Brussel vanaf Rijssel is TGVquote:Op donderdag 13 december 2012 18:30 schreef b2py het volgende:
Wel naar brussel dus, niet naar Amsterdam..
De vonken spatten er in ieder geval wel vanafquote:Op donderdag 13 december 2012 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom wordt er nu pas moord en brand over geschreeuwd terwijl iedereen van 5 jaar afstand kon zien aankomen dat er geen bliksem van die kuttrein terecht zou komen?
twitter:NS_online twitterde op donderdag 13-12-2012 om 18:37:47Amsterdam-Breda FYRA: FYRA rijdt niet in verband met een defecte trein. http://t.co/z23egl7C #asdbd reageer retweet
Tja, Wilma wil al net zo min iets met het OV te maken hebben als Melanie. Dat was al na haar eerste publieke optreden duidelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 18:40 schreef b2py het volgende:
"Ik ben geen voorstander van het eisen van afschaffen van reserveringsplicht bij NSH en NS. Ik ga ervan uit dat de NS ook de signalen oppikt en zelf met actie komt."
OV is er om af te schaffen.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, Wilma wil al net zo min iets met het OV te maken hebben als Melanie. Dat was al na haar eerste publieke optreden duidelijk.
Ik mis een traject.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
De NS willen trouwens een aantal spitstreinen langer maken: http://www.nu.nl/binnenla(...)s-worden-langer.html
Typfout verbeterd.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ministers en Staatssecretarissen OV zijn er om af te schaffen.
Ik denk dat PSM bedoelt dat Rotterdam zonbeetje aan zijn maximum capaciteit zit...quote:Op donderdag 13 december 2012 18:56 schreef b2py het volgende:
Ik snap je niet helemaal PSM. Hinderen is toch niet extra stoppen te Rotterdam C?
jawel, want ze mogen niet te veel passagiers afsnoepen van de reguliere verbinding met Brussel en ook niet Rotterdam - Den Haag.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:56 schreef b2py het volgende:
Ik snap je niet helemaal PSM. Hinderen is toch niet extra stoppen te Rotterdam C?
Je mag gewoon legaal een verbinding opzetten tussen Den Haag en Brussel, zolang je het maar met internationale opzet doet. Dus geen binnenlandse kaartjes aanbiedt, binnenlandse reizen met die trein promoot enz.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jawel, want ze mogen niet te veel passagiers afsnoepen van de reguliere verbinding met Brussel en ook niet Rotterdam - Den Haag.
Alleen kunnen ze dat op Rotterdam - Brussel vanwege het internationale karakter van de lijn niet hard maken
Moet toch gewoon kunnen? Stoppen te Rotterdam en Den Haag HS. Als je maar niet binnenlands gaat promoten.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jawel, want ze mogen niet te veel passagiers afsnoepen van de reguliere verbinding met Brussel en ook niet Rotterdam - Den Haag.
Alleen kunnen ze dat op Rotterdam - Brussel vanwege het internationale karakter van de lijn niet hard maken
Bedrijfsgeheim, Fles, bedrijfsgeheim.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel gaaf. We hebben dus een compleet infrastructuursysteem verspreid door het hele land liggen, WAAR NIEMAND IETS VAN WEET
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef b2py het volgende:
Die staatssecretaris is echt een soort NS Help paal ofzo waar je niks aan hebt
kan ookquote:Op donderdag 13 december 2012 19:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Je mag gewoon legaal een verbinding opzetten tussen Den Haag en Brussel, zolang je het maar met internationale opzet doet. Dus geen binnenlandse kaartjes aanbiedt, binnenlandse reizen met die trein promoot enz.
En ik heb haar nummerquote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef Litpho het volgende:
[..]. Het. is. Eva!
Alles is zo helder nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef Litpho het volgende:
[..]. Het. is. Eva!
Alles is zo helder nu!
twitter:FarshadBashir twitterde op donderdag 13-12-2012 om 19:08:37Kabinet vindt reserveringsplicht Fyra nodig zogenaamd ivm veiligheid. Werkelijke reden: paar treinen rijden, rest is gammel en rijdt niet. reageer retweet
waarschijnlijk een gestrand treintje op de HSLquote:Op donderdag 13 december 2012 19:14 schreef greavy het volgende:
Oja. Vandaag tijdens het werken kwam mij bij Capelle Schollevaar een Vogelbekdier, aka V250, langs mét reizigers om 14:45 ri. Rotterdam (ev). HSL stuk, normale spoor stuk?....
Er wordt met regelmaat 80% van de papieren dagcapiciteit niet vervoerd, dus er zit overduidelijk nog rek inquote:Op donderdag 13 december 2012 19:12 schreef remcoP het volgende:
Zegt Mansveld nou dat de treinen tussen Den Haag en Rotterdam niet vol zitten?
Defecte trein las ik net op Facebook. Betrof Fyra 9240 naar Brussel. Komt het ooit nog goed met het Vogelbekdier?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk een gestrand treintje op de HSL
Wat een grafbakquote:Op donderdag 13 december 2012 18:21 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ja, en? Deze komt van dezelfde ontwerpstudio:
[ afbeelding ]
Wordt het niet beter op...
Dat zijn gevangenen. Worden later als dwangarbeiders ingezet om het spoor te fiksen.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:14 schreef greavy het volgende:
Oja. Vandaag tijdens het werken kwam mij bij Capelle Schollevaar een Vogelbekdier, aka V250, langs mét reizigers om 14:45 ri. Rotterdam (ev). HSL stuk, normale spoor stuk?....
Jawuhl mein Fyraquote:Op donderdag 13 december 2012 19:16 schreef greavy het volgende:
[..]
Defecte trein las ik net op Facebook. Betrof Fyra 9240 naar Brussel. Komt het ooit nog goed met het Vogelbekdier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |