Goed bezig!quote:Op woensdag 12 december 2012 21:05 schreef Miniem het volgende:
Hier ook wel oké pi, weer ff wat opkrabbelen en inhalen van de afgelopen 2 weken. Maar de inhaalslag gaat lekker. Ook wat extra werken momenteel, vooral volgende week ivm feestdagen. Verder ga ik begin volgend jaar weer in gesprek met een sociaal werker
Valt wel mee, heb de vorige twee weken natuurlijk helemaal niks verdiendquote:Op woensdag 12 december 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed bezig!Cash je ook lekker door zeker?
Ik heb al een honden agenda voor 2013quote:Op woensdag 12 december 2012 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh, over agenda´s gesproken, ik kocht gisteren een hele leuke met vogels , klein compact en basic, met eeen roodborstje op de voorkant, wil een van jullie hem?
Ik heb er al een, ik kocht m voor een vriendin maar die had er ook al een
Wat jammer, ik heb echt een grotere nodig, ik pak hem nonstop uit m'n tas en anders graai ik me een beroerte. Het is altijd al een gekloot om onderin te tas iets te pakkenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh, over agenda´s gesproken, ik kocht gisteren een hele leuke met vogels , klein compact en basic, met eeen roodborstje op de voorkant, wil een van jullie hem?
Ik heb er al een, ik kocht m voor een vriendin maar die had er ook al een
VOlgende keer gewoon een reep chocola op de grond laten vallen.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Godverdomme, weer de zoveelste losse kuthond die ik bijna van mijn hond af heb moeten trappen
Heerlijk losse honden. Er is geen hond die luistert als er een ander beest in het vizier is, maar hey dat zijn natuurlijk dingen die normaal nooit gebeuren
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOlgende keer gewoon een reep chocola op de grond laten vallen.![]()
![]()
![]()
Ik kan er wel om lachen Bosquote:Op woensdag 12 december 2012 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Laat maar, ik heb weer een ongelofelijke pestbui![]()
![]()
Wow, ik zou dan wel de politie eens inlichten. Dat ze er op moeten letten omdat je je onprettig voelt bij het uitlaten. Kun je mensen goed wat bonnen aansmeren.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
Alles loopt hier bijna los en 80% komt op een aangelijnde hond af, ik word er niet goed van. Ik ga met tegenzin nog naar buiten 's avonds. Bah.
nsb- instelling zoals je t nu formuleertquote:Op woensdag 12 december 2012 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wow, ik zou dan wel de politie eens inlichten. Dat ze er op moeten letten omdat je je onprettig voelt bij het uitlaten. Kun je mensen goed wat bonnen aansmeren.
Ook zo bedoeld.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
nsb- instelling zoals je t nu formuleert
Het is kut, want mijn hond loopt met veel pijn. Als zij ineens van achter aangevallen en gebeten wordt en ze moet zich omdraaien, dan draait ze zich kreupel.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wow, ik zou dan wel de politie eens inlichten. Dat ze er op moeten letten omdat je je onprettig voelt bij het uitlaten. Kun je mensen goed wat bonnen aansmeren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |