Het is "sifon" zonder -l-. En nee, het werkt niet als sifon; het werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
Feitelijk functioneert jouw afvoer als 1 groot siflon nu toch?
waarom niet? er staat toch geen druk op een riool?.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:43 schreef blomke het volgende:
[..]
Het is "sifon" zonder -l-. En nee, het werkt niet als sifon; het werkt gewoon niet.
volgens mij loopt t net zo snel door als dat het er in gaat.. Maar verstopping kan gebeuren, maar dat kun ej ook weer voorkomen...quote:Op woensdag 12 december 2012 17:08 schreef tiho1 het volgende:
Dan loopt alles natuurlijk voor geen meter door. Zo vervuild de leiding en slibt dicht.
Als TS er een abonementje van RRS erbij neemt kan het een optie zijn. In alle andere gevallen niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
waarom niet? er staat toch geen druk op een riool?.
ik zie zoiets voor me:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Op die manier gaat het verstoppen. Een pomp met een drukleiding werk weldegelijk, dat heb ik een aantal keer toe laten passen zonder problemen. Hoogteverschil tot aan het gemeenteriool was wel een meter of 3 minimaal. Een fors stuk meer dan bij TS wel. Ik kan me voorstellen dat dat een wat forse investering wordt...quote:Op woensdag 12 december 2012 17:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
volgens mij loopt t net zo snel door als dat het er in gaat.. Maar verstopping kan gebeuren, maar dat kun ej ook weer voorkomen...
Ik zie wel dat het niet ideaal is, maar een terugslagklep oplossing werkt ook niet.. en evenmin een pomp uiteraard
dan is er maar 1 oplossing voor TSquote:Op woensdag 12 december 2012 18:40 schreef error_404 het volgende:
[..]
Op die manier gaat het verstoppen. Een pomp met een drukleiding werk weldegelijk, dat heb ik een aantal keer toe laten passen zonder problemen. Hoogteverschil tot aan het gemeenteriool was wel een meter of 3 minimaal. Een fors stuk meer dan bij TS wel. Ik kan me voorstellen dat dat een wat forse investering wordt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Wat is nou wat?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:15 schreef denman1710 het volgende:
Dit is er aan de hand.
De afvoer ligt een buisdikte dieper.
[ afbeelding ]
Links op de foto lijkt mij het gemeente riool.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat is nou wat?
Kan je een schets van het verloop maken?
Spitten.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dan is er maar 1 oplossing voor TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |