ben bang dat het voor veel overheden nog steeds geldtquote:Op woensdag 12 december 2012 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat klinkt als defensie in vroeger jaren
en eigenlijk wil je het niet weten, want je doet er zo weinig aan...quote:Op woensdag 12 december 2012 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ben bang dat het voor veel overheden nog steeds geldt
Dus dit jaar en ook de komende jaren wordt je in december gekort op je salaris als kerstbonus?quote:Ja klopt. Die ¤ 100 is ook alleen maar als er voldoende geld is en wordt elk jaar opnieuw bekeken.
Ben benieuwd waaruit je mag kiezen...quote:Op woensdag 12 december 2012 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg vandaag een kerstpakketvan het bedrijf zelf, dus de banketstaaf van het uitzendbureau kan ook nog komen
Het is trouwens een pasje waarmee ik op internet iets uit kan zoeken geloof ik. Zo maar eens even kijken.
Ja ik ook!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd waaruit je mag kiezen...
Oooooh nice! Zo'n mooie stadquote:Op woensdag 12 december 2012 21:08 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Terug uit Boedapest. Nog wat gemist hier ?
Stad bekeken, even bij die thermische baden geweest, museumpje gepakt, en natuurlijk hapje & drankjequote:Op woensdag 12 december 2012 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooooh nice! Zo'n mooie stad
Wat heb je daar gedaan?
Ja ideaal die vluchten, daar kun je het echt niet voor laten! En ook wel leuk om dan bij iemand te kunnen logeren ipv een hotel of hostelquote:Op woensdag 12 december 2012 21:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stad bekeken, even bij die thermische baden geweest, museumpje gepakt, en natuurlijk hapje & drankje
Een vriend van mij had nog wat vrije dagen over EN kon een slaapplaats regelen bij iemand.. dus even heen en weer gevlogen voor een kort citytripje.
Ryanairtje was ook maar 58 retour pp.
Jup, hij prijst 400ml fabriekssoep aan voor 3,49quote:Op woensdag 12 december 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Hij zit ook in de kerstreclame van AH op tv
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jup, hij prijst 400ml fabriekssoep aan voor 3,49
[ afbeelding ]
Ja.... maarja dat zelfde geldt voor Nigella Lawson, Gordon Ramsey, Herman den Blijker.... en vele anderen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jamie begint / is inmiddels de hoer onder de tv koks te worden. Hij laat zich echt door alles en iedereen voor geld gebruiken. Nu zag ik het met die druif van de AH op de foto staan.
quote:
Seriously....quote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jup, hij prijst 400ml fabriekssoep aan voor 3,49
[ afbeelding ]
Wat fijn!quote:Op woensdag 12 december 2012 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zowaar enkele mogelijk interessante vacatures getroffen. Dit weekend maar eens uitzoeken hoe je een goede motivatiebrief schrijft en dat daarna ook gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |