SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heeft om 12 uur nog overgegeven, was vooral helder omdat water.. Daarna in slaap gevallen, wel met rode konen wakker, 38 graden koorts, na het slapen weer water gedronken en aan het eind van de middag wat appelsap gemengd met water..quote:Op woensdag 12 december 2012 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Koorts was na het slapen weg; ze mag vannacht bij opa en oma slapen omdat ze daar morgen toch al naartoe zou, en nu lekker kan rondrouzen in dr pyama morgen.
(Da's de smoes: komt er natuurlijk op neer dat het ook weleens lekker is als er een nachtje geen uk in huis is)
Jullie bankhangertje het eten binnen kunnen houden?
Verder nog niet gegeten, vind ik verder ook niet zo belangrijk nog, komt wel weer![]()
*grin* blijkbaar heb je geen functie waarin mensen die vertrekken netjes de deur dichtdoen cq vragen wat jouw voorkeur heeftquote:Op woensdag 12 december 2012 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Paar dagen terug op het werk, komt er iemand de ruimte binnen, gaat weer weg, doet deur niet achter zijn kont dicht, oké. Ik doe de deur dicht. Daarna gebeurt hetzelfde. Meh, oké. Dan 5 minuten wéér. AAAAAH en ik geef die deur zo'n zwiep dat de ramen in de sponningen zwieberen. Kan ik echt slecht handelen dat.
Maar misschien ben ik een beetje een driftkikker.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijntje
[..]
Waarvan?Mijn broertje vond dat helemaal geweldig, met als gevolg dat het maandenlang elk uur van de dag gekeken moest worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Past niet echt in het verhaal vind ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, of een beroving. Dat is op zich al heftig, maar knalt er ook lekker bovenop. Gewoon iets waaruit het lijkt alsof iemand uitgekotst wordt door het leven.Klopt. Maar dat is niet erg genoeg om zelfmoord te plegen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij hebben denk ik een verschillende kijk op "iets kleins en onbenulligs".
Waar ik helemaal van kan freaken is als de deur net-niet dicht zit en hij door de wind steeds net-niet in het slot wordt getikt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Inderdaad; zo lang er maar vocht in komt, en eventueel beetje zoutigheid....quote:Op woensdag 12 december 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft om 12 uur nog overgegeven, was vooral helder omdat water.. Daarna in slaap gevallen, wel met rode konen wakker, 38 graden koorts, na het slapen weer water gedronken en aan het eind van de middag wat appelsap gemengd met water..
Verder nog niet gegeten, vind ik verder ook niet zo belangrijk nog, komt wel weerProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ken het verhaal niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Past niet echt in het verhaal vind ik.
[..]
Klopt. Maar dat is niet erg genoeg om zelfmoord te plegen.
Overlijden van iemand die haar erg dierbaar was?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hij wilde geen soeppiequote:Op woensdag 12 december 2012 19:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Inderdaad; zo lang er maar vocht in komt, en eventueel beetje zoutigheid....![]()
![]()
Ow lol, ik stuurde 'm net een DMquote:Op woensdag 12 december 2012 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Kaneel? Wil jij mij uit wintereftelingenmeet halen?![]()
![]()
Ik zeef het dan, en geef de vloeistof en noem het zoute limonadequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hehehehe. Kinderen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje vond dat helemaal geweldig, met als gevolg dat het maandenlang elk uur van de dag gekeken moest worden.![]()
Keek je wel Teddy Ruxpin?Gedaanquote:Op woensdag 12 december 2012 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Kaneel? Wil jij mij uit wintereftelingenmeet halen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De deur zat fucking dicht toen ik erinzat als enige, dus mijn voorkeur kunnen ze wel raden. Maar soms pak ik ze wel terug dan ga ik vervelende geluiden maken met luidsprekers, knarsend snerpend piepend (is nodig voor het werk) en dan kan er opeens wél initiatief genomen worden van hun kant. Dan wil ik ze nog naroepen van JA LUL DIE DEUR DEED IK VOOR JOU DICHT ANDERS HÈ!@!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grin* blijkbaar heb je geen functie waarin mensen die vertrekken netjes de deur dichtdoen cq vragen wat jouw voorkeur heeft
Maatrja, dan is de deur al dicht dus.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat wilde hij dus niet, normaal vind hij soeppie lekkerquote:Op woensdag 12 december 2012 19:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zeef het dan, en geef de vloeistof en noem het zoute limonade![]()
![]()
Zal ik 'm anders even PM'en?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet.
Overlijden van iemand die haar erg dierbaar was?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik zou gaan werken aan promotiequote:Op woensdag 12 december 2012 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De deur zat fucking dicht toen ik erinzat als enige, dus mijn voorkeur kunnen ze wel raden. Maar soms pak ik ze wel terug dan ga ik vervelende geluiden maken met luidsprekers, knarsend snerpend piepend (is nodig voor het werk) en dan kan er opeens wél initiatief genomen worden van hun kant. Dan wil ik ze nog naroepen van JA LUL DIE DEUR DEED IK VOOR JOU DICHT ANDERS HÈ!@!
Maatrja, dan is de deur al dicht dus.Vanaf een bepaald punt hebben mensen die beleefdheid nl ineens wel
LOLquote:Op woensdag 12 december 2012 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou gaan werken aan promotieVanaf een bepaald punt hebben mensen die beleefdheid nl ineens wel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Jammer is dat.... Ach morgen weer een poging van de firma list en bedrog inzettenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wilde hij dus niet, normaal vind hij soeppie lekker
hahaha ouderschap is een en al chantage he?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jammer is dat.... Ach morgen weer een poging van de firma list en bedrog inzetten![]()
![]()
Ik denk het niet, hoe ik hogergeplaatsten behandel is misschien ook niet echt beleefd te noemen. Ik ben eigenlijk ook gewoon een beetje een kutkind. Promotie zal ik derhalve niet snel krijgen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou gaan werken aan promotieVanaf een bepaald punt hebben mensen die beleefdheid nl ineens wel
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nope, ken ik niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Kinderen.
Keek je wel Teddy Ruxpin?
[..]
GedaanWel Carebears overigens.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat mag altijd.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik 'm anders even PM'en?
Heb ik ook last van, zwaaaaaaaaaaaaaaar irritant is dat. Vooral ook omdat het overal kouder is dan in de ruimte waar ik zit, dan duurt het een kwartier voordat het weer warm is. Maar dan komt er weer iemand anders binnen die de deur open laat staan. Kut collega'squote:Op woensdag 12 december 2012 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Paar dagen terug op het werk, komt er iemand de ruimte binnen, gaat weer weg, doet deur niet achter zijn kont dicht, oké. Ik doe de deur dicht. Daarna gebeurt hetzelfde. Meh, oké. Dan 5 minuten wéér. AAAAAH en ik geef die deur zo'n zwiep dat de ramen in de sponningen zwieberen. Kan ik echt slecht handelen dat.
Maar misschien ben ik een beetje een driftkikker.![]()
![]()
Ja zo werkt het helaas wel somsquote:Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ouderschap is een en al chantage he?
Ik heb dr vanmiddag wel laten helpen met het maken van verse tortilla's
Dan voelt ze zich toch wat minder ziek als met alleen tv-enProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: