SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd. Zullen wel vooral vrouwelijke artiesten zijn?quote:Op zondag 23 december 2012 16:11 schreef ranja het volgende:
Mooie lijst methodmich en zowaar een paar die ik ga dubbelenhoewel niet de echt hoge noteringen.
Ook een paar die ik nog eens moet checken, zoals Jesca Hoop en Tennis, volgens mij beide wel eens beluisterd maar weinig vervolgaandacht gegeven.
Niet eens met de volgorde? Mag hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Norrage het volgende:
Leuke lijst MM maar vooral door de veelzijdigheid en platen en niet door de noteringen ervan
Niet zozeer bands die hoger moeten maar vooral wat Nederlandse meuk dat lager moet inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Zullen wel vooral vrouwelijke artiesten zijn?
[..]
Niet eens met de volgorde? Mag hoor.Maar wie had je hoger willen zien dan? Lager denk ik wel te weten...
Als jij Robbie Williams' album goed genoeg vond voor in je top kan ik niet meer verbaasd zijn over welk ander album dan ook.quote:Op zondag 23 december 2012 18:47 schreef chansadres het volgende:
Mijn top 25 en waarschijnlijk voor velen mijn onbegrijpelijke nummer 1:
1. Killers - Battleborn![]()
![]()
![]()
2. Andy Burrows - Company![]()
![]()
3. Glen Hansard - Rhythm and Repose![]()
4. fun. - Some Nights![]()
5. Joe Jackson - The Duke![]()
6. I Like Trains - The Shallows
7. Alt-j - An Awesome Wave
8. Mark Knopfler - Privateering
9. Tenacious D - Rize of the Fenix
10. Passenger - All the Little Lights
11. Band of Horses - Mirage Rock
12. Ultravox - Brilliant
13. Arjen Anthony Lucassen - Lost in the New Real
14. Keane - Strangeland
15. Muse - The 2nd Law
16. John Mayer - Born and Raised
17. Jason Mraz - Love Is a Four Letter Word
18. The Script - #3
19. Enochian Theory - Life... and All It Entails
20. Serj Tankian - Harakiri
21. Robbie Williams - Take the Crown
22. The Gaslight Anthem - Handwritten
23. Jonathan Jeremiah - Gold Dust
24. Meat Loaf - Hell in a Handbasket
25. Jake Bugg - Jake Bugg
quote:Op zondag 23 december 2012 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij Robbie Williams' album goed genoeg vond voor in je top kan ik niet meer verbaasd zijn over welk ander album dan ook.
Der verwachtingen waren misschien erg hoog maar zijn album viel in totaliteit niet gigantisch tegen. Het was een degelijke voldoende waar ik misschien hoopte op meer. Daarom een lagere positie.quote:Op zondag 23 december 2012 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij Robbie Williams' album goed genoeg vond voor in je top kan ik niet meer verbaasd zijn over welk ander album dan ook.
Tja, Lost In The Trees viel me ten opzichte van de vorige wat tegen en Doe Maar vond ik, ondanks Gers, wel een leuke plaat. Maar het is zuiver persoonlijk natuurlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef alpeko het volgende:
Die van Doe Maar hoger laten eindigen dan Lost in the Trees, dat kan eigenlijk niet nietKom op, Gers Pardoel.
Om te lezen of om te maken?quote:Op zondag 23 december 2012 20:22 schreef GeorgKacher het volgende:
Mooie lijst Methodmich, leuk dat je uitgebreide beschrijvingen erbij geeft, dat kost zoveel tijd....
Klopt, vind ik ook leuker dan alleen een lijst, of youtube links... zo kun je nog eens wat gaan uitproberen wat interessant klinkt.quote:Op maandag 24 december 2012 13:56 schreef methodmich het volgende:
Ben er inderdaad wel een paar uurtjes mee bezig geweest, maar dat vind ik niet erg. Geeft er net wat meer smaak aan dan een droog lijstje.
Precies, zo heb ik bijvoorbeeld ooit aan de hand van jouw lijst The Like ontdekt en bij cafca bijvoorbeeld eens Johnny Flynn uit het lijstje gehaald.quote:Op maandag 24 december 2012 14:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook leuker dan alleen een lijst, of youtube links... zo kun je nog eens wat gaan uitproberen wat interessant klinkt.
Ik ben de albums nog aan het draaien en schrijf er dan ondertussen iets over. Volgorde pas ik ook nog geregeld aan
Gedurende het jaar hou ik wel de lijst bij op RateYourMusic. Stukje schrijven niet, daar gebruik ik de kerstvakantie voorquote:Op maandag 24 december 2012 14:27 schreef methodmich het volgende:
Ik neem me overigens wel al enkele jaren voor om al tijdens het jaar de lijst ook bij te houden en na aanschaf ook een stukje te schrijven. Dat zou werk schelen. Maar goed, is nog geen ramp, leuke tijdsbesteding.
Dat sowieso. Mooi gedetailleerd lijstje en bij de albums die we dubbelen hebben we dezelfde favoriete tracks, behalve bij die van Johannes.quote:Op maandag 24 december 2012 13:56 schreef methodmich het volgende:
Tja, Lost In The Trees viel me ten opzichte van de vorige wat tegen en Doe Maar vond ik, ondanks Gers, wel een leuke plaat. Maar het is zuiver persoonlijk natuurlijk.
Dat zag ik nu ook ja, al vind ik dat zeker bij Glen Hansard en Perfume Genius wel zeer logisch. Al zijn er daar ook wel meer kandidaten, maar dat zijn toch wel de topnummers. Bij Blaudzun heb ik wel getwijfeld over Elephants hoor, zou ook hoog staan.quote:Op maandag 24 december 2012 14:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat sowieso. Mooi gedetailleerd lijstje en bij de albums die we dubbelen hebben we dezelfde favoriete tracks, behalve bij die van Johannes.
Ik voer ze ook in op RYM inderdaad. En schrijf ze ook op in een map, wel zo handig. Die loopt al vanaf 2000 tot nu zag ik, alleen maar jaarlijstjes.quote:Op maandag 24 december 2012 14:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Gedurende het jaar hou ik wel de lijst bij op RateYourMusic. Stukje schrijven niet, daar gebruik ik de kerstvakantie voor
Hmm een radiomixje in je top?quote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef Z het volgende:
Rustie - Essential Mix
Niet speciaal in deze volgorde. Veel hip hop/soul/R&B dit jaar. Gelukkig ook nog wat leuke rammelrock van Cloud Nothings en Mac DeMarco.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |