PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
hahajehebtnietgoedopgeletopschoolenkuntnugeenbaankrijgenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu wel iemand die lekkerkanuitslapenterwijlderestvannederlandhardaanhetwerkisenjijvanonzebelastingcentenprofiteeromdatjeeenluieflikkerstudentbent
Beetje fut spelen terwijl ik voor jou aan het werk ben dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu wel iemand die lekkerkanuitslapenterwijlderestvannederlandhardaanhetwerkisenjijvanonzebelastingcentenprofiteeromdatjeeenluieflikkerstudentbent
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:02 schreef Johnbon het volgende:
Ik ga nu een pienaar 4321 er voor 200 buy now op zetten grijp jullie kans xbox
Haha ja zal wel een mooie auto buyer hem op gepikt hebben.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar een non-fokker.
Nee t ging me er om te kijken of de coins er bij kwamen via de futt app op me iphone.. Heb het idee dat mijn v . persie coins er namelijk niet bijgekomen zijn. Maar die 200 kwamen er wel bij, dus zal waarschijnlijk wel goed zitten.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:05 schreef DutchSL het volgende:
Discard hem dan gewoon ipv autobuyers te spekken.
Like a baus...geen school of werk dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn ritme is echt totaal verlegd1 uur pas uit mijn bed rollen
Ik word vanzelf om 10 uur wakkerquote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn ritme is echt totaal verlegd1 uur pas uit mijn bed rollen
Tentamens dus hoef nergens vroeg voor op. En heb pas de 18de een tentamen dus kan elke dag rustig wat lezen/studerenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Like a baus...geen school of werk dan?
Chillquote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tentamens dus hoef nergens vroeg voor op. En heb pas de 18de een tentamen dus kan elke dag rustig wat lezen/studeren
Hedathebikookophetmomentmaarikgapaswerkzoekenzodraikzekerweetdatikingroningenkanwonen(op31meiweetikdatdus)quote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deed gister nog 1 of 2 potjes. Kwam ik bij een dude die een KD had van 2 en prestige 8 was. Hij had allemaal van die call signs als 30 kills zonder deadsquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef Revontulet het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-3700-euro.dhtml
Zo komt hij dus aan zijn hoge pace.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef Revontulet het volgende:
Haha bij ad snappen ze niet dat Aubemayang 93 pace heeft en dus > Ronaldo.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef Revontulet het volgende:
Heeft hij zijn bril wel teruggekregen?quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Lindgren is als het vervelende hyperactieve neefje van 12 dat bij een verjaardag met alle geweld aan de volwassenentafel moét zitten en zich dan met alle grote mensen gesprekken gaat bemoeien. Best even schattig, maar na 10 minuten wil je z'n kop in de frituur duwen.
Ik ging gisteren met wat anderen van FOK! in een party, ik merk gelijk dat ik dan beter speel dan wanneer ik alleen ben.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Deed gister nog 1 of 2 potjes. Kwam ik bij een dude die een KD had van 2 en prestige 8 was. Hij had allemaal van die call signs als 30 kills zonder deadsUiteindelijk had hij 2x VSAT en EMP. Geen swarm maar wel lodestar
Hij stond 37 - 11. Ik door mee te profiteren en veel counter uav's 25 -11. Die kerel is dus gewoon ziek goed
quote:
Ik heb ook ene tijdje een k/d van 2.05 gehad, zegt niet zoveel dus want ik ben ook slecht.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Deed gister nog 1 of 2 potjes. Kwam ik bij een dude die een KD had van 2 en prestige 8 was. Hij had allemaal van die call signs als 30 kills zonder deadsUiteindelijk had hij 2x VSAT en EMP. Geen swarm maar wel lodestar
Hij stond 37 - 11. Ik door mee te profiteren en veel counter uav's 25 -11. Die kerel is dus gewoon ziek goed
Hmm varieert bij mij. Als je alleen mercenary doet dan is het wel te doen. Kom je niet tegen party's.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ging gisteren met wat anderen van FOK! in een party, ik merk gelijk dat ik dan beter speel dan wanneer ik alleen ben.
Haha ja, ik heb de hoofd admin op m'n dak.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:50 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je was aardig op dreef gister avond/nacht! Dit weer in het zelfde topic?
Ja maar jij hebt het niet volgehouden tot aan prestige 7quote:Op woensdag 12 december 2012 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb ook ene tijdje een k/d van 2.05 gehad, zegt niet zoveel dus want ik ben ook slecht.
Even het topic opzoeken dan maar weer.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb de hoofd admin op m'n dak.
Nee maar wel tegen vieze tryhardsquote:Op woensdag 12 december 2012 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hmm varieert bij mij. Als je alleen mercenary doet dan is het wel te doen. Kom je niet tegen party's.
Altijd mooi, die oudjes die denken dat ze zoveel weten terwijl ze o zo dom zijnquote:
Ik vond het best leuk verwoord, maar verder kwam er niets zinnigs uit in dat topic inderdaad.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Altijd mooi, die oudjes die denken dat ze zoveel weten terwijl ze o zo dom zijn
Vooral VDM is aardig op zijn plek gezet.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond het best leuk verwoord, maar verder kwam er niets zinnigs uit in dat topic inderdaad.
TR gemachtquote:Op woensdag 12 december 2012 14:03 schreef Revontulet het volgende:
Vind Yvonne maar een beetje triest hoor...al sta ik ook niet helemaal achter hoe jij op harrie handkarrie inging hoor Lindgren.Maargoed, daar is het Fok! voor toch
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:09 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Vooral VDM is aardig op zijn plek gezet.
Nou inderdaad al was mijn vader 26 en mijn moeder 23.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, zo'n gezin waar de moeder en vader generatie na generatie op hun 18e kinderen krijgen. Cool!
Zonder de feiten te kennen, kon ik de opmerking wel waarderen.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Nou inderdaad al was mijn vader 26 en mijn moeder 23.
Ik carede nietquote:Op woensdag 12 december 2012 14:19 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zonder de feiten te kennen, kon ik de opmerking wel waarderen.
Damn mooi van City. Ook leuk hoe al die spelers hem begroeten als ze binnenkomenquote:
Ronaldo had ook een keer een meet en greet met een heel ziek jongetjequote:Op woensdag 12 december 2012 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Damn mooi van City. Ook leuk hoe al die spelers hem begroeten als ze binnenkomen
Ik denk dat er weinig spelers zijn die zich niet zo gedragen richting dit soort kinderen. Elk mens met een beetje gevoel kan wel even wat opbrengen voor anderen in zo'n geval. Maar toch vind ik het wel mooi hoe de sterren van city overkomen, niet alsof het een verplichting isquote:Op woensdag 12 december 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldo had ook een keer een meet en greet met een heel ziek jongetjeRonaldo is sowieso niet die arrogante downie die iedereen denkt die hij is.
Balotelli ook als een eindbaasquote:Op woensdag 12 december 2012 14:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig spelers zijn die zich niet zo gedragen richting dit soort kinderen. Elk mens met een beetje gevoel kan wel even wat opbrengen voor anderen in zo'n geval. Maar toch vind ik het wel mooi hoe de sterren van city overkomen, niet alsof het een verplichting is
quote:
Mooi om te zienquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:25 schreef ThadCastle het volgende:
Mooi hoe de sterren van city overkomen, niet alsof het een verplichting is
quote:
Hier kan ik dus echt niet tegen.quote:
Bij Ajax doen ze dat ook een paar keer per jaar. Ben nu fan? (L)quote:Op woensdag 12 december 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldo had ook een keer een meet en greet met een heel ziek jongetjeRonaldo is sowieso niet die arrogante downie die iedereen denkt die hij is.
Bij Feyenoord doen ze het ook en daar ben ik al fan van (L)quote:Op woensdag 12 december 2012 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Ajax doen ze dat ook een paar keer per jaar. Ben nu fan? (L)
Er zat nog een beurs omheen met id-kaart erin? Je hebt alleen het geld gehouden want vindersloonquote:
que?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
Ster van het veld bij ajax was Boerrigter
Volgens VIquote:
was ook motm bij EL en in het stadion..ik zag het ook niet zoquote:
Iedereen is gewoon blij dat hij weer eens een fatsoenlijke wedstrijd speeldequote:Op woensdag 12 december 2012 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
was ook motm bij EL en in het stadion..ik zag het ook niet zo
Door de machine?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef Rijst het volgende:
Ik zag het gewoon liggen en toen pakte ik het op. Bij het betalen na het parkeren pakte de automaat m niet. Maar thuis heb ik m ff door de machine gehaald en hij is dus EGT
nog nooit gezien bij mijn lokale chineesquote:Op woensdag 12 december 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja zo'n valsgelddetector. Wat ga je nou haten pisvlek
Tut tut tut, niet roddelen achter m'n rug.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Nou inderdaad al was mijn vader 26 en mijn moeder 23.
Ken ik jou? ken jij mij?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:03 schreef Revontulet het volgende:
Vind Yvonne maar een beetje triest hoor...al sta ik ook niet helemaal achter hoe jij op harrie handkarrie inging hoor Lindgren.Maargoed, daar is het Fok! voor toch
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tut tut tut, niet roddelen achter m'n rug.
Speel jij FUT? Nee he? Laten we dat zo houden.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken ik jou? ken jij mij?
Nee hè.. laten we dat zo houden.
Hier is het 18+ ga maar een ander topic verneukenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken ik jou? ken jij mij?
Wanneer ??,quote:Op woensdag 12 december 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
Nepenthez gaat een 25K fifapoints pack opening doen.
Zo'n jongen die hier soms wel eens post waar ik wekelijks mee xbox die zat een keer naast jou in de bioscoop tijdens een FOK! meet.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken ik jou? ken jij mij?
Geen idee, zei hij in een filmpje ergens.quote:
Heeft hij al gister avond gedaanquote:Op woensdag 12 december 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, zei hij in een filmpje ergens.
Heb je serieus FIFA op de PS3 gehaalt ?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
Wie wil coins aan mij geven op de ps3?
Ja wat moet ik er anders mee doen?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je serieus FIFA op de PS3 gehaalt ?
Daarom ook overlopen naar ps3.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:21 schreef BDIL het volgende:
Gister avond was het wel een tyfus bende in de party, ergste 2 potjes clubs ooit gespeeldGelukkig is Smookz wel verstandig
Uncharted halen/Heavy Rain , packs op de xbox , een nieuwe headset ?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja wat moet ik er anders mee doen?
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:11 schreef Revontulet het volgende:
Vond die opmerking van die Luigi best grappigde rest was maar een triest zooitje gepensioneerde
e: Met alle respect voor onze eigen Opa Toefjes natuurlijk![]()
Jij gaf mij vorig jaar ook een team toen ik op de 360 ging spelen, dus kan ik nu wat terug doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
Wie wil coins aan mij geven op de ps3?
Ezels zijn best slimme dieren.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:24 schreef BDIL het volgende:
Dat topic was ook best zielig waar Lindgren het moest opnemen tegen een bende dat bij elkaar opgeteld is even oud is als de ezel van Jezus ( en nog steeds zo dom)
Ik ben nog steeds groot voorstander van 18+. Fifa is KPD waardig met al die chicks die voorbij komen hier.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hier is het 18+ ga maar een ander topic verneuken
Pest GJE niet zo.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds groot voorstander van 18+. Fifa is KPD waardig met al die chicks die voorbij komen hier.
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken ik jou? ken jij mij?
Mooie is ook dat we van 90 % ook echt weten hoe oud ze zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 15:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds groot voorstander van 18+. Fifa is KPD waardig met al die chicks die voorbij komen hier.
Kan het me niet voorstellen. De enige film waar ik was is alweer 3/4 jaar geleden?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo'n jongen die hier soms wel eens post waar ik wekelijks mee xbox die zat een keer naast jou in de bioscoop tijdens een FOK! meet.
Ik heb helemaal niks tegen badmintonnende mannetjes die in de FUT reeks posten terwijl ze helemaal geen FUT spelen, en eigenlijk helemaal niks van FUT wetenquote:
jatoggquote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen badmintonnende mannetjes die in de FUT reeks posten terwijl ze helemaal geen FUT spelen, en eigenlijk helemaal niks van FUT weten
Huh? Waarom heb jij een rode naam?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. De enige film waar ik was is alweer 3/4 jaar geleden?
Casablanca is al wat langer terug hoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. De enige film waar ik was is alweer 3/4 jaar geleden?
3 keer slecht uitgewerkt naar mijn mening. 4 keer scheepsrecht, ja t0g?quote:Op woensdag 12 december 2012 07:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maar wat is nou het punt van die site? Concept is al 3x uitgewerkt
Ze is ongesteldquote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh? Waarom heb jij een rode naam?
Het was bij The Book of Eli @Pathe Arena. FOK!ers hadden gratis een ticket gewonnen. Of hij loog tegen mij of jij was dat niet naast hemquote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef yvonne het volgende:
an het me niet voorstellen. De enige film waar ik was is alweer 3/4 jaar geleden?
Ook niet die premiere van die film met die enge hond in Pathé Arena?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
Green Mile moet ik nogsteeds kijken trouwens
Welke woorden?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sluit me verder aan bij de woorden van BDIL
In groep 8 mochten we American History X kijken. Al die jongetjes vonden het wel leuk die liedjes en de stoeprandscene. Het moraal van het verhaal waren ze vergeten.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:30 schreef BDIL het volgende:
[..]Die hadden wij zelfs tijden CKV gekeken 5 jaar terug
Dat bij 18+ de goede oude tijden weer terugkeren. Al is het wel fijn dat SB en Marcie weg zijn, scheelt een bergquote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Welke woorden?Die heb ik even gemist
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
In groep 8 mochten we American History X kijken. Al die jongetjes vonden het wel leuk die liedjes en de stoeprandscene. Het moraal van het verhaal waren ze vergeten.
Nope, was ik niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Ook niet die premiere van die film met die enge hond in Pathé Arena?
Netjes! Hopelijk komt het nu echt rondquote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef Toefjes het volgende:
Prijs van het huis is trouwens kortgesloten. Volgende stap: koopcontract
Ik zit helaas pas sinds dit jaar op het FUT forumquote:Op woensdag 12 december 2012 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat bij 18+ de goede oude tijden weer terugkeren. Al is het wel fijn dat SB en Marcie weg zijn, scheelt een berg
Ja, dat scheelt echt.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat bij 18+ de goede oude tijden weer terugkeren. Al is het wel fijn dat SB en Marcie weg zijn, scheelt een berg
Lekker op een cheap appartementje gaan zitten volgend jaar. Elke maand vet veel geld overhouden en de wereld verder gaan ontdekken. Thailand en Brazilië schijnen erg mooi te zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Netjes! Hopelijk komt het nu echt rond
Altijd weer dat gewijs naar een anderquote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef OmniRocket het volgende:
wat moet Yvonne hier?
kunnen jullie je weer niet gedragen?
Cubaquote:Op woensdag 12 december 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker op een cheap appartementje gaan zitten volgend jaar. Elke maand vet veel geld overhouden en de wereld verder gaan ontdekken. Thailand en Brazilië schijnen erg mooi te zijn.
Thailand en Brazilië zijn ook erg mooi, mooie natuur, veel bezienswaardigheden... oh, wacht...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker op een cheap appartementje gaan zitten volgend jaar. Elke maand vet veel geld overhouden en de wereld verder gaan ontdekken. Thailand en Brazilië schijnen erg mooi te zijn.
Scruffy! (tekenfilm van lang geleden)quote:Op woensdag 12 december 2012 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je Hachico kijken (o.i.d.) dan ga je huilen
De profetische woorden van de new kids: Hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is veel ouder dan new kidsquote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef Revontulet het volgende:
[..]
De profetische woorden van de new kids: Hoeren neuken nooit meer werken
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:35 schreef Revontulet het volgende:
Hey Yvonne, hoe ziet jou team er uit?
Wie is die gast rechts onder ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie is die gast rechts onder ?Dat ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |