abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120327844
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoe kan het nu goedkoper zijn om een schuld te hebben dan geen schuld?
Wellicht handig om je eerst eens in te lezen....
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_120328069
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Wellicht handig om je eerst eens in te lezen....
Heb je .... over?

Heb net de pagina's gelezen. Ik werk de schuld mooi weg bij aankoop volgende woning, nog klein hypotheekje misschien en dan is het prima
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:49:51 #228
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_120328225
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Vraagje... In welke realiteit leef jij... :?
In dezelfde realiteit waar jij 17 kloons meent waar te nemen :)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_120328236
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
Heb je .... over?
Sorry hoor, maar als je dat echt niet begrijpt, kom dan hier niet bijdehand doen... Beetje onzinnig zeg maar....
pi_120328314
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als je dat echt niet begrijpt, kom dan hier niet bijdehand doen... Beetje onzinnig zeg maar....
Ach ook ik ben maar bij vlagen zinvol, zuurpruim.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:52:01 #231
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_120328326
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:38 schreef Tikbalang het volgende:

[..]

Met een schuld op je huis is dat mogelijk dankzij de HRA.
Gesubsidieerd huisje lenen. Vinden we normaal, terwijl degene die smerig rijk is met een bruto inkomen van >43k en een huurhuisje heeft gestraft moet worden om het feit dat deze mensen belasting betalen.
Only in Nederland, het land waar de prijs van baksteen niet mag zinken w/
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:53:09 #232
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_120328384
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Props... _O_

Een fokker die gelijk doorheeft met wie en wat hij van doen heeft ^O^
pi_120328418
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
Was dat maar waar. Je redt het zelfs bij vlagen niet eens... _O-
pi_120328448
Wat zijn de schattingen voor 2013 en 2014?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_120328461
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef ComplexConjugate het volgende:
Props... _O_

Een fokker die gelijk doorheeft met wie en wat hij van doen heeft ^O^
Laat me raden, je 13e kloon? (Gezien het onderliggende intellect?)
pi_120328507
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ongeveer 13 en 14. :W
pi_120328550
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Gesubsidieerd huisje lenen. Vinden we normaal, terwijl degene die smerig rijk is met een bruto inkomen van >43k en een huurhuisje heeft gestraft moet worden om het feit dat deze mensen belasting betalen.
Only in Nederland, het land waar de prijs van baksteen niet mag zinken w/
En zo hoort dat ook. Ik een van die "smerig rijken" en van mening dat ik niet in een sociale huurwoning behoor te wonen. Dat heeft verder helemaal niks met huisprijzen van koopwoningen uit te staan. Maar alles met de prijs van bepaalde huurwoningen.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:57:42 #238
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_120328584
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
-8% en -7% of zo... mijn voorspelling is dat je het mag verdubbel of er een digit voor kan zetten.
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:58:43 #239
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_120328624
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Laat me raden, je 13e kloon? (Gezien het onderliggende intellect?)
Eerst waren het er nog 17? Je kan niet rekenen, niet tellen en nu laat je geheugen je ook nog eens in de steek.
pi_120328716
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:56 schreef Tikbalang het volgende:

[..]

En zo hoort dat ook. Ik een van die "smerig rijken" en van mening dat ik niet in een sociale huurwoning behoor te wonen. Dat heeft verder helemaal niks met huisprijzen van koopwoningen uit te staan. Maar alles met de prijs van bepaalde huurwoningen.
En jij vind de HRA een geweldig instrument om 'bezitsvorming' te stimuleren?
Je klinkt als het ideale slachtoffer om deel te willen nemen aan het grote Hollandse piramidespel :)
pi_120328769
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:58 schreef ComplexConjugate het volgende:
Eerst waren het er nog 17? Je kan niet rekenen, niet tellen en nu laat je geheugen je ook nog eens in de steek.
Ehm... die 17 klonen waren van 3 man he... (Sorry dat het rekenwerk voor jou daardoor een lvl hoger getild wordt, Zoals je weet help ik je meestal wel, maar nu zet je jezelf dusdanig voor schut dat ik me ff terugtrek. Sorry)
pi_120328829
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ehm... die 17 klonen waren van 3 man he... (Sorry dat het rekenwerk voor jou daardoor een lvl hoger getild wordt, Zoals je weet help ik je meestal wel, maar nu zet je jezelf dusdanig voor schut dat ik me ff terugtrek. Sorry)
Nou... nou... nu laat jij je toch een beetje kennen BVZ'tje :*
pi_120328892
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:03 schreef ComplexConjugate het volgende:
Nou... nou... nu laat jij je toch een beetje kennen BVZ'tje :*
Dat moet dan maar. Ik ben best begaan met de minder bedeelde, maar sommigen zijn niet meer te redden.
pi_120328935
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:00 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

En jij vind de HRA een geweldig instrument om 'bezitsvorming' te stimuleren?
Je klinkt als het ideale slachtoffer om deel te willen nemen aan het grote Hollandse piramidespel :)
Het is een leuk iets HRA maar als het afgeschaft maakt het voor mij niet dat ik het erg vind ofzo. Ik heb mijn huizen voor een goeie prijs gekocht om in te wonen. Verder zitten er dan nog alleen geld dingetjes in van aflossen of niet waarin de HRA meespeelt.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_120329252
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:05 schreef Tikbalang het volgende:

[..]

Het is een leuk iets HRA maar als het afgeschaft maakt het voor mij niet dat ik het erg vind ofzo. Ik heb mijn huizen voor een goeie prijs gekocht om in te wonen. Verder zitten er dan nog alleen geld dingetjes in van aflossen of niet waarin de HRA meespeelt.
Dus jij woont niet eens in een sociale huurwoning? En zit zelfs gewoon ordinair HRA te lurken?
Hoe duf jij als gesubsideerde huislener een oordeel te hebben over belastingbetalers in een sociale huurwoning! Lekker hypocriet :7
pi_120329277
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat moet dan maar. Ik ben best begaan met de minder bedeelde, maar sommigen zijn niet meer te redden.
Jij hoeft ze ook niet te redden dat doet de belastingbetaler wel :*
pi_120329379
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:16 schreef ComplexConjugate het volgende:
Jij hoeft ze ook niet te redden dat doet de belastingbetaler wel :*
Ik heb dan ook geen enkele intentie om ze te redden.. :D
pi_120329463
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik heb dan ook geen enkele intentie om ze te redden.. :D
Van mijn uitkering kan ik eigenlijk ook niet al te veel meer bijdragen maar ik zie het nog gebeuren dat ze mij gaan korten om de leenverslaving nog langer te gaan rekken. Immers zal en moet iedereen zijn steentje in de geldcreatie bijdragen want anders gaan 'we' failliet.
pi_120329612
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:20 schreef ComplexConjugate het volgende:
Van mijn uitkering kan ik eigenlijk ook niet al te veel meer bijdragen maar ik zie het nog gebeuren dat ze mij gaan korten om de leenverslaving nog langer te gaan rekken. Immers zal en moet iedereen zijn steentje in de geldcreatie bijdragen want anders gaan 'we' failliet.
Beter wordt je wakker en ga je eens zelfstandig nadenken, i.p.v. al die youtube filmpjes voor waar aannemen en gedachteloos oplepelen...

Maar hee, dat is zomaar een suggestie he... Doe ermee wat je wilt...
pi_120329954
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Beter wordt je wakker en ga je eens zelfstandig nadenken, i.p.v. al die youtube filmpjes voor waar aannemen en gedachteloos oplepelen...

Maar hee, dat is zomaar een suggestie he... Doe ermee wat je wilt...

En dat geld in het bijzonder voor het bezitten van schulden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')