Van wie?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
http://tinychat.com/pubsc
Waarom krijg ik deze link gestuurd?
ohjeetjequote:Op donderdag 13 december 2012 00:01 schreef badschaap het volgende:
oja en pas 3 kwartier klaar met werken, liep een beetje erg uit xd
horeca?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:01 schreef badschaap het volgende:
nee druk leven allesquote:Op donderdag 13 december 2012 00:08 schreef FL_Freak het volgende:
Promision was je nou al begonne naan Degrassi seizoen 2?
dat is wel baggerquote:Op donderdag 13 december 2012 00:09 schreef badschaap het volgende:
[..]
supermarkt. Dn baas had een beetje heel erg veel besteld. 80 containers/
ja misschien in een vakantie kijken ofzoquote:Op donderdag 13 december 2012 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens 1
En oke kan gebeuren
Echt doenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja misschien in een vakantie kijken ofzo
Oh wauw.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:01 schreef badschaap het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben het ook sowieso wel van plan haha
inderdaad. er staan nu nog stuk of 15 maar we vonden het om kwart over 11 wel mooi geweest.quote:
dan loont het zich. het ligt er verder wel aan wat je nog moet doen vandaag/morgen, maar ik snap nooit de mensen die het liefst alleen maar korte werkdagen willen. je krijgt toch per uur betaald. Dan werk ik liever 1 lange dag dan 2 korte.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
inderdaad. er staan nu nog stuk of 15 maar we vonden het om kwart over 11 wel mooi geweest.
Oja wel gratis bier gekregen in een ingelaste pauze ;p
heuj, Eindhovenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, je krijgt het uitbetaald?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
inderdaad. er staan nu nog stuk of 15 maar we vonden het om kwart over 11 wel mooi geweest.
Oja wel gratis bier gekregen in een ingelaste pauze ;p
ja daarom. En die hoofd inkoper geval heb morgen gewoon een probleem, hij mag het gaan opknappen. Oja meot morgen en vrijdag ook weer werken xdquote:Op donderdag 13 december 2012 00:15 schreef Adames het volgende:
[..]
dan loont het zich. het ligt er verder wel aan wat je nog moet doen vandaag/morgen, maar ik snap nooit de mensen die het liefst alleen maar korte werkdagen willen. je krijgt toch per uur betaald. Dan werk ik liever 1 lange dag dan 2 korte.
Ninja failquote:Op donderdag 13 december 2012 00:17 schreef Adames het volgende:
[..]
heuj, Eindhoven![]()
[spiler]oke, niet echt eigenlijk[/spoiler]
tuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 00:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ach, je krijgt het uitbetaald?
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Achzo, ik moet meer FOK!ken zo te zien
Vergeven bij deze.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:17 schreef Adames het volgende:
[..]
sorry man, niet gezien, bij deze liefde
Achzo, de slowchat is wel weer uit de dood opgestaan, met PUB was het echt helemaal niks meerquote:Op donderdag 13 december 2012 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
Is net een week of 3.
ja we kunnen klaarblijkelijk de beste emte van nl worden. Hoe we uberhaubt al in de top 3 komen, Ik weet t echt niet xdquote:
Mede daarom is JNG ontstaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Achzo, de slowchat is wel weer uit de dood opgestaan, met PUB was het echt helemaal niks meer
graag gedaanquote:Op donderdag 13 december 2012 00:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Achzo, de slowchat is wel weer uit de dood opgestaan, met PUB was het echt helemaal niks meer
Wij (Digros Sassenheim) stonden als oudste filiaal van Nederland in de halve finale, maar door veiligheidsfouten niet naar de finale gegaanquote:Op donderdag 13 december 2012 00:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja we kunnen klaarblijkelijk de beste emte van nl worden. Hoe we uberhaubt al in de top 3 komen, Ik weet t echt niet xd
Het is wel anders als PUB he.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nouja ik doe even een poging tot slap meelullen dan
Hier word ook aardig slap geluld dus ik zie weinig verschil verderquote:
Van alle emte's staat dongen het laatste xdquote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wij (Digros Sassenheim) stonden als oudste filiaal van Nederland in de halve finale, maar door veiligheidsfouten niet naar de finale gegaan
Haha, jaa inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hier word ook aardig slap geluld dus ik zie weinig verschil verder
- slechte veiligheidquote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
Van alle emte's staat dongen het laatste xd
Hoe fucking slecht moet t daar wel niet zijn?
Gewoon alles gratis meenemen denk xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |