SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je
We gaan luieren en er is echt geen reet te doen!![]()
Gewoon boeken lezen in de hangmat, wandelen, eten en zwemmen met de visjes![]()
Meer zou ik ook niet willen hoor
Sjoef! Feli! xquote:Op woensdag 12 december 2012 09:37 schreef Leandra het volgende:
Als er toch geen reet te doen is dan wil ik graag even van de mogelijkheid gebruik maken om Chufi te feliciteren met z'n verjaardag
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:48 schreef Leandra het volgende:
Dan gooi ik er ook nog een joeptoepje in:
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:37 schreef Leandra het volgende:
Als er toch geen reet te doen is dan wil ik graag even van de mogelijkheid gebruik maken om Chufi te feliciteren met z'n verjaardag
quote:
Thanks Ladiesquote:
13-13-13?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:42 schreef chufi het volgende:
12/12/12 is eigenlijk best wel special, want de volgende zullen wij 40+ niet meer meemaken
Over 89 jaar de volgende 01/01/01 en elk jaar daarna weer een volgende.. Heel misschien dat KT het nog meemaakt .. Moet ie wel de oudste Nederlander worden.....quote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da zijn we al opgevreten door de wormen
Gracias Fannquote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Muchas felicidades Chufi !![]()
[ afbeelding ]
Ik sterf liever op mijn 80e oidquote:Op woensdag 12 december 2012 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Over 89 jaar de volgende 01/01/01 en elk jaar daarna weer een volgende.. Heel misschien dat KT het nog meemaakt .. Moet ie wel de oudste Nederlander worden.....
Mn moeder wordt morgen 80. maar daar weet ze niets vanquote:Op woensdag 12 december 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik sterf liever op mijn 80e oid
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn moeder wordt morgen 80. maar daar weet ze niets van
Niet te lang over nadenken want het is een niet fijne realiteit.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja leuk is anders..... Maar goed het leven draait door, zo maar ff wat eten
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet te lang over nadenken want het is een niet fijne realiteit.
Ik ga denk op papier zetten als ik 65 ben of begin dementerend te worden dat de stekker er uit moet als het te erg wordt.
Daarom.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]de meeste mensen va 65 jaar zijn nog niet dementerend hoor TOP
Dat is waar !quote:Op woensdag 12 december 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom.
Als je dementerend ben ben je te laat.
Ja helaas die zit DWDD te kijkenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:38 schreef Soury het volgende:
Nu wil ik uit de OP KARINA !!!!!!!!!!!!!!!!!!Help
Ik ook van harte trouwensquote:
1 jaar ouder dan Abrahamquote:Op woensdag 12 december 2012 20:26 schreef golfer het volgende:
Van harte chufi!![]()
Hoe oud ben je geworden, knul?
Dat is best wel oud, 176 dus?quote:
Nee ik keek ook DWDDquote:
Volgens Beresjiet 25:8 stierf hij op 175-jarige leeftijd, dus 1 jaar ouder dan Abraham geworden is 176.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:37 schreef Senzune het volgende:
Nee dat is Sinterklaas.
Gefeliciteerd chufi.
Laat ik het dan maar houden op : 1 jaar geleden heb ik Abraham gezienquote:Op woensdag 12 december 2012 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens Beresjiet 25:8 stierf hij op 175-jarige leeftijd, dus 1 jaar ouder dan Abraham geworden is 176.
Ik geloof er niets van.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens Beresjiet 25:8 stierf hij op 175-jarige leeftijd,
Nog lang nietquote:
Leeuw en zomer kindje, word wel een feestje volgende keerquote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 12 december 2012 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Leeuw en zomer kindje, word wel een feestje volgende keer
Hmmm Dees thanksquote:Op woensdag 12 december 2012 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Soury is pas jarig als het weer lekker warm is![]()
Gefeliciteerd Chufi![]()
Shit zeg dan ben ik er niet meerquote:Op woensdag 12 december 2012 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In 2078 kan je daar pas iets leuks mee
De kans is groot dat we er dan geen van allen meer zijn... ik hoop voor mijn nabestaanden iig dat ik er dan niet meer ben, want als ik 112 word, dan word ik dat op m'n gif....quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kans is groot dat we er dan geen van allen meer zijn... ik hoop voor mijn nabestaanden iig dat ik er dan niet meer ben, want als ik 112 word, dan word ik dat op m'n gif....
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou pas baas zijn, als je op je 113de een ban krijgt
Brechtje een FA van 60. Tong eindelijk stil. Ohh ik hoop dat het luktquote:Op woensdag 12 december 2012 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
In 2078 is je account 71 jaar oud, kans is groot dat het gros dan niet weet dat je boven de 90 bent
quote:
Hoe lang duurde dat ? Ik weet nog dat ik nooit op mijn werk op fok zat (niet ingelogd) Maar de finale had ik avonddienst... Toen heb ik de regel verbroken en keihard lopen lachen omdat Jaapquote:
Ikke!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat nog steeds met "Over the rainbow" maar ik vind het nog steeds mooiquote:Op woensdag 12 december 2012 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus volgde ook DGK (lees: was ook verslaafd aan), maar omdat wij elkaar toen niet zoveel zagen wisten we dat pas een jaar of 2 later van elkaar.
Laatst waren we naar het theater en daar werd "Het Dorp" van Wim Sonneveld gezongen, we kijken elkaar en schieten ontzettend in de lach..... Brian.
Niemand snapte er iets van
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus volgde ook DGK (lees: was ook verslaafd aan), maar omdat wij elkaar toen niet zoveel zagen wisten we dat pas een jaar of 2 later van elkaar.
Laatst waren we naar het theater en daar werd "Het Dorp" van Wim Sonneveld gezongen, we kijken elkaar en schieten ontzettend in de lach..... Brian.
Niemand snapte er iets van
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:15 schreef chufi het volgende:
Hoor net dat Natasia mn broer heeft of loopt te stalken... Ik heb hem te zeerste afgeraden om er op in te gaan..Goed adviesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komt ie daar nou aan
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hoor net dat Natasia mn broer heeft of loopt te stalken... Ik heb hem te zeerste afgeraden om er op in te gaan..Echt?! Natasia "tomaatjes houden niet van de koelkast", brrr die moet je broer maar ver van zijn bed houden..... maar als je een beetje spanning en pindasoep wilt natuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Deze moest ik drie keer lezenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Natasia "tomaatjes houden niet van de koelkast", brrr die moet je broer maar ver van zijn bed houden..... maar als je een beetje spanning en pindasoep wilt natuurlijk niet.
Ja echt he, muziek maakt dan altijd wel heel veel indruk.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat nog steeds met "Over the rainbow" maar ik vind het nog steeds mooi
Die hoop ik as zaterdag weer te ervarenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Natasia "tomaatjes houden niet van de koelkast", brrr die moet je broer maar ver van zijn bed houden..... maar als je een beetje spanning en pindasoep wilt natuurlijk niet.
Ja als ie een asbak naar zn kop wil hebben moet ie er vooral op in gaan .. Hed ik hem verteldquote:Op woensdag 12 december 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een negerin in the house, ik begrijp het nog steeds niet geloof ikquote:Op woensdag 12 december 2012 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hoop ik as zaterdag weer te ervaren
Pindasoep of spanning?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hoop ik as zaterdag weer te ervaren
O ja dat kan natuurlijk ook, maar als ze haar maandelijkse stonden heeft kan je de pindasoep wel vergeten natuurlijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Een negerin in the house, ik begrijp het nog steeds niet geloof ik
Goddank ik ben niet alleen in dezequote:
Dat doe je verkeerd, als het een Surinaamse is laat je voor je koken. Het is een nepperd Chuufquote:Op woensdag 12 december 2012 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Surinaamse Spanning .. Ik kook (of bestel)
Surinaamse vrouwen laten inderdaad niet voor zich koken.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe je verkeerd, als het een Surinaamse is laat je voor je koken. Het is een nepperd Chuuf
Ja maar ik zet niet zomaar iemand in mn eigen keuken en volgens mij is zij geen keuken princesquote:Op woensdag 12 december 2012 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe je verkeerd, als het een Surinaamse is laat je voor je koken. Het is een nepperd Chuuf
Joh !!!quote:Op woensdag 12 december 2012 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Surinaamse vrouwen laten inderdaad niet voor zich koken.
Of ze menstrueert, dan moet je geen pindasoep maken (=Natasia-wijsheid).
http://www.thuisbesteld.nl/quote:Op woensdag 12 december 2012 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik zet niet zomaar iemand in mn eigen keuken en volgens mij is zij geen keuken princes
Hoor net dat Natasia mn broer heeft of loopt te stalken... Ik heb hem te zeerste afgeraden om er op in te gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt waar?
Hoe komt ze trouwens in hemelsnaam bij jouw broer terecht? Die moeten toch mijlenver uit elkaar liggen qua levens??
Pizzatje in de oven knallen werkt ook goedquote:Op woensdag 12 december 2012 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.thuisbesteld.nl/Geen gedoe verder
Via via voetbalquote:Op woensdag 12 december 2012 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]Echt waar?
Hoe komt ze trouwens in hemelsnaam bij jouw broer terecht? Die moeten toch mijlenver uit elkaar liggen qua levens??
Laat hij die via heel rap schudden.... darn, als een kennis van mij met Natasia aan zou komen dan is het tijd om de vriendschap te bekoelen.quote:
Hij kende het verschijnsel Natasia niet ..... Hoop dat ie eens naar me luisterdquote:Op woensdag 12 december 2012 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat hij die via heel rap schudden.... darn, als een kennis van mij met Natasia aan zou komen dan is het tijd om de vriendschap te bekoelen.
Denk dat het de eerste keer zal wordenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kende het verschijnsel Natasia niet ..... Hoop dat ie eens naar me luisterd
Je hebt toch plaatjes genoeg? Filmpjes misschien zelfs?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kende het verschijnsel Natasia niet ..... Hoop dat ie eens naar me luistert
Hij heeft er in levende lijve mogen ontmoeten en zo stom geweest zn nummer te geven ...quote:Op donderdag 13 december 2012 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt toch plaatjes genoeg? Filmpjes misschien zelfs?
OMG... z'n nummer gegevenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft er in levende lijve mogen ontmoeten en zo stom geweest zn nummer te geven ...
ja die plaatjes moeten ergens in het dgk archief liggen... Jemig wat heb ik er toen een hoop gemaakt
Nog ff gezocht maar helaas had ik mn woord gehoudenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:40 schreef chufi het volgende:
Volgens mij had ik besloten dat archief te deleten
Ja je kent me en mn broer verschilt niet veel , daarnaast ...quote:Op donderdag 13 december 2012 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... z'n nummer gegeven![]()
Ik snap wel dat Natasia je broer wel ziet zitten
Ja zou zo denken dat alles weg is ,,,, Heel mischien heb ik nor ergens een ongedocumented hardcopy ,, If so laat ik het wel wetenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo zonde hč.....
En tinypic zal ze inmiddels ook wel verwijderd hebben...
Je zou hem deze foto kunnen sturen ....quote:Op donderdag 13 december 2012 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zou zo denken dat alles weg is ,,,, Heel mischien heb ik nor ergens een ongedocumented hardcopy ,, If so laat ik het wel weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben wel voor 3 duizend euro aan SMSjes verstuurd, dat moet je ook maar durven![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 04:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Breaking News in mijn mail !
De broer van Neef Papadopoulos heeft een auto gewonnen en doet nu
mee in de reclamespot![]()
Dit is broertje Neef Papadopoulos![]()
en hij had nog meer gewonnen de Lucky Bastard !Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben wel voor 3 duizend euro aan SMSjes verstuurd, dat moet je ook maar durven![]()
Alsof je Nena en Amanda hoort bespreken wat ze in de Cosmo gelezen hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 04:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... dit is wel grappig voor hier:
De volgende tips om langer te leven zijn het proberen waard![]()
http://www.telegraaf.nl/v(...)eef_je_langer__.html
Lees een tijdschrift op z’n kop
Eet rood voedsel
Wees voorzichtig bij het verlaten van een openbaar toilet
Drink thee
Ga eerder naar bed
Floss dagelijks
Loop elke dag
Ga de tuin in
Twee keer per week seks
Zet de weegschaal op straat
en deze tips krijg je ook nog:![]()
Andere manieren om langer te leven:
Lach zoveel mogelijk
Eet pruimen
Vertel de waarheid
Wees vrouwelijk
Ga op een berg wonen![]()
Maak, af en toe, ruzie met je partner![]()
Blijf in bed op een winter maandag
Ga op yoga
Kauw je voedsel minstens 20 keer
Eet minder zout
Kijk ’s avonds geen tv
Een aangeboren neefquote:Op donderdag 13 december 2012 08:01 schreef Leandra het volgende:
Leuk van broer van neef!
Dat is dan toch ook een neef?
Ja, het is wel duidelijk dat het niet ''mijn'' neven zijn maar eigenlijk ''zijn'' nevenquote:Op donderdag 13 december 2012 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Fann niet hoor, voor haar is het een aangetrouwde neef
Dat was een schatje !quote:Op donderdag 13 december 2012 07:36 schreef Bluezz het volgende:
Die natasj lijkt me geen makkelijk mensch
Ja, maar het ging om de broer van neef Papadopoulos... dat is toch ook gewoon een neef (Papadopoulos)?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, het is wel duidelijk dat het niet ''mijn'' neven zijn maar eigenlijk ''zijn'' neven![]()
Maar ik ken ze wel allemaal al vanaf mijn 18/19/20ste jaar dus dat is wel
lang.
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar het ging om de broer van neef Papadopoulos... dat is toch ook gewoon een neef (Papadopoulos)?
en dezequote:Op donderdag 13 december 2012 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar het ging om de broer van neef Papadopoulos... dat is toch ook gewoon een neef (Papadopoulos)?
Ik durf toe te geven dat ook ik verslaafd wasquote:
Nou, als mijn keurige huisvader het in z'n hoofd haalt om ¤ 3.000 te verSMSen om mogelijk een auto te winnen dan heeft hij een huis waar hij niet meer hoeft te vaderen.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
het is nu een keurige huisvader met 2 kindertjes
Ja zo keurig is hij dus ook weer niet, gelukkig maar !quote:Op donderdag 13 december 2012 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als mijn keurig huisvader het in z'n hoofd haalt om ¤ 3.000 te verSMSen om mogelijk een auto te winnen dan heeft hij een huis waar hij niet meer hoeft te vaderen.
verslaafd aan wat?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik durf toe te geven dat ook ik verslaafd was
Maar omdat het een broer is van de neef van de Griek is het wel een aangeboren neef van de Griekquote:Op donderdag 13 december 2012 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Fann niet hoor, voor haar is het een aangetrouwde neef
dit moest ik effe 2x lezen...quote:Op donderdag 13 december 2012 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar omdat het een broer is van de neef van de Griek is het wel een aangeboren neef van de Griek
Gooi maar in de groepquote:Op donderdag 13 december 2012 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik durf toe te geven dat ook ik verslaafd was
Ik zit nu op mijn werk en kan geen echte bekentenissen doenquote:
Ah, dat gaat over DGK? toen was ik ook wel een pietsie verslaafdquote:
Hij is wel consequent met zijn ''hij weet niet wat er speeld''quote:Op donderdag 13 december 2012 11:41 schreef Leandra het volgende:
Ik vond de OP qua originele taalfouten mooi genoeg om in het taalfoutentopic te dumpen, met een ligte hartinfart (ik zie gelijk een hart voor me wat een scheet laat) en dat hij haar nog nooit gekrengt heeft...
Over die laatste moest ik echt even nadenken voor ik hem begreep
Moest even opzoeken wat die afkorting betekende, maar kan u geruststellen: die pulp is geheel aan mij voorbij gegaan.quote:
Same here, ik dacht eerst dat het over die Franse voorheelveelgeldkamermeisjeneuker gingquote:Op donderdag 13 december 2012 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wat die afkorting betekende, maar kan u geruststellen: die pulp is geheel aan mij voorbij gegaan.
Dat is DSK, dat weet ik dan wel weer uit het hoofd.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:49 schreef Tarado het volgende:
Same here, ik dacht eerst dat het over die Franse voorheelveelgeldkamermeisjeneuker ging
Zij wordt het gezicht van de nieuwe ADIDAS campagnequote:Op donderdag 13 december 2012 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is DSK, dat weet ik dan wel weer uit het hoofd.
Ja, idd het lijkt wel of alle leuke tv series een ban hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:40 schreef sacha het volgende:
wat een heerlijke kut televisie avond
Drukker dan ooit:quote:Op donderdag 13 december 2012 21:40 schreef sacha het volgende:
wat een heerlijke kut televisie avond
Och is het nog steeds niet gelukt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef angelo1982 het volgende:
Voor de gene die zich vervelen ik wil jullie wel een minuutje bezig houden .VBL / Help het eerste amputatie voetbal team van Nederland #3
Sorry dat ik spam zijn wanhopig
hmmm, tja... niet echt allemaal mijn kopje theequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Drukker dan ooit:
Keuringsdienst van Waarde
Holland Sport Special
Maestro
Hello Goodbye
Finale Masterchef Professionals
Hoe Heurt het eigenlijk
P&W
etc, etc...
ik zal de link ook weer even in de rondte slingerenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef angelo1982 het volgende:
Voor de gene die zich vervelen ik wil jullie wel een minuutje bezig houden .VBL / Help het eerste amputatie voetbal team van Nederland #3
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal de link ook weer even in de rondte slingeren
Heb gestemd op jullie doel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef angelo1982 het volgende:
Schoenen van 120 euro, mijn vader vindt het ouwe mannen schoenen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vergeet niet te stemmen TOP ! en zet het op facebook ofzois die zooi nog érgens goed voor
ouwemannenschoenen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schoenen van 120 euro, mijn vader vindt het ouwe mannen schoenen.
Misschien wil ie zelf ook wel een paarquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schoenen van 120 euro, mijn vader vindt het ouwe mannen schoenen.
Komt wel weer goed ... Morgen voel je je vast al weer een stuk beterquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:51 schreef just me het volgende:
Ik heb het kouhoud en ik gloei, ik heb oorpijn.
Bleeeh vanavond maar eens vroeg onder de wol~!
whut?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
Shit ik zie aldoor de stalkster van ...
Dat was toch Natasia ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat maar Sas ... Die van mn broer bedoel ik
Onder de wol JM (oh je ligt al) je lekker laten verwennen en beterschappies!quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:51 schreef just me het volgende:
Ik heb het kouhoud en ik gloei, ik heb oorpijn.
Bleeeh vanavond maar eens vroeg onder de wol~!
lekker...quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onder de wol JM (oh je ligt al) je lekker laten verwennen en beterschappies!
Bij ons op het werk heerst hetNorovirus
Zolang de wapenvergunning blijft zal de doodstraf moeten blijven bestaan .... Mijn ideequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ja gofferdomme![]()
hup Obama, je kan het, weg met de wapenvergunning, weg met de doodstraf
Ik word zo langzamerhand depri van het nieuws.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:33 schreef chufi het volgende:
En het is weer eens zover
http://www.nu.nl/buitenla(...)-basisschool-vs.html
Nonoquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ouwemannenschoenen?![]()
Heb je foto's
misschien word je hier weer vrolijk van?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik word zo langzamerhand depri van het nieuws.
nehquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang de wapenvergunning blijft zal de doodstraf moeten blijven bestaan .... Mijn idee![]()
Ja, dat hielp een beetjequote:Op zaterdag 15 december 2012 09:54 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien word je hier weer vrolijk van?
[ afbeelding ]
het hoeft alleen maar te kunnen Internettenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik mn oude weer aan de praat krijg, heb ik er wel een over.
Ik zal eens kijken, mag Linux ook, als Windows niet luktquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:02 schreef sacha het volgende:
[..]
het hoeft alleen maar te kunnen Internetten
als de Aap maar kan internetten via Wifi op zijn logeeradresquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, mag Linux ook, als Windows niet lukt
~quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:14 schreef Leandra het volgende:
Neus dichtknijpen en dan met je mond dicht blazen helpt niet?
Bij mij meestal wel hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:14 schreef Leandra het volgende:
Heb het nog ff geprobeerd, maar helaas het gaat hm niet worden....quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:02 schreef sacha het volgende:
[..]
het hoeft alleen maar te kunnen Internetten
maar toch lief dat je het hebt geprobeerdquote:Op zondag 16 december 2012 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb het nog ff geprobeerd, maar helaas het gaat hm niet worden....
dat heeft dus nog nooit gewerkt bij mijquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:14 schreef Leandra het volgende:
Geen dank, succes met struinenquote:Op zondag 16 december 2012 00:23 schreef sacha het volgende:
[..]
maar toch lief dat je het hebt geprobeerd![]()
dat wordt struinen op Tweakers en MP
Juist zo hoort dat iddquote:Op zondag 16 december 2012 15:00 schreef just me het volgende:
En terugkomen met foto's hč, dat hoort zo met een opa en oma
We zijn ze nu aan het uitzoeken en terug aan het brengen van ca. 80 stuks naar iets minder.quote:Op zondag 16 december 2012 15:00 schreef just me het volgende:
En terugkomen met foto's hč, dat hoort zo met een opa en oma
Zo is dat en je gooit gewoon heel veel weg....quote:Op zondag 16 december 2012 18:14 schreef chufi het volgende:
Ach ja. Digitaal schiet alles zo makkelijk weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zondag 16 december 2012 19:32 schreef sacha het volgende:
je bent niet alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk om de foto's te zien
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Leuk hoor! En gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 december 2012 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
48
En wat je boven ziet is een klein openbaar greepje
Je mag je wel eens scheren!quote:Op zondag 16 december 2012 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is dat en je gooit gewoon heel veel weg....
een paar foto's
quote:Op zondag 16 december 2012 19:32 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ie niet van mijquote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je mag je wel eens scheren!
Ah... dan heb ik niks gezegd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schuif rustig doorquote:Op zondag 16 december 2012 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat Chufmans maar schuiven ,,,
Echte mannen hebben baarden.quote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je mag je wel eens scheren!
Ik had hm er gisteren net weer afgehaald voor het bezoek... Nu maar weer laten staan deze weekquote:
waarom komen er altijd 2 dames?quote:Op zondag 16 december 2012 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgend weekend 2 ladies from Jamaica over de vloer
quote:Op zondag 16 december 2012 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Mijn sinterklaasicon staat nog in de OP hier
Nou wees blij dat ze uh..uh... gekomen isquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets, zij doet volgende week de afverlossing
lekker uitziekenquote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef just me het volgende:
Ik duik lekker mijn bed in, zet geen wekker morgen, ga niet werken, maak wel een afspraak met de huisarts.
Zullen we op het werk niet leuk vinden maar het is even niet anders!
Beterschap JMquote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef just me het volgende:
Ik duik lekker mijn bed in, zet geen wekker morgen, ga niet werken, maak wel een afspraak met de huisarts.
Verstandig wijffiequote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef just me het volgende:
Ik moet komende week nog werken, Maar daarna tot 2 jan vrijquote:Op maandag 17 december 2012 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verstandig wijffie
Ik heb ruim een week vakantie
Hopelijk helpt het gauw. Beterschap.quote:Op maandag 17 december 2012 11:09 schreef just me het volgende:
Ik heb 'n ontsteking in mijn oor en speciale oordruppels gekregen. Door die ontsteking heb ik wat verhoging en daarom voel ik me belabberd. Druppels zouden binnen 'n dag of twee drie moeten gaan werken!
Gaat goedkomen!quote:Op maandag 17 december 2012 11:09 schreef just me het volgende:
Ik heb 'n ontsteking in mijn oor en speciale oordruppels gekregen. Door die ontsteking heb ik wat verhoging en daarom voel ik me belabberd. Druppels zouden binnen 'n dag of twee drie moeten gaan werken!
beterschap!quote:Op maandag 17 december 2012 11:09 schreef just me het volgende:
Beterschapquote:Op maandag 17 december 2012 11:09 schreef just me het volgende:
suikerbommen!quote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef chufi het volgende:
Maar als je toch niet kijkt , hier een voorproefje
[ afbeelding ]
Fancy Sasquote:
tegenwoordig kunnen wij ons maar beter aanpassen aan de Chinezenquote:Op maandag 17 december 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Net zoals de Chinees zn menu aanpaste aan ons...
Ja die kopieren idd allesquote:Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef sacha het volgende:
[..]
tegenwoordig kunnen wij ons maar beter aanpassen aan de Chinezen
dat was ik van plan maar ik ga nu lekker naar bedquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:04 schreef just me het volgende:
* just me voelt zich zielig vandaag...
ga je zelf kerststukjes maken?
ja susterquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Stel je niet aan dat je je niet mag aanstellen JMUitzieken!
Ach, dan halen ze toch patat. Of een diepvriespizza bij de COOP of Spar.quote:
en wat eten we vandaag?quote:
'ze' moeten zich redden met de diepvries want de winkels zijn al een uur dichtquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, dan halen ze toch patat. Of een diepvriespizza bij de COOP of Spar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |