heb ik dus ook gedaan, piraten zitten nou op 28-36k hated, en steamweedle ook xDquote:Op woensdag 19 december 2012 14:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben al Beloved!
Maar Insane zal ik nooit worden, ben verkeerd om begonnen en heb echt geen zin om dat weer om te draaien (met die piraten eerst).
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Olment het volgende:
Ben afgelopen week helemaal vergeten Sha te doenDom, dom, dom.
Vind het wel jammer dat je deze niet kan tracken zoals een raidlock, als ik hem doe op woensdag, ben ik meesntal maandag/dinsdag aan het twijfelen of ik deze nou wel al of nog niet heb gedaan.
Heb er een macro voor.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd. Heb hem al een paar keer dubbel gedaan.
oew, dat is nice (macrofanaat hiero) Zou je zeer dankbaar zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:27 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Heb er een macro voor.
Zal als ik thuis ben, hem hier even in het topic gooien.
Ja dat heb ik dus ook, ben al tijden revered met alle Steamwheedle factions, dat ga ik echt niet andersom doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben al Beloved!
Maar Insane zal ik nooit worden, ben verkeerd om begonnen en heb echt geen zin om dat weer om te draaien (met die piraten eerst).
Want dat is het beste wat je met 500k kan doenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:47 schreef MarkyB het volgende:
Ik geef je graag die 13 euro zodat je me de 500k kan traden!
hehe, scheelt wel nu je dat item kunt kopen vanaf revered. Nu gaat Revered --> Exalted sneller dan Honored --> Reveredquote:Op donderdag 20 december 2012 10:11 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj, gisterenavond exalted geworden met Golden Lotus, ben ik daar ook eindelijk vanaf
Dan ben je bijna klaarquote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Die questline van Operation Shieldwall vind ik wel tof hoor! Met die bel ensow. Nu in Dalaran een stuk of 5 extra quests!
Beter dan de pijnenstelen van vandaag...quote:Op donderdag 20 december 2012 18:21 schreef OmniRocket het volgende:
morgen regent het de hele dag infernals!
beter zelfs met je +500 stat gem ?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Nieuw wapen, beter dan mijn Sha touched wapen, maar geen Sha touched wapen en dus is mijn mindbender weer een saaie mindbender ipv een coole mini-sha. Dilemma(of snel wapens switchen voor ik mindbender cast
)
Sha touched wapen was LFR, mijn huidige wapen is Terrace 'elite' run. Véél meer spellpower, hogere stats ja.quote:
ok dan maakt het wel verschil jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sha touched wapen was LFR, mijn huidige wapen is Terrace 'elite' run. Véél meer spellpower, hogere stats ja.
Heus wel eenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:39 schreef Bienelientjee het volgende:
We finally done it!HoF, eerste boss down!
![]()
En kan me nix schelen dat wij lang achterlopen, onze groep is ook niet één van de toppers, maar we hebben het voor elkaar!
In ieder geval niet meer in 2012!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heus wel eenwaard hoor!!
![]()
en megaveel succes op die 2e k.baas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |