Fanboys hebben nooit kritiekquote:Op donderdag 13 december 2012 00:30 schreef Ezio het volgende:
Veel van de kritiek die ik momenteel zie is slecht onderbouwd of ongegrond. Vaak is het ook zo dat de manier van kritiek geven gewoon vrij irritant is.
Nee, daar heb ik het ook niet over. Ik bedoel alleen dat de mensen die de kritiek geven waar de fanboys zo overdreven op reageren dat op een slechte, uitlokkende manier doenquote:
Omdat dat zo lekker makkelijk scoren isquote:Op donderdag 13 december 2012 00:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik het ook niet over. Ik bedoel alleen dat de mensen die de kritiek geven waar de fanboys zo overdreven op reageren dat op een slechte, uitlokkende manier doen
Uiteraard, makkelijkste vorm van trollen. Justin Bieber of Twilight fans zijn nog wel het makkelijkste van allemaal.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat dat zo lekker makkelijk scoren is
Fanboys happen altijdquote:Op donderdag 13 december 2012 00:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Uiteraard, makkelijkste vorm van trollen.
film goed of slecht vinden is vaak heel persoonlijk. Zal me reet roesten of iemand een film afkraakt die ik leuk vind.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:08 schreef smitjew het volgende:
Haten op een van de betere films die dit jaar is uitgekomen
Ja zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 13 december 2012 09:49 schreef wise het volgende:
[..]
film goed of slecht vinden is vaak heel persoonlijk. Zal me reet roesten of iemand een film afkraakt die ik leuk vind.
Voetbal is ook iets voor fanboys. Ook zo triest.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:58 schreef tompsv18 het volgende:
Het probleem bij Stefan is dat hij overal op loopt te zeiken en dan ook nog eens week in week uit. Nooit vindt hij iets goed, maar toch blijft ie altijd kijken. Best vermoeiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |