Als je hem morgen terug hebt met WTF IS THIS SHIT ga je heus wel lachenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog heel even en dan kan de paper op de mail. Hopen dat ik het niet morgen terug heb met WTF IS THIS SHIT eronder
Uiteraardquote:Op woensdag 12 december 2012 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je hem morgen terug hebt met WTF IS THIS SHIT ga je heus wel lachen
Welkom. Kom je hier posten?quote:Op donderdag 13 december 2012 01:22 schreef De_Fietser het volgende:
Zou ik onder de Leidse rechtenstudenten geplaatst kunnen worden?
jup, dat is wel de bedoelingquote:
We hebben hier het gebruik dat je je plek in de OP moet verdienen door een foto van je Kluwer Wettenbundel met tabjes er op en er aan te posten. Ik weet dat het stom is, maar ik heb het gedaan en Keyos en Boterbartje en noem maar op. Dus kom op!quote:Op donderdag 13 december 2012 01:51 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
jup, dat is wel de bedoeling
is de leidse rechtfaculteit nou echt zo'n ballenclub als ik altijd hoor? Ben een beetje huiverig om er te gaan studerenquote:Op donderdag 13 december 2012 01:22 schreef De_Fietser het volgende:
Zou ik onder de Leidse rechtenstudenten geplaatst kunnen worden?
een avatar van hank moody is al baas genoegquote:Op donderdag 13 december 2012 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
We hebben hier het gebruik dat je je plek in de OP moet verdienen door een foto van je Kluwer Wettenbundel met tabjes er op en er aan te posten. Ik weet dat het stom is, maar ik heb het gedaan en Keyos en Boterbartje en noem maar op. Dus kom op!
Er lopen aardig wat 'ballen' rond ja, maar ik heb het er, als niet 'bal' prima naar mijn zinquote:Op donderdag 13 december 2012 01:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
is de leidse rechtfaculteit nou echt zo'n ballenclub als ik altijd hoor? Ben een beetje huiverig om er te gaan studeren
nu? Oo het 2 uurquote:Op donderdag 13 december 2012 01:55 schreef Keyos het volgende:
Wordt een beetje een sad panda op dit moment, Bruce speelt nu al 25 minuten en heeft nog geen goed nummer gespeeld, alleen maar kut nummers van zijn nieuwe album, godveredomme.
ben benieuwd wat ik ervan vind over een jaartje.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:55 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Er lopen aardig wat 'ballen' rond ja, maar ik heb het er, als niet 'bal' prima naar mijn zin
Is precies half 2 begonnen, gelukkig speelt hij nu Born To Run (ook niet mijn favoriete nummer, maar veel beter dan zijn nieuwe werk). Had nog hoop dat hij 4th Of July Asbury Park (Sandy) zou spelen, maar ik zie het niet gebeuren.quote:
geen haast hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]Naam komt zo snel mogelijk in orde.
Wat een tijden..quote:Op donderdag 13 december 2012 02:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is precies half 2 begonnen, gelukkig speelt hij nu Born To Run (ook niet mijn favoriete nummer, maar veel beter dan zijn nieuwe werk). Had nog hoop dat hij 4th Of July Asbury Park (Sandy) zou spelen, maar ik zie het niet gebeuren.
@De_Fietser
Ik had bijna een mede-Leidenaar kunnen zijn , heb last-minute toch besloten om naar de EUR te gaan, ben benieuwd hoe ik het had gehad als ik naar Leiden was gegaan.
ik heb het er prima naar mijn zin, maar ik denk dat als je er genoeg tijd in steekt, het overal leuk is.quote:Op donderdag 13 december 2012 02:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is precies half 2 begonnen, gelukkig speelt hij nu Born To Run (ook niet mijn favoriete nummer, maar veel beter dan zijn nieuwe werk). Had nog hoop dat hij 4th Of July Asbury Park (Sandy) zou spelen, maar ik zie het niet gebeuren.
@De_Fietser
Ik had bijna een mede-Leidenaar kunnen zijn , heb last-minute toch besloten om naar de EUR te gaan, ben benieuwd hoe ik het had gehad als ik naar Leiden was gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |