeten; gnocchi met spinazie à la creme...Klaar in 5 minuutjes, zo ideaal!
In mijn beleving wel, ik herken het namelijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb al een paar dagen een soort zeurende, trekkende pijn aan mn buik.
Komt bandenpijn ook in vlagen, met een groeispurt van de buik? Dan kan ik het plaatsen namelijk.
Vrouwen-tv!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk 'I didn't know I was pregnant'.... mèn, het blijft wel ongelooflijk zeg
Al die vrouwen hebben een onregelmatige cyclus, en worden toch zwanger. Als je toch bedenkt hoeveel vrouwen er de wereld willen bewegen om zwanger te worden, maar er de cyclus niet voor hebben
Peuter hier weigert aardappels, tenzij frietquote:Op donderdag 13 december 2012 20:45 schreef As1981 het volgende:
Wij aten bij mijn ouders maar mijn moeder had een noodgeval op het werk dus haalde we patat ipv de bonen met aardappels. peuter over de zeik want die wilde bonen
Dan toch niet? Morgen is er weer een boterham.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:01 schreef pessie het volgende:
[..]
Peuter hier weigert aardappels, tenzij frietzelfs rapley kindjes kunnen het: weigeren.
oh de aardappels wil hij ook niet, maar de bonen daar in tegen. hij is dol op groentes.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:01 schreef pessie het volgende:
[..]
Peuter hier weigert aardappels, tenzij frietzelfs rapley kindjes kunnen het: weigeren.
Jaaaa Say Yes to the Dressquote:Op donderdag 13 december 2012 21:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrouwen-tv!!!
Net als die bruidsjurken ding!!
Slaap lekker Logiquote:Op donderdag 13 december 2012 21:47 schreef Logician het volgende:
Hier nog alles hetzelfde, het word niet erger dus ik ga niet bellen.
Hopelijk doen 2 pcm en een lange nacht slaap me goed en is alles morgen weer rustig, morgen is Spen jarig dus dat zou wel zo fijn zijn
Truste alvast dames
4 dgn gehad, bleek groeispurt idd.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb al een paar dagen een soort zeurende, trekkende pijn aan mn buik.
Komt bandenpijn ook in vlagen, met een groeispurt van de buik? Dan kan ik het plaatsen namelijk.
Dat was ik niet. Ik slaap heel erg goed de laatste dagen. Wel meer ontspanning zonder man en kindquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:05 schreef Suikertante het volgende:
Estrys had jij gister nou zo'n beroerde nacht gehad? Vandaag wat meer kans op ontspanning dus?
Goed geslapen, het is nog niet helemaal rustig qua krampen maar minder last dan gisteren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:37 schreef Omentielvo het volgende:
Succes Klumsy
Logi, hoe gaat het met jou nu? Heeft het slapen geholpen?
En gefeliciteerd met je man!quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:39 schreef Logician het volgende:
[..]
Goed geslapen, het is nog niet helemaal rustig qua krampen maar minder last dan gisteren.
Uggs zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
In januari mag ik weer, maar dan vijf dagen. Denk dat ik maar uggs () moet dragen dan
.
quote:
Werk je in een reformwinkel?quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:56 schreef Suikertante het volgende:
Logi wat fijn dat het wat rustiger is, en van harte Spen!!!
XM, ik sta in een winkel en als ik langer dan een dag achter elkaar moet werken draag ik Birkenstocks
Ja, ook met dit weer, dan doe ik een zwarte maillot aan en dan in de sandalen. Sexymaar dan houd ik het echt beter vol. Op uggs kan ik niet staan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 09:09:10 ]
En dat!quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje Suiker wat heb jij een achterlijk goed geheugen voor een zwangere, ook al gooi je soms namen door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |