Excuses... Ik dwaal snel af op fok.quote:Op maandag 24 december 2012 18:07 schreef Mike het volgende:
Graag weer ontopic. Er zijn tig topics over 3D te vinden op FOK!.
En daar buiten?quote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef Knipoogje het volgende:
Vandaag gezien:
Wreck it Ralph
Erg leuke film, goeie grappenIn zijn genre een 8.
Dat zijn de leukere films danquote:Op maandag 24 december 2012 23:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Jack Reacher
[ afbeelding ]
Een realistisch cijfer zou een 6 zijn, maar op basis van entertainment voor een avondje scoort hij een 8.
Gewoon zo'n film die je een keertje kijkt omdat je zin hebt in een film en je een avondje niets te doen hebt
Ja precies, uitstekend mee vermaakt.quote:
IMDb: 99 MOVIES FOR PURE ENTERTAINMENT - a list by spydude101quote:Op maandag 24 december 2012 23:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja precies, uitstekend mee vermaakt.
Zijn er ook lijsten waarin dit soort films op basis van die kwaliteiten worden gerangschikt?
Want zoeken naar 6jes op Imdb schiet natuurlijk niet op
Dat zijn echt films die ik dus laat schieten en wel een keer op tv kijk. Gisteren bijvoorbeeld Life of Pi verkozen boven deze huis-tuin en keuken film 'jack reacher' verkozen. Veel beter dan dat standaard gekut van Tom Cruise.quote:Op maandag 24 december 2012 23:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja precies, uitstekend mee vermaakt.
Zijn er ook lijsten waarin dit soort films op basis van die kwaliteiten worden gerangschikt?
Want zoeken naar 6jes op Imdb schiet natuurlijk niet op
En waar gaat het verhaal over in grote lijnen?quote:Op maandag 24 december 2012 15:05 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren naar Life of Pi geweest waarbij ik zonder verwachtingen erin stapte omdat ik gewoon niet wist wat ik kon verwachten. Ik moet zeggen dat het een zeer boeiende en intrigerende film is wat ik niet verwacht had. Een prachtig verhaal met daarnaast mooie beelden.
( Andere mensen wisten blijkbaar meer van de film af want de film was strak uitverkocht )
Niet huilen hè?quote:Op dinsdag 25 december 2012 06:00 schreef nicknicknickname het volgende:
Achtste groepers huilen niet![]()
Best zielige film
mijn recensie van Het Bombardementquote:Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef Roces18 het volgende:
Is dat een Nederlandse 7/10 of een internationale 7/10?
Ik heb deze gisteren gezien.quote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef Obama het volgende:
[ afbeelding ]
Denzel Washington vertolkt zijn rol als alcoholverslaafde piloot, die zo nu en dan een lijntje coke snuift, glansrijk. Hij draagt de film eigenhandig en sleept je mee met emoties van onbegrip en medeleven 2 uur lang.
Flight (2012)
Flight 7,5/10
Denzel 10/10
Donnie Darko is mijn absolute nummer 1 van beste films ooit.quote:Op maandag 24 december 2012 03:41 schreef flipsen het volgende:
Gisteravond zin in een echte klassieker, het werd The Shawshenk Redemption die ik nog niet eerder had gezienBijzonder boeiend, een 9.
Vanavond had ik ein-de-lijk eens de Nederlandse flilm Taped gedownload. Niet dat het me zo´n spannende film leek, maar het is in Buenos Aires opgenomen en het huisje waar ze eerst naar toe gaan ligt in de Tigre-delta. Het grappige is dat ze dat met mijn vaste kapitein hebben geregeld, die voor mijn reisorganisatie daar privé-excursies uitvoert (of uitvaart eigenlijk). Ok, de shots van Tigre en Buenos Aires waren natuurlijk leuk, maar wát een draak van een filmSlecht geacteerd, bijzonder slecht verhaal, imdb geeft het een 6.2 maar daar mag van mij een min voor
Om de avond positief te besluiten ook maar gelijk Donnie Darko gepakt, die ik ook nog niet had gezien. De meningen in huize Flipsen waren verdeeld. Ik vond het een bijzonder goeie film (ik hou wel van het genre) maar mijn vrouw vond het maar nietsVoor mij een 8. En zit de rest van de avond met "Mad World" van Tears for Fears in mijn hoofd
Nee, nog niet. Ik dacht dat het een kinderfilm is en daarom niet echt interessant, maar blijkbaar is dat niet zo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 07:05 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nu niet meer
Toen moest ik mij wel inhouden.![]()
Ook gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |