Ja oke. Maar als ik iemand ken die zulke dingen doe is niet het eerste dat ik denk dat het onsociaal persoon is. Nee ik denk gewoon van die heeft het wel redelijk voor elkaar.quote:Op zondag 16 december 2012 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zit je week al vol ja, maar erg spannend is het natuurlijk niet.
Daarbij is de vavo nog gewoon voortgezet onderwijs, dus een erg spannende opleiding is het ook niet. Er vanuit gaande dat het werk een simpel bijbaantje is, fitness gewoon op een basis-niveau etc.
Zeg niet dat er iets mis mee is, zo ziet het leven er van de meeste mensen uit, mijn leven is ook niet veel spannender. Maar dat maakt het niet minder saai.
Het is pas saai als je het zelf zo beleeft. Op papier vind ik het niet saai klinken. De hele dag binnen zitten, tv kijken of computeren, wel. Maar als je gewoon vaak buiten komt of onder de mensen bent, dan hoeft dat toch helemaal niet saai te zijn?quote:Op zondag 16 december 2012 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zit je week al vol ja, maar erg spannend is het natuurlijk niet.
Daarbij is de vavo nog gewoon voortgezet onderwijs, dus een erg spannende opleiding is het ook niet. Er vanuit gaande dat het werk een simpel bijbaantje is, fitness gewoon op een basis-niveau etc.
Zeg niet dat er iets mis mee is, zo ziet het leven er van de meeste mensen uit, mijn leven is ook niet veel spannender. Maar dat maakt het niet minder saai.
Het ging ook niet over wel of niet sociaal. Het ging over saai, het is gewoon saai, want het is gewoon standaard.quote:Op zondag 16 december 2012 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja oke. Maar als ik iemand ken die zulke dingen doe is niet het eerste dat ik denk dat het onsociaal persoon is. Nee ik denk gewoon van die heeft het wel redelijk voor elkaar.
Dat is of hij het wel of niet ervaart als saai. Maar als ik zo'n lijstje zo opgenoemd zie, dan vind ik het gewoon saai.quote:Op zondag 16 december 2012 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is pas saai als je het zelf zo beleeft. Op papier vind ik het niet saai klinken. De hele dag binnen zitten, tv kijken of computeren, wel. Maar als je gewoon vaak buiten komt of onder de mensen bent, dan hoeft dat toch helemaal niet saai te zijn?
Noem eens een lijstje van een normaal persoon wat niet saai is.quote:Op zondag 16 december 2012 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is of hij het wel of niet ervaart als saai. Maar als ik zo'n lijstje zo opgenoemd zie, dan vind ik het gewoon saai.
omschrijf jij eens een normaal persoon?quote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Noem eens een lijstje van een normaal persoon wat niet saai is.
Fotografie, skieen en reizen zijn ook weer zo afgezaagd. Zo kan je alles afkrakenquote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het lijstje van de meeste mensen er zo uitziet, dat doet toch niets af aan het feit dat het gewoon standaard en saai is. Misschien is die wel een wild uitgaansbeest, dat kan, maar het lijstje zo op zich, vind ik gewoon saai. Daar staat toch niets in wat eruit springt?quote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor exen, vrouwen in een relatie en te jonge meisjes?quote:Op zondag 16 december 2012 20:41 schreef Faxie het volgende:
Ik zit weer met gevoelens die de kop op steken bah
Nee iemand waar ik mee afsprak voor sporten, die ondertussen wel een vriendin is geworden, en die al 3 jaar een vriend had. Met de nadruk op 'had' want het is uit sinds een week.quote:Op zondag 16 december 2012 20:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor exen, vrouwen in een relatie en te jonge meisjes?
Doe je een beetje voorzichtig met meisjes die net uit een relatie komen. Je wilt niet de rebound zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee iemand waar ik mee afsprak voor sporten, die ondertussen wel een vriendin is geworden, en die al 3 jaar een vriend had. Met de nadruk op 'had' want het is uit sinds een week.
En ik vond d'r wel heel erg leuk enzo dus, maar drukte die gevoelens dus weg omdat ze niet beschikbaar was zeg maar.
Maarja nu ligt het even anders...
Komt denk ik ook een beetje kansloos over om gelijk op een meisje te springen als de relatie stuk is gelopen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe je een beetje voorzichtig met meisjes die net uit een relatie komen. Je wilt niet de rebound zijn.
Zo bedoelde ik het ook niet, ik ben gewoon benieuwd wat je dan bijv niet saai zou vinden.quote:Op zondag 16 december 2012 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het lijstje van de meeste mensen er zo uitziet, dat doet toch niets af aan het feit dat het gewoon standaard en saai is. Misschien is die wel een wild uitgaansbeest, dat kan, maar het lijstje zo op zich, vind ik gewoon saai. Daar staat toch niets in wat eruit springt?
Nou ze zat er al een tijd mee enzo. Afgelopen week knoop doorgehakt.quote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe je een beetje voorzichtig met meisjes die net uit een relatie komen. Je wilt niet de rebound zijn.
Dat ja.quote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Pvoesss het volgende:
En soms is een meisje gewoon al heel erg klaar met de relatie en was ze al over de klap heen voordat het uitging. Ik had voor mijn huidige vriend iemand en dat liep gewoon niet goed.
Ik kende mijn huidige vriend al wel langer maar nooit interesse voor gehad.
Totdat het dus met de ander dus over was. We zijn nogsteeds samen ookal was het heel snel na mijn vorige relatie.
Een echte relatiehopper ben je dusquote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Pvoesss het volgende:
En soms is een meisje gewoon al heel erg klaar met de relatie en was ze al over de klap heen voordat het uitging. Ik had voor mijn huidige vriend iemand en dat liep gewoon niet goed.
Ik kende mijn huidige vriend al wel langer maar nooit interesse voor gehad.
Totdat het dus met de ander dus over was. We zijn nogsteeds samen ookal was het heel snel na mijn vorige relatie.
Ik ken twee relatiehoppers, maar de een vind ik niet zo heel labiel en was het meer een toevalligheid en de ander is gewoon een labiel type die niet alleen kan blijven.quote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een echte relatiehopper ben je dus
Je hoeft toch niet labiel te zijn om over te springen zodra je een beter persoon denkt te hebben gevondenquote:Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken twee relatiehoppers, maar de een vind ik niet zo heel labiel en was het meer een toevalligheid en de ander is gewoon een labiel type die niet alleen kan blijven.
Dat ik 1 keer snel een relatie aan ben gegaan maakt mij geen relatie hopper.. voor die relatie was ik een jaar single En voor de relatie daarvoor was ik 2 jaar single. Ik ben gerust jaren single zonder dat ik zoen of seks heb.quote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een echte relatiehopper ben je dus
Je zag die pi niet hequote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat ik 1 keer snel een relatie aan ben gegaan maakt mij geen relatie hopper.. voor die relatie was ik een jaar single En voor de relatie daarvoor was ik 2 jaar single. Ik ben gerust jaren single zonder dat ik zoen of seks heb.
Herkenbaar.quote:Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken twee relatiehoppers, maar de een vind ik niet zo heel labiel en was het meer een toevalligheid en de ander is gewoon een labiel type die niet alleen kan blijven.
Het was niet zo serieus bedoeldquote:Op zondag 16 december 2012 21:02 schreef Pvoesss het volgende:
Hehehe ik ben stiekem ook nog aan het gamen dus nee daar let ik dan niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |