Zal ze eens apart uitzoeken en eens doorsturenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil wel dat onze fotografen veeeel foto's van de gasten maken
ben bezig nog jonge!quote:Op woensdag 12 december 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ze eens apart uitzoeken en eens doorsturen![]()
Had je boek gezien?Ik vind hem wel tof geworden.. Nouja; hopelijk ziet het er ook zo uit als ik het boek eenmaal binnen heb
Uiteraardquote:Op woensdag 12 december 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben bezig nog jonge!
Zitten hele mooie bij
Ook hele kazige
Ik ken echt geen enkele student die een dweilblaar heeft en zijn was bolletje kwijt isquote:Op woensdag 12 december 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kutblaar op mijn hand.Stomme dweil.
Is niet voor jou.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele student die een dweilblaar heeft en zijn was bolletje kwijt is
Hoeren en snoeren moet je bambi, niet poetsen!
Ik had niet eens een stofzuiger.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele student die een dweilblaar heeft en zijn was bolletje kwijt is
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
HOE krijg je ook een blaar van het dweilen
Ik mag de kitchenaids blender uitzoeken voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 12 december 2012 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Aids.
Vanavond nog gehad over kitchenaids.
FUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 12 december 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik mag de kitchenaids blender uitzoeken voor mijn verjaardag
En ik zit mobiel want mijn lader van mijn lsptop is stuk en miet ongeveer 4 weken wachten op nieuwe
Vier wéken???quote:Op woensdag 12 december 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik zit mobiel want mijn lader van mijn lsptop is stuk en miet ongeveer 4 weken wachten op nieuwe
4?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ziet er goed uit!quote:
4 weken watquote:Op woensdag 12 december 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dank jequote:
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
HOE krijg je ook een blaar van het dweilen
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waren ceremoniemeesters dus nu vonden ze het wel 'passen'; maar nee het is niet de bedoeling om weer zelfde soort kleren aan te doenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ziet er goed uit!
Zeg tegen je schoonzusjes dat ze dat nooit meer doen zo met die kleren!
Ik zat me al af te vragen wat voor gekke mensen dat waren.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ziet er goed uit!
Zeg tegen je schoonzusjes dat ze dat nooit meer doen zo met die kleren!
die staatsieportretten, is dat ook iets vlaams?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waren ceremoniemeesters dus nu vonden ze het wel 'passen'; maar nee het is niet de bedoeling om weer zelfde soort kleren aan te doen
Belgen he... in hun hoofd moet alles 'matchend' zijn![]()
Valt onder garantie, vandaarquote:Op woensdag 12 december 2012 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
4?
Bij de gemiddelde webshop is t 3 dagen ofzo
Ik dweil ook altijd met ringen aan.. maar dan nog heb ik never nooit immer blaren van het dweilen. Of je hebt net een kasteel van een huis gedweild waar je minimaal 8u mee bezig ben geweest. Enige reden dat ik me kan bedenken dat je blaren op je handen kan krijgenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Denk dat als ik mijn ring afgedaan had ik geen probleem had gehad...
[..]![]()
Goed advies!
Jaquote:Op woensdag 12 december 2012 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die staatsieportretten, is dat ook iets vlaams?
Ik normaal ook noooooit hoor. Is wel de plek waar ik al een eeltplekje heb zitten van die ring. Maar heb ruim een uur lang staan dweilen, en best hard moeten boenen op bepaalde plekken om de vlekken weg te krijgen. Dus ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dweil ook altijd met ringen aan.. maar dan nog heb ik never nooit immer blaren van het dweilen. Of je hebt net een kasteel van een huis gedweild waar je minimaal 8u mee bezig ben geweest. Enige reden dat ik me kan bedenken dat je blaren op je handen kan krijgen![]()
je moet gewoon vaker poetsen smeerkees!quote:Op woensdag 12 december 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik normaal ook noooooit hoor. Is wel de plek waar ik al een eeltplekje heb zitten van die ring. Maar heb ruim een uur lang staan dweilen, en best hard moeten boenen op bepaalde plekken om de vlekken weg te krijgen. Dus ja.
Ik faal gewoon. Hard.
Wacht, dat was op je stage zeker? Dat verklaart het een en ander.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik normaal ook noooooit hoor. Is wel de plek waar ik al een eeltplekje heb zitten van die ring. Maar heb ruim een uur lang staan dweilen, en best hard moeten boenen op bepaalde plekken om de vlekken weg te krijgen. Dus ja.
Ik faal gewoon. Hard.
Ah hoort er bij... Uurtje poseren.. Ouders blij want ze hebben foto's van heel het gezin; foto van de kids; foto's van die dat alles.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Zo van: hier ben ik met Oma Hasselt, en hier met nicht Lieve, en hier met achterneef Jean-Baptiste, en hier met de slager van Torhout, en hier met de broer van de buschauffeur...
Karcher erop toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
OF een schrobber kopen, daar eerst de kleffe studentenpek mee van de vloer krabben met heet water en soda, en daarna pas dweilen!
Ja, was op stage idd.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht, dat was op je stage zeker? Dat verklaart het een en ander.
nee want ze krijgen al een boek ermehgerd!quote:Op woensdag 12 december 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah hoort er bij... Uurtje poseren.. Ouders blij want ze hebben foto's van heel het gezin; foto van de kids; foto's van die dat alles.
Kunnen ze straks mooi laten afdrukken en in mapje stoppen
Ja, daarom zat ik al van wtf, HOE.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, was op stage idd.
Mijn kamer is maar 13 m2. Daar krijg ik geen blaren van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |