Brussel vanaf Rijssel is TGVquote:Op donderdag 13 december 2012 18:30 schreef b2py het volgende:
Wel naar brussel dus, niet naar Amsterdam..
De vonken spatten er in ieder geval wel vanafquote:Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom wordt er nu pas moord en brand over geschreeuwd terwijl iedereen van 5 jaar afstand kon zien aankomen dat er geen bliksem van die kuttrein terecht zou komen?
twitter:NS_online twitterde op donderdag 13-12-2012 om 18:37:47Amsterdam-Breda FYRA: FYRA rijdt niet in verband met een defecte trein. http://t.co/z23egl7C #asdbd reageer retweet
Tja, Wilma wil al net zo min iets met het OV te maken hebben als Melanie. Dat was al na haar eerste publieke optreden duidelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 18:40 schreef b2py het volgende:
"Ik ben geen voorstander van het eisen van afschaffen van reserveringsplicht bij NSH en NS. Ik ga ervan uit dat de NS ook de signalen oppikt en zelf met actie komt."
OV is er om af te schaffen.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, Wilma wil al net zo min iets met het OV te maken hebben als Melanie. Dat was al na haar eerste publieke optreden duidelijk.
Ik mis een traject.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
De NS willen trouwens een aantal spitstreinen langer maken: http://www.nu.nl/binnenla(...)s-worden-langer.html
Typfout verbeterd.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ministers en Staatssecretarissen OV zijn er om af te schaffen.
Ik denk dat PSM bedoelt dat Rotterdam zonbeetje aan zijn maximum capaciteit zit...quote:Op donderdag 13 december 2012 18:56 schreef b2py het volgende:
Ik snap je niet helemaal PSM. Hinderen is toch niet extra stoppen te Rotterdam C?
jawel, want ze mogen niet te veel passagiers afsnoepen van de reguliere verbinding met Brussel en ook niet Rotterdam - Den Haag.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:56 schreef b2py het volgende:
Ik snap je niet helemaal PSM. Hinderen is toch niet extra stoppen te Rotterdam C?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |