abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 23:06:27 #1
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120251309
quote:
Moeder vermoordt haar drie kinderen

In Diest heeft zich deze namiddag een gezinsdrama afgespeeld. Drie jonge kinderen van 2, 4 en 6 jaar zijn omgekomen. Hun moeder is in kritieke toestand. Het parket van Leuven kan nog niet zeggen wat er precies gebeurd is, maar het ziet ernaar uit dat de moeder eerst de kinderen ombracht en dan probeerde om zelf uit het leven te stappen.
Bron

Bij de bron zie je een video, fragment uit Het Nieuws, VTM.

Nu als je een bepaald woord googeld, kom je zo op die blog uit waarvan sprake. (Weet niet of ik die hier mag plaatsen, modjes?) Aan de taal te zien is het een Nederlandse vrouw, maakt verder ook niet uit... Maar wat mij aan die blog vooral opvalt, is dat het zo'n wereldvreemde (bij gebrek aan beter woord) vrouw is? Ze spreekt voortdurend over zichzelf in de derde persoon, noemt haar kinderen aardmannetjes...

Ik bewonder wel het feit dat ze de kinderen thuis onderwees, aan die blog te zien, deed ze dat ook heel goed. Een verschrikkelijk drama is het, vreselijk dat het zover is moeten komen.
Are you fokking to me?
pi_120251474
Gezindrama's zijn schering en inslag de laatste jaren in de Benelux. Om de twee a drie maanden komt er weer een artikel voorbij. Het blijft triest, omdat er meestal kinderen bij betrokken zijn.

Je eigen leven nemen is je recht, maar laat die kinderen hun leven leiden zover daar sprake van kan zijn als een ouder zich van het leven beroofd.
  woensdag 12 december 2012 @ 23:12:35 #3
28033 Pek
je moet wat
pi_120251603
.be, lekker belangrijk :{w :O
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_120251659
moord gebruiken om bezoekers naar je blog te krijgen voor google ads -O-
pi_120251673
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:06 schreef Marie30 het volgende:

Nu als je een bepaald woord googeld, kom je zo op die blog uit waarvan sprake.
http://bolleboos.blogspot.nl/
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 23:14:41 #6
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120251705
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:09 schreef Jellereppe het volgende:
Gezindrama's zijn schering en inslag de laatste jaren in de Benelux. Om de twee a drie maanden komt er weer een artikel voorbij. Het blijft triest, omdat er meestal kinderen bij betrokken zijn.

Je eigen leven nemen is je recht, maar laat die kinderen hun leven leiden zover daar sprake van kan zijn als een ouder zich van het leven beroofd.
Zou het vaker voorkomen of vaker belicht worden in de pers tov vroeger? Dat weet ik eigenlijk niet. Indien gezinsdrama's in stijgende lijn zijn, wil dat weer veel zeggen over de manier waarop onze maatschappij evolueert...
Are you fokking to me?
pi_120251718
Waarom moet ik denken aan die wortelknagende 'moeder' die haar zoon met rauw voedsel denkt op te voeden?
pi_120251758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:14 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Zou het vaker voorkomen of vaker belicht worden in de pers tov vroeger? Dat weet ik eigenlijk niet. Indien gezinsdrama's in stijgende lijn zijn, wil dat weer veel zeggen over de manier waarop onze maatschappij evolueert...
Daar heb ik geen antwoord op. Het valt mij wel op dat je er de laatste 3 a 4 jaar wel een aantal keren per jaar wat van verneemt. Meestal zijn er kinderen bij betrokken.
pi_120251787
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:14 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik gok dat het net zo is als vroeger....
Maar misschien is er een stijgende lijn.
Rustig aan.
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 23:16:40 #10
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120251790
quote:
9s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:15 schreef Specularium het volgende:
Waarom moet ik denken aan die wortelknagende 'moeder' die haar zoon met rauw voedsel denkt op te voeden?
Zo komt ze toch over, right? Echt een coconmoeder, of hoe moet ik het noemen? Enkel in mijn schoot ben je veilig, bang voor de wereld... Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Vijf hoogbegaafde kinderen in huis lijken me alvast moeilijk. Hoewel ik me afvraag hoe waarheidsgetrouw dat is, want de kleinste is bijvoorbeeld twee jaar. Is dat niet te jong om te testen of ze hoogbegaafd is?
Are you fokking to me?
pi_120251801
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:16 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Daar heb ik geen antwoord op. Het valt mij wel op dat je er de laatste 3 a 4 jaar wel een aantal keren per jaar wat van verneemt. Meestal zijn er kinderen bij betrokken.
Er zijn altijd kinderen bij een gezinsdrama betrokken, anders was het geen gezinsdrama.
pi_120251822
En dan dit op de blog op 11-11-12 jl. met titel: De mooie dood

quote:
Met de dood komen we allemaal een keer in aanraking. De één vroeger dan de ander, maar uiteindelijk kunnen we er nooit om heen. De dood is altijd triest en een mooie dood bestaat niet. Vanuit dierlijk standpunt bekeken is het niet zo ingewikkeld. Dieren brengen hun jongen groot en geven alles door wat ze weten. En dan is het mooi geweest. Maar die macht om de boel zo te relativeren bezit mam niet meer. Nu mam geconfronteerd wordt met een ziekte als Lyme, beseft mam maar al te goed dat mensen sterven voor die taak is volbracht. De gedachte om aardmannetjes achter te moeten laten is haast ondraaglijk. Hoe moet het dan met mijn aardmanschatjes? Natuurlijk is er nog pap, maar die moet zorgen voor brood op de plank. Dan is er geen kans meer op huisonderwijs. Wie zorgt dan voor al die extraatjes die school niet te bieden heeft? Wie vangt hen dan op als ze in de knoop liggen met hun hoogbegaafd zijn?
De moed opgeven doet mam heus nog niet. Als een leeuwin zal mam vechten. Maar niet stil staan bij de dood is een onmogelijke taak geworden. De pijnlijke verstijvingen in armen en benen, de gevoelloosheid in voeten, de koudegolf die over mam's rug stroomt en een razend hart drukken mam iedere dag meer op het feit dat mam's lijf ziek is. De geest wil nog, maar het lichaam weigert hoe langer hoe meer dienst. En dat maakt erg bang. Wat als mam straks verlamd geraakt? Hoe moet mam dan voor aardmannetjes zorgen? Wie zorgt er dan dat aardmannetjes in hun kleren geraken? Wie poetst dan 's morgens de tanden?

Mogelijk hebben de horden natuurlijke medicijnen - die aardmannetjes haalden bij een Duitse natuurarts - geen vat meer op de lyme-bacterie. Heeft de tijd ons ingehaald. Niemand die zeggen kan of mam deze ziekte zal overleven. Dat maakt aardmannetjes erg bang. Dus wordt er de laatste tijd veel over en weer gebakkeleid over wat als mam toch dood gaat. Dan wil mam met zekerheid gecremeerd worden. Moet pap de as bij de wortels van de notenboom begraven, zodat mam's levenskracht door de wortels van de boom opgenomen kunnen worden tot in de bladeren. Zodat dat boompje van een paar meter kan uitgroeien tot een machtige boom. En mam in de herfst als het goudgele licht op de gekleurde bladeren schijnt naar pap en de aardmannetjes kan glimlachen: zodat we elkaar nooit uit het oog zullen verliezen....

Maar mam hoopt bovenal dat mam's lijf nog in staat is om de zware behandelingen aan te kunnen. De horden medicijnen die in de hoek van de keuken staan, worden getrouw ingenomen. En hopelijk doen die gewoon hun werk. Zodat mam kan dromen van een gelukkige oude dag met mijn aardmannetjes. Misschien wordt deze mam wel zo oud dat mam een recordleeftijd bereikt. En dankt mam haar goeie oude dag aan het colloidaal zilver dat mam iedere dag inneemt. 70% kans dat het hiermee zal lukken. Dus klampen aardmannetjes zich hieraan vast. Proberen iedere dag positief ingesteld te zijn. Maar genieten bovendien nog meer dan hiervoor van iedere huisonderwijsdag die aardmannetjes is gegund.
Gezondheid is voor aardmannetjes het hoogste goed en hun grootste zorg is of mam's gezondheid het zal toestaan om huisonderwijs te kunnen blijven geven. Maar tot nog toe lukt dat aardig...
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 23:19:21 #13
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120251916
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Het is vooral dat stuk dat mij doet afvragen wie die blog schrijft? Want zowel de kinderen als de moeder worden in de derde persoon vernoemd. Erg droef stuk ook wel ;(

Er is trouwens op vandaag ook nog gepost, de oudere broer en zus die voor 2013 enkel wensen dat mama en de kleinere kinderen (die dus dood zijn) beter worden. Vraag me af of moeders toch niet achter die post zit.
Are you fokking to me?
pi_120251925
quote:

[..]

ik las het ook net.. zou moeder ervan overtuigd zijn geweest dat de kinderen niet zonder haar konden?
pi_120252004
..

[ Bericht 99% gewijzigd door CafeRoker op 12-12-2012 23:23:53 (nee, dat kan haast niet) ]
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 23:22:14 #16
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120252018
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:19 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

ik las het ook net.. zou moeder ervan overtuigd zijn geweest dat de kinderen niet zonder haar konden?
Ik denk het. En ik denk ook dat het een erg verstikkende moeder was nu ik zowat verder lees op die blog.
Are you fokking to me?
pi_120252019
quote:
9s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

Er zijn altijd kinderen bij een gezinsdrama betrokken, anders was het geen gezinsdrama.
Daar raak je een gevoelig snaar.
pi_120252026
quote:

[..]

Staat er zo'n plaatje bij waarvan ik niet weet of het de medicijnvoorraad van mam is:

† In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 23:23:43 #19
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120252070
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:21 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

als ze hoogbegaafd zijn... zou het een van die kinderen zijn? Die het hele blog geschreven heeft?

Hoogbegaafde kinderen hebben wel vaker wat apart en zwaar taalgebruik
Zou kunnen. Ik weet het niet. Ik vind het een hele aparte blog in elk geval. Misschien een combinatie? Het oudste kind is maar twaalf, maar indien hoogbegaafd zou het natuurlijk kunnen.
Are you fokking to me?
pi_120252077
quote:
15s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:22 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Daar raak je een gevoelig snaar.
+E, gevoelige. [/offtopic]
  woensdag 12 december 2012 @ 23:26:08 #21
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_120252149
quote:
vrijdag 8 april 2011
In memoriam
Terwijl we in de auto zitten, probeert mam de ernst van de situatie uit te leggen. Maar hoe leg je in vredesnaam uit dat iemand die aardmannetjes zo goed kende stervende is? Hoe geef je uitleg aan de verschrikkelijke ziekte waartegen hij vecht? Hoe verklaar je z'n jonge leeftijd?
Als aardmannetjes van dichtbij ervaren hoe iemand vecht om te overleven is dat erg aangrijpend. Aardmannetjes durven niet meer dichterbij te komen.
Nemen van op een afstandje afscheid. Wat ons allen heel zwaar valt...
Van zondag op maandagnacht kregen aardmannetjes het slechte nieuws te horen: Jef heeft de strijd tegen kanker verloren. Het verdriet van de achtergebleven vrouw en dochter grijpt aardmannetjes naar de keel.
Mam vindt het zo oneerlijk dat een hecht gezin zo brutaal uit elkaar wordt gerukt. Maar aardmannetjes staan machteloos... Wanneer Arno een arm legt rond mam, omdat deze stilletjes zit te huilen, wordt duidelijk dat het voor hem onbegrijpbaar is. Hij legt mam heel liefjes uit dat Jef straks weer naar de dokter gaat. Dat ie een medicijntje zal krijgen en dat alles dan weer goed komt. Mam geeft het kleine aardmannetje een dikke knuffel, neemt het boekje 'Als je dood gaat, word je dan nooit meer beter?' en begint te lezen.
Misschien dat ie het nu beter begrijpt? Maar mam weet het niet zeker...
Lijkt toch door mama geschreven
pi_120252174
quote:
9s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

+E, gevoelige. [/offtopic]
Ah, dank je voor het opmerken van de fout.
pi_120252204
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:23 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik weet het niet. Ik vind het een hele aparte blog in elk geval. Misschien een combinatie? Het oudste kind is maar twaalf, maar indien hoogbegaafd zou het natuurlijk kunnen.
http://www.blogger.com/profile/04148412785254756498

Als je daarop afgaat is het die moeder.
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 23:29:16 #24
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120252256
quote:
9s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

http://www.blogger.com/profile/04148412785254756498

Als je daarop afgaat is het die moeder.
Inderdaad. Maar ben ik nu de enige die het vreemd vind hoe die blog geschreven is? Er is geen ik-persoon.
Are you fokking to me?
  woensdag 12 december 2012 @ 23:30:43 #25
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_120252302
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:29 schreef Marie30 het volgende:
Inderdaad. Maar ben ik nu de enige die het vreemd vind hoe die blog geschreven is? Er is geen ik-persoon.
Tja dat is de keuze van de auteur. Vreemd vind ik het niet wel bijzonder.
  woensdag 12 december 2012 @ 23:33:15 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120252402
Wat creepy met die kerstwens op die blog :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_120252416
Raar verhaal zeg.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_120252423
Toch wel best vlakbij. Vind dit altijd zo moeilijk wanneer jezelf wilt gaan is dat je recht hoe moeilijk voor de kinderen maar ze meeslepen je graf vind ik je geen knip voor de ogen waard. Erg triest weer :'(

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:29 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Vind het maar een raar en eng blogje ;(
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_120252464
Echt fucking creepy :')
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 23:35:13 #30
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120252486
quote:
2s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:30 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Tja dat is de keuze van de auteur. Vreemd vind ik het niet wel bijzonder.
Juist.

Deze vind ik echt typerend:

quote:
Dartelende grietje

Met meer dan 90% voor een deel van de vakken en met de hakken in de sloot voor een ander - meer wiskundig deel, kan gezegd worden dat het aardmannetje een kind van uitersten is. Mam weet al langer dat talen en muziek haar hele leven beheersen. Maar ergens hadden pap en mam toch de hoop dat er genoeg boomstammen langs de kant van de weg zouden liggen om ermee over de sloot te geraken. Die noeste takken bleken broze twijgjes, waardoor het aardmannetje met beide voeten in het kroos hing. Mam boos, furieus, compleet uit haar doen. Niet op het aardmannetje, maar op mam zelf. Want mam gaf te vlug toe als Mare het uit hing, haar oefeningenblaadje niet tot op het eind wilde afmaken. Ze o zo moe was, om haar vijf minuten later door de tuin te zien hollen. Mam wou liever moeder zijn en niet de strenge onderwijzer die het meisje bij de lurven nam en met haar billen vastnagelde op de stoel. Nu dus ten spijt, want met amper vijf puntjes van de honderd te weinig haalde het dartelende grietje haar examens niet. En terwijl mam de tranenvloed wegdweilt en op zoek gaat naar die verloren geraakte grens tussen moeder zijn en onderwijzer, begint het aardmannetje naarstig te werken omdat ze volgende keer absoluut wil slagen!
Helaas komt spijt altijd te laat....
Dit zegt mij dat ze zichzelf veel te hoge eisen heeft opgelegd. Vijf kids thuis onderwijzen... ziek zijn... slachtoffer van zichzelf denk ik...
Are you fokking to me?
pi_120252501
Van de blog

[ Bericht 18% gewijzigd door Melleyn op 12-12-2012 23:45:48 ]
pi_120252534
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:35 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Juist.

Deze vind ik echt typerend:

[..]

Dit zegt mij dat ze zichzelf veel te hoge eisen heeft opgelegd. Vijf kids thuis onderwijzen... ziek zijn... slachtoffer van zichzelf denk ik...
Dan geef je de kinderen maar weg in plaats van ze te doden ;(
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 23:36:51 #33
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120252542
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:33 schreef FAUSTINO het volgende:
Toch wel best vlakbij.

[..]
Bedoel je dat je in de buurt van Diest woont?
quote:
Vind het maar een raar en eng blogje ;(
Ik ook en zoals Leandra zegt, die kerstwens is gewoon compleet creepy. Vooral omdat die vandaag gepost is.
Are you fokking to me?
pi_120252619
Ben je als vader ook mooi de pineut mee.
pi_120252657
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:36 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Bedoel je dat je in de buurt van Diest woont?

[..]

Ik ook en zoals Leandra zegt, die kerstwens is gewoon compleet creepy. Vooral omdat die vandaag gepost is.
Het is een stuk verder dan een dorp verderop toch ben er wel vaker doorheen geweest. Het is gewoon eng en dat niemand het is opgevallen baal ik in dit soort gevallen altijd van.
pi_120252736
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:39 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Het is gewoon eng en dat niemand het is opgevallen baal ik in dit soort gevallen altijd van.
Erg vreemd is dat natuurlijk niet als kinderen op die leeftijd thuis worden gehouden en geen school bezoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')