Niet meer dan jijquote:Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iets nadat ik die post geschreven had. Hoezo? Ken jij Hop?
dat ik daar niet van op kijk, hequote:Op donderdag 13 december 2012 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij woont bij jou in de buurt.
Dan is ie wel waarschijnlijk gauw dood, trouwens.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef pos het volgende:
[..]
Dan is ie wel waarschijnlijk gauw dood, trouwens.
Wat eet ie, pul?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
Bijna alle kaas is lekkermaar ik moet zeggen dat opa nu net weer het enige soort plastic-kaas te pakken lijkt te hebben dat niet te vreten is.
Gewoon Hollandse jonge kaasquote:Op donderdag 13 december 2012 21:37 schreef pos het volgende:
[..]
Wat eet ie, pul?
te .... om terug te scrollen
Op zijn leeftijd?quote:
Neeheee....geen zin inquote:Op donderdag 13 december 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat scrollen is een post of 5 omhoog lui kreng![]()
een oude cap?...lijkt of ik hem eerder gezien hebtquote:Op donderdag 13 december 2012 21:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Even zomaar een capje zonder onderschrift
Vers van de persquote:Op donderdag 13 december 2012 21:50 schreef pos het volgende:
[..]
een oude cap?...lijkt of ik hem eerder gezien hebt
Old Amsterdam is goede stuff.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
N.a.v. de kaasdiscussie die hier woedt, meldt Oop dat hij ook liefhebber is van Old Amsterdam. Leo snijdt dat altijd lekker dun!
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
N.a.v. de kaasdiscussie die hier woedt, meldt Oop dat hij ook liefhebber is van Old Amsterdam. Leo snijdt dat altijd lekker dun!
Kan kaas ook al halal zijn?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is Halal, daar is opa dol op.
Besneden kaasquote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan kaas ook al halal zijn?
Dus dan is varkenskaas haram?
M'n favoriet, blue stilton met portquote:Op donderdag 13 december 2012 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga toch wel voor het plankje kaas met een portje erbij
Hoofdkaas!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan kaas ook al halal zijn?
Dus dan is varkenskaas haram?
Jort Kelderquote:Op donderdag 13 december 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ga ik even naar "Hoe heurt het eigenlijk?" kijken. Vandaag zit er iemand in die ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |