Door er geen rechttoe rechtaan verfilming van te maken.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:53 schreef Tchock het volgende:
Hoe ik godsnaam, vraag ik me af, haal je het in je hoofd om dat alleraardigste boekje over NEGEN UUR FILM uit te smeren![]()
De volledige LOTR was al uitgesmeerd over 9 uur film (12 als je de extended versie neemt). The hobbit is maar een boek en daar moet dan ook nog eens 9 uur flim aan besteed worden?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:53 schreef Tchock het volgende:
Hoe ik godsnaam, vraag ik me af, haal je het in je hoofd om dat alleraardigste boekje over NEGEN UUR FILM uit te smeren![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hobbits sowiesox 100000999990000900099909
Ja, preciesquote:Op woensdag 12 december 2012 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De volledige LOTR was al uitgesmeerd over 9 uur film (12 als je de extended versie neemt). The hobbit is maar een boek en daar moet dan ook nog eens 9 uur flim aan besteed worden?
Nee, Peter Jackson heeft nog beschikking over minimaal 100 pagina's aanvullend materiaal. Dat komt ook aan de orde in de films.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De volledige LOTR was al uitgesmeerd over 9 uur film (12 als je de extended versie neemt). The hobbit is maar een boek en daar moet dan ook nog eens 9 uur flim aan besteed worden?
Nee je hebt niet gelijk, jammerquote:Op donderdag 13 december 2012 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zie je nou? Ik had gelijk. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Ik vind het helemaal niet lijken op de LOTR filmsquote:Op donderdag 13 december 2012 00:06 schreef Haque het volgende:
Is het een leuke film voor mensen die lotr niet gezien hebben en een beetje voor actie komen met dwergen en elven?
Dat vroeg ik niet. Is er een beetje actie of zijn het weer saaie lange dialogen?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet lijken op de LOTR films
Er is wel actie, maar ik vind het niet passen in de LOTR serie. Weinig lange dialogen anders dan in Rivendel met Gandalf, Elrond, Saruman en Galadriel. Die overigens best wel neukbaar is.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:08 schreef Haque het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Is er een beetje actie of zijn het weer saaie lange dialogen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |