SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij mag mijn tarla ook wel berijden, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je dat gemist hebt mag je mijn tarla wel berijden in de zomer.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij mag mijn tarla ook wel berijden, als je snapt wat ik bedoel.;););)
File?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
70 en dan links?..... Whyyy?
Vind jou ook aso.
Jullie vrouwen zijn (als) akkers voor jullie, komt dan tot jullie akkers zoals jullie wensen. Klinkt leuker in 't NLsquote:Op woensdag 12 december 2012 19:14 schreef Levolution het volgende:
Kadınlar sizin tarlanızdır, istediğiniz gibi sürün!
Levo, geen tijd? Je kijkt al de hele middag TV be.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:20 schreef Levolution het volgende:
Altijd bij Lingo als er een getal getrokken wordt dat in de buurt ligt van het getal dat getrokken moet worden, zegt Lucille 'bijna' en roept het publiek 'oeeeh'.
Serieus? Kansberekening anyone?
Vertaling klinkt in eerste instantie misschien wat bot, maar als je nagaat dat het bewerken van een akker erg veel tijd, goede voorbereiding, planning en behandeling vergt, is het best een mooie vers.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn (als) akkers voor jullie, komt dan tot jullie akkers zoals jullie wensen. Klinkt leuker in 't NLs
Ik SOG, moet veel shit doen voor morgen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Levo, geen tijd? Je kijkt al de hele middag TV be.
Alleen jammer dat de meeste mannen gewoon snel wat zaadjes uitstrooien en na een tijdje kijken of de regen voldoende was om er iets te laten groeien.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vertaling klinkt in eerste instantie misschien wat bot, maar als je nagaat dat het bewerken van een akker erg veel tijd, goede voorbereiding, planning en behandeling vergt, is het best een mooie vers.
Hehehehe.. Nice one TM!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vertaling klinkt in eerste instantie misschien wat bot, maar als je nagaat dat het bewerken van een akker erg veel tijd, goede voorbereiding, planning en behandeling vergt, is het best een mooie vers.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de meeste mannen gewoon snel wat zaadjes uitstrooien en na een tijdje kijken of de regen voldoende was om er iets te laten groeien.
Waarom opstaan, het moet hier op de laptop gebeuren.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hehehehe.. Nice one TM!![]()
Levo, opstaan dan, luilak.
Nee, ik begon pas in november en toen was ik uitgeschreven voor wat vakken. Maar voor deze periode heb ik toch een vak kunnen fiksen. Dus dat doe ik nu.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:32 schreef xminator het volgende:
Je studeerde toch tijdelijk niet levo?
aha beter toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, ik begon pas in november en toen was ik uitgeschreven voor wat vakken. Maar voor deze periode heb ik toch een vak kunnen fiksen. Dus dat doe ik nu.
Kan gebeuren. Maar meestal verlaat ik de keuken niet als ik kook.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:42 schreef Ambipur het volgende:
Eten opwarmen op het kookstel, naar boven gaan en het finaal vergeten. Kennen jullie dat?
Hahaha, doelen houden niet op in het leven; je raakt nooit uitgedoeld. Daarom is prioriteren en tijd maken voor de leuke dingen belangrijk (en vanzelfsprekend zou je denken, maar het tegenovegestelde is waar).quote:Op woensdag 12 december 2012 17:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je motiveert me best wel, maar ik heb momenteel ook zoveel andere doelen. Dat maakt het zo lastig.
Maar weet je, je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Zijn gewoon smoesjes. Iedereen kan minimaal 2-3 uur van z'n weekend vrijmaken. Ik zit toch ook op FOK! ?
Ja sowieso, maar er is nog steeds een vak wat ik niet mag doen aan het eind van dit jaar, dat wil ik er ook graag in. Maar neyse bari op de korte termijn bos kalmadim.quote:
Sucks. Pan is pikzwartquote:Op woensdag 12 december 2012 19:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Maar meestal verlaat ik de keuken niet als ik kook.
De tekening in jouw fobo is toch van Julis? Echt wel netjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, doelen houden niet op in het leven; je raakt nooit uitgedoeld. Daarom is prioriteren en tijd maken voor de leuke dingen belangrijk (en vanzelfsprekend zou je denken, maar het tegenovegestelde is waar).
Ik vind het gewoon enorm zonde van jullie talent. Ik herken jouw verhaal een beetje bij Julis; zij vindt tekenen ook leuk, maar doet het mijns inziens te weinig (door drukte en studie en zo). Moet haar soms ook aansporen om te tekenen.. Even daargelaten of de tekeningen goed, voldoende of slecht zijn, je haalt er heel veel voldoening uit.
Ik ben wel jaloers op mijn mensen die kunnen tekenen, zou dat ook graaf willen kunnen.
Ik vind de tekeningen van TM ook leuk om te zien trouwens!
Hoe bont heb je het gemaakt man?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sucks. Pan is pikzwart
En nu weer opnieuw koken.
Dat in mijn fotoboek is een schilderij.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
De tekening in jouw fobo is toch van Julis? Echt wel netjes.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat in mijn fotoboek is een schilderij.. Ze heeft overigens na een lange tijd weer wat getekend, dit keer is het Naruto geworden.
.
Eh, viel mee.. Was anti-aanbaklaag... Maar het eten was pikzwart.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe bont heb je het gemaakt man?
Niet alleen de bodem een beetje vastgeplakt?
Haha, zonde.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh, viel mee.. Was anti-aanbaklaag... Maar het eten was pikzwart.
Ik ook!! Nou moet ik alle ramen en deuren openzetten en fuck wat is dat koud zeg.....quote:Op woensdag 12 december 2012 20:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, zonde.
Ik haat het verkwisten van eten.
Kouquote:Op woensdag 12 december 2012 20:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook!! Nou moet ik alle ramen en deuren openzetten en fuck wat is dat koud zeg.....
Opnieuw koken en het sporten wordt dan weer te laat. Of ik moet een rondje rennen.
Zo genoeg gezeurd voor vandaag.
Dank je!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:52 schreef Levolution het volgende:
[..]Ze kan goed schilderen. Naruto is digitaal? Wat gebruikt ze daarvoor?
Als er iets is wat ik niet kan, is het schilderen. Lijnwerk is mijn ding.
Echt he.. Ik herinner mij een tante, die een jaar of 6 geleden bij ons kwam logeren. Het was hier toen gewoon een graad of 19 en damn wat had zij het koudquote:Op woensdag 12 december 2012 20:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kou
In Turkije zijn gebieden waar het in de winter niet kouder wordt dan 10-15 graden. Klinkt erg aantrekkelijk.
Nice, wat voor één? Ik heb een goedkope tablet, maar wat me echt fijn lijkt zijn die dingen waarop je direct op het scherm tekent. Maar wat een prijskaartje hangt daar aan.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dank je!
Ja, digitaal, ze tekent met een tablet.
Dat klopt.quote:Ik herinner me jouw tekening van de battle die je had met Maisnon. Zag er gedetailleerd uit.. Lijnwerk is precies wat je nodig hebt voor je doelen, toch?
.
Dat gebied lijkt me erg mooi om te wonen. Of gewoon in de winter in het zuiden wonen om de kou te vermijden en in de zomer in het noorden om de warmte te vermijden. Heb je het het hele jaar lekker.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Echt he.. Ik herinner mij een tante, die een jaar of 6 geleden bij ons kwam logeren. Het was hier toen gewoon een graad of 19 en damn wat had zij het koudZij komt uit Zuiden van Turkije.
Zomer naar Erzincan! Tussen de bergen lekker droge warmte, echt heerlijk. Verder s avonds fucking koud.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat gebied lijkt me erg mooi om te wonen. Of gewoon in de winter in het zuiden wonen om de kou te vermijden en in de zomer in het noorden om de warmte te vermijden. Heb je het het hele jaar lekker.
Lekker man. Hoe warm Turkije ook is, er is altijd verkoeling te vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zomer naar Erzincan! Tussen de bergen lekker droge warmte, echt heerlijk. Verder s avonds fucking koud.
Boeie! My hunk Afrojack is op TV.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:43 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Mevrouw Ekiz doet mee aan Het Groot Dictee op Ned 1, hopelijk doet zij het redelijk!
Kijk zelf de uitslag wel, het programma is mij wat te saai verder
Turks lezen, luisteren, schrijven en praten:quote:Op woensdag 12 december 2012 20:44 schreef Ambipur het volgende:
Ik wil mijn Turks verbeteren, hoe kan ik dat het beste oplossen?
Ik heb pogingen gewaagd om het Turkse nieuws te volgen, maar dat is mislukt. Ik begrijp er niets vanquote:Op woensdag 12 december 2012 20:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Turks lezen, luisteren, schrijven en praten:
- Turkse boeken lezen.
- Turkse programma's (eventueel met Turkse ondertiteling) kijken, liefst van een hoog niveau, dus bijvoorbeeld documentaires.
- Schrijf veel Turks en zoek daarbij dingen op om het mooier te verwoorden. Schrijf eventueel eerst in het Nederlands en vertaal dit, zodat je jezelf forceert om moeilijkere zinnen naar het Turks te vertalen. Schrijf bijvoorbeeld brieven naar je ouders.
- Praat veel Turks, liefst over moeilijkere onderwerpen zodat je weer geforceerd wordt om beroep te doen op woorden die niet in je woordenschat zitten.
Lezen is inderdaad wel echt de key denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb pogingen gewaagd om het Turkse nieuws te volgen, maar dat is mislukt. Ik begrijp er niets van![]()
Mijn Turks is echt slecht. Maar zal eens beginnen met het lezen van een Turks boek, dat is echt lang geleden.
Wie is mevrouw Ekiz?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:43 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Mevrouw Ekiz doet mee aan Het Groot Dictee op Ned 1, hopelijk doet zij het redelijk!
Kijk zelf de uitslag wel, het programma is mij wat te saai verder
Ik gok no-go area.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:56 schreef Levolution het volgende:
Hoe schrijf je 'no go area'? Niet googlen.
Ik denk no-go-area. Eigenlijk denk ik no go-aera, maar gezien het hele begrip uit het Engels wordt overgenomen denk ik toch dat ze de spatie vervangen door een streepje.
Wat denken jullie?
Ben ik het niet mee eens, in het Nederlands zijn spaties in samentrekkingen uit den boze.quote:
Google geeft geen uitsluitselquote:Op woensdag 12 december 2012 20:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, in het Nederlands zijn spaties in samentrekkingen uit den boze.
Maar ben wel benieuwd.
Wat jij zegt is volgens mij wel hoe het moet in het Engels, de vraag is of de Nederlandse taal dat zo letterlijk overneemt.
Shit, nu moeten we dit programma uitzitten. Weet niet of ik dat volhoud.quote:
Nee hoor. Ik doe zo mijn laptop en tv uit en ga me dan even nuttig makenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Shit, nu moeten we dit programma uitzitten. Weet niet of ik dat volhoud.
Maar 'oa' is geen klank in het Nederlands, waardoor er geen verwarring in de uitspraak kan ontstaan. Hierdoor is het streepje overbodig en kan de samentrekking geschieden.quote:
Wel de domste SOG ooit dit inderdaad.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe zo mijn laptop en tv uit en ga me dan even nuttig maken![]()
Hou es op met SOG tonen.
Fok it..... Soms is dit ook lekker! Geniet er gewoon vanquote:Op woensdag 12 december 2012 21:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel de domste SOG ooit dit inderdaad.!
Levo snapt het. Het is niet dat hij het eerst schreef en dan alles gebeurde, hij staat buiten tijd, dus je moet het kunnen zien alsof Hij vooruit kan spoelen naar het einde en dan alles opschrijft, terwijl wij blijven in vandaag.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:53 schreef Levolution het volgende:
t vast. Het enige wat ik eruit op kan maken, is dat Allah alleswetend is en dus weet wat jouw keuze zal zijn. Ofwel, hij kijkt in de toekomst (logisch ook voor een god).
Maar hij heeft dit lot dus niet zelf geschreven, want anders is het inderdaad niet eerlijk voor degene die moordt. Hij kan natuurlijk wel observerend opgeschreven hebben wat iedereen in de toekomst zal doen.
Spierpijn is een teken van dat je spieren herstellen, is niet wijs om je spieren te overbelasten :-), je kunt het beter opbouwenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:39 schreef Ambipur het volgende:
Levo, als je echt overal spierpijn hebt, is het dan slim om te gaan sporten. Ik heb zo'n pijn, dat ik me afvraag of het goed is
Uh.... Wat is niet intens sportenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wel sporten, maar zeker niet intens, in beweging blijven is beste :-).
Maakster van oa die docu over Nederlandse-Turken in Turkije, vaak ook te zien als gast in DWDD.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wie is mevrouw Ekiz?
Het staat hier nu wel op.
Zwem je weleens?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Uh.... Wat is niet intens sporten
Ja godver, die had ik fout. Had no-go area.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:56 schreef Levolution het volgende:
Hoe schrijf je 'no go area'? Niet googlen.
Ik denk no-go-area. Eigenlijk denk ik no go-aera, maar gezien het hele begrip uit het Engels wordt overgenomen denk ik toch dat ze de spatie vervangen door een streepje.
Wat denken jullie?
Rustig aan doenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Uh.... Wat is niet intens sporten
Goed, het huis schoonmaken dan en morgen rennen.. Doe ik toch nog watquote:
Ja, hoe laat begon 't?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed, het huis schoonmaken dan en morgen rennen.. Doe ik toch nog wat
Jij komt ook naar de meet?
Maar ik ben altijd te laat... Wacht op mij dan, dan houd ik je handje echt vast als we binnen zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
Beter zijn het de op tijd zijn turken, anders zit ik daar een half uur in mijn 1tje.
En jij zou mijn hand vasthouden bij het binnenkomen?
Niet meer gekeken, hoe moest die dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja godver, die had ik fout. Had no-go area.
16 fout in totaalvalt me nog mee
Spierpijn die later optreedt (DOMS) is niet zozeer een indicatie voor herstel. Het is een beetje een onbegrepen mechanisme.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Spierpijn is een teken van dat je spieren herstellen, is niet wijs om je spieren te overbelasten :-), je kunt het beter opbouwen
Je hebt gelijk dat herstel belangrijk is, maar de vraag is of het hebben van spierpijn ook echt betekent dat je niet hersteld bent. Ik durf het niet te zeggen.quote:The delayed onset of the soreness may occur because the inflammatory response process that sensitizes the nociceptors takes some time.[1] However, the relationship between damage, inflammation and soreness is not yet completely understood.[2] http://en.wikipedia.org/wiki/Delayed_onset_muscle_soreness
No-goarea.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet meer gekeken, hoe moest die dan?
En ik achter mijn laptop.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:02 schreef Levolution het volgende:
Shit, is het al 23u?
Zit nu aan m'n avondeten, had het gevoel dat het 21u was ofzo.
Met?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Vlamingen zijn nummers 1 en 2 geworden, zie ik.
Eyvallah baba, sizler nasilsiniz?quote:
Aan het werk, centjes aan het verdienen en het ziet er naar uit dat ik door moet tot een uur of 3.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eyvallah baba, sizler nasilsiniz?
En nu ga je met een knik in je pols door het leven of?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Gips er af, scheef aangegroeid.. heb een knik nu in mijn pols zitten..
Opnieuw breken en operatie denk ik..?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En nu ga je met een knik in je pols door het leven of?
Gecmis olsun o zaman alvastquote:Op donderdag 13 december 2012 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Opnieuw breken en operatie denk ik..?
Dankjewel, zal ik wel nodig hebben, alweer 6~7 weken gips zie ik niet zitten, dus ga ik dit na nieuwjaar laten doen..quote:
Vies hard genaaid man, ben je blij dat je eruit bent moet je er weer in, wat een flikkers dogru durust yapmiyorlar.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thanks man..quote:Op donderdag 13 december 2012 00:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vies hard genaaid man, ben je blij dat je eruit bent moet je er weer in, wat een flikkers dogru durust yapmiyorlar.
Geçmis olsun dan maar.
Ja dat doen de commando's ookquote:Op donderdag 13 december 2012 00:56 schreef Levolution het volgende:
Damn, hier wordt het ook nachtwerk. Op zich niet erg, ware het niet dat ik morgen weer vroeg op moet en ook nog moet trainen. Trainen met weinig slaap = fail.
Wat doe je precies?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:56 schreef Levolution het volgende:
Damn, hier wordt het ook nachtwerk. Op zich niet erg, ware het niet dat ik morgen weer vroeg op moet en ook nog moet trainen. Trainen met weinig slaap = fail.
Ik bedoelde nachtwerkquote:Op donderdag 13 december 2012 01:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bodybuilding. Of bedoel je het werk?
Ik moet een portfolio in elkaar flansen met alle opdrachten van het huidige vak.quote:
Spoedopdracht, servers opleveren.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik moet een portfolio in elkaar flansen met alle opdrachten van het huidige vak.
Jij?
Je lijkt wel een arts. Moet je dit soort dingen vaker?quote:Op donderdag 13 december 2012 01:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Spoedopdracht, servers opleveren.
Wat een stelletje hetero's. :squote:Op donderdag 13 december 2012 01:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja die staan niet voor de spiegel
Een arts?quote:Op donderdag 13 december 2012 01:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je lijkt wel een arts. Moet je dit soort dingen vaker?
Klinkt belangrijk voor wiequote:Op donderdag 13 december 2012 01:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Spoedopdracht, servers opleveren.
Of chirurg. Die worden toch ook 's nachts uit het niets opgeroepen enzo?quote:Op donderdag 13 december 2012 01:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een arts?
Spoedopdrachten zijn er wel vaker ja. 1 dag later opleveren = hoop geld mislopen.
Oh, dit is niet mijn echte werkquote:Op donderdag 13 december 2012 01:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of chirurg. Die worden toch ook 's nachts uit het niets opgeroepen enzo?
Hm. Wat is je functie/werk precies of is dat privé? Servers opleveren zegt me niet zoveel.
Haha. Klant heeft de servers besteld en zijn afgeleverd in een datacenter. Engineers hebben de servers opgehangen en bekabeld.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:21 schreef Levolution het volgende:
haha xaban06 is vieze nerdje xD
Nee geintje, is wel vet wat je allemaal doet. Hoe 'lever' je zo'n server op dan? Jij hebt ze staan en brengt ze langs ofzo? Of staan ze ergens en stel je ze beschikbaar ofzo.
Sorry ik ben noob hierin.
Er staat heel duidelijk 06 achter mijn naam hequote:Op donderdag 13 december 2012 01:27 schreef Levolution het volgende:
Ik ging kijken of je Kayserili was in de OP, wat een handelsgeest.
Ik ken dat toch niet allemaal uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er staat heel duidelijk 06 achter mijn naam he
Hoofdstad toch welquote:Op donderdag 13 december 2012 01:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ken dat toch niet allemaal uit mijn hoofd.
Auw, dat klinkt pijnlijk. Geçmis olsun.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hmm vies nerdje zet serversquote:Op donderdag 13 december 2012 01:24 schreef xaban06 het volgende:
Oh en voor het geld wat ik krijg ben ik met plezier een vieze nerdje
die zware leventje brah, beter ga je gwn deale tog je mag wel eerst runner syn bij mij mss kun je later opgroeie is gwn goede bissnizz heb erg zuivere shitquote:Op donderdag 13 december 2012 01:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Iyi o zaman![]()
Pff, straks een uur terug rijden, bel je een taxi voor me
Is mij enkele jaren terug serieus aangeboden, mij helemaal lekker gemaakt met zijn Mercedes toenquote:Op donderdag 13 december 2012 01:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
die zware leventje brah, beter ga je gwn deale tog je mag wel eerst runner syn bij mij mss kun je later opgroeie is gwn goede bissnizz heb erg zuivere shit
Haha, de glorie is kort voor zulke mensen.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is mij enkele jaren terug serieus aangeboden, mij helemaal lekker gemaakt met zijn Mercedes toenwat een essoguluessek was dat.
Hij woonde nog thuis, had een Mercedes, maar zijn ouders wisten niks over zijn autoquote:Op donderdag 13 december 2012 01:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, de glorie is kort voor zulke mensen.
Heb er geen ethische problemen mee als ze dat willen doen, maar mij niet gezien.
Ja, hij schijnt binnen te zijn (@ ouderlijk huis), dit weekend even ophalen.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Levo is je mierenboek nu al binnen?
Heb zelf heute een boek gekocht over Turkije en haar glorie, tweedehands in een winkeltje! helemaal blij ben ik
Titel?quote:Op donderdag 13 december 2012 01:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Levo is je mierenboek nu al binnen?
Heb zelf heute een boek gekocht over Turkije en haar glorie, tweedehands in een winkeltje! helemaal blij ben ik
Schatten uit Turkijequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dat ik in de aanbieding was
Alinmadin dimi, was grappig bedoelt verder niks persoonlijksquote:Op donderdag 13 december 2012 10:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat ik cheap was wist ik al, maar dat er zelfs groupon deals voor mij zijn... Cool.
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alinmadin dimi, was grappig bedoelt verder niks persoonlijks
Groepskorting ?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat ik cheap was wist ik al, maar dat er zelfs groupon deals voor mij zijn... Cool.
Ja, joh!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Kan ik ook airmiles bij je sparen?
quote:
Nee, klasse jwt... Wel bij THY.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zijn die inwisselbaar bij Corendon?
quote:Op donderdag 13 december 2012 04:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Schatten uit Turkije
[ afbeelding ]
Een dik boek vol cultuur uit een rijk verleden![]()
Van zoveel Bir kan ik best een beetje opgewonden raken, vergeef mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je betaald, als ik vragen mag?This isn't even my final form.
Vond je dit grappig?quote:
Slechts vijf euroquote:Op donderdag 13 december 2012 16:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat heb je betaald, als ik vragen mag?
Nee, ga naar school jij.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef fb12fb12 het volgende:
Waarom is dit topic dooood?
Laten we er nieuw leven in blazen
Betrapt lan..!quote:
Sport ontwijkgedrag tonende. Beetje rare berichtjes sturen met mensen op Fok. Je kent 't wel eh.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef guler het volgende:
goet goet, hoest met jou luchtverfrisser?
wat vor rare brichtjes?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sport ontwijkgedrag tonende. Beetje rare berichtjes sturen met mensen op Fok. Je kent 't wel eh.
ALS JE NU NIET GAAT SPORTEN ZUL JE VOOR DE REST JE LEVEN EEN VETTE ZEUG BLIJVEN.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sport ontwijkgedrag tonende. Beetje rare berichtjes sturen met mensen op Fok. Je kent 't wel eh.
of het nu 23 uur wordt of niet. Ik zal vandaag bewegen. Anders straf ik mezelf morgen echt af.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
ALS JE NU NIET GAAT SPORTEN ZUL JE VOOR DE REST JE LEVEN EEN VETTE ZEUG BLIJVEN.
Goede motivatie?
Dat is die spirit.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
of het nu 23 uur wordt of niet. Ik zal vandaag bewegen. Anders straf ik mezelf morgen echt af.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
of het nu 23 uur wordt of niet. Ik zal vandaag bewegen. Anders straf ik mezelf morgen echt af.
oglum ga posten in SEX ofzo..quote:
waar bmoei jij ju mee?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
oglum ga posten in SEX ofzo..Malmisin nesin yaa..
Oh, is lolletje,hoor. Snap ik wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
oglum ga posten in SEX ofzo..Malmisin nesin yaa..
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij mag op mij rijden, hoor. Gezellie.
Hij/het/zij is gek in zijn/het/haar bol..quote:Op donderdag 13 december 2012 20:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, is lolletje,hoor. Snap ik wel.
Nietusquote:Op donderdag 13 december 2012 20:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hij/het/zij is gek in zijn/het/haar bol..
Wellus en altijd +1 dan jou lekker puhquote:
Ambiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiililililililili!i!i!i!i!i11111quote:Op donderdag 13 december 2012 20:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wellus en altijd +1 dan jou lekker puh
Come to mama, boy.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:49 schreef guler het volgende:
[..]
Ambiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiililililililili!i!i!i!i!i11111![]()
Schop onder je kont ja..quote:
Nietquote:
Jerloerzquote:Op donderdag 13 december 2012 20:57 schreef Levolution het volgende:
FOK!-hossels.
Puisterige nerds die met één hand typen.
benk toggquote:Op donderdag 13 december 2012 20:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kom eens gewoon onder je eigen nick, gap.
Waar is die andere hand dan? Over 10 minuten sta ik dan echt op..quote:Op donderdag 13 december 2012 20:57 schreef Levolution het volgende:
FOK!-hossels.
Puisterige nerds die met één hand typen.
tsssskquote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, Bilge had vorige x al duidelijk gemaakt wie jij bent.
In het broekje, op de tepel, in de anus. Bij guler waarschijnlijk overwegend het laatste.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar is die andere hand dan? Over 10 minuten sta ik dan echt op..
Kim bu aptal ozaman..quote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, Bilge had vorige x al duidelijk gemaakt wie jij bent.
Rot op hommoquote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
In het broekje, op de tepel, in de anus. Bij guler waarschijnlijk overwegend het laatste.
Doe dat via DM, wil je..?quote:
Was een dreigement, ik tast hem nu in zijn mannelijkheid aan omdat hij zich verkracht voelt.quote:
TR gemaakt!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Was een dreigement, ik tast hem nu in zijn mannelijkheid aan omdat hij zich verkracht voelt.
Als homo zal ik tenminste genieten als ik je van je rectale maagdenvlies ontdoe. Maar jij zal huilend de daad uitzitten.quote:
Doe mar eers bij ambiquote:Op donderdag 13 december 2012 21:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als homo zal ik tenminste genieten als ik je van je rectale maagdenvlies ontdoe. Maar jij zal huilend de daad uitzitten.![]()
Als je nog kan zitten.
Terbiyesizquote:
quote:
Bilge dus.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd is hier best hoog, ik gok zo'n 22. We moeten jonkies koesteren.
[..]
Hoi TS.
Ik vind dit niet netjes van jou. Ik snap dat je wil trollen, dat mag. Maar bewaar je mannelijkheid.quote:
mijn manelijkhijd hangt er nogsteedsquote:Op donderdag 13 december 2012 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dit niet netjes van jou. Ik snap dat je wil trollen, dat mag. Maar bewaar je mannelijkheid.
Hoe moet hij zijn mannelijkheid bewaren, cocuk cagiz is digitaal uitgewoond.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dit niet netjes van jou. Ik snap dat je wil trollen, dat mag. Maar bewaar je mannelijkheid.
hoe weet jij dat danquote:Op donderdag 13 december 2012 21:08 schreef Ambipur het volgende:
Guler/TS/Gulmez etc whatever, I couldn't care less.
Nou ga ik eens even genieten van mijn koffie en vet eraf bewegen.
Bij Levo ben je in goede handen, merak etme.
1 op 1 bedol je?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
kom vegte dan morge sgoolhek geen wapens 1on1
Nu ga je te ver oglum, adami hasta etme GÖT!! HAYVAN HERIF, rotte mongool, het is FRIET!!!quote:
Wat maak je me nou Turq?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nu ga je te ver oglum, adami hasta etme GÖT!! HAYVAN HERIF, rotte mongool, het is FRIET!!!![]()
![]()
brabanterquote:Op donderdag 13 december 2012 21:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nu ga je te ver oglum, adami hasta etme GÖT!! HAYVAN HERIF, rotte mongool, het is FRIET!!!![]()
![]()
quote:
Limburger, for your information..quote:
Ik kom ook uit de patatstreek.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]wat..? terbiyesizi gormedinmi? Hij zegt gewoon patat..
Ik ben geen clown..quote:Op donderdag 13 december 2012 21:13 schreef Levolution het volgende:
Wat is er trouwens leuk aan een kloon die obvious kloon is?
De truc is toch juist om niet betrapt te worden?
Slecht.
Utanmiyon emiquote:Op donderdag 13 december 2012 21:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kom ook uit de patatstreek.
Abi welke Turk zegt nou friet? Frrrriieett. Echt zo gay ass kibar.quote:
Ik ploeg alles man dik dun groot klein maakt me niks uit.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef Ambipur het volgende:
En deze chicks?
http://www.dumpert.nl/med(...)ingen_kerstsong.html
Gatver wat dun.
Ustam, patat speciaal? Of friet speciaal? Friet Sate, niet PATAT sate ofzo, ik ben kibar..quote:Op donderdag 13 december 2012 21:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Abi welke Turk zegt nou friet? Frrrriieett. Echt zo gay ass kibar.
Gewoon PATAT böyle adam gibi.
Patatje met, patatje speciaal, patatje oorlog. Wtf is patat saté nou weer, het is gewoon patatje oorlog of patatje pinda als je er geen mayo bij wil.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ustam, patat speciaal? Of friet speciaal? Friet Sate, niet PATAT sate ofzo, ik ben kibar..
Hoor mijn accent maar eens een keer irl, dan weet je waarom..
Wij gaan elkaars accent echt uitlachen wanneer we elkaar irl spreken..quote:Op donderdag 13 december 2012 21:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Patatje speciaal, patatje oorlog. Wtf is patat saté nou weer, het is gewoon patatje oorlog of patatje pinda als je er geen mayo bij wil.
ik lag je nu al uit kneusquote:Op donderdag 13 december 2012 21:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wij gaan elkaars accent echt uitlachen wanneer we elkaar irl spreken..
Denk het wel, sowieso krijg ik vaak opmerkingen/vragen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wij gaan elkaars accent echt uitlachen wanneer we elkaar irl spreken..
Ben jij hier nog steeds..?quote:
Bij ons in de dorp Helal Varkenshaasjes..quote:Op donderdag 13 december 2012 21:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
alleen bij de mac mag je friet zeggen.
Anders is het overal patat.
Er werd bij ons in het "restaurant" van school halal patat verkocht.
Halal patat????quote:Op donderdag 13 december 2012 21:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat is halal patat? Hebben ze bismillah geroepen voordat het mes erin ging?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik denk dat de friet en de non-halal food apart worden gefrituurd.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is halal patat? Hebben ze bismillah geroepen voordat het mes erin ging?
Ohja, niet bij stilgestaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik denk dat de friet en de non-halal food apart worden gefrituurd.
Komt omdat je met je gedachten bij patat bent, als je nou eens dacht aan halal friet, had je het wel geweten..quote:
Ik probeer je te snappen, maar wat is friet? Nooit gezien.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Komt omdat je met je gedachten bij patat bent, als je nou eens dacht aan halal friet, had je het wel geweten..
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik probeer je te snappen, maar wat is friet? Nooit gezien.
Ah vandaar, je eet die dunne troep die ze Franse frietjes noemen.quote:
Shit valt op zijn plaats.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Fuck patat en friet, Patates kizartmasi ftw
Bij de McDrive:quote:
Met tomatensausquote:Op donderdag 13 december 2012 21:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ah vandaar, je eet die dunne troep die ze Franse frietjes noemen.
En hier heb je patates kizartmasi:
[ afbeelding ]
Morgen komt de keukenquote:Geplande afleverdatum vrijdag 14 december 2012
Tijdvak aflevering 7:30 - 10:00
Insallah, hayirlisiquote:
Ik heb het gevraagd.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is halal patat? Hebben ze bismillah geroepen voordat het mes erin ging?
Valt totaal niet op fb!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:30 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wat denk je nou guler met je audi ga weg man je hebt sowiezo nog nieteens een fiat panda
Je praat echt onzin weet je dat ik ben geen kloon van iemand vraag maar aan arcadia tering zeg laat me eens met rustquote:
Okee guler..quote:Op donderdag 13 december 2012 22:39 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Je praat echt onzin weet je dat ik ben geen kloon van iemand vraag maar aan arcadia tering zeg laat me eens met rust
Kloon van arcadia dus.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:39 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Je praat echt onzin weet je dat ik ben geen kloon van iemand vraag maar aan arcadia tering zeg laat me eens met rust
Dit is echt het domste wat ik in mijn leven heb gehoord dit is nog dommer dan een mongool die op de basisschool aan mij vroeg of een rondje 3 hoeken hadquote:
Jaaa toch, ik heb ook echt een kloon..!!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:40 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ook raar dat jij je er zo veel mee bezig houd Gulmez
Ga maar weer uithuilen bij Ambi, zoals een uurtje geleden ofzo..quote:Op donderdag 13 december 2012 22:42 schreef fb12fb12 het volgende:
Waarom helpt niemand mij in de strijd tegen de pesters van dit topic
Jaa je geeft het toe!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jaaa toch, ik heb ook echt een kloon..!!![]()
uhuhuhuuuuuuuquote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Dit is echt het domste wat ik in mijn leven heb gehoord dit is nog dommer dan een mongool die op de basisschool aan mij vroeg of een rondje 3 hoeken had
Boe-fuckin-Hoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |