komt er als nog op neer dat ik opeens zo snel fiets en moet wachtenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is een half uur, geen kwartier.
Maar 20 en 40 km/h scheelt nogalquote:Op woensdag 12 december 2012 15:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
komt er als nog op neer dat ik opeens zo snel fiets en moet wachten
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar 20 en 40 km/h scheelt nogal.
Ach aangezien die ook al 30KM per uur kan rennenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar 20 en 40 km/h scheelt nogal.
Kan ook een grap zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 15:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Er is zo'n gozer op onze school die heilig gelooft in 21december, heeft in zijn agenda geschreven: De wereld vergaat bij 21 december
Middagquote:Op woensdag 12 december 2012 15:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach aangezien die ook al 30KM per uur kan rennen
Ben der weer, Middag OF
30 km/h rennenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach aangezien die ook al 30KM per uur kan rennen
Ben der weer, Middag OF
Jeujquote:Op woensdag 12 december 2012 15:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij was er vrij serieus over, hij rende zelfs achter me aan om het te laten zien
Die 3de is een beetje waar, derest is wat overdreven idd.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
30 km/h rennen
40 km/h fietsen
Mensen in elkaar meppen terwijl hij klein en licht is
Looks like a troll.
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die 3de is een beetje waar, derest is wat overdreven idd.
Zorgen dat hij niet gepest wordt.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar goed hij wordt ook enorm gepest, maar ik kan er niks tegen doen.
Hij wordt om idiote dingen boos.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Zorgen dat hij niet gepest wordt.
Vind je het gek dat hij boos wordt als hij gepest wordt?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij wordt om idiote dingen boos.
Hij sloeg iemand omdat die vroeg: wat is het merk van blackberry
En de halve school pest hem, dus wat moet ik er tegen doen
Ze pesten hem met dit: Appel,pastoor,sinterklaasquote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind je het gek dat hij boos wordt als hij gepest wordt?
Op wat voor school zit jij?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze pesten hem met dit: Appel,pastoor,sinterklaas
waarom word je daar boos om?
VMBOquote:
Ja, als dat 100x op een dag tegen je gezegd wordt, word je daar boos om.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze pesten hem met dit: Appel,pastoor,sinterklaas
waarom word je daar boos om?
Dat zegt niets, als je gewoon een fatsoenlijke school uit kiest.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
VMBO
Ja ik weet het, maar ik kan er ook niks aan doen
Ow maar ja hij draait helemaal door om niks. Iemand zei tegen hem: wat is het merk van je ipad?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, als dat 100x op een dag tegen je gezegd wordt, word je daar boos om.
Ik zat op een fatsoenlijke school maar moest naar een andere schoolquote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt niets, als je gewoon een fatsoenlijke school uit kiest.
Dat soort achterlijke vragen zou ik ook gek van worden.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ow maar ja hij draait helemaal door om niks. Iemand zei tegen hem: wat is het merk van je ipad?
WOrdt die boos
Ik film het wel een keerquote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat soort achterlijke vragen zou ik ook gek van worden.
Dat is het gevolg van gepest worden. En zo'n vraag hoef je niet te stellen, want iedereen weet dat dat Apple is -> pesten dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ow maar ja hij draait helemaal door om niks. Iemand zei tegen hem: wat is het merk van je ipad?
WOrdt die boos
Ja, omdat je eraf gestuurd werdquote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zat op een fatsoenlijke school maar moest naar een andere school
Komt omdat je niks weet, er is 1 iemand die weet waarom ik me zo gedraag maar die naam ga ik niet zettenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van gepest worden. En zo'n vraag hoef je niet te stellen, want iedereen weet dat dat Apple is -> pesten dus.
[..]
Ja, omdat je eraf gestuurd werd.
Dan moet je geen halve verhalen op het forum zettenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Komt omdat je niks weet, er is 1 iemand die weet waarom ik me zo gedraag maar die naam ga ik niet zetten
Wat bedoel jij exactlyquote:Op woensdag 12 december 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je geen halve verhalen op het forum zetten.
Dat je schijnbaar iedereen mept, maar jij denkt daar een geldige reden voor te hebben, die je niet verteld.quote:
Ik heb daar een reden voor en 1 iemand van deze forum weet datquote:Op woensdag 12 december 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je schijnbaar iedereen mept, maar jij denkt daar een geldige reden voor te hebben, die je niet verteld.
Dat zeg ik, geen halve verhalen online gooien danquote:Op woensdag 12 december 2012 15:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb daar een reden voor en 1 iemand van deze forum weet dat
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef supersof het volgende:
Jeeeej ik doe mijn naam eer aan.
ik ben aangenomen bij de ah
dus ben een super(markt)sof
Heu heu heu heu!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef supersof het volgende:
Jeeeej ik doe mijn naam eer aan.
ik ben aangenomen bij de ah
dus ben een super(markt)sof
ow okequote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, geen halve verhalen online gooien dan.
quote:
dankjuquote:Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heu heu heu heu!![]()
Als kassameisje?
Jaa tof!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
dankju
nee broodafdelingveel leuker denk ik!
behalve foute uur. dan ga ik altijd weg.quote:
Samequote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
behalve foute uur. dan ga ik altijd weg.
3FM of Veronica.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Welke radio zender luister jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |