komt er als nog op neer dat ik opeens zo snel fiets en moet wachtenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is een half uur, geen kwartier.
Maar 20 en 40 km/h scheelt nogalquote:Op woensdag 12 december 2012 15:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
komt er als nog op neer dat ik opeens zo snel fiets en moet wachten
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar 20 en 40 km/h scheelt nogal.
Ach aangezien die ook al 30KM per uur kan rennenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar 20 en 40 km/h scheelt nogal.
Kan ook een grap zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 15:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Er is zo'n gozer op onze school die heilig gelooft in 21december, heeft in zijn agenda geschreven: De wereld vergaat bij 21 december
Middagquote:Op woensdag 12 december 2012 15:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach aangezien die ook al 30KM per uur kan rennen
Ben der weer, Middag OF
30 km/h rennenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach aangezien die ook al 30KM per uur kan rennen
Ben der weer, Middag OF
Jeujquote:Op woensdag 12 december 2012 15:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij was er vrij serieus over, hij rende zelfs achter me aan om het te laten zien
Die 3de is een beetje waar, derest is wat overdreven idd.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
30 km/h rennen
40 km/h fietsen
Mensen in elkaar meppen terwijl hij klein en licht is
Looks like a troll.
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die 3de is een beetje waar, derest is wat overdreven idd.
Zorgen dat hij niet gepest wordt.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar goed hij wordt ook enorm gepest, maar ik kan er niks tegen doen.
Hij wordt om idiote dingen boos.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Zorgen dat hij niet gepest wordt.
Vind je het gek dat hij boos wordt als hij gepest wordt?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij wordt om idiote dingen boos.
Hij sloeg iemand omdat die vroeg: wat is het merk van blackberry
En de halve school pest hem, dus wat moet ik er tegen doen
Ze pesten hem met dit: Appel,pastoor,sinterklaasquote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind je het gek dat hij boos wordt als hij gepest wordt?
Op wat voor school zit jij?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze pesten hem met dit: Appel,pastoor,sinterklaas
waarom word je daar boos om?
VMBOquote:
Ja, als dat 100x op een dag tegen je gezegd wordt, word je daar boos om.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze pesten hem met dit: Appel,pastoor,sinterklaas
waarom word je daar boos om?
Dat zegt niets, als je gewoon een fatsoenlijke school uit kiest.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
VMBO
Ja ik weet het, maar ik kan er ook niks aan doen
Ow maar ja hij draait helemaal door om niks. Iemand zei tegen hem: wat is het merk van je ipad?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, als dat 100x op een dag tegen je gezegd wordt, word je daar boos om.
Ik zat op een fatsoenlijke school maar moest naar een andere schoolquote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt niets, als je gewoon een fatsoenlijke school uit kiest.
Dat soort achterlijke vragen zou ik ook gek van worden.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ow maar ja hij draait helemaal door om niks. Iemand zei tegen hem: wat is het merk van je ipad?
WOrdt die boos
Ik film het wel een keerquote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat soort achterlijke vragen zou ik ook gek van worden.
Dat is het gevolg van gepest worden. En zo'n vraag hoef je niet te stellen, want iedereen weet dat dat Apple is -> pesten dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ow maar ja hij draait helemaal door om niks. Iemand zei tegen hem: wat is het merk van je ipad?
WOrdt die boos
Ja, omdat je eraf gestuurd werdquote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zat op een fatsoenlijke school maar moest naar een andere school
Komt omdat je niks weet, er is 1 iemand die weet waarom ik me zo gedraag maar die naam ga ik niet zettenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van gepest worden. En zo'n vraag hoef je niet te stellen, want iedereen weet dat dat Apple is -> pesten dus.
[..]
Ja, omdat je eraf gestuurd werd.
Dan moet je geen halve verhalen op het forum zettenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Komt omdat je niks weet, er is 1 iemand die weet waarom ik me zo gedraag maar die naam ga ik niet zetten
Wat bedoel jij exactlyquote:Op woensdag 12 december 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je geen halve verhalen op het forum zetten.
Dat je schijnbaar iedereen mept, maar jij denkt daar een geldige reden voor te hebben, die je niet verteld.quote:
Ik heb daar een reden voor en 1 iemand van deze forum weet datquote:Op woensdag 12 december 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je schijnbaar iedereen mept, maar jij denkt daar een geldige reden voor te hebben, die je niet verteld.
Dat zeg ik, geen halve verhalen online gooien danquote:Op woensdag 12 december 2012 15:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb daar een reden voor en 1 iemand van deze forum weet dat
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef supersof het volgende:
Jeeeej ik doe mijn naam eer aan.
ik ben aangenomen bij de ah
dus ben een super(markt)sof
Heu heu heu heu!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef supersof het volgende:
ow okequote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, geen halve verhalen online gooien dan.
quote:
dankjuquote:Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heu heu heu heu!![]()
Als kassameisje?
Jaa tof!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
dankju
nee broodafdelingveel leuker denk ik!
behalve foute uur. dan ga ik altijd weg.quote:
Samequote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
behalve foute uur. dan ga ik altijd weg.
3FM of Veronica.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Welke radio zender luister jij dan?
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef supersof het volgende:
Ho ho ho.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ho ho ho.You a stupid ho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Stoer. Met je oom?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die luisteren we altijd in de auto
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Met mijn vader als we ergens heen gaan zetten we SLAM aan ook al haat ik die
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef supersof het volgende:
Ik vind het foute uur juist altijd leukquote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
behalve foute uur. dan ga ik altijd weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is op elke zender zo.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
De meeste muziek is hetzelfde.
Omdat het allemaal goede muziek is.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik bedoel de liedjes, het lijkt veels te veel op elkaar.
Vindt ik niet maarja, discussiëren over een radio zender is vrij zinloosquote:Op woensdag 12 december 2012 16:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Omdat het allemaal goede muziek is.
Heel erge rommel.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Erge rommel of valt het mee?
Maar mijn kamer is op de 3e verdiepingquote:Op woensdag 12 december 2012 16:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik gooi altijd alles uit het raam, en daarna zoek ik buiten alles uit
Punt 2.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:11 schreef Rockiejj het volgende:
KLB / Mijn gymleraar is een pedoDit topic!
Dan heb je best pechquote:Op woensdag 12 december 2012 16:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar mijn kamer is op de 3e verdieping![]()
Inderdaad, ijzersterk argument.quote:
Geil, maar ze mocht die droom wel nog wat verder uitwerken.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:11 schreef Rockiejj het volgende:
KLB / Mijn gymleraar is een pedoDit topic!
dankjequote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Ik vind het foute uur juist altijd leuk
Maarja ik vind heel veel rare muziek leuk om te luisterenah nee, soms is het wel grappig. maar zodra er nederlandse muziek komt, dan ga ik mijn bed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik heb beltegoed...quote:Op woensdag 12 december 2012 16:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Telefoonabonnementen, ik word er gek van
'sup?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Telefoonabonnementen, ik word er gek van
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb beltegoed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het staat op mn moeder dr naam en contractovername kost 50 euro dus heb ik haar handtekening nodigquote:
Dat is klotequote:Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het staat op mn moeder dr naam en contractovername kost 50 euro dus heb ik haar handtekening nodig
..quote:Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het staat op mn moeder dr naam en contractovername kost 50 euro dus heb ik haar handtekening nodig
ja maar ik wil nummerbehoudquote:Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is kloteMaar je kunt toch gewoon een nieuw abo afsluiten ?
Ah, vandaarquote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik wil nummerbehoud
hitler was half joodsquote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Vandaag op school he, of een troll of 1 grote idioot.
Hij beweerde dat hitler joods was en 6 miljoen duitsers heeft gedood
Maarten?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoi Maarten.
Dat pedoleraartopic!
Hitler = Joods.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Vandaag op school he, of een troll of 1 grote idioot.
Hij beweerde dat hitler joods was en 6 miljoen duitsers heeft gedood
Ga je eens verdiepen in de WW2 zegquote:Op woensdag 12 december 2012 16:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan nog, waarom 6 miljoen duitsers doden?
Maar hij bracht hem echt op zo'n manier dat het allemaal de schuld van de Joden was en toen ik vroeg waarom zouden ze dat doen zei hij: Wraak voor de 1ste wereld oorlog.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hitler = Joods.
En door de oorlog zijn er ook een hoop Duitsers dood gegaan
Dus hij heeft wel een soort van gelijk
omdat het kan, nou goedquote:Op woensdag 12 december 2012 16:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan nog, waarom 6 miljoen duitsers doden?
Gelukkig was Finland een bondgenoot van Duitsland!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat het kan, nou goed
Echt.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar hij bracht hem echt op zo'n manier dat het allemaal de schuld van de Joden was en toen ik vroeg waarom zouden ze dat doen zei hij: Wraak voor de 1ste wereld oorlog.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitlerquote:Op woensdag 12 december 2012 16:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar hij bracht hem echt op zo'n manier dat het allemaal de schuld van de Joden was en toen ik vroeg waarom zouden ze dat doen zei hij: Wraak voor de 1ste wereld oorlog.
Ja, want die hebben verlorenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gelukkig was Finland een bondgenoot van Duitsland!
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gelukkig was Finland een bondgenoot van Duitsland!
Ja, jammer.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Anders was mijn famillie misschien dood gegaan!
Helaas niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Anders was mijn famillie misschien dood gegaan!
Ja, jammer.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En dan was ik niet naar deze website toe gegaan
Jammer.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Weet je ik heb ff geen zin in deze onzin, ik ga wel weg. Jammer weer!
Hoihoooi!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Weet je ik heb ff geen zin in deze onzin, ik ga wel weg. Jammer weer!
hoi, doeiquote:Op woensdag 12 december 2012 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Ook even hier goedenavond zeggen![]()
Hallon.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Ook even hier goedenavond zeggen![]()
HA-HAquote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef Rockiejj het volgende:
Over 28 minuten moet ik op mn werk zijn
Zover moet ik naar school.quote:
Spannend!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:36 schreef Taexon het volgende:
Morgen op gesprek voor een functie voor 3 maanden
Ben benieuwd
oeh spannend, succes alvastquote:Op woensdag 12 december 2012 16:36 schreef Taexon het volgende:
Ben benieuwd
Succesquote:Op woensdag 12 december 2012 16:36 schreef Taexon het volgende:
Ben benieuwd
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Spannend!
Ligt er een handschoen van mij in je auto
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Spannend!
Moet je zoveel schijten?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Nouja morgen maar weer er naartoe kakken
Heb je wifi in je kelder?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
slecht mijn stalkster wil me over en uurtje zoenen...
Het begin is er alquote:Op woensdag 12 december 2012 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zoenen =/= slechtquote:Op woensdag 12 december 2012 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Auto doorgezocht en behalve me slaapzak en rest van me werkkleding etc ligt er geen handschoenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Spannend!
hahaquote:Op woensdag 12 december 2012 16:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Auto doorgezocht en behalve me slaapzak en rest van me werkkleding etc ligt er geen handschoen
Sorry :/
Godverdomme Taex, nu krijg ik koude handenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Auto doorgezocht en behalve me slaapzak en rest van me werkkleding etc ligt er geen handschoen
Sorry :/
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Godverdomme Taex, nu krijg ik koude handen
Owja is zeker weer mijn schuldquote:
veel plezier op werk :pquote:
Nee.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb je wifi in je kelder?
quote:
quote:
100+quote:Op woensdag 12 december 2012 16:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Enig idee hoe oud mijn oom is
Ja hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen onderduiken?
Welk idee?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet nog aan het idee wennen...
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Haar tussen haar vetrollen swaffelen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:51 schreef AppelCake het volgende:
Ze heeft een nieuwe profielfoto!Lekker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arabisch toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die niet weten welke taal dit is.
[ afbeelding ]
ke.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Iemand op mijn school wordt gepest met appel
Hij is echt sterk wel, hij valt iedereen aan die hem pest.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, alleen mooie mensen mogen appel genoemd worden.
Logisch.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij is echt sterk wel, hij valt iedereen aan die hem pest.
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij is echt sterk wel, hij valt iedereen aan die hem pest.
quote:
Want?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet je aardig wat lef voor hebben, je pesters aanvallen.
Ik wel. Als je een kans ziet om ze te pakken, dan doe je dat.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt durven, maar ik ben nooit gepest dus ja..
Die gozer viel mij vandaag ook aan tijdens het roken, kon dus niks terug doenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel. Als je een kans ziet om ze te pakken, dan doe je dat.
nah ik heb het nooit gedurfd hoor :0quote:Op woensdag 12 december 2012 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel. Als je een kans ziet om ze te pakken, dan doe je dat.
Sgatje heb je ping?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nah ik heb het nooit gedurfd hoor :0
Dan heb je blijkbaar iets verkeerds gedaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die gozer viel mij vandaag ook aan tijdens het roken, kon dus niks terug doen
Nee, alleen ik werdt aangevallen zonder reden.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:08 schreef Taexon het volgende:
OF begint zijn dagelijkse vecht praat sessie weer?
Zelf zover ik weet nooit zomaar iemand aangevallen omdat ik gepest werd, wel een keer in een gevecht geraakt met iemand die me peste maar sinds die dag ben ik door hem niet meer gepest in ieder geval..
Kneuzen die pesten en vechten..
nee heb ik nietquote:
Moet die mij dan aanvallen tijdens het roken?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar iets verkeerds gedaan.
Werd je gepest door jongens of meisjes?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nah ik heb het nooit gedurfd hoor :0
quote:
meisjes. bitches.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werd je gepest door jongens of meisjes?
Jij hebt recht op te bepalen wanneer hij jou aan gaat vallen als jij hem pestquote:Op woensdag 12 december 2012 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet die mij dan aanvallen tijdens het roken?Idioot die hij is, ik rook niet voor de lol
Hij mag mij best slaan, maar dan moet ik me wel kunnen verweren. Dat gaat niet als ik zit te roken.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt recht op te bepalen wanneer hij jou aan gaat vallen als jij hem pest?
Nee. Jij pest hem toch ook op ieder moment? Geeft hij toch ook geen toestemming voor?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij mag mij best slaan, maar dan moet ik me wel kunnen verweren. Dat gaat niet als ik zit te roken.
Vanmiddag gooide hij bijna een tafel naar mij toe, hij is gek!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Jij pest hem toch ook op ieder moment? Geeft hij toch ook geen toestemming voor?
Want?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En in dit geval is het 100% zijn eigen schuld dat ik hem pest.
En terecht.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vanmiddag gooide hij bijna een tafel naar mij toe, hij is gek!
Zal hij vast een reden voor hebben, jij pest hem immers.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij noemde mij is een x kankerfin dus dan verdien je het.
Zie post hierboven.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal hij vast een reden voor hebben, jij pest hem immers.
Hele verhaal dan maar.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar daar is het in eerste instantie niet bij begonnen, gok ik zo.
1. Je had je excuses wel aan mogen bieden.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hele verhaal dan maar.
We waren op kamp. Ik gooide iets en dat kwam in zijn gezicht. Was niet de bedoeling, bedreigt die me al met: Nog 1x doen he ! Ik denk oke dan, daarna kom ik per ongeluk tegen hem aan. Begint die me uit te schelden en discrimineert me. Nou oke dan, daarna gaat die jankend naar de leraren dat ik hem ''pest''Dat was de druppel. Sinds ik het echt doe zegt hij het nooit tegen de leraren, raar ventje wel.
1 deed ik de eerste keer ook met dat wat in zijn gezicht kwamquote:Op woensdag 12 december 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1. Je had je excuses wel aan mogen bieden.
2. Wat noem jij discrimineren?
3. Het feit je hem daarom gaat pesten maakt je een triest figuur.
Kanker Fin is geen discriminatie, alleen schelden.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
1 deed ik de eerste keer ook met dat wat in zijn gezicht kwam
2 kankerfin zeggen
3 Jou mening
Dat is het wel want hij doelde op het feit waar ik vandaan kwam. Hij kon ook kanker jong etc zeggenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kanker Fin is geen discriminatie, alleen schelden.
Nee, iedereen die pest zijn trieste figuren.
Niemand verdient het om gepest te worden.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is het wel want hij doelde op het feit waar ik vandaan kwam. Hij kon ook kanker jong etc zeggen
en dat is niet waar, deze verdient het.
Wie wordt er nou boos om appelquote:Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niemand verdient het om gepest te worden.
mja niemand hier, al zeg je kutjong tegen hem vindt hij dat nog racismequote:Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat hij zo triest is.
Hoe is het?
Ik, als je dat 100x op een dag tegen mij zegt.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wie wordt er nou boos om appel___________!
Ga terug naar je eigen land en ga daar mensen pestenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik, als je dat 100x op een dag tegen mij zegt.
En zei hij verder nog iets negatiefs over je afkomst?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 12 december 2012 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja niemand hier, al zeg je kutjong tegen hem vindt hij dat nog racisme
Ja prima, morgen heb ik mijn nieuwe telefoon
Dat heeft niks met je afkomst te maken, maar hoe je je gedraagd.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga terug naar je eigen land en ga daar mensen pesten
ja idd, maar ja,quote:Op woensdag 12 december 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, die pesten op een kut manier ja. Anders dan jongens.
hahaahhaahhaha,quote:
Ga terug naar je eigen landquote:Op woensdag 12 december 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heeft niks met je afkomst te maken, maar hoe je je gedraagd.
Klopt, vaak kom jij er sterker uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd, maar ja,
they see me rollin' they hatin. ik denk altijd maar: uiteindelijk kom ik boven ze te staan, al is alleen maar voor je gevoel dat je beter bent dan hen.
[..]
hahaahhaahhaha,
nee.
was ik wel van plan ja want ik ben lompquote:Op woensdag 12 december 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Hehe, nice!Succes met app's kopen
Oh en koop er een hoesje bij, je zou niet de eerste wezen die hem laat vallen en het glas kapot gaat
Ja? En? Dat zegt niks negatiefs over Finnen hoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga terug naar je eigen land
Alsnog en nog iets waarom het zijn eigen schuld is: Op zijn hyves foto staan hij met een bijbel, daarom noemen ze hem pastoorquote:Op woensdag 12 december 2012 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja? En? Dat zegt niks negatiefs over Finnen hoor.
En laat 'm ook niet in de wc vallen, kunnen ze ook niet tegenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was ik wel van plan ja want ik ben lomp
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hij pest mij ook met mijn afkomst
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga terug naar je eigen land
Iemand die gepest wordt, pest niet terug.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hij pest mij ook met mijn afkomst
Jawel hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand die gepest wordt, pest niet terug.
Niets.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat probeer je er mee te zeggen
jep, als je dat maar onthoud (:quote:Op woensdag 12 december 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, vaak kom jij er sterker uit.
Hyvesquote:Op woensdag 12 december 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Alsnog en nog iets waarom het zijn eigen schuld is: Op zijn hyves foto staan hij met een bijbel, daarom noemen ze hem pastoor
Sgatje,quote:Op woensdag 12 december 2012 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
jep, als je dat maar onthoud (:
laat hem dan met rust. Opgelost slotje.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar hij valt mij aan dat vind ik best vreemd
Dan is het kut voor je familie.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik woon er toch niet meer
Ik deed dus niks. hij viel mij opeens aan.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
laat hem dan met rust. Opgelost slotje.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
laat hem dan met rust. Opgelost slotje.
De helft woont daar nog, heb wel een oma en oom in NL en tante en me nichtje en neefjequote:Op woensdag 12 december 2012 17:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan is het kut voor je familie.
Ikke wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
jep, als je dat maar onthoud (:
Dan was het kut voor je.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
De helft woont daar nog, heb wel een oma en oom in NL en tante en me nichtje en neefje
Met zo'n foto vraag je eromquote:Op woensdag 12 december 2012 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hyves!!
Hij heeft er toch niet om gevraagd om pastoor genoemd.te worden ? Dus dat is niet zijn eigen schuld. Wel zijn eigen keus om zo'n foto online te zetten.
Hoi achterlijk jetje.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik ben achterlijk jetje
Behalve de mensen natuurlijk!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar geeft niet want NL is best leuk
Dat is geen pestenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar hij valt mij aan dat vind ik best vreemd
ok leuk.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sgatje,
Every time I see your username I get the tinglees in a silly place
heel leuk.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar geeft niet want NL is best leuk
hoe noem je het dan als iemand die jij pest je opeens aanvalt als je aan het roken bent dus in een zwakke positiequote:
Jij pest hem omdat hij naar de docent ging en zei dat hij.gepest werd.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik deed dus niks. hij viel mij opeens aan.
Nee.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Met zo'n foto vraag je erom
meer dan genoeg jaquote:Op woensdag 12 december 2012 17:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wonen genoeg buitenlanders hoor.
ja eigen schuldquote:Op woensdag 12 december 2012 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij pest hem omdat hij naar de docent ging en zei dat hij.gepest werd.
Dat noem ik een poging tot terugpakken voor wat jij hem aangedaan hebt.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoe noem je het dan als iemand die jij pest je opeens aanvalt als je aan het roken bent dus in een zwakke positie
ja maar die jongen die mij eerst sloeg en sorry zei diewde hem weg dus er gebeurde niks met mijn sigaret gelukkig anders was ik heel erg boos gewordenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat noem ik een poging tot terugpakken voor wat jij hem aangedaan hebt.
Als hij uit had gekekenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigen schuld? Dus het is zijn schuld dat jij iets in zijn gezicht gooide?
Mijn vader werkt hard van 8 tot 6. En kan Nederlands.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel als ze niet zo fking lui zijn en nederlands leren
Waar zit ik fout mee?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:42 schreef supersof het volgende:
he omgevallen flat. geef gewoon toe dat je fout zit. kost alleen maar energie dit.
Jammer.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar die jongen die mij eerst sloeg en sorry zei diewde hem weg dus er gebeurde niks met mijn sigaret gelukkig anders was ik heel erg boos geworden
Als ik zit te roken en iemand slaat mijn sigaret uit mijn handen dan word ik erg boos jaquote:Op woensdag 12 december 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer.
En boos worden om een sigaret, come on
Ik had het recht om iets te gooien, ik zei nog kijk uit draait die zich om komt het in zijn gezicht -,-quote:
je bent gewoon zielig dat je hierom gaat zeuren. besteed er geen aandacht aan en blijf bij hem uit de buurt.quote:
Hij zoekt mij opquote:Op woensdag 12 december 2012 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent gewoon zielig dat je hierom gaat zeuren. besteed er geen aandacht aan en blijf bij hem uit de buurt.
loop dat wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |