abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120289351
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:43 schreef Expression het volgende:

[..]

Ga dan ajb zelfmoord niet goed praten :W
Tussen zelfmoord goed praten en het niet laf noemen zit nog een wereld van verschil.
  Admin donderdag 13 december 2012 @ 23:29:24 #277
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120289425
Lyme kan heel lang woekeren voor een arts de juiste diagnose stelt hè. Silent killer bijna.
http://bolleboos.blogspot.nl/2012/12/kerstwens.html Dat ze die blog onderhand maar eens offline halen :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_120289612
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:29 schreef yvonne het volgende:
Lyme kan heel lang woekeren voor een arts de juiste diagnose stelt hè. Silent killer bijna.
http://bolleboos.blogspot.nl/2012/12/kerstwens.html Dat ze die blog onderhand maar eens offline halen :{
En daarom je kinderen afmaken...
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2012 @ 23:36:40 #279
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120289757
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:33 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dat is niet alles volgens mij... Die vrouw heeft zichzelf tot het uiterste gedreven. Voor twee kinderen zorgen is een dagtaak, dan zwijg ik nog over vijf, en thuisonderwijs, en de ziekte... Nu ze heeft hier zelf voor gekozen en was veel te perfectionistisch... Dus in zekere mate heeft zij het zichzelf aangedaan maar ook weer niet helemaal.
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2012 @ 23:37:52 #280
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120289812
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:29 schreef yvonne het volgende:
Dus zij had het misschien acht jaar zonder dat ze het wist? Of kunnen ze niet achterhalen hoe lang dat al woekert in je lijf? Ik vind het een bizarre ziekte, en hoe meer ik het google hoe minder ik te weten kom :')
Are you fokking to me?
  Admin donderdag 13 december 2012 @ 23:39:54 #281
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120289892
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:33 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Er zal zo vast wel weer een arts-user me op de vingers komen tikken maar onderschat Lyme niet. Het wordt vaak niet herkend, artsen zijn er niet op getraind dit te herkennen, het geeft een groot scala aan klachten én dan wordt de patiënt ook nog weggezet als hypochonder. Je wordt zieker en zieker en de 'natuurgenzers'garanderen genezing...
Het is niet allemaal zo zwart wit en zeker.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 13 december 2012 @ 23:40:40 #282
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_120289928
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:37 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Dus zij had het misschien acht jaar zonder dat ze het wist? Of kunnen ze niet achterhalen hoe lang dat al woekert in je lijf? Ik vind het een bizarre ziekte, en hoe meer ik het google hoe minder ik te weten kom :')
Ze wist het een jaar na de beet:
quote:
De strijd tegen Lyme

Als alles goed is, gaat mam momenteel het gevecht aan met deze wormachtige spyrocheten. Monsterachtige dingen zijn het, die zich verdraaid goed weten te verstoppen voor het door neurologen beschikbaar testmateriaal. Het klinische klachtenpatroon waarover mam sinds maart beschikt komt geheel overeen met de ziekte van Lyme, maar de beestjes hebben zich nog steeds niet laten dedecteren door de zogenaamde elisa-test. Verder testen doet m'n in België niet als deze test negatief is. Nochtans zijn er al heel wat gevallen bekend van mensen die toch de ziekte bleken te hebben, ondanks niet-medische-vaststelling. Probleem zit hem in het feit dat zowel de elisa, als de western blot zoeken naar antistoffen. En die zijn na jaren huisvesting in het menselijk lichaam niet altijd meer waar te nemen.

Mam liep dit bacterie-achtige organisme in 2004 op toen mam na een boswandeling bleek te zijn gebeten door een teek. De teek werd nooit gezien, maar enkele uren later kreeg mam het eerste symptoom: het 'erythema migrans'. Dit is een rode, zich centrifugaal uitbreidende verkleuring van de huid, met een diameter van minstens 5 cm tot maximaal 60 cm. Vanuit het centrum verbleekt het erythema geleidelijk. Maar... niemand herkende het. Na enkele dagen was het verdwenen. En alhoewel het als iets raars werd bestempeld, was er niemand die er nog aan dacht. Ondanks andere tekens die zich in de loop van de volgende maanden langzaam opbouwden zoals extreme vermoeidheid bleef mam er nietsvermoedende mee rondlopen. Net zolang tot de Lyme-bacterie zich door mam's lichaam had verspreid. Een jaar na de tekenbeet verscheen er een grote migran op mam's buik. Via bloedonderzoek kwam aan het licht dat mam kampte met de ziekte van Lyme. Mam kreeg een antibioticakuur voorgeschreven van 20 dagen. Er vanuit gaande dat hiermee de zaak was afgehandeld.

In de jaren die volgden kreeg mam reumatologische klachten die lange tijd onverklaarbaar bleven. Ook klaagde mam over het restlesslegsyndroom in haar linkervoet. Om gek van te worden. Maar niemand kon er wat aan doen. Sinds maart kampt mam met neurologische problemen: voos gevoel in linkervoet, ontsteking linkerenkel, onsteking van rug(gemerg), tintelingen linkerhand, misselijk, uitval linkerarm, hartkloppingen, ademhalingsstoornissen, veranderende stoelgang, vaker plassen, voze plek achter oor, licht worden in linkerkant hoofd, tintelingen rond mond linkerkant, niet lang meer kunnen concentreren met linkeroog, gloeiend rechterbeen, tintelingen rechterduim, electrische schokken rechteronderarm en bij momenten extreem vermoeid. Telkens twee tot vier dagen last en dan verplaatst het zich weer. Dus nooit alles tegelijk. Mam werd zowat helemaal binnenstebuiten gekeerd. Gedacht werd aan migraine, stress, Guillain Barré, op MS lijkende symptomen. Maar uit de testen kwam niets naar voren. Mam weet ondertussen dat de ziekte van Lyme een multi-systeemziekte is. Het kan leiden tot neurologische (zenuwstelsel/hersenen), dermatologische (huid), reumatologische (spieren en gewrichten), cardiologische (hart), opthalmologische (ogen) en psychiatrische klachten. En het is helemaal niet bewezen dat een kuur van 20 dagen antibiotica voldoende is om de strijd tegen deze zwaar onderschatte ziekte te winnen. Maar ondertussen hangt mam 21 dagen vast aan de intrafeneuze antibiotica... op hoop van zegen.
http://bolleboos.blogspot.nl/2012/08/lyme.html
  Admin donderdag 13 december 2012 @ 23:40:52 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120289937
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:37 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, dan ben je net zover als heel veel artsen.

Het duurt heel lang voor het aantoonbaar is, áls er al naar gezocht word.

pi_120289978
Aks zij de geregistreerde domeinnaam-eigenares is, kan niemand dat van haar zomaar afpakken ivm eigendomsrecht. Behalve de politie misschien maar dan wel met rechterlijk bevel net als wanner zij een huis afpakken.

Totdat de site vanzelf verloopt.

Dat denk ik. Ik ben tenslotte geen advocaat.
  Admin donderdag 13 december 2012 @ 23:43:08 #285
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120290042
quote:
99s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Mam kreeg een antibioticakuur voorgeschreven van 20 dagen. Er vanuit gaande dat hiermee de zaak was afgehandeld
En dat was het dus niet, zie haar vele vele klachten.
Hoemeer ik lees en zie hoe triester het hele verhaal wordt. En echt, iemand, haal die blog uit de lucht.

Admin donderdag 13 december 2012 @ 23:44:00 #286
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120290079
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef Hetkapitaal het volgende:
Aks zij de geregistreerde domeinnaam-eigenares is, kan niemand dat van haar zomaar afpakken ivm eigendomsrecht. Behalve de politie misschien maar dan wel met rechterlijk bevel net als wanner zij een huis afpakken.

In veel misdaad gevallen worden hyves, facebook, blogs wel degelijk uit de lucht gehaald.

† In Memoriam † donderdag 13 december 2012 @ 23:44:12 #287
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120290083
quote:
99s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:40 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ze wist het een jaar na de beet:

[..]

http://bolleboos.blogspot.nl/2012/08/lyme.html
Dank je, dat verklaart veel. Ze heeft er dan ook echt zeven jaar mee gezeten.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, dan ben je net zover als heel veel artsen.

Het duurt heel lang voor het aantoonbaar is, áls er al naar gezocht word.
Altijd al dokter willen zijn. ;) Nee, ik onderschatte de ziekte dus ook...

quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef Hetkapitaal het volgende:

Is gewoon blogspot. Een web 2.0-toepassing die je gratis gebruikt. Geen eigen domeinnaam, dus volgens mij ook geen eigendomsrechten.
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2012 @ 23:45:10 #288
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120290130
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

En dat was het dus niet, zie haar vele vele klachten.
Hoemeer ik lees en zie hoe triester het hele verhaal wordt. En echt, iemand, haal die blog uit de lucht.
Goed bedoeld: lees niet te lang op die blog. Je wordt daar heel naar van... Ik heb er gisteren ook veel te lang op zitten lezen....
Are you fokking to me?
pi_120290276
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

In veel misdaad gevallen worden hyves, facebook, blogs wel degelijk uit de lucht gehaald.
Maar het misdrijf dat ze pleegde was niet online ;) En hyves is nog geen domeinnaamrechten
pi_120290288
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:36 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Dat is niet alles volgens mij... Die vrouw heeft zichzelf tot het uiterste gedreven. Voor twee kinderen zorgen is een dagtaak, dan zwijg ik nog over vijf, en thuisonderwijs, en de ziekte... Nu ze heeft hier zelf voor gekozen en was veel te perfectionistisch... Dus in zekere mate heeft zij het zichzelf aangedaan maar ook weer niet helemaal.
Ze wilde een perfecte wereld en helaas bestaat er geen perfecte wereld.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er zal zo vast wel weer een arts-user me op de vingers komen tikken maar onderschat Lyme niet. Het wordt vaak niet herkend, artsen zijn er niet op getraind dit te herkennen, het geeft een groot scala aan klachten én dan wordt de patiënt ook nog weggezet als hypochonder. Je wordt zieker en zieker en de 'natuurgenzers'garanderen genezing...
Het is niet allemaal zo zwart wit en zeker.
6 jaar duurde het voor de artsen erachter kwamen wat ik had dus zoiets is lastig echter dit doe je gewoon niet je kinderen aan onder geen bedwing... Dit valt op geen enkele manier goed te praten
pi_120290361
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Dank je, dat verklaart veel. Ze heeft er dan ook echt zeven jaar mee gezeten.

[..]

Altijd al dokter willen zijn. ;) Nee, ik onderschatte de ziekte dus ook...

[..]

Is gewoon blogspot. Een web 2.0-toepassing die je gratis gebruikt. Geen eigen domeinnaam, dus volgens mij ook geen eigendomsrechten.
Ah dan kan het wel inderdaad. Zolang ze de domeinnaam niet heeft aangekocht of zo. Dan zit het wat lastiger.
pi_120290428
Ze had ook bijv de server zelf kunnen draaien op eigen computer en vandaaruit een domeinnaam opereren. Das zo ong wat je doet bij het kopen van een domeinnaam. Je koopt (virtuele) serverrechten.
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2012 @ 23:52:41 #293
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120290448
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:50 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Ah dan kan het wel inderdaad. Zolang ze de domeinnaam niet heeft aangekocht of zo. Dan zit het wat lastiger.
Je hebt wel gelijk op het punt dat 'werken' op je domeinnaam en eigen webruimte (wat dus niet het geval is) je intellectuele eigendom zijn. Maar is het niet zo dat als je gearresteerd wordt (en ik neem aan dat ze dat is na een drievoudige voorbedachte moord) dat je burgerrechten vervallen?

Dan kan de politie (onderzoeksrechter of procureur) dat zomaar uit de lucht halen als ze daar een reden toe zien. Bijvoorbeeld: ter bescherming van de gedetineerde zelf, of de minderjarigen... etc.
Are you fokking to me?
pi_120290679
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk op het punt dat 'werken' op je domeinnaam en eigen webruimte (wat dus niet het geval is) je intellectuele eigendom zijn. Maar is het niet zo dat als je gearresteerd wordt (en ik neem aan dat ze dat is na een drievoudige voorbedachte moord) dat je burgerrechten vervallen?

Dan kan de politie (onderzoeksrechter of procureur) dat zomaar uit de lucht halen als ze daar een reden toe zien. Bijvoorbeeld: ter bescherming van de gedetineerde zelf, of de minderjarigen... etc.
Klopt. Daarom zei ik ook dat er eerst een rechterlijk bevel moest komen ;)
  Admin vrijdag 14 december 2012 @ 00:00:37 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120290754
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ze wilde een perfecte wereld en helaas bestaat er geen perfecte wereld.

[..]

6 jaar duurde het voor de artsen erachter kwamen wat ik had dus zoiets is lastig echter dit doe je gewoon niet je kinderen aan onder geen bedwing... Dit valt op geen enkele manier goed te praten
Je weet niet hoe het in haar hersens heeft huisgehouden.

pi_120290919
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je weet niet hoe het in haar hersens heeft huisgehouden.
Nou dat weten we dus wel zie hier het resultaat.
pi_120290990
Nee dat weten we dus niet, we zien alleen het resultaat.
  † In Memoriam † vrijdag 14 december 2012 @ 00:08:14 #298
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120291039
Resultaat... ik zou eerder over gevolg spreken...
Are you fokking to me?
pi_120292060
Als ik het goed begrijp heeft ze 3 van de 5 kinderen gedood, de 3 die ook ziek waren?
  vrijdag 14 december 2012 @ 00:45:55 #300
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_120292080
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:44 schreef Peunage het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft ze 3 van de 5 kinderen gedood, de 3 die ook ziek waren?
Ik heb verder nergens iets gelezen over dat die kinderen ziek waren, behalve in dat laatste berichtje op de blog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')