Van wie?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
http://tinychat.com/pubsc
Waarom krijg ik deze link gestuurd?
ohjeetjequote:Op donderdag 13 december 2012 00:01 schreef badschaap het volgende:
oja en pas 3 kwartier klaar met werken, liep een beetje erg uit xd
horeca?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:01 schreef badschaap het volgende:
nee druk leven allesquote:Op donderdag 13 december 2012 00:08 schreef FL_Freak het volgende:
Promision was je nou al begonne naan Degrassi seizoen 2?
dat is wel baggerquote:Op donderdag 13 december 2012 00:09 schreef badschaap het volgende:
[..]
supermarkt. Dn baas had een beetje heel erg veel besteld. 80 containers/
ja misschien in een vakantie kijken ofzoquote:Op donderdag 13 december 2012 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens 1
En oke kan gebeuren
Echt doenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja misschien in een vakantie kijken ofzo
Oh wauw.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:01 schreef badschaap het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben het ook sowieso wel van plan haha
inderdaad. er staan nu nog stuk of 15 maar we vonden het om kwart over 11 wel mooi geweest.quote:
dan loont het zich. het ligt er verder wel aan wat je nog moet doen vandaag/morgen, maar ik snap nooit de mensen die het liefst alleen maar korte werkdagen willen. je krijgt toch per uur betaald. Dan werk ik liever 1 lange dag dan 2 korte.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
inderdaad. er staan nu nog stuk of 15 maar we vonden het om kwart over 11 wel mooi geweest.
Oja wel gratis bier gekregen in een ingelaste pauze ;p
heuj, Eindhovenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, je krijgt het uitbetaald?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
inderdaad. er staan nu nog stuk of 15 maar we vonden het om kwart over 11 wel mooi geweest.
Oja wel gratis bier gekregen in een ingelaste pauze ;p
ja daarom. En die hoofd inkoper geval heb morgen gewoon een probleem, hij mag het gaan opknappen. Oja meot morgen en vrijdag ook weer werken xdquote:Op donderdag 13 december 2012 00:15 schreef Adames het volgende:
[..]
dan loont het zich. het ligt er verder wel aan wat je nog moet doen vandaag/morgen, maar ik snap nooit de mensen die het liefst alleen maar korte werkdagen willen. je krijgt toch per uur betaald. Dan werk ik liever 1 lange dag dan 2 korte.
Ninja failquote:Op donderdag 13 december 2012 00:17 schreef Adames het volgende:
[..]
heuj, Eindhoven![]()
[spiler]oke, niet echt eigenlijk[/spoiler]
tuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 00:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ach, je krijgt het uitbetaald?
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Achzo, ik moet meer FOK!ken zo te zien
Vergeven bij deze.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:17 schreef Adames het volgende:
[..]
sorry man, niet gezien, bij deze liefde
Achzo, de slowchat is wel weer uit de dood opgestaan, met PUB was het echt helemaal niks meerquote:Op donderdag 13 december 2012 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
Is net een week of 3.
ja we kunnen klaarblijkelijk de beste emte van nl worden. Hoe we uberhaubt al in de top 3 komen, Ik weet t echt niet xdquote:
Mede daarom is JNG ontstaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Achzo, de slowchat is wel weer uit de dood opgestaan, met PUB was het echt helemaal niks meer
graag gedaanquote:Op donderdag 13 december 2012 00:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Achzo, de slowchat is wel weer uit de dood opgestaan, met PUB was het echt helemaal niks meer
Wij (Digros Sassenheim) stonden als oudste filiaal van Nederland in de halve finale, maar door veiligheidsfouten niet naar de finale gegaanquote:Op donderdag 13 december 2012 00:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja we kunnen klaarblijkelijk de beste emte van nl worden. Hoe we uberhaubt al in de top 3 komen, Ik weet t echt niet xd
Het is wel anders als PUB he.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nouja ik doe even een poging tot slap meelullen dan
Hier word ook aardig slap geluld dus ik zie weinig verschil verderquote:
Van alle emte's staat dongen het laatste xdquote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wij (Digros Sassenheim) stonden als oudste filiaal van Nederland in de halve finale, maar door veiligheidsfouten niet naar de finale gegaan
Haha, jaa inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hier word ook aardig slap geluld dus ik zie weinig verschil verder
- slechte veiligheidquote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
Van alle emte's staat dongen het laatste xd
Hoe fucking slecht moet t daar wel niet zijn?
Gewoon alles gratis meenemen denk xd
Laten we vriendelijkheid van het personeel niet vergetenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
- slechte veiligheid
- veel derving
- weinig klanten/omzet
- vies
Speelt ook allemaal mee he.
Zeker belangrijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Laten we vriendelijkheid van het personeel niet vergeten
Diversiteit heb ik zo'n pleurishekel aan, ga je naar de winkel om een pakje boter te halen en flip je 'm vervolgens compleet de pan uit omdat ik uit 100 merken moet kiezen en dit is goed voor je hart en dat vermindert rimpels en dit zorgt voor een betere stoelgang en. Ik wil verdomme gewoon boterquote:Op donderdag 13 december 2012 00:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zeker belangrijk.
Maar ook diversiteit en kwaliteit.
Haha ohkee,quote:Op donderdag 13 december 2012 00:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
- slechte veiligheid
- veel derving
- weinig klanten/omzet
- vies
Speelt ook allemaal mee he.
Nou onze baas is echt niet klantvriendelijk hoor. Wij weer wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Laten we vriendelijkheid van het personeel niet vergeten
Mijn baas daarintegen, en als hij een hekel aan mensen heeft weet hij ze op zo'n manier uit te schelden dat ze erom kunnen lachen, echt een talent is dat volgens mijquote:Op donderdag 13 december 2012 00:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nou onze baas is echt niet klantvriendelijk hoor. Wij weer wel.
diversiteit vind ik wel fijn. ga je naar een supermarkt toe en vind je de helft van de producten niet omdat ze het niet hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Diversiteit heb ik zo'n pleurishekel aan, ga je naar de winkel om een pakje boter te halen en flip je 'm vervolgens compleet de pan uit omdat ik uit 100 merken moet kiezen en dit is goed voor je hart en dat vermindert rimpels en dit zorgt voor een betere stoelgang en. Ik wil verdomme gewoon boter
haha onze baas is dik en heeft een dubbele kin, dus wij noemen hem jabba :pquote:Op donderdag 13 december 2012 00:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mijn baas daarintegen, en als hij een hekel aan mensen heeft weet hij ze op zo'n manier uit te schelden dat ze erom kunnen lachen, echt een talent is dat volgens mij
Oh op die manier is 't wel fijn ja, ik bedoelde meer 100en verschillende soorten van 1 productquote:Op donderdag 13 december 2012 00:25 schreef Adames het volgende:
[..]
diversiteit vind ik wel fijn. ga je naar een supermarkt toe en vind je de helft van de producten niet omdat ze het niet hebben.
wij hebben leffe royale, westmalle, rochefort enzovoortquote:Op donderdag 13 december 2012 00:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh op die manier is 't wel fijn ja, ik bedoelde meer 100en verschillende soorten van 1 product
ik weet overigens niet wat er mis met me is maar toen ik naar je username keek las ik badrschapiquote:Op donderdag 13 december 2012 00:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha onze baas is dik en heeft een dubbele kin, dus wij noemen hem jabba :p
Ben ik marrokaan? Nee.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik weet overigens niet wat er mis met me is maar toen ik naar je username keek las ik badrschapi
vaak genoeg mag het voor mij ook wel worden uitgebreid in sommige groepen. Ze hebben wel vaak 25 verschillende soorten chips, 45 soorten cup a soup en 35 soorten chicken tonight, maar bepaalde basis kruiden en producten worden nauwelijks verkocht.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh op die manier is 't wel fijn ja, ik bedoelde meer 100en verschillende soorten van 1 product
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:28 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ben ik marrokaan? Nee.
Weet ik dat een broodjeszaak ook horeca is? Ja.
Beter lezen :p
bio citroenen hebben wij, ik weet t niet geheel zeker. Ketjap hebben wij van 4 merken en gepasteuriseerde eireren hebben we niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:29 schreef Adames het volgende:
[..]
vaak genoeg mag het voor mij ook wel worden uitgebreid in sommige groepen. Ze hebben wel vaak 25 verschillende soorten chips, 45 soorten cup a soup en 35 soorten chicken tonight, maar bepaalde basis kruiden en producten worden nauwelijks verkocht.
probeer maar eens biologische citroenen te vinden in een supermarkt, 2 soorten ketjap die niet van conimex zijn of gepasteuriseerde eieren.
ah dat is mooi, de 3 supermarkten waar ik naar toe ga hebben geen bio citroenen. is toch iets waarvan je zou denken dat het wel vaker verkocht zou worden. Is namelijk niet alleen iets voor bio freaks, maar voor iedereen die graag de schil van de citroen gebruikt.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
bio citroenen hebben wij, ik weet t niet geheel zeker. Ketjap hebben wij van 4 merken en gepasteuriseerde eireren hebben we niet.
Klopt. Of babyvoeding, ook altijd leuk.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:34 schreef Adames het volgende:
flessenautomaat heb ik ook wel eens laten crashen. heb je een bierflesje dat het apparaat niet accepteert, probeer ik het zo hard mogelijk er in te gooien om er van af te zijn.
maar dingen uit je handen laten vallen is wel gaar, zeker bij rode wijn waar je nog voorzichtig moet zijn met opruimen.
ook groente wegen vergeet ik wel eens. meeste supermarkten wegen namelijk bij de kassa.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:34 schreef badschaap het volgende:
Of ze gaan zeuren tegen je omdat je of een product niet heb of het is uitverkocht. Of het zijn polen en je ken ze niet verstaan.
Of ze vergeten dat ze een fucking stickertje op hun tering groenten moeten plakken, zodat ik dat weer kan gaan doen
doe ik ook altijd. Kan ik ze meestal ook nog es het duurdere product aansmeren ;pquote:Op donderdag 13 december 2012 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ook groente wegen vergeet ik wel eens. meeste supermarkten wegen namelijk bij de kassa.
ik werk zelf op de zaterdag bij de hema, nu heb ik het nooit zo echt druk eigenlijk, maar verder kan ik me niet zo ergeren aan klanten die wat vragen. Ik loop vrijwel altijd mee met de klant, heb ik tenminste nog wat te doen.
Bij ons is alles voorverpaktquote:Op donderdag 13 december 2012 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ook groente wegen vergeet ik wel eens. meeste supermarkten wegen namelijk bij de kassa.
ik werk zelf op de zaterdag bij de hema, nu heb ik het nooit zo echt druk eigenlijk, maar verder kan ik me niet zo ergeren aan klanten die wat vragen. Ik loop vrijwel altijd mee met de klant, heb ik tenminste nog wat te doen.
kan mij het verrotten hoe veel winst de winkel maakt, al is het bij de hema sowieso moeilijk. die hebben alleen hun eigen merk.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
doe ik ook altijd. Kan ik ze meestal ook nog es het duurdere product aansmeren ;p
Ja, maar veel mensen prefereren het wel..quote:Op donderdag 13 december 2012 00:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ah lekker dan. moet je gelijk een hele zak appels kopen als je er 2 nodig hebt.
veel mensen prefereren ook The Voice of Hollandquote:Op donderdag 13 december 2012 00:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar veel mensen prefereren het wel..
Nee, dat is perfereren.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
veel mensen prefereren ook The Voice of Holland
en the voice of holland is kut.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
stem Tegen, stem Geert Wildersquote:Op donderdag 13 december 2012 00:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
en the voice of holland is kut.
Oftewel anders gezegd vooral niet doen wat mensen willen dat er gebeurt.
Stemt Pvda
Beste antwoord van 2012quote:Op donderdag 13 december 2012 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
koel hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 01:15 schreef badschaap het volgende:
wtf ik vind hier oppeens random een camera naast me computer ;0
wat een badassquote:Op donderdag 13 december 2012 01:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik bedoel echt compeet random, die is zoizo niet van mij.
quote:Op donderdag 13 december 2012 01:15 schreef badschaap het volgende:
wtf ik vind hier oppeens random een camera naast me computer ;0
Wat doe je in godsnaam met 99 donutsquote:Op donderdag 13 december 2012 01:21 schreef Rockiejj het volgende:
I GOT 99 DONUTS, CUZ A BITCH ATE ONE.
uhm eten?quote:Op donderdag 13 december 2012 01:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat doe je in godsnaam met 99 donuts
in je kont stoppenquote:Op donderdag 13 december 2012 01:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat doe je in godsnaam met 99 donuts
Ik zie nu beelden voor me die ik voor het slapengaan niet voor me wil zien.quote:
dan maar wakker blijven hequote:Op donderdag 13 december 2012 01:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zie nu beelden voor me die ik voor het slapengaan niet voor me wil zien.
Ja maar dan zie ik er morgen weer zo als een lijk uitquote:Op donderdag 13 december 2012 01:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan maar wakker blijven he
Filosofischquote:Op donderdag 13 december 2012 01:45 schreef Taexon het volgende:
Slaapse slapende mensen die gaan slapen terwijl ze nu nog wakker zijn
zo diepquote:Op donderdag 13 december 2012 01:45 schreef Taexon het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 01:45 schreef Taexon het volgende:
mensen gezellig zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 01:48 schreef Onorgineel het volgende:
ZO, en jullie zijn nog wakker omdat?
slaaplekkerquote:Op donderdag 13 december 2012 01:50 schreef Onorgineel het volgende:
Overigens ga ik zo maar aan m'n avondritueel en dan maar pitten denk ik
Wel herkenbaar dit, om 2 uur 'snachtsquote:Op donderdag 13 december 2012 01:53 schreef Rockiejj het volgende:
Leg het stages-of-change model uit.
No.
huiswerk maken zodat ik uit kan slapenquote:Op donderdag 13 december 2012 01:55 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wel herkenbaar dit, om 2 uur 'snachts
Oh ik kom er altijd rond 3'en 'snachts achter dat het 'm toch niet gaat worden en ik doe 't morgenochtend wel, wat er doorgaans ook niet van komtquote:Op donderdag 13 december 2012 02:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
huiswerk maken zodat ik uit kan slapen
Ik ben nu bijna "klaar" vind ikquote:Op donderdag 13 december 2012 02:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh ik kom er altijd rond 3'en 'snachts achter dat het 'm toch niet gaat worden en ik doe 't morgenochtend wel, wat er doorgaans ook niet van komt
http://en.wikipedia.org/wiki/Transtheoretical_modelquote:Op donderdag 13 december 2012 02:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna "klaar" vind ik
Was het maar zo makkelijk jongeman.quote:Op donderdag 13 december 2012 02:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Transtheoretical_model
copypaste klaar
Afhankelijk van waarom en hoe, ja of neequote:Op woensdag 12 december 2012 22:39 schreef -niemand- het volgende:
[..]
wacht, als ik jou nu uit ga schelden krijg ik ook notes?
Voldoende, maar kan altijd beterquote:Op woensdag 12 december 2012 22:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Inkomsten uit ads/abos zijn niet genoeg?
ah dat is echt kut : ( hoop dat het goed gaat bij mij vandaagquote:Op donderdag 13 december 2012 07:05 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Bus op een haar na gemist. Nu maar met de veel duurdere trein.
Goedemorgenquote:Op donderdag 13 december 2012 08:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ah dat is echt kut : ( hoop dat het goed gaat bij mij vandaag
vrije dagen gaan te snel voorbijquote:Op donderdag 13 december 2012 08:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedemorgen
En nee, helaas niet.
oh je hebt wel heel veel pech hee pff. En dat uit en in checkenquote:Op donderdag 13 december 2012 08:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GoedemorgenThe Script, goed idee, zo maar even opzetten
.
En nee, ook de treinreis is niet goed gegaan. Vier minuten vertraging, maar overstap wacht. Ware het niet dat ik eerst 50 meter moet lopen om van Arriva naar NS om te checken, en dus alsnog mijn trein heb gemist.
Lekker een half uur wachten, en dus ruim een half uur te laat komen
Hoop voor je dat het bij jou beter gaat.
Ja, ik ken hetquote:Op donderdag 13 december 2012 08:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vrije dagen gaan te snel voorbij
Moet vanavond wat eerder gaan slapen aangezien ik 7 uur op moet morgen
Lekker geslapen?
Goedemorgonquote:Op donderdag 13 december 2012 08:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Kut, mutsentijd gemist!
Tevens goedemorgen liefjons
denk toch wel dat whatsapp te verleidelijk naar me gaat kijken om bijvoorbeeld 12 uur en als je dan gezellig praat het opeens half 2 is ofzoquote:Op donderdag 13 december 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ken het.
Hmm, misschien verstandig om te doen ja
Jawel, jij ook?
Mja, nieuwe dienstregeling waardoor ik ook al 3 dagen een kwartier later thuis ben, terwijl er niks veranderd isquote:Op donderdag 13 december 2012 08:40 schreef supersof het volgende:
[..]
oh je hebt wel heel veel pech hee pff. En dat uit en in checken![]()
Ja gisteren waren er geen treinen van arnhem naar utrecht. Vandaag wel dus komt goed (:
Goedemorgen prom (:
Mja, moet je maar afleren danquote:Op donderdag 13 december 2012 08:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk toch wel dat whatsapp te verleidelijk naar me gaat kijken om bijvoorbeeld 12 uur en als je dan gezellig praat het opeens half 2 is ofzo
Gaat moeilijk als het zo gezellig is altijdquote:Op donderdag 13 december 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, moet je maar afleren dan.
Mmja, opzich wel goed ja. Beetje te laat wel, ik ben echt moe.quote:
Tja, dan zeg je dat ie moet stoppen, want je moet vroeg opquote:Op donderdag 13 december 2012 08:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als het zo gezellig is altijd
haterquote:Op donderdag 13 december 2012 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dan zeg je dat ie moet stoppen, want je moet vroeg op
Hehe, dat ken ik wel van afgelopen weekquote:Op donderdag 13 december 2012 08:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Mmja, opzich wel goed ja. Beetje te laat wel, ik ben echt moe.Wel kom ik er net achter dat ik pas om 12:40 op school hoef te zijn, best relaxed
oh mooi ik heb de tijd dus komt wel goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, nieuwe dienstregeling waardoor ik ook al 3 dagen een kwartier later thuis ben, terwijl er niks veranderd is.
Hmm oké, dat is wel apart dan. Volgens mij zag ik zonet.een trein naar Utrecht staan
Nahh, een liter koffie erin en straks lekker lang douchen. Ik moet ook nog een presentatie af maken dus daar ben ik nu mee bezig.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat ken ik wel van afgelopen week. Al was viel het vanmorgen mee.
Koud washandje door je gezicht halen?
Oh, dat is dan wel relaxed.
Ik ben ook bijna op m'n werk, zowat een uur later als normaal.
ja makkelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 08:55 schreef supersof het volgende:
Als je drinken in een flesje hebt gekocht maandag, kun je het dan nu nog drinken? Vast wel toch?
Geen idee. Ik moest naar Zuidquote:Op donderdag 13 december 2012 08:53 schreef supersof het volgende:
[..]
oh mooi ik heb de tijd dus komt wel goed.
En is best raar dan haha. Dan rijdt ie langzamer of wat als tijden hetzelfde zijn
Hehe, ja dat kan ookquote:Op donderdag 13 december 2012 08:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Nahh, een liter koffie erin en straks lekker lang douchen. Ik moet ook nog een presentatie af maken dus daar ben ik nu mee bezig.
Nee, Arnhem Zuidquote:Op donderdag 13 december 2012 08:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ga je mee naar diemen zuid
Dan zeg je dat hij ook moet gaan pittenquote:Op donderdag 13 december 2012 08:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar mensen zijn te gezellig
misschien is het wel een zijquote:Op donderdag 13 december 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zeg je dat hij ook moet gaan pitten
Zou kunnen, maar daar geloof ik weinig vanquote:Op donderdag 13 december 2012 09:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien is het wel een zij
jij gelooft me ook nooitquote:Op donderdag 13 december 2012 09:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar daar geloof ik weinig van.
Jawel hoor, alleen dat het een vriendin was nietquote:Op donderdag 13 december 2012 09:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij gelooft me ook nooit
haterquote:Op donderdag 13 december 2012 09:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen dat het een vriendin was niet.
wel want je gelooft me nietquote:Op donderdag 13 december 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haters zullen haten
Maar ik haat niet.
Als je zo begint zal het wel waar zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 09:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel want je gelooft me niet
mooizoquote:Op donderdag 13 december 2012 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je zo begint zal het wel waar zijn
Mijn excuses
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mooizo
Neehoor het is niet zo
Ik heb na 11 uur niks meer meegekregen van WA hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 09:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sry maar ik ga wel eerder slapen vanavond.
Was gezellig op WA toch
oh jammerquote:Op donderdag 13 december 2012 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb na 11 uur niks meer meegekregen van WA hoor.
Kan makkelijk johquote:Op donderdag 13 december 2012 09:26 schreef supersof het volgende:
shit over een half uur al weg.. en ik lig nog in bed. wil er niet buuh
haha ja ik kan het ook wel, maar geen zin hequote:Op donderdag 13 december 2012 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan makkelijk joh! Ik kan in een kwartier uit bed, aankleden, haren doen, lenzen in, ontbijten, brood smeren, tanden poetsen en naar de bus fietsen
.
ik pak de zout wel hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flauwe grapjes heb jij vandaag.
Goed idee, ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik pak de zout wel hoor
Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapels.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je weer veel te doen vandaag?
ja dat dacht ik welquote:Op donderdag 13 december 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapels.
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yee een whatsapp van vinniiee
moggequote:Op donderdag 13 december 2012 09:39 schreef Kimberliedje het volgende:
Mogge, wat een schijtdag, nu al.
Moggequote:Op donderdag 13 december 2012 09:39 schreef Kimberliedje het volgende:
Mogge, wat een schijtdag, nu al.
Nu blijkt dat het hoofdkantoor van mijn stage hun zaakjes gewoon niet op orde heeft, mijn contract kwijt is waardoor ik alles opnieuw kan regelen. Maar de mensen van de administratie zijn maandag pas weer aanwezig. En omdat mijn contract dus niet OK is kan ik gezien de tijd die er overheen gaat wel fluiten naar mijn geld voor de kerst.quote:
Als je nu toch geen contract hebt, kun je net zo goed thuis blijven. Ze hebben toch geen poot om op te staanquote:Op donderdag 13 december 2012 09:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nu blijkt dat het hoofdkantoor van mijn stage hun zaakjes gewoon niet op orde heeft, mijn contract kwijt is waardoor ik alles opnieuw kan regelen. Maar de mensen van de administratie zijn maandag pas weer aanwezig. En omdat mijn contract dus niet OK is kan ik gezien de tijd die er overheen gaat wel fluiten naar mijn geld voor de kerst.
Maar dan kan ik ook fluiten naar m'n salaris en dat is toch flink wat voor 6 dagen werk. Tevens krijg ik dan gezeik met school dat ik m'n uren niet heb gemaakt en mag ik het jaar overnieuw doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je nu toch geen contract hebt, kun je net zo goed thuis blijven. Ze hebben toch geen poot om op te staan.
Het is sowieso te hopen dat je dat salaris nog ontvangt, aangezien het zo te lezen een rotzooi is. Mwoa, dat van die uren zal wel meevallen. Vaak ga je daar ruim overheen.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar dan kan ik ook fluiten naar m'n salaris en dat is toch flink wat voor 6 dagen werk. Tevens krijg ik dan gezeik met school dat ik m'n uren niet heb gemaakt en mag ik het jaar overnieuw doen.
In mijn geval komt het precies uit, elke zaterdag 8 uur draaien. En ze zorgen maar dat ik m'n salaris krijg, anders hebben ze een probleem.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is sowieso te hopen dat je dat salaris nog ontvangt, aangezien het zo te lezen een rotzooi is. Mwoa, dat van die uren zal wel meevallen. Vaak ga je daar ruim overheen.
Er is geen contract van afgelopen maand, je hebt geen poot om op te staanquote:Op donderdag 13 december 2012 09:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
In mijn geval komt het precies uit, elke zaterdag 8 uur draaien. En ze zorgen maar dat ik m'n salaris krijg, anders hebben ze een probleem.
Oh jawel hoor want mijn contract loopt vanaf 1 November en mijn school print gewoon hetzelfde contract (maandag pas omdat die mensen er dus dan pas zijn...) nog eens uit. Alleen nu ga ik het persoonlijk laten ondertekenen want anders zijn ze het dalijk wéér kwijt.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is geen contract van afgelopen maand, je hebt geen poot om op te staan. Maar laten we daar maar niet vanuit gaan
.
Zodra je dat contract gaat ondertekenen, zou ik maar goed op de ingangsdatum letten danquote:Op donderdag 13 december 2012 09:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor want mijn contract loopt vanaf 1 November en mijn school print gewoon hetzelfde contract (maandag pas omdat die mensen er dus dan pas zijn...) nog eens uit. Alleen nu ga ik het persoonlijk laten ondertekenen want anders zijn ze het dalijk wéér kwijt.
Dat komt wel goed, School doet dat sowieso in mijn voordeel en staan ook achter mij mocht stage moeilijk gaan doen over het uitbetalen van mijn salaris. Volgens de CAO zijn ze daar namelijk tot verplicht.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zodra je dat contract gaat ondertekenen, zou ik maar goed op de ingangsdatum letten dan.
Aparte CAO dan, dat daarin staat dat het verplicht is om stagiaires uit te moeten betalen. Vooral gezien er in de wet staat, dat dit niet veplicht is.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, School doet dat sowieso in mijn voordeel en staan ook achter mij mocht stage moeilijk gaan doen over het uitbetalen van mijn salaris. Volgens de CAO zijn ze daar namelijk tot verplicht.
Kappers CAO.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aparte CAO dan, dat daarin staat dat het verplicht is om stagiaires uit te moeten betalen. Vooral gezien er in de wet staat, dat dit niet veplicht is.
jezus, lekker danquote:Op donderdag 13 december 2012 09:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nu blijkt dat het hoofdkantoor van mijn stage hun zaakjes gewoon niet op orde heeft, mijn contract kwijt is waardoor ik alles opnieuw kan regelen. Maar de mensen van de administratie zijn maandag pas weer aanwezig. En omdat mijn contract dus niet OK is kan ik gezien de tijd die er overheen gaat wel fluiten naar mijn geld voor de kerst.
Niet? Valt me wel wat tegen hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken die CAO niet uit mijn hoofd ofzo hoor.
ik ga straks lekker warm met de ootoooquote:Op donderdag 13 december 2012 09:58 schreef Kimberliedje het volgende:
Anyway, let's talk about happy things!
Oehhh me jelly!quote:Op donderdag 13 december 2012 09:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga straks lekker warm met de ootooo
quote:
alleen maar gezeik.quote:
wat een moederquote:Op donderdag 13 december 2012 10:05 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
alleen maar gezeik.![]()
ben ik voor school aan het werken, is het nog niet goed.
moederfiguur: "waarom leer je niet!?!?!"
maaike: "ik hoef niet te leren ik ben een presentatie aan het maken voor SCHOOL"
moederfiguur: "nee je moet leren"
maaike: "Nee ik hoef niet te leren want ik heb geen toets"
moederfiguur: "je doet echt nooit wat voor school we moeten hier echt over gaan praten"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ugh =.=quote:Op donderdag 13 december 2012 10:05 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
alleen maar gezeik.![]()
maaike: "ik hoef niet te leren ik ben een presentatie aan het maken voor SCHOOL"
moederfiguur: "je doet echt nooit wat voor school we moeten hier echt over gaan praten"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is een koe nog slimmerquote:Op donderdag 13 december 2012 10:05 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
alleen maar gezeik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is een koe nog slimmer
Sorry
dafuq?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:05 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
alleen maar gezeik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij was het een rampquote:
Ohquote:Op donderdag 13 december 2012 10:28 schreef msacras het volgende:
[..]
mijn moeder is best slim maar dit is gewoon onredelijk.
Even copy paste van FB:quote:
quote:Even weer een klaag-status, want dat is waar ik goed in ben.
Eerst bus gemist, omdat hij te vroeg was. Vervolgens maar met de trein (Arriva). Vier minuten vertraging, maar overstap in Zutphen naar Arnhem wacht. Ware het niet dat ik eerst 50 meter moet lopen om van Arriva naar NS om te checken, en dus alsnog mijn trein heb gemist.
Nu lekker een half uur wachten, en dus ruim een half uur te laat komen
F*ck het OV
Gaat die niet op dezelfde paal?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ware het niet dat ik eerst 50 meter moet lopen om van Arriva naar NS om te checken, en dus alsnog mijn trein heb gemist.
Goed zoquote:Op donderdag 13 december 2012 10:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit al op school hoor
Nee, maar staan wel bij elkaar. Maar daar stopte mijn trein niet. Ik ga painten.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gaat die niet op dezelfde paal?
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed zo!
[..]
Nee, maar staan wel bij elkaar. Maar daar stopte mijn trein niet. Ik ga painten. [ afbeelding ]
Mogge soof!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:34 schreef supersof het volgende:
Goedemorgen tax en rock
Ik kwam aanlopen en bus stopt voor mijn neus. Lucky me ^^
Excursiequote:Op donderdag 13 december 2012 10:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Gaan we niet op excursieben ik voor niks met de auto gegaan
Goedemorgennquote:Op donderdag 13 december 2012 10:34 schreef supersof het volgende:
Goedemorgen tax en rock
Ik kwam aanlopen en bus stopt voor mijn neus. Lucky me ^^
nee ik dacht of het Amstelpark of seaworld ofzoietsquote:Op donderdag 13 december 2012 10:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Excursie
Waar zouden jullie heen gaan? Artis?
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik dacht of het Amstelpark of seaworld ofzoiets
Oja dat is lekker kut :Squote:Op donderdag 13 december 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de groene stip stapte ik uit, bij het kleine rode vakje stonden die in/uitcheck palen
hehe.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:38 schreef supersof het volgende:
Iemand in de bus stinkt naar worst : (
wtfquote:Op donderdag 13 december 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de groene stip stapte ik uit, bij het kleine rode vakje stonden die in/uitcheck palen
Ohquote:Op donderdag 13 december 2012 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, de leerlingen moesten het zelf organiseren
Hij rijp mij ook!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zekeralleen nu roept mn bed me
nee jammer genoeg nietquote:Op donderdag 13 december 2012 10:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
hehe.
Die heeft zich vannochtend niet gewassen!
er gaat wel een leraar mee en je moet er wel wat van "leren"quote:Op donderdag 13 december 2012 10:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh
De school wilt er niets mee te maken hebben?
Haha, ga dan naar de bios ofzo!
Zo krom is datquote:Op donderdag 13 december 2012 10:39 schreef msacras het volgende:
[..]
wtf
Dat is ook op DH centraal zo, daar zijn de helft van de incheck palen kapot dus als ik dan uitstap op perron 8 moet ik naar perron 4 lopen om uit te checken ofzo, like wut.
Maandag in zo'n volle trein gestaan dat ik de telefoon van een persoon naast me voelde trillen.quote:
Stomme bedden ook altijd... ;/quote:Op donderdag 13 december 2012 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zekeralleen nu roept mn bed me
Weet je zeker dat het zijn/haar telefoon was?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maandag in zo'n volle trein gestaan dat ik de telefoon van een persoon naast me voelde trillen.
mijn kat ging erop liggen dus die is ook weer blijquote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stomme bedden ook altijd... ;/
Ik heb de mijne gerust gesteld dat ik vanavond weer terug kom en hij nam er gelukkig genoegen mee
Owww lieve kat maakt je bedje blijquote:Op donderdag 13 december 2012 10:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn kat ging erop liggen dus die is ook weer blij
my bed loves me, we totally gonna sleep together tonightquote:Op donderdag 13 december 2012 10:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owww lieve kat maakt je bedje blij
Ik zwaai alvastquote:Op donderdag 13 december 2012 10:51 schreef supersof het volgende:
Eindelijk bijna in arnhem. Duurt laaaaaaang
waar in arnhem werk je dan? Of in de buurt ervan?quote:
Ik wil ook gezellig bij je me logeren ;lquote:Op donderdag 13 december 2012 10:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
my bed loves me, we totally gonna sleep together tonight
Niet in Arnhem zelf, in Heterenquote:Op donderdag 13 december 2012 10:52 schreef supersof het volgende:
[..]
waar in arnhem werk je dan? Of in de buurt ervan?
kan vast wel een keerquote:Op donderdag 13 december 2012 10:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik wil ook gezellig bij je me logeren ;l
ohja dat ken ik wel van naamquote:Op donderdag 13 december 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet in Arnhem zelf, in Heteren.
Yayquote:Op donderdag 13 december 2012 10:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan vast wel een keer
neem je je bed mee naar Taexquote:Op donderdag 13 december 2012 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
irritante moeder is irritant.
Dan weet je dat
Ach dat komt wel goedquote:Op donderdag 13 december 2012 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
irritante moeder is irritant.
Dan weet je dat
ik = goedquote:Op donderdag 13 december 2012 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt altijd van die goede ideeen
HA! Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:00 schreef Rockiejj het volgende:
Zoals ik al zei; de bus was te vroeg. Gelukkig was ik hier op ingespeeld en was ik ook te vroeg!
Ik ben zo een klootzak die gerust vraagt of het niet wat zachter kenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:02 schreef Rockiejj het volgende:
zit zo'n knul voor me keihare Defqon te luisteren... Niks mis met Defqon, maar ik wil nu van mn eigen muziek genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |