Want dat is het beste wat je met 500k kan doenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:47 schreef MarkyB het volgende:
Ik geef je graag die 13 euro zodat je me de 500k kan traden!
hehe, scheelt wel nu je dat item kunt kopen vanaf revered. Nu gaat Revered --> Exalted sneller dan Honored --> Reveredquote:Op donderdag 20 december 2012 10:11 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj, gisterenavond exalted geworden met Golden Lotus, ben ik daar ook eindelijk vanaf
Dan ben je bijna klaarquote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Die questline van Operation Shieldwall vind ik wel tof hoor! Met die bel ensow. Nu in Dalaran een stuk of 5 extra quests!
Beter dan de pijnenstelen van vandaag...quote:Op donderdag 20 december 2012 18:21 schreef OmniRocket het volgende:
morgen regent het de hele dag infernals!
beter zelfs met je +500 stat gem ?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Nieuw wapen, beter dan mijn Sha touched wapen, maar geen Sha touched wapen en dus is mijn mindbender weer een saaie mindbender ipv een coole mini-sha. Dilemma(of snel wapens switchen voor ik mindbender cast
)
Sha touched wapen was LFR, mijn huidige wapen is Terrace 'elite' run. Véél meer spellpower, hogere stats ja.quote:
ok dan maakt het wel verschil jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sha touched wapen was LFR, mijn huidige wapen is Terrace 'elite' run. Véél meer spellpower, hogere stats ja.
Heus wel eenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:39 schreef Bienelientjee het volgende:
We finally done it!HoF, eerste boss down!
![]()
En kan me nix schelen dat wij lang achterlopen, onze groep is ook niet één van de toppers, maar we hebben het voor elkaar!
In ieder geval niet meer in 2012!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heus wel eenwaard hoor!!
![]()
en megaveel succes op die 2e k.baas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |