Er zijn natuurlijk verschillende scenario's.quote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet labiel te zijn om over te springen zodra je een beter persoon denkt te hebben gevonden
Jaren zonder zoenen of seks?quote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat ik 1 keer snel een relatie aan ben gegaan maakt mij geen relatie hopper.. voor die relatie was ik een jaar single En voor de relatie daarvoor was ik 2 jaar single. Ik ben gerust jaren single zonder dat ik zoen of seks heb.
Waarom verbaast mij dat nou niks.quote:
Dat vind ik ook sneu. Je ziet ze veel hoor vrouwen die echt niet alleen kunnen zijnquote:Op zondag 16 december 2012 21:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het was niet zo serieus bedoeldAlsof ik jouw situatie zou kennen
Maar echte relatiehoppers vind ik wel sneu.
Ik ook, wat zijn we goed he!quote:
Dat is mijn standaard-modus.quote:
Naming en shaming doen we niet aan. We zijn echte gentlemen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou kom maar met namen dan. Dan moeten het wel fokkers zijn als het herkenbaar is.
Omdat we elkaar te goed kennen.quote:
Waarom is dat zoenen eigenlijk zo belangrijk voor vrouwen?quote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind overigens zonder seks makkelijker dan zonder zoenen
perfecte situatie, makkelijkere prooi ga je niet krijgenquote:Op zondag 16 december 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee iemand waar ik mee afsprak voor sporten, die ondertussen wel een vriendin is geworden, en die al 3 jaar een vriend had. Met de nadruk op 'had' want het is uit sinds een week.
En ik vond d'r wel heel erg leuk enzo dus, maar drukte die gevoelens dus weg omdat ze niet beschikbaar was zeg maar.
Maarja nu ligt het even anders...
quote:
Ik zie d'r niet als prooiquote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
perfecte situatie, makkelijkere prooi ga je niet krijgen
Omdat neuken pijn doet?quote:Op zondag 16 december 2012 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom is dat zoenen eigenlijk zo belangrijk voor vrouwen?
Je moet wel een beetje jacht maken hoor, schijnen vrouwen wel op prijs te stellen. Je moet het alleen niet overdrijvenquote:
Ik zou het al snel minder saai vinden als er meer verteld werd.quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet, ik ben gewoon benieuwd wat je dan bijv niet saai zou vinden.
Ze doodschieten is wat jammerlijk jaquote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje jacht maken hoor, schijnen vrouwen wel op prijs te stellen. Je moet het alleen niet overdrijven
Als neuken pijn doet, heb je volgens mij een heel ander probleemquote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Elysee het volgende:
[..]
Omdat neuken pijn doet?
Zoenen is denk ik lekker makkelijk. Kun je overal doen en misschien is het ook wel fijn dat je beiden met hetzelfde bezig bent, in plaats van dat de een de ander neemt en er een machtsverdeling is. Lekker psychologisch zo.
Weet je dat topsporters eigenlijk de saaiste mensen zijnquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het al snel minder saai vinden als er meer verteld werd.
En verder een toffe studie, een uitdagende baan, sport op een hoog niveau, prestaties of doelen waaruit je wat ambitie kan halen. Uitgaan hoeft niet saai te zijn, maar vertel dan van wat voor plekken je houd, wat je een fijne sfeer vind etc. Eens in de maand in een kroeg in je eentje aan de bar zitten waar je al vanaf je 16de komt, is ook uitgaan maar naar mijn mening best saai.
ik bedoelde het natuurlijk niet letterlijkquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze doodschieten is wat jammerlijk ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |