Zal ze eens apart uitzoeken en eens doorsturenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil wel dat onze fotografen veeeel foto's van de gasten maken
ben bezig nog jonge!quote:Op woensdag 12 december 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ze eens apart uitzoeken en eens doorsturen![]()
Had je boek gezien?Ik vind hem wel tof geworden.. Nouja; hopelijk ziet het er ook zo uit als ik het boek eenmaal binnen heb
Uiteraardquote:Op woensdag 12 december 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben bezig nog jonge!
Zitten hele mooie bij
Ook hele kazige
Ik ken echt geen enkele student die een dweilblaar heeft en zijn was bolletje kwijt isquote:Op woensdag 12 december 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kutblaar op mijn hand.Stomme dweil.
Is niet voor jou.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele student die een dweilblaar heeft en zijn was bolletje kwijt is
Hoeren en snoeren moet je bambi, niet poetsen!
Ik had niet eens een stofzuiger.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele student die een dweilblaar heeft en zijn was bolletje kwijt is
Hoeren en snoeren moet je bambi, niet poetsen!
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
HOE krijg je ook een blaar van het dweilen
Ik mag de kitchenaids blender uitzoeken voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 12 december 2012 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Aids.
Vanavond nog gehad over kitchenaids.
FUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 12 december 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik mag de kitchenaids blender uitzoeken voor mijn verjaardag
En ik zit mobiel want mijn lader van mijn lsptop is stuk en miet ongeveer 4 weken wachten op nieuwe
Vier wéken???quote:Op woensdag 12 december 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik zit mobiel want mijn lader van mijn lsptop is stuk en miet ongeveer 4 weken wachten op nieuwe
4?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |