Hmm tja hmmm.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Germano het volgende:
Hier kun je toch niet op haten, Fas?
[ afbeelding ]
straks man, straksquote:Op woensdag 12 december 2012 18:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ziet volwassen uit.
[..]
Dat zijn de hallucinaties van salvia, Luur [ afbeelding ].
Ik vind het niet lelijk staan als het effen is, maar als het zo'n bloemenhuid wordt dan moet ze iets doen.quote:
Bloemenhuid?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het niet lelijk staan als het effen is, maar als het zo'n bloemenhuid wordt dan moet ze iets doen.
Wel, duckface.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Germano het volgende:
Hier kun je toch niet op haten, Fas?
[ afbeelding ]
Zoent lekkerquote:
Wow, heftig. Hoop dat je de krant haalt met alle stommiteiten die je gaat uithalenquote:
quote:
pr0gramm heeft ook weer gore shit erop staanquote:
Ja, had liever iets anders gedaanquote:Op woensdag 12 december 2012 18:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Zoent lekker.
[..]
Wow, heftig. Hoop dat je de krant haalt met alle stommiteiten die je gaat uithalen.
Wat kost die troep dan? Doe gewoon alsof, kun je de rest uitlachen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, had liever iets anders gedaan. Maarja al veel geld aan uitgegeven dus nu gaat t op ook.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kom even niet op de naam. Dan lijk je net zo'n menselijk giraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |