Naam?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:16 schreef Hathor het volgende:
Itemlvl 480 dagger gevonden in zo'n pakje wat je krijgt na die quest met de Greench, en nog BoE ook, moet wel kunnen gaan voor een kleine 20K in AH lijkt me.
Yup, dat is em.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Naam?
Edit: http://www.wowhead.com/item=93625 Die dus.
Dat heb ik dus ook altijdquote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Olment het volgende:
Ben afgelopen week helemaal vergeten Sha te doenDom, dom, dom.
Vind het wel jammer dat je deze niet kan tracken zoals een raidlock, als ik hem doe op woensdag, ben ik meesntal maandag/dinsdag aan het twijfelen of ik deze nou wel al of nog niet heb gedaan.
Ik sla um dan meestal over xDquote:Op woensdag 19 december 2012 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd. Heb hem al een paar keer dubbel gedaan.
Hmm, die oude raid heb ik al een hoop klaar, moet alleen nog de extreem k*t factions. (ogri'la, hydraxian waterlords, ravenholdt)quote:Op woensdag 19 december 2012 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben bezig met de laatste raid reps die ik nog moet. Hydraxian Waterlords (nog 10 resets te gaan), Brood of Nozdormu, Scale of the Sands en Avengers of Hyjal.
Moet nog 9 reputations voor The Beloved, dus kan ze wel gebruiken.
60 rep factions exaltedquote:Op woensdag 19 december 2012 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Hmm, die oude raid heb ik al een hoop klaar, moet alleen nog de extreem k*t factions. (ogri'la, hydraxian waterlords, ravenholdt)
wanneer krijg je The Beloved?
ohh, nog 7 hiero dan.. zit atm op 53quote:
Ik heb Elvui en daar zit nu een Sha/Galleon kill tracker in. Er zal vast wel ergens een addon te vinden zijn. Anders maak je een calender event als je hem gekilled hebt?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Olment het volgende:
Vind het wel jammer dat je deze niet kan tracken zoals een raidlock, als ik hem doe op woensdag, ben ik meesntal maandag/dinsdag aan het twijfelen of ik deze nou wel al of nog niet heb gedaan.
Ik heb het al berekend voor min 9 reps. Steamwheedle heb ik allemaal op revered en kan alle quests weer doen door faction change en shattering:quote:Op woensdag 19 december 2012 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Hmm, die oude raid heb ik al een hoop klaar, moet alleen nog de extreem k*t factions. (ogri'la, hydraxian waterlords, ravenholdt)
wanneer krijg je The Beloved?
Lijkt me idd niet al te moeilijke factions. helaas heb ik heel steamweedle cartel op hated (net als die piraten xD)quote:Op woensdag 19 december 2012 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb het al berekend voor min 9 reps. Steamwheedle heb ik allemaal op revered en kan alle quests weer doen door faction change en shattering:
1 Booty Bay
2 Everlook
3 Ratchet
4 Gadgetzan
5 Wintersaber Trainers
6 Keepers of Time
7 The Consortium
8 Brood of Nozdormu
9 Scale of the Sands
Allemaal vrij makkelijk te halen en moet misschien nog 1-2 resets.
heb ik dus ook gedaan, piraten zitten nou op 28-36k hated, en steamweedle ook xDquote:Op woensdag 19 december 2012 14:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben al Beloved!
Maar Insane zal ik nooit worden, ben verkeerd om begonnen en heb echt geen zin om dat weer om te draaien (met die piraten eerst).
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Olment het volgende:
Heb er een macro voor.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd. Heb hem al een paar keer dubbel gedaan.
oew, dat is nice (macrofanaat hiero) Zou je zeer dankbaar zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:27 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Heb er een macro voor.
Zal als ik thuis ben, hem hier even in het topic gooien.
Ja dat heb ik dus ook, ben al tijden revered met alle Steamwheedle factions, dat ga ik echt niet andersom doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben al Beloved!
Maar Insane zal ik nooit worden, ben verkeerd om begonnen en heb echt geen zin om dat weer om te draaien (met die piraten eerst).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |