PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Staat mooier.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:26 schreef BDIL het volgende:
Die upgrades van IF Golds maken het niet aantrekkelijk genoeg om zon speler ook echt te kopen
De snelste silver Spaanse CBs zijn anders ook niet zo grootquote:Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef DutchSL het volgende:
WTF: de zeven (!) snelste Spaanse bronzen CB's zijn allemaal kleiner dan 180cm !
Wat een anti-Spaanse trolls zijn die EA ook.. alles wat goud is te traag maken en alles wat bronze is te klein makenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De snelste silver Spaanse CBs zijn anders ook niet zo groot
De wereld is zo oneerlijk somsquote:Op woensdag 12 december 2012 16:33 schreef Confetti het volgende:
Falcao scoort 5 goals en krijgt 87 shooting als beloning![]()
Net zo hoog als Podolski, Toni Kroos en Totti![]()
EA
Ja, kinderen in Afrika komen om van de honger en wij maken ons druk om de shooting rating van Falcaoquote:
Though lifequote:Op woensdag 12 december 2012 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, kinderen in Afrika komen om van de honger en wij maken ons druk om de shooting rating van Falcao
Je kan wel iets met Wellington Silva bedenken ook al is die niet Spaansquote:Op woensdag 12 december 2012 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Bronzen Spanjaarden zijn verder ook niet echt bijzonder op een pacehoertje met 89 pace na.
Nee, dat gaat hem niet worden met die bronzen IF.
Kinderen in Afrika komen om van de honger omdat hun ouders te veel kinderen neuken. Heel eerlijk dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, kinderen in Afrika komen om van de honger en wij maken ons druk om de shooting rating van Falcao
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als de Nederlandse bevolking zoveel zou neuken als wij Fokkers, blijft er heel veel eten voor ons overquote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika komen om van de honger omdat hun ouders te veel kinderen neuken. Heel eerlijk dus.
Als de Nederlandse bevolking zou verdubbelen in 20 jaar dan hebben we hier ook honger.
Touré Touchéquote:Op woensdag 12 december 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de Nederlandse bevolking zoveel zou neuken als wij Fokkers, blijft er heel veel eten voor ons over
Een meisje wat ik ken heeft ook die ziekte. Best triest om in 10 jaar die achteruitgang te zien ... van gewoon kunnen sporten naar niet meer kunnen fietsen/ met een glas water kunnen lopen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, denk je dat zij zich nu druk maakt om de shooting van Falcao?! Zij maakt zich druk om wanneer ze in een rolstoel terecht komt![]()
Kan zulke dingen nooit goed inschatten, maar ik gok op 4 ton minimaal..quote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef Vraagje100 het volgende:
Iemand enig idee wat die Falcao ongeveer moet gaan kosten ga mischien gewoon me team verkopen om een team met hem te beginnen.
Ik ga IF Meul wel halen, die wordt toch heel goedkoop en past mooi in mijn IF eredivisie teamquote:Op woensdag 12 december 2012 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Falcao gaat echt duur worden
Ik zie IF Meul nu pas..68 IF lol
Welnee, te weinig pace.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan zulke dingen nooit goed inschatten, maar ik gok op 4 ton minimaal..
MS heb ik nooit van dichtbij meegemaakt, maar genoeg schrikverhalen over gehoord. Je gaat vooral heel erg achteruit in alles, alleen het intreden van de dood laat erg lang op zich wachten toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een meisje wat ik ken heeft ook die ziekte. Best triest om in 10 jaar die achteruitgang te zien ... van gewoon kunnen sporten naar niet meer kunnen fietsen/ met een glas water kunnen lopen.
En als hij 25K wordt? Haal je er dan 18?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
Als Falcao 50K wordt dan ga ik er 9 halen
Ja of 19.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En als hij 25K wordt? Haal je er dan 18?
Als hij 10k wordt haal ik er 45quote:Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En als hij 25K wordt? Haal je er dan 18?
90 rating, 80 pace is redelijk goed. Hij is nu al mega populair en cardweight zal wel laag zijn. Benzema is 650k ofzo, die heeft dan wel de pace (86), maar verder is Falcao overal beterquote:
Ik vond Benzema veel beter ingame dan Falcao, kan aan mij liggenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
90 rating, 80 pace is redelijk goed. Hij is nu al mega populair en cardweight zal wel laag zijn. Benzema is 650k ofzo, die heeft dan wel de pace (86), maar verder is Falcao overal beter
Vond ik ook maar het gaat dan ook om lengte en pace.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vond Benzema veel beter ingame dan Falcao, kan aan mij liggen
Ik zeg 300k, misschien wel meer want de afgelopen jaren is er geen silver IF CB uit de BPL geweest met betere stats.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:43 schreef Vijf_voor het volgende:
Bassong wordt even duur als Falcao
Dat zou ik niet doen, hij kan wel springen maar is niet lang.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:44 schreef Vraagje100 het volgende:
Iemand alvast een mooie hybrid met Falcao? waarmee op voorzetten kan worden gespeeld? Ik kom er zelf niet uit met zijn nationaliteit en club.
Benzema heeft meer pace, populairdere club (incl. links naar de Higuains, Ronaldo's etc) en nationaliteit, betere passing voor mensen die hem als CF zouden willen, betere dribbling, meer lengte (hij zal wsl beter koppen dan Falcao al had die 99 heading).quote:Op woensdag 12 december 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
90 rating, 80 pace is redelijk goed. Hij is nu al mega populair en cardweight zal wel laag zijn. Benzema is 650k ofzo, die heeft dan wel de pace (86), maar verder is Falcao overal beter
Ik weet er ook niet het fijne van uiteraard. Maar de dokters zeiden tegen haar dat ze sowieso binnen 20/25 jaar in een rolstoel zou zitten. Mja uiteindelijk ga je er ook dood aan ja, je hart is immers ook maar een spier.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MS heb ik nooit van dichtbij meegemaakt, maar genoeg schrikverhalen over gehoord. Je gaat vooral heel erg achteruit in alles, alleen het intreden van de dood laat erg lang op zich wachten toch?
Ik heb 600K te besteden, dus ik ben er klaar voorquote:Op woensdag 12 december 2012 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg 300k, misschien wel meer want de afgelopen jaren is er geen silver IF CB uit de BPL geweest met betere stats.
Met minimaal 400k zat ik ook nog ver verwijderd van de 650k van Benzie natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 16:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Benzema heeft meer pace, populairdere club (incl. links naar de Higuains, Ronaldo's etc) en nationaliteit, betere passing voor mensen die hem als CF zouden willen, betere dribbling, meer lengte (hij zal wsl beter koppen dan Falcao al had die 99 heading).
Goed, 300k misschien, maar zeker heel veel goedkoper dan IF Benzema.
OMG HACKER ALLES JEWEETquote:Op woensdag 12 december 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb ondertussen de naam en creditcardgegevens van die Anonymous gast gevonden
Verre van, die kerel is gewoon oerstomquote:
ja dat is waar maar heb met fifa 13 heel vaak dat als ik er aan de zijkant door kom en voorgeef met l1 rondje dat ik helemaal vrij kan inkoppen. Verdedigers staan dan meter van de spits af.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, hij kan wel springen maar is niet lang.
Horror lijkt mequote:Op woensdag 12 december 2012 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet het fijne van uiteraard. Maar de dokters zeiden tegen haar dat ze sowieso binnen 20/25 jaar in een rolstoel zou zitten. Mja uiteindelijk ga je er ook dood aan ja, je hart is immers ook maar een spier.
Post ff dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verre van, die kerel is gewoon oerstom
Nee, ga ik niet doen. Zoek zelf maar op, is erg makkelijk te vindenquote:
Vertel even het hele verhaal kort?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ga ik niet doen. Zoek zelf maar op, is erg makkelijk te vinden
Ik zit klaar voor de deals die ik vanavond (hopelijk) ga vindenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 600K te besteden, dus ik ben er klaar voor
Kerel had een stoere tweet gemaakt, dat hij bij Anonymous hoorde. Daar de bijbehorende tweets bij dat hij anonymous was en niet te tracken door de politiequote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vertel even het hele verhaal kort?
Ik heb duidelijk wat gemist.
Oo, en jij hebt hem gevonden?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kerel had een stoere tweet gemaakt, dat hij bij Anonymous hoorde. Daar de bijbehorende tweets bij dat hij anonymous was en niet te tracken door de politie
Jep. Kan iedereen hoor, geen hogere wiskundequote:
Baastwitter:Pontifex twitterde op woensdag 12-12-2012 om 15:01:00We can be certain that a believer is never alone. God is the solid rock upon which we build our lives and his love is always faithful reageer retweet
Thomas Muller.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
Podolski of Gomez als ST naast Reus?
Lewandowskiquote:
Gomezquote:Op woensdag 12 december 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
Mandzukicquote:Op woensdag 12 december 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb de demo gespeeldquote:Op woensdag 12 december 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
Dit lijkt me een goede ps3 excl. Die graphics
Is een kwestie van wennen. Zo'n game speel je >40 uur.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik heb de demo gespeeldBattle systeem is echt focking vaag
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:56 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga voor Gomez. Om voor mezelf te bewijzen dat ik geen pacehoer ben
Als het me na 3 wedstrijden niet bevalt koop ik Podolski
vanavond?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wanneer doe jij weer is mee clubs?
Deze meneer lijkt me ook wel goed. Goede finishing, 190 lang en powerheaderquote:Op woensdag 12 december 2012 16:56 schreef Toefjes het volgende:
Dat wel, maar het was echt heel apartquote:Op woensdag 12 december 2012 16:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is een kwestie van wennen. Zo'n game speel je >40 uur.
Reus ernaast...quote:Op woensdag 12 december 2012 16:56 schreef Toefjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ow, ik heb nu Gomez al gekocht. Stats zien er inderdaad beestachtig uit. Even onthoudenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Deze meneer lijkt me ook wel goed. Goede finishing, 190 lang en powerheader
[ afbeelding ]
Daar merkte ik niks van tijdens Nederland - Duitsland op het EKquote:Op woensdag 12 december 2012 16:59 schreef DutchSL het volgende:
Gomez is gewoon slecht pauper overpriced piece of shit.
80 shooting
IF Klose lijkt me wel goed als je niet wilt pacehoeren.
Is maar 350cquote:Op woensdag 12 december 2012 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, ik heb nu Gomez al gekocht. Stats zien er inderdaad beestachtig uit. Even onthouden
Alsof die shooting stat iets zegt..Hij heeft 89 finishing, 86 shot power, 77 long shots, 87 volleys en 76 penalties..stat wordt omlaag gehaald omdat hij geen FK kan nemen zoals bij veel spitsen (37 heeft hij daar).quote:Op woensdag 12 december 2012 16:59 schreef DutchSL het volgende:
Gomez is gewoon slecht pauper overpriced piece of shit.
80 shooting
IF Klose lijkt me wel goed als je niet wilt pacehoeren.
Bassong is een beetje een optelsom..3 goals in 3 wedstrijden als CBquote:Op woensdag 12 december 2012 17:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
Is snap niet waarom Naldo en Bassong in TOTW zitten?
Maar dat vind ik niet ergTop TOTW
![]()
Hij is in het echt 1 van de beste spitsen van de wereld, maar in Fifa niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar merkte ik niks van tijdens Nederland - Duitsland op het EK
Zijn long shots zijn ook zeer matig, 66 curve is iets voor bronzes.. en ik merk niets van een goede afronding in het spel en hij had maar 3 goals in 9 wedstrijden terwijl ik met vrijwel alle andere spitsen meer dan 1 op 1 scoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof die shooting stat iets zegt..Hij heeft 89 finishing, 86 shot power, 77 long shots, 87 volleys en 76 penalties..stat wordt omlaag gehaald omdat hij geen FK kan nemen zoals bij veel spitsen (37 heeft hij daar).
Toch apart. Verder wel een heerlijke TOTWquote:Op woensdag 12 december 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bassong is een beetje een optelsom..3 goals in 3 wedstrijden als CB
De ene spits ligt je nou eenmaal wat beter dan de andere..dat maakt hem niet slecht. Heb hem dit jaar in FUT niet gebruikt, maar in H2H/ exho wedstrijden vind ik hem erg fijn. In FUT breekt die pace hem waarschijnlijk op en voor de actie hoef je hem ook niet te gebruiken..quote:Op woensdag 12 december 2012 17:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn long shots zijn ook zeer matig, ik merk niets van een goede afronding in het spel en hij had maar 3 goals in 9 wedstrijden terwijl ik met vrijwel alle andere spitsen meer dan 1 op 1 scoor.
Gek hequote:Op woensdag 12 december 2012 17:03 schreef Zhano het volgende:
Over het algemeen vinden mensen het niet leuk als ik Felipe Melo als CDM inbreng in de bronze cup
Cavani ligt me niet, Rodrigo ligt me niet.. Gomez is gewoon slecht.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De ene spits ligt je nou eenmaal wat beter dan de andere..dat maakt hem niet slecht. Heb hem dit jaar in FUT niet gebruikt, maar in H2H/ exho wedstrijden vind ik hem erg fijn. In FUT breekt die pace hem waarschijnlijk op en voor de actie hoef je hem ook niet te gebruiken..
Niet overtuigend genoegquote:Op woensdag 12 december 2012 17:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cavani ligt me niet, Rodrigo ligt me niet.. Gomez is gewoon slecht.
Dat is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen.
Cavani is een drol die overal loopt behalve in de spits. Ben het met je eensquote:Op woensdag 12 december 2012 17:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cavani ligt me niet, Rodrigo ligt me niet.. Gomez is gewoon slecht.
Dat is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen.
Flink gat in de asquote:Op woensdag 12 december 2012 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg
[ afbeelding ]
Misschien vanavond de eerste wedstrijden
Ik vind Cavani juist erg goed, hij scoort altijd en is erg allround, want hij is snel en hij kan goed koppen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:08 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Cavani is een drol die overal loopt behalve in de spits. Ben het met je eens
Lijkt op het team wat ik vorig jaar had, speelde met Ribery op LM(die was toen nog te betalen..) Podolski ipv Reus. En Kroos en Schweinsteiger als CDM. Neuer op doel en Hummels er nog bij in de verdediging.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg
[ afbeelding ]
Misschien vanavond de eerste wedstrijden
Tim, gekkie, natuurlijk ga ik daar nog spelers neerzettenquote:
Ik vind persoonlijk Benzema lekkerder spelen maar ik speelde wel met Cavani in een 343... en nu 433.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:13 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik vind Cavani juist erg goed, hij scoort altijd en is erg allround, want hij is snel en hij kan goed koppen.
Geen IF Gotze?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tim, gekkie, natuurlijk ga ik daar nog spelers neerzettenGustavo net gekocht. Boateng is wel leuk, en dan nog (S)IF) Weidenfeller o.i.d.
Wiesequote:Op woensdag 12 december 2012 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tim, gekkie, natuurlijk ga ik daar nog spelers neerzettenGustavo net gekocht. Boateng is wel leuk, en dan nog (S)IF) Weidenfeller o.i.d.
Neuer op doel, Weidenfeller is kutquote:Op woensdag 12 december 2012 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, Weidenfeller speel ik wel eens mee als ik H2H bij een vriend speel, die speelt altijd met Borussia Dortmund. maar die is dus niet zo best in FUT als in H2H?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuer op doel, Weidenfeller is kut
Ik vind hem juist op basis van H2H echt heeeeeeeeel slecht..speel vaak met Dortmund, maar als het fout gaat dan is het altijd zijn schuldquote:Op woensdag 12 december 2012 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, Weidenfeller speel ik wel eens mee als ik H2H bij een vriend speel, die speelt altijd met Borussia Dortmund. maar die is dus niet zo best in FUT als in H2H?
Ik speel al tijden met Weidenfeller, niks op aan te merken. Heb alleen wel weinig vergelijkingsmateriaal. Vind hem beter dan Marchetti in ieder geval.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, Weidenfeller speel ik wel eens mee als ik H2H bij een vriend speel, die speelt altijd met Borussia Dortmund. maar die is dus niet zo best in FUT als in H2H?
Weidenfeller speelt idd vrij goed. Ben erg tevreden over hem. Net zijn SIF gekocht, ben benieuwdquote:Op woensdag 12 december 2012 17:19 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Ik speel al tijden met Weidenfeller, niks op aan te merken. Heb alleen wel weinig vergelijkingsmateriaal. Vind hem beter dan Marchetti in ieder geval.
We zijn zelden nuchter. Daar kan het ook aan liggen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist op basis van H2H echt heeeeeeeeel slecht..speel vaak met Dortmund, maar als het fout gaat dan is het altijd zijn schuld![]()
Sowieso is Neuer echt geniaal goed
Ik koop Weidenfeller gewoon. Daarna Wiese als hij niet bevalt. Voor de bedragen dat ze kosten hoef ik me ook niet druk te makenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:19 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Ik speel al tijden met Weidenfeller, niks op aan te merken. Heb alleen wel weinig vergelijkingsmateriaal. Vind hem beter dan Marchetti in ieder geval.
Modric op CDMquote:Op woensdag 12 december 2012 17:30 schreef Revontulet het volgende:
Woopwoop, marcelo is binnen, alleen ozil en dan is m'n team klaar! 4-2-3-1
Gomez
Ozil-reus-gotze
Modric-kroos
marcelo - santana - dante - lahm
Alleen nog keepertje dan
Wiese is kutquote:Op woensdag 12 december 2012 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn zelden nuchter. Daar kan het ook aan liggen.
[..]
Ik koop Weidenfeller gewoon. Daarna Wiese als hij niet bevalt. Voor de bedragen dat ze kosten hoef ik me ook niet druk te maken
Je weetquote:
Wat een kutboek bedoel je, vooral het oude Engelsquote:Op woensdag 12 december 2012 18:11 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand toevallig een verslagje liggen van MacBeth?
Wat een kutfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |