PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
hahajehebtnietgoedopgeletopschoolenkuntnugeenbaankrijgenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu wel iemand die lekkerkanuitslapenterwijlderestvannederlandhardaanhetwerkisenjijvanonzebelastingcentenprofiteeromdatjeeenluieflikkerstudentbent
Beetje fut spelen terwijl ik voor jou aan het werk ben dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu wel iemand die lekkerkanuitslapenterwijlderestvannederlandhardaanhetwerkisenjijvanonzebelastingcentenprofiteeromdatjeeenluieflikkerstudentbent
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:02 schreef Johnbon het volgende:
Ik ga nu een pienaar 4321 er voor 200 buy now op zetten grijp jullie kans xbox
Haha ja zal wel een mooie auto buyer hem op gepikt hebben.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar een non-fokker.
Nee t ging me er om te kijken of de coins er bij kwamen via de futt app op me iphone.. Heb het idee dat mijn v . persie coins er namelijk niet bijgekomen zijn. Maar die 200 kwamen er wel bij, dus zal waarschijnlijk wel goed zitten.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:05 schreef DutchSL het volgende:
Discard hem dan gewoon ipv autobuyers te spekken.
Like a baus...geen school of werk dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn ritme is echt totaal verlegd1 uur pas uit mijn bed rollen
Ik word vanzelf om 10 uur wakkerquote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn ritme is echt totaal verlegd1 uur pas uit mijn bed rollen
Tentamens dus hoef nergens vroeg voor op. En heb pas de 18de een tentamen dus kan elke dag rustig wat lezen/studerenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Like a baus...geen school of werk dan?
Chillquote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tentamens dus hoef nergens vroeg voor op. En heb pas de 18de een tentamen dus kan elke dag rustig wat lezen/studeren
Hedathebikookophetmomentmaarikgapaswerkzoekenzodraikzekerweetdatikingroningenkanwonen(op31meiweetikdatdus)quote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deed gister nog 1 of 2 potjes. Kwam ik bij een dude die een KD had van 2 en prestige 8 was. Hij had allemaal van die call signs als 30 kills zonder deadsquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef Revontulet het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-3700-euro.dhtml
Zo komt hij dus aan zijn hoge pace.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef Revontulet het volgende:
Haha bij ad snappen ze niet dat Aubemayang 93 pace heeft en dus > Ronaldo.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef Revontulet het volgende:
Heeft hij zijn bril wel teruggekregen?quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Lindgren is als het vervelende hyperactieve neefje van 12 dat bij een verjaardag met alle geweld aan de volwassenentafel moét zitten en zich dan met alle grote mensen gesprekken gaat bemoeien. Best even schattig, maar na 10 minuten wil je z'n kop in de frituur duwen.
Ik ging gisteren met wat anderen van FOK! in een party, ik merk gelijk dat ik dan beter speel dan wanneer ik alleen ben.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Deed gister nog 1 of 2 potjes. Kwam ik bij een dude die een KD had van 2 en prestige 8 was. Hij had allemaal van die call signs als 30 kills zonder deadsUiteindelijk had hij 2x VSAT en EMP. Geen swarm maar wel lodestar
Hij stond 37 - 11. Ik door mee te profiteren en veel counter uav's 25 -11. Die kerel is dus gewoon ziek goed
quote:
Ik heb ook ene tijdje een k/d van 2.05 gehad, zegt niet zoveel dus want ik ben ook slecht.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Deed gister nog 1 of 2 potjes. Kwam ik bij een dude die een KD had van 2 en prestige 8 was. Hij had allemaal van die call signs als 30 kills zonder deadsUiteindelijk had hij 2x VSAT en EMP. Geen swarm maar wel lodestar
Hij stond 37 - 11. Ik door mee te profiteren en veel counter uav's 25 -11. Die kerel is dus gewoon ziek goed
Hmm varieert bij mij. Als je alleen mercenary doet dan is het wel te doen. Kom je niet tegen party's.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ging gisteren met wat anderen van FOK! in een party, ik merk gelijk dat ik dan beter speel dan wanneer ik alleen ben.
Haha ja, ik heb de hoofd admin op m'n dak.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:50 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je was aardig op dreef gister avond/nacht! Dit weer in het zelfde topic?
Ja maar jij hebt het niet volgehouden tot aan prestige 7quote:Op woensdag 12 december 2012 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb ook ene tijdje een k/d van 2.05 gehad, zegt niet zoveel dus want ik ben ook slecht.
Even het topic opzoeken dan maar weer.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb de hoofd admin op m'n dak.
Nee maar wel tegen vieze tryhardsquote:Op woensdag 12 december 2012 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hmm varieert bij mij. Als je alleen mercenary doet dan is het wel te doen. Kom je niet tegen party's.
Altijd mooi, die oudjes die denken dat ze zoveel weten terwijl ze o zo dom zijnquote:
Ik vond het best leuk verwoord, maar verder kwam er niets zinnigs uit in dat topic inderdaad.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Altijd mooi, die oudjes die denken dat ze zoveel weten terwijl ze o zo dom zijn
Vooral VDM is aardig op zijn plek gezet.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond het best leuk verwoord, maar verder kwam er niets zinnigs uit in dat topic inderdaad.
TR gemachtquote:Op woensdag 12 december 2012 14:03 schreef Revontulet het volgende:
Vind Yvonne maar een beetje triest hoor...al sta ik ook niet helemaal achter hoe jij op harrie handkarrie inging hoor Lindgren.Maargoed, daar is het Fok! voor toch
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:09 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Vooral VDM is aardig op zijn plek gezet.
Nou inderdaad al was mijn vader 26 en mijn moeder 23.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, zo'n gezin waar de moeder en vader generatie na generatie op hun 18e kinderen krijgen. Cool!
Zonder de feiten te kennen, kon ik de opmerking wel waarderen.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Nou inderdaad al was mijn vader 26 en mijn moeder 23.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |