Ja? Kneedbaar staal was niet wat?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:57 schreef Luigi het volgende:
Hier wel regen maar niet glad gelukkig. Uk op tijd op school gekregen, boodschappen gedaan en zo ff verder met project radiator. Maar eerst koffie.
!
Ah daar hebben we de sneeuwlover weerquote:Op woensdag 12 december 2012 08:57 schreef Luigi het volgende:
Hier wel regen maar niet glad gelukkig. Uk op tijd op school gekregen, boodschappen gedaan en zo ff verder met project radiator. Maar eerst koffie.
!
Altijd leuk om de dag mee te beginnen!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:07 schreef -Spring het volgende:
Hier ligt een klein laagje poedersneeuw. En het vriest.
Vanmorgen tijdens het sneeuwvrij maken van m'n auto, liet ik m'n motor alvast draaien. Wilde ik terug instappen, kreeg ik m'n deur toch niet meer open! Met geen mogelijkheid. Maar ja, m'n motor draaide al. Net toen ik had besloten Route M te bellen, had ik de tegenwoordigheid van geest om de achterdeuren te checken. Daar was er zowaarr (nog) één van open. Dus ik over L's kinderstoel naar binnen en naar voren geklommen. Vanuit binnen nog geprobeerd m'n met m'n voeten m'n deur open te duwen, maar die zat muur- en muurvast. Als ik het grendeltje bewoog, klonk het ook alsof er van binnen iets mechanisch' niet goed zat. Die leek kapot dus, had ik al eerder gehad. Kutzooi.
Ik naar de opvang, uitgestapt via' de passagierskant en L gedropt. Wil ik weer terug m'n auto in, via de passagierdeur natuurlijk, krijg ik m'n sleutel er niet in! Werk gebeld dat ik later was en voordat ik alsnog Route M belde, voor de zekerheid tóch nog even de bestuurdersdeur gevoeld. Die ging opeens wél gewoon open.
Wat een avontuur.
Vanmiddag even rubbervet en slotspray halen.
Nee, niet echt. We gaan nu nog een soort pasta proberen, wat wat beter zou moeten hechten en anders is het helaas pindaboter en vervangen...quote:
Ahja, zoiets heb ik ook al achter de kiezen jaquote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh en voor je denkt dat ik verder geen zak doe: ik heb al 2 wassen gedraaid, wassen opgehangen, kinderen naar de bus gebracht, schoongemaakt en vaatwasser uitgeruimd. Da's het voordeel van 6:15 opstaan.
Ah, een zakje heet water! Die onthou ik. Hoewel, ik ga eerst die zooi kopen vanmiddag.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahaha! Ja leuk hè, auto's met vorst.ik heb laatst ook al met een zakje heet water mijn slot staan ontdooien. Via de achterklep kon niet, omdat het slotbedekklepje vastgevroren zat.
![]()
Stomme is dat je door zo'n zakje heet water weer condens maakt in je slot wat dan weer gaat bevriezen. Maar dat werkt dus wél, en ook vrij snel. (Als smurfensnot maar dan met heet water)
Ik had t wel willen zien eigenlijk![]()
En gefeliciteerd met je baanvoortzetting!
Hahahaha! Misschien keken de parkeergaragemensen wel mee met de beveiligingscamera'squote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef geppie het volgende:
[..]
Altijd leuk om de dag mee te beginnen!
Reminds me...toen ik ruim zeven maanden zwanger was (en formaat olifant had aangenomen) en bij mijn auto op de personeelparkeerplaats van Schiphol aankwam, bleken de auto's naast me zo dicht op die van mij te staan dat ik er niet tussen kon met mijn buik...moest ik ook via de achterklep mijn achterbank neerklappen en mijn gigantische lijf tussen de stoelen door naar de bestuurdersplek.
Ik hoop dat niemand dat gezien heeft
Ik denk dat ik maar eens een baan ga zoeken! Kom ik ook aan m'n rust toe!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ahja, zoiets heb ik ook al achter de kiezen ja. Fijn zo'n "vrije" dag.
Ik hoop het welquote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef geppie het volgende:
[..]
Reminds me...toen ik ruim zeven maanden zwanger was (en formaat olifant had aangenomen) en bij mijn auto op de personeelparkeerplaats van Schiphol aankwam, bleken de auto's naast me zo dicht op die van mij te staan dat ik er niet tussen kon met mijn buik...moest ik ook via de achterklep mijn achterbank neerklappen en mijn gigantische lijf tussen de stoelen doorfrotten naar de bestuurdersplek.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Hahahaha! Misschien keken de parkeergaragemensen wel mee met de beveiligingscamera's![]()
Die tubes kosten toch ook geen vermogen he? Anders had je die beter bij je nieuwe radiator kunnen leggenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, niet echt. We gaan nu nog een soort pasta proberen, wat wat beter zou moeten hechten en anders is het helaas pindaboter en vervangen...
Idd, morgen op kantoor weer lekker bijkomen!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een baan ga zoeken! Kom ik ook aan m'n rust toe!
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Idd, morgen op kantoor weer lekker bijkomen!
Mwoch het is meer het werk dan het geldquote:Op woensdag 12 december 2012 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Die tubes kosten toch ook geen vermogen he? Anders had je die beter bij je nieuwe radiator kunnen leggen
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef geppie het volgende:
[..]
Reminds me...toen ik ruim zeven maanden zwanger was (en formaat olifant had aangenomen) en bij mijn auto op de personeelparkeerplaats van Schiphol aankwam, bleken de auto's naast me zo dicht op die van mij te staan dat ik er niet tussen kon met mijn buik...moest ik ook via de achterklep mijn achterbank neerklappen en mijn gigantische lijf tussen de stoelen doorfrotten naar de bestuurdersplek.
Geen idee. Nog nooit nodig gehad. *Klopt af*quote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef flowerbox het volgende:
Ai, dat had ik vorige week ook. De kinderen zaten al in de auto en ik kreeg de deur niet meer open.
Maar bij mij was het meer dat het weer gelijk ging vast vriezen. Dus toen maar beetje warm water over de rubbers en toen was het klaar.
Gelukkig had je nog niet Route Mobiel gebeld!
Hebben die wat goede service? Wij zijn bij de ANWB maar daar zijn we niet heel tevreden meer over..
Is het stom als ik als eerst dacht aan die sekstoywinkelquote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef geppie het volgende:
Iemand hier heel toevallig ervaring met de Pabo in deeltijd?
maar dan voeg je dus vocht toe, wat dan lekker extrahardcore vast gaat vriezen wanneer het is afgekoeld?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef flowerbox het volgende:
Ai, dat had ik vorige week ook. De kinderen zaten al in de auto en ik kreeg de deur niet meer open.
Maar bij mij was het meer dat het weer gelijk ging vast vriezen. Dus toen maar beetje warm water over de rubbers en toen was het klaar.
Gelukkig had je nog niet Route Mobiel gebeld!
Hebben die wat goede service? Wij zijn bij de ANWB maar daar zijn we niet heel tevreden meer over..
Wij kennen de wegenwacht persoonlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 09:24 schreef -Spring het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit nodig gehad. *Klopt af*
ach ja ik moest snel dus dan probeer je watquote:Op woensdag 12 december 2012 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar dan voeg je dus vocht toe, wat dan lekker extrahardcore vast gaat vriezen wanneer het is afgekoeld?
Dat maakt t in deeltijd gehalte wel euh.... Bijzonder.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het stom als ik als eerst dacht aan die sekstoywinkel
Ik kon ook eerst dat deeltijd niet plaatsenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat maakt t in deeltijd gehalte wel euh.... Bijzonder.
*zet Jambers stem op*
Overdag klimt zij over stoelen, maar 's nachts bestelt zij uit de pabo-gids
Ik ook!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het stom als ik als eerst dacht aan die sekstoywinkel
ik heb nog wel een radiator voor je over. voo tijdelijk dan want mooi zijn ze niet meer.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Idd, morgen op kantoor weer lekker bijkomen!
Ik wel! Je moet toch wat somsquote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik ook!en ik heb er nog nooit iets besteld.
Overbodige infoquote:
Wat zijn dat voor dingen?quote:
Welke maat?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik heb nog wel een radiator voor je over. voo tijdelijk dan want mooi zijn ze niet meer.
Nou het is voor als je ongesteld bent en wilt sporten, zwemmen of weet ik veel wat.quote:
Ook deze tip kende ik!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou het is voor als je ongesteld bent en wilt sporten, zwemmen of weet ik veel wat.
Maar toevallig kan je er ook seks mee hebben zonder dat je leeg loopt in bed.
Tip van een kenner: Als de man klaar is, dan moet je hem wisselen en niet verder neuken
Ok ik hou het ff in gedachten!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
geen idee zater in de woonkamer dus groot
Klinkt op zich handig maar evenals bij een pessarium vraag ik me altijd af... hoe krijg je dat er naderhand uitgepeuterdquote:Op woensdag 12 december 2012 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou het is voor als je ongesteld bent en wilt sporten, zwemmen of weet ik veel wat.
Maar toevallig kan je er ook seks mee hebben zonder dat je leeg loopt in bed.
Tip van een kenner: Als de man klaar is, dan moet je hem wisselen en niet verder neuken
Door schade en schande raakt men wijsquote:
Door schade en schande raak je sponsjes kwijt.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Door schade en schande raakt men wijs
Nou uhm met je vingers dusquote:Op woensdag 12 december 2012 09:53 schreef geppie het volgende:
[..]
Klinkt op zich handig maar evenals bij een pessarium vraag ik me altijd af... hoe krijg je dat er naderhand uitgepeuterd
Nou ja het sponsje ben je niet kwijt. Maar tegen een vol sponsje aan stootten brengt een hoop troep met zich mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Door schade en schande raak je sponsjes kwijt.
Oh daar heb ik geen last van met mijn micro pé-nis.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja het sponsje ben je niet kwijt. Maar tegen een vol sponsje aan stootten brengt een hoop troep met zich mee.
Smeltijzer deed niet zn werk ?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja en zo'n sponsje past er niet in.
Ik kan niet tegen tampons. En maandverband blijft zo aan je reet plakken. Dus vind ik die sponsjes fijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:58 schreef geppie het volgende:
Dat peuteren geeft bij mij nou net niet de doorslag om sponsjes aan te schaffen.
Ik heb me erin verdiept. Heb van héél veel mensen de waarschuwing gekregen dat het in deeltijd ontzettend veel en zwaar is. En je na je afstuderen minder kans maakt op een baan omdat je minder stageuren maakt dan vt-studenten.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef geppie het volgende:
Of überhaupt ervaring met studeren in combinatie met gezien en werk?
Ladycupquote:Op woensdag 12 december 2012 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen tampons. En maandverband blijft zo aan je reet plakken. Dus vind ik die sponsjes fijn.
Die vingers heb je zo gewassen
Die heb ik een paar keer geprobeerd maar nog niet zo goed gekregen dat hij goed bleef zitten.quote:
Kwestie van een paar keer proberen. De eerset cyclus dat ik het gebruikte, ging het ook neit helemaal lekker en had ik voor de zekerheid een inlegkruisje erbij, maar tegenwoordig gaat het zonder meer goed. Je moet even doorkrijgen hoe het inbrengen voor jouw lichaam werkt en het beste zit. Het neemt veel meer bloed op, is veel schoner en ik hoef me veel minder vaak te verschonen. Ik ben er echt heel erg blij mee!quote:Op woensdag 12 december 2012 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik een paar keer geprobeerd maar nog niet zo goed gekregen dat hij goed bleef zitten.
Ik nieste of hoestte hem er elke keer uit. Waardoor ik dus onder zat.
Op mijn werk
Getver dat bevestigt wat ik ook al dacht. Had ik eindelijk na jaren bedacht wat ik eventueel leuk zou vinden en leek me ideaal om te combineren met kind.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb me erin verdiept. Heb van héél veel mensen de waarschuwing gekregen dat het in deeltijd ontzettend veel en zwaar is. En je na je afstuderen minder kans maakt op een baan omdat je minder stageuren maakt dan vt-studenten.
Ik heb het uiteidenlijk niet gedaan omdat Zeeland in enorm tempo vergrijst en er alleen maar basisscholen zullen sluiten de komende jaren.
QFT!quote:
Ik moet er NOG meer aan denken tijdens die rode zeer periodequote:Op woensdag 12 december 2012 10:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet batsen als je ongesteld bent bevalt me zo goed dat ik die beppies en cups lekker laat voor wat ze zijn
Als ik half dood lig te bloeden is seks het laatste waar ik behoefte aan heb
Die deeltijdPabo heb ik ook naar gekeken en een deel in mij twijfelt nog steeds. Kinderen zijn wat ouder nu, het is makkelijker te doen dan toen ze klein waren maar een juf in een rolstoel..is dat wel praktisch?
Misschien toch eens proberen. Al hoop ik dat met de prikpil (als ik die al ga en kan gebruiken) ik gewoon niet meer bloed.. Want zo vaak deed ik dat hiervoor ook nietquote:Op woensdag 12 december 2012 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kwestie van een paar keer proberen. De eerset cyclus dat ik het gebruikte, ging het ook neit helemaal lekker en had ik voor de zekerheid een inlegkruisje erbij, maar tegenwoordig gaat het zonder meer goed. Je moet even doorkrijgen hoe het inbrengen voor jouw lichaam werkt en het beste zit. Het neemt veel meer bloed op, is veel schoner en ik hoef me veel minder vaak te verschonen. Ik ben er echt heel erg blij mee!
Ik denk dat het ten eerste kinderen totaal niet uitmaakt of je wel/niet in een rolstoel zit en ten tweede je slechts een school moet vinden die rolstoeltoegankelijk is. Op de basisschool van Tristan heeft ook jarenlang een jongeman in rolstoel voor de klas gestaan. Ehhh gezeten.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die deeltijdPabo heb ik ook naar gekeken en een deel in mij twijfelt nog steeds. Kinderen zijn wat ouder nu, het is makkelijker te doen dan toen ze klein waren maar een juf in een rolstoel..is dat wel praktisch?
T*ring, zó herkenbaar!quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef -Spring het volgende:
Miss, je zei neuken!
Ik heb ook een cyclus van 31 dagen. En omdat ik afschuwelijk pms heb (ik ben dan in staat om bij N weg te gaan omdat ie te hard op een pepernoot kauwt bijv.), begin ik binnenkort met de Yaz-pil. Ben benieuwd!
Op zich zal het hele in de klas gebeuren wel gaan gok ik zo, maar bij dingen als excursies moet ik dan een collega inschakelen denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ten eerste kinderen totaal niet uitmaakt of je wel/niet in een rolstoel zit en ten tweede je slechts een school moet vinden die rolstoeltoegankelijk is. Op de basisschool van Tristan heeft ook jarenlang een jongeman in rolstoel voor de klas gestaan. Ehhh gezeten.
Na de borstvoeding kwam ook regelmatig de maandelijkse periode op gang tot onze verbazing. Wat weer stopte toen ik 12 kilo af viel (en dat is precies de reden waarom ik nu zo dik ben).quote:Op woensdag 12 december 2012 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nog nooit zo regelmatig ongesteld geweest als sinds de zwangerschap. Voorheen zonder hormonen twee keer per jaar, nu iedere 31 dagenEn nu hoeft het van mij niet meer!
Dat bedenk ik me nu ook. Waar maak ik me zo druk om. Laaaaaaaat gaaaaaaaan zou mijn man zeggen. Maar die manquote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef geppie het volgende:
Wat een kloteweek trouwens voor die collega van je man. Wat krijgen sommigen veel op hun bord af en toe. Voor mij altijd een goed moment om te relativeren dat wij het zo slecht niet hebben.
Essure bij jezelf is ook nog een optie, als je er wel zeker van bent dat er geen kinderne meer komen, uiteraardquote:Op woensdag 12 december 2012 10:32 schreef geppie het volgende:
Ik zou het aller, -allerliefst helemaal geen anticonceptie meer willen maw een knip erin bij mijn man. Maar dat kan ik die arme jongen niet aan doen, zeker omdat we er nog niet uit zijn over een eventuele tweede (althans ik dan).
Ja, wat moet ik dan zeggen? Geslachtsgemeenschap?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef -Spring het volgende:
Miss, je zei neuken!
Ik heb ook een cyclus van 31 dagen. En omdat ik afschuwelijk pms heb (ik ben dan in staat om bij N weg te gaan omdat ie te hard op een pepernoot kauwt bijv.), begin ik binnenkort met de Yaz-pil. Ben benieuwd!
quote:
Tja dat is een beetje het punt, dat weet ik niet. Mijn man zou graag in de toekomst nog wel een kindje willen maar ik vind het leeftijdsverschil tussen de kinderen eigenlijk al te groot. Onze dochter is net vier. En ik vind mezelf al best wel oud (34)quote:Op woensdag 12 december 2012 10:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Essure bij jezelf is ook nog een optie, als je er wel zeker van bent dat er geen kinderne meer komen, uiteraard
Oh. Ik werd juist depri van de Cerazette. En die heeft volgens mij vnl oestrogeen. En de Yaz progesteron. Daarom hoop ik dat dat een positief verschil zal maken.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Yaz? Ik ben ermee gestopt toen ik er vreselijk van deprimeerde en de zin in seks verdween ook. Hormoonloos dan maar. Nu ben ik weer m'n vertrouwde zelf, met stemmingswisselingen en klonteriger bloedend, maar niet meer zo vreselijk down en vlak als mét pil.
Ik lees het nét idd.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:46 schreef Pvoesss het volgende:
Cerazette heeft geen oestrogeen. Het bevat namelijk het progestageenhormoon desogestrel.
in de yaz zit wel een oestrogeen Ethinylestradiol
Gelukkig!quote:Op woensdag 12 december 2012 10:52 schreef Pvoesss het volgende:
Daarom durf ik dus ook niet aan de cerazette omdat ik met alle andere progestageen dingen ook problemen kreeg. Ik ben de horror van de prikpil enzo nog niet vergeten![]()
Anticonceptie is lastig![]()
Het gaat goed heeft wel pijn in zijn lichaam van de klap maar verder gaat het goed
Overheen komen nee, maar het blijft wel onder de zelfde hormonen vallen al is het synthetische stofje net iets anders en ik reageer op beide vromen dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:57 schreef -Spring het volgende:
Ik dacht dus dat in de Carazette alleen oestrogeen zat en in de Yaz alleen progesteron. En omdat ik van de Cerazette zo depressief als een deur was, had ik goede hoop op de Yaz. Ze blijken dus qua hormonen overeen te komen? Kut. Ik overleg wel even met de apotheker nog.
Het zure is ook dat dat depressieve er zó insluipt. Voor 'gewoon even proberen' ben ik daardoor hartstikke huiverig.
bij mij niet. maar bij mij liep het destijds wel heel raar.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef geppie het volgende:
Of überhaupt ervaring met studeren in combinatie met gezin en werk?
Voor welke ga je?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga toch voor koperspiraal... J wilt nog 5 kinderen, dus ik mag geen klemmen.
Ik denk gynefix ja.quote:
waarom niet? in mijn klas zat iemand die soms in een rolstoel zat, en soms zich op krukken verplaatste. zolang je lessen maar goed zijn, moet het toch kunnen?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet batsen als je ongesteld bent bevalt me zo goed dat ik die beppies en cups lekker laat voor wat ze zijn
Als ik half dood lig te bloeden is seks het laatste waar ik behoefte aan heb
ik had die plastic, naast die euro.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Overheen komen nee, maar het blijft wel onder de zelfde hormonen vallen al is het synthetische stofje net iets anders en ik reageer op beide vromen dus.
Bovendien ben ik meer dan een paar keer door meerdere vormen van anticonceptie heen gegaan en voel ik mij daar ook niet meer veilig bij. Ik doe niet meer aan even proberen.
Ik heb het miniminimini koperspiraaltje een kans gegeven de gynefix.
Maar toen dat geen succes was heb ik het opgegeven.
[ afbeelding ]
Ja zo lekker groot ouderwets gezinquote:Op woensdag 12 december 2012 11:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga toch voor koperspiraal... J wilt nog 5 kinderen, dus ik mag geen klemmen.
Das enorm goede anticonceptie!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef -Spring het volgende:
Hu, het zijn echt van die ankers die zich in je baarmoederwand haken.
Ik heb de mirena gehad. Laten verwijderen omdat ik ónder de pukkels kwam te zitten en het draadje te kort was afgeknipt waardoor ie niet rond de baarmoedermond kon krullen. Dat schijnen ze te doen omdat ze zacht worden.
N werd daardoor elke keer in z'n eikel geprikt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef -Spring het volgende:
Hu, het zijn echt van die ankers die zich in je baarmoederwand haken.
Ik heb de mirena gehad. Laten verwijderen omdat ik ónder de pukkels kwam te zitten en het draadje te kort was afgeknipt waardoor ie niet rond de baarmoedermond kon krullen. Dat schijnen ze te doen omdat ze zacht worden.
N werd daardoor elke keer in z'n eikel geprikt.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef -Spring het volgende:
N werd daardoor elke keer in z'n eikel geprikt.
Werd je ook in je eikel geprikt?quote:
Hahaha, groot is dan hier ook wel een leuke woordspeling, kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef -Spring het volgende:
Ik zie het ook weer helemaal voor me. Hij probeerde zich groot te houden, maar het prikte echt enorm.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hahaha, groot is dan hier ook wel een leuke woordspeling, kan ik me voorstellen
ik had m op de rand boven mijn bed gelegd en toen was ie ineens verdwenen.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:41 schreef Wumb het volgende:
[..]
Werd je ook in je eikel geprikt?
Enne als de gyn het niet wil geloven dan vis je het spiraaltje toch uit de pot en laat je 'm zien?
Dat is best heftig. En dan had ik niet overdag werk en gezinquote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef geppie het volgende:
het is ook het meest geloofwaardige scenario, vermoed ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:47 schreef Pvoesss het volgende:
Maar de gyn zal dit echt wel geloven
Meer neuken vick, dan is het ruimer.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:54 schreef Vicky het volgende:
Mijn mirena zit er nu ern week of 3 in.. Maar fucking hell, wat deed het plaatsen pijn zeg! die keer ervoor deed het helemaal.geen pijn
Wacht maar... Bevallen das pas smerig.quote:
hahahahaha! ben jij mij? <3 wat ontzettend herkenbaarquote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef -Spring het volgende:
Miss, je zei neuken!
je groot houden is in de ze context wel euh, erg grappig.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef -Spring het volgende:
Ik zie het ook weer helemaal voor me. Hij probeerde zich groot te houden, maar het prikte echt enorm.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
je groot houden is in de ze context wel euh, erg grappig.![]()
En dan hebben we het nog niet eens over de invloed van míjn hormonen op zíjn lust.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:13 schreef trui het volgende:
ik las laatst iets over een onderzoek naar PMS-achtige klachten en dat het verband tussen moment-in-de-cyclus en stemming daarin niet teruggevonden werd. nou, dat onderzoek kán toch bijna niet deugen, dacht ik meteen. ik ervaar zelf ook maandelijks zo'n enóórme dip in m'n humeur kort voor ik ongesteld word. ook vaak dat ik achteraf pas bedenk: waar zat ik me nou enorm over op te vreten gisteren? ah, bloed. vandaaar!
maar ai ai, zo'n prikkend ding. afschuwelijk!
[..]
dat heeft toch niks met je bmm te maken..quote:Op woensdag 12 december 2012 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meer neuken vick, dan is het ruimer.
Oh is hij niet zo groot?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat heeft toch niks met je bmm te maken..
Ja, vreetbuien, echt niet tegen te vechten, heel irritant. En dat twee keer per maand: ovulatie en dag voor de menstruatie. Gelukkig is het met 1-1,5 dag over en ik probeer dan zo gezond mogelijk te vretenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg echt ongeremde eetbuien. de hele dag snaaien. en dorst. ik drink me helemaal te pletter
en als het dan losbarst kan ik wel op het toilet blijven zitten.
Als mijn hele revalidatietraject eindelijk eens afgesloten is enzo kan ik mijn energie weer op andere dingen richten, dan ga ik nog wel eens op onderzoek uitquote:Op woensdag 12 december 2012 11:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom niet? in mijn klas zat iemand die soms in een rolstoel zat, en soms zich op krukken verplaatste. zolang je lessen maar goed zijn, moet het toch kunnen?
zoiets?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef simmu het volgende:
ff vraagje tussendoor; we gaan zaterdag winkelen in emmen. waar parkeer ik de auto dan handig? en waar zijn de winkels? iemand?
Dat weet ik niet. Ff googelen?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:05 schreef simmu het volgende:
en zou ik in emmen kisten kunnen scoren? zit er een dump?
al gedaan, maar niks gevonden. ah well; ofwel scoor ik kekke laarzen, ofwel bestel ik wel via internetquote:
Simmu, de AH aanhouden voor Willinkplein, of parkeren op P Noord bij de bioscoop. Bij sommige winkeliers krijg je bij aankoop een uitrijkaart voor P noord, zie http://www.emmencentrum.nl/index.asp?subpagina_id=30quote:Op woensdag 12 december 2012 20:05 schreef mikoxx het volgende:
De garage die ik bedoel is aan het willinkplein. Parkeerplaats zuid is ook oke, qua loopafstand ietsje verder, maar voor een hele dag goedkoper.
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:46 schreef Joene het volgende:
Emmen is sowieso nou niet echt leuk Ofzo
Ik ken alleen station Beilen.. Want soms was de stoptrein naar Grunn sneller bij mijn lief dan de intercityquote:
beilen is zo'n echt troosteloos leeggelopen provinciaal net-niet stadje. als je goedkoop wilt wonen kan dat in beilen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik ken alleen station Beilen.. Want soms was de stoptrein naar Grunn sneller bij mijn lief dan de intercity
Heb je geen glasverzekering?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:04 schreef livelink het volgende:
Ja, niemand gewond. Alleen de deur dus. Daar hebben we een zielig kartonnetje opgeplakt, dus we zijn nu wel een makkelijk doelwit voor kwaadwillenden.
Ik heb vanavond marktplaats afgespeurd voor een beetje betaalbare tweedehands voordeur. Er staan er zat, maar onze maten zijn een tikkeltje afwijkend blijkt.
Morgen maar weer verder speuren.
Ja, dat kan ook. Maar een andere voordeur stond toch al op ons lijstje. En ik heb echt op MP goede deuren voor weinig gezien. Eén leek het helemaal te zijn, maar is 1 cm. te laag. En die koste maar 75 euro.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:07 schreef Nirak het volgende:
Je kunt ook gewoon nieuw glas laten zetten of er hout in laten plaatsen... Toch?
Ja, dat zei ik ook al. Maar mijn man vond een halve centimeter te weinig nog net acceptabel en een hele centimeter niet meer. Hij heeft in de bouw gezeten, dus ik ga er maar vanuit dat hij er verstand van heeft. Ik baal er wel nog steeds van.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Latje derop timmeren? Dichtkitten?
Succes!
aggosquote:Op woensdag 12 december 2012 22:48 schreef livelink het volgende:
Ik kom vanavond thuis van mijn werk en mijn jongste rent zo enthousiast naar de voordeur dat hij per ongeluk tegen het glas aanschopt (te laat geremd). Glas eruit, kind overstuur, man overstuur. Gezellige thuiskomst dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ben geweest is het contact anders, want ja dat is eng allemaal...
Ik vind het wel best, ik weet in elk geval wat ik niet aan haar heb inmiddels. Het is geen buur waar je op kan rekenen. Helaas. Maar goed, in zulke situaties leer je wel aan wie je wat hebt en aan wie niet.
Ik heb overigens nog heel beschaafd wel bericht teruggedaan dat ik het jammer vindt dat ze zo denkt, maar daar komt dan geen reactie op.
Fake it till you make it...
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:23 schreef Nijna het volgende:
Tja, goede buren zijn fijn om te hebben.
Zij kwamen hier vlak na ons wonen, kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd. Dat schept dan toch een soort band. En eigenlijk ging het ook best ok allemaal.
Maar sinds ik een tijdje uit de runningmisschien is ze gewoon boodschappen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ben geweest is het contact anders, want ja dat is eng allemaal...
Ik vind het wel best, ik weet in elk geval wat ik niet aan haar heb inmiddels. Het is geen buur waar je op kan rekenen. Helaas. Maar goed, in zulke situaties leer je wel aan wie je wat hebt en aan wie niet.
Ik heb overigens nog heel beschaafd wel bericht teruggedaan dat ik het jammer vindt dat ze zo denkt, maar daar komt dan geen reactie op.
en zo niet, nou ja, lekker laten gaan, niet boeiend![]()
Zo zouden mensen wat vaker moeten denken... ik vind het jammer dat iedereen van die korte tenen heeft altijd over en weer. Gelijk in de verdediging, gelijk gekrenkt... Mijn buurman staat ook elke keer met een veldsterktemeter op de stoep omdat -ie zendamateur is en ergens een storing merkt, het zou zo makkelijk zijn de deur in z'n giechel dicht te meppen maar kom op hey. Gun elkaar ook eens wat, ook een foutje of lompe opmerking op zijn tijd.quote:
Als je shadowcopy hebt aanstaan niet..quote:Op donderdag 13 december 2012 10:29 schreef -Spring het volgende:
Nee! Ik heb een bestand vervangen door een ander bestand. En dat moest niet! Issie nu kwijt?
Ik ben gewoon heel graag op mezelf.. Ik bemoei me weinig of niet met anderen om me heen en stel het ook op prijs als anderen mij ook gewoon lekker laten.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zo zouden mensen wat vaker moeten denken... ik vind het jammer dat iedereen van die korte tenen heeft altijd over en weer. Gelijk in de verdediging, gelijk gekrenkt... Mijn buurman staat ook elke keer met een veldsterktemeter op de stoep omdat -ie zendamateur is en ergens een storing merkt, het zou zo makkelijk zijn de deur in z'n giechel dicht te meppen maar kom op hey. Gun elkaar ook eens wat, ook een foutje of lompe opmerking op zijn tijd.
Dat heb ik precies hetzelfde maar dat neemt niet weg dat je gewoon normaal met elkaar om kunt blijven gaan, óók als je een keer zelf onjuist bejegend wordt.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel graag op mezelf.. Ik bemoei me weinig of niet met anderen om me heen en stel het ook op prijs als anderen mij ook gewoon lekker laten.
Nou ja, als er elke dag een buurman voor mijn deur zou staan om te klagen over dat ik storing aan zijn zendmast veroorzaak, dan zou ik op een gegeven moment inderdaad wel vriendelijk toch duidelijk zeggen dat hij beter zn tijd ergens anders aan kan gaan besteden dan mij lastig vallen.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat heb ik precies hetzelfde maar dat neemt niet weg dat je gewoon normaal met elkaar om kunt blijven gaan, óók als je een keer zelf onjuist bejegend wordt.
Maar goed ik ben waarschijnlijk weer íets té fatsoenlijk ofzo. Moet juist een keer nee en donder op leren zeggen geloof ik
.
Nouja goed, wat ik probeer te zeggen is dat ik er soms een sik van krijg als ik zie hoe mensen met elkaar omgaan. Ouders met kinderen, buren met buren, weggebruikers, etc, etc. Allemaal korte defensieve lontjes. Vroeger was een gladde rug een positieve eigenschap. Tegenwoordig gelijk die bekkies erbij en open...quote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja, als er elke dag een buurman voor mijn deur zou staan om te klagen over dat ik storing aan zijn zendmast veroorzaak, dan zou ik op een gegeven moment inderdaad wel vriendelijk toch duidelijk zeggen dat hij beter zn tijd ergens anders aan kan gaan besteden dan mij lastig vallen.
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 13 december 2012 13:46 schreef simmu het volgende:
heej luigi, nu we het toch over zendmasten hebben, hoe hoog mag een antenne-achtig ding in een woonwijk zijn?
Vroegah. Toen de lucht schoon en seks smerig was.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nouja goed, wat ik probeer te zeggen is dat ik er soms een sik van krijg als ik zie hoe mensen met elkaar omgaan. Ouders met kinderen, buren met buren, weggebruikers, etc, etc. Allemaal korte defensieve lontjes. Vroeger was een gladde rug een positieve eigenschap. Tegenwoordig gelijk die bekkies erbij en open...
oooh, met onze buren is er nooit sprake van "officieel" hoor! die presteren het nog dat je op een dag achterlangs thuiskomt en dat ze een muurtje gezet hebben in de achterom... ik was gewoon ff benieuwdquote:Op donderdag 13 december 2012 13:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Sorry! Maar ik weet wel dat als je (bijv) officieel zendamateur bent je dingen mag die anderen niet mogen, bijv. hogere en krachtigere antennes plaatsen
.
Je omdraairetoriek begint echt heel vervelend te worden. En werkt ook niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:56 schreef -Spring het volgende:
[..]
Vroegah. Toen de lucht schoon en seks smerig was.
Come on, Luigi, niet zo mopperen. Vroeger gebeurde dat niet zo. Toen kregen mensen niet zo snel een sik van korte, defensieve lontjes en bekkies die erbij en open gaan. Laat gaan.![]()
Maar er zijn wel vrij strikte regels voor, zeker voor antennes en alles daar omheen.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:56 schreef simmu het volgende:
[..]
oooh, met onze buren is er nooit sprake van "officieel" hoor! die presteren het nog dat je op een dag achterlangs thuiskomt en dat ze een muurtje gezet hebben in de achterom... ik was gewoon ff benieuwd
Naar je bestandje browsen.. En dan op rechts klikken in plaats van dubbelklik om te openen.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:56 schreef -Spring het volgende:
[..]
Come on, Luigi, niet zo mopperen. Vroeger gebeurde dat niet zo. Toen kregen mensen niet zo snel een sik van korte, defensieve lontjes en bekkies die erbij en open gaan. Laat gaan.![]()
Moet dat vanuit het bureaublad, Tico, die rechtmuisknop? Dan gebeurt er nl niks. ''t Is op m'n werk gebeurd ook, dus ik kan weinig. Vanmorgen al helpdesk ICT gebeld, moest melding aanmaken dan zou ze zsm behandelen. Niks meer gehoord en nu zijn ze dicht.
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:56 schreef -Spring het volgende:
Ik heb 'm terug! Ze was er nog! Toch bedankt voor het meedenken, Tico!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Naar je bestandje browsen.. En dan op rechts klikken in plaats van dubbelklik om te openen.
Joh!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je omdraairetoriek begint echt heel vervelend te worden. En werkt ook niet.
Geen probleem, ik stuur de factuur wel..quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb 'm terug! Ze was er nog! Toch bedankt voor het meedenken, Tico!
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:46 schreef simmu het volgende:
heej luigi, nu we het toch over zendmasten hebben, hoe hoog mag een antenne-achtig ding in een woonwijk zijn?
Je hebt m'n adres.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen probleem, ik stuur de factuur wel..
onze is hogerquote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier kijk ik op uit..
Ik heb al heel wat lompe opmerkingen geprobeerd te negeren, maar ik hoef ook niet alles maar over mn kant te laten gaan. Het kan best zijn dat ze dom is, maar dat is geen excuus om mensen te kwetsen...quote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Luigi het volgende:
Gun elkaar ook eens wat, ook een foutje of lompe opmerking op zijn tijd.
is het zo bewolkt bij jou?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier kijk ik op uit..
Wow, die kan china ontvangen?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier kijk ik op uit..
wie heeft jou gekwetst dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:07 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat lompe opmerkingen geprobeerd te negeren, maar ik hoef ook niet alles maar over mn kant te laten gaan. Het kan best zijn dat ze dom is, maar dat is geen excuus om mensen te kwetsen...
Ik ben ook vast wel eens lomp, ik ben ook maar een mens. Maar ergens heb ik ook grenzen hoor...
Maar ik zal erover ophouden, t is de energie niet waard.
yep.. an die schapen wolkjesquote:Op donderdag 13 december 2012 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is het zo bewolkt bij jou?
hier is het strakblauw (en ijskoud)
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat heb ik precies hetzelfde maar dat neemt niet weg dat je gewoon normaal met elkaar om kunt blijven gaan, óók als je een keer zelf onjuist bejegend wordt.
Maar goed ik ben waarschijnlijk weer íets té fatsoenlijk ofzo. Moet juist een keer nee en donder op leren zeggen geloof ik
.
Voor je het weet sta je dus voor 25 man sate te maken..quote:Op donderdag 13 december 2012 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je hebt eig. nog wel gelijk ook. Beter om dan je schouders gewoon op te halen en te laten gaan.
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je dus voor 25 man sate te maken..
Eens.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wie heeft jou gekwetst dan?
die buurvrouw?
je bent zo kwetsbaar als je jezelf maakt!
(is geen rotopmerking hoor, ik bedoel het goed en positief. maar als jij je minder snel iets aantrekt van opmerkingen van anderen, voel je je ook minder snel aangevallen of gekwetst. dit is één van mijn leerpunten geweest in mijn opleiding en het is zo prettig om in staat te zijn om opmerkingen of naast je neer te leggen of er een positieve draai aan te geven. voor anderen denken is zooo vermoeiend en soms kan je er ook zo vreselijk naast zitten)
en als je dat nou eens gewoon zegt? het is nu toch al beladen.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Eens.Toch maak ik me er ook zeker dagelijks schuldig aan. Ik heb een directe collega, kamergenoot, de communicatiemedewerkers nb, die erg vervelende non-verbale signalen afgeeft. Zuchten als ik iets nog niet af heb, met d'r ogen rollen als ik 'r niet meteen begrijp. Man, wat kan ik daar onzeker van worden. Vooral omdat ze het niet expliciet uitspreekt. Dan geef ik er m'n eigen invulling aan die ws nog erger is dan ze het bedoelt ook. Ik vind het ook heel lastig om haar erop aan te spreken. Dan ben ík namelijk ineens degene die het beladen maakt.Bovendien werkt zij hier al honderd jaar en kom ik net kijken. Gelukkig heb ik gemerkt dat ze het niet alleen bij mij doet, dat scheelt al een hoop.
en er is ook niks mis mee om ff je ei kwijt te willen!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:07 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat lompe opmerkingen geprobeerd te negeren, maar ik hoef ook niet alles maar over mn kant te laten gaan. Het kan best zijn dat ze dom is, maar dat is geen excuus om mensen te kwetsen...
Ik ben ook vast wel eens lomp, ik ben ook maar een mens. Maar ergens heb ik ook grenzen hoor...
Maar ik zal erover ophouden, t is de energie niet waard.
nou inderdaad. misschien lucht het op.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:20 schreef simmu het volgende:
[..]
en er is ook niks mis mee om ff je ei kwijt te willen!
Dat weet ik dus niet zeker. De kans bestaat dat ik het groter maak dan het is. Mijn leidinggevende heeft het laatst wel naar 'r uitgesproken. Die heeft gezegd dat ze het vervelend vindt om steeds door 'r in een hoek gedrukt te worden. Dat is ook precíes wat ze doet. Toen putte ze zich in excuses en was het allemaal niet zo bedoeld en zo.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en als je dat nou eens gewoon zegt? het is nu toch al beladen.
en die zo (on)smakelijk eet?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet zeker. De kans bestaat dat ik het groter maak dan het is. Mijn leidinggevende heeft het laatst wel naar 'r uitgesproken. Die heeft gezegd dat ze het vervelend vindt om steeds door 'r in een hoek gedrukt te worden. Dat is ook precíes wat ze doet. Toen putte ze zich in excuses en was het allemaal niet zo bedoeld en zo.
Maar goed, laten we het erop houden dat ik er nog niet zo aan toe ben om het uit te spreken.
't Is trouwens die ene waar ik het al eerder over had. Die hier al honderd jaar werkt, alleenstaand is en geen kinderen heeft en met d'r katten in een appartement náást d'r zus woont.
Disclaimer: no offence jegens alleenstaanden, kinderlozen, katten en zussen uiteraard. De combi schetst gewoon een lekker beeld van haar type.
Ik zucht enorm veel.. Dat is een tik... Ik heb het niet eens door..quote:Op donderdag 13 december 2012 14:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Eens.Toch maak ik me er ook zeker dagelijks schuldig aan. Ik heb een directe collega, kamergenoot, de communicatiemedewerkers nb, die erg vervelende non-verbale signalen afgeeft. Zuchten als ik iets nog niet af heb, met d'r ogen rollen als ik 'r niet meteen begrijp. Man, wat kan ik daar onzeker van worden. Vooral omdat ze het niet expliciet uitspreekt. Dan geef ik er m'n eigen invulling aan die ws nog erger is dan ze het bedoelt ook. Ik vind het ook heel lastig om haar erop aan te spreken. Dan ben ík namelijk ineens degene die het beladen maakt.Bovendien werkt zij hier al honderd jaar en kom ik net kijken. Gelukkig heb ik gemerkt dat ze het niet alleen bij mij doet, dat scheelt al een hoop.
Dat was een andere. Daar zat ik maar tijdelijk bij op de kamer. Ik weet niet wat ik liever heb, eigenlijk.quote:
hé dat doe ik ook. maar dat komt omdat ik verkeerd adem. dan kom ik soms wat lucht tekort.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zucht enorm veel.. Dat is een tik... Ik heb het niet eens door..
JA.. ik moet dan echt wegkijken... Sorry..quote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat was een andere. Daar zat ik maar tijdelijk bij op de kamer. Ik weet niet wat ik liever heb, eigenlijk.
Tico, en mensen die bij invoeren op website geen tabs gebruiken om naar het volgende veld en niet op enter drukken als ze willen verzenden.
ik heb werkelijk geen idee waar jullie het over hebben, dus ik zal me er ongetwijfeld schuldig aan maken als gecertificeerd digibeetquote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef -Spring het volgende:
[..]
Tico, en mensen die bij invoeren op website geen tabs gebruiken om naar het volgende veld en niet op enter drukken als ze willen verzenden.
Tabs werken op 3 miljoen websites nietquote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat was een andere. Daar zat ik maar tijdelijk bij op de kamer. Ik weet niet wat ik liever heb, eigenlijk.
Ik lees zo verder, dus misschien een spuit 11 reactie. Maar welke maten zoek je? Wij hebben onze voordeur vervangen en de oude ligt hier nog. Mag je zo hebben, alleen ff vervoer regelen.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:04 schreef livelink het volgende:
Ja, niemand gewond. Alleen de deur dus. Daar hebben we een zielig kartonnetje opgeplakt, dus we zijn nu wel een makkelijk doelwit voor kwaadwillenden.
Ik heb vanavond marktplaats afgespeurd voor een beetje betaalbare tweedehands voordeur. Er staan er zat, maar onze maten zijn een tikkeltje afwijkend blijkt.
Morgen maar weer verder speuren.
En op de andere miljard wel...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Tabs werken op 3 miljoen websites niet
nou ik klik lekker gewoon dusquote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En op de andere miljard wel...
Lekker doen! Ik loop gewoon weg.quote:
Ja loop maar weg voor de problemenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker doen! Ik loop gewoon weg.
Zo ben ik... Dat weet je. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja loop maar weg voor de problemen
Als ik zou moeten gokken zou ik gokken dat ze op meer websites wel dan niet werken.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Tabs werken op 3 miljoen websites niet
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo ben ik... Dat weet je. Lekker makkelijk.
Geen Idee, ik klik vaak , omdat het een hele tijd was dat tabs niet werkte.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:47 schreef -Spring het volgende:
[..]
Als ik zou moeten gokken zou ik gokken dat ze op meer websites wel dan niet werken.
Ja joh... Daarom heb ik zeker ook je zorgverzekering mogen regelen?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen Idee, ik klik vaak , omdat het een hele tijd was dat tabs niet werkte.
en ik heb sowieso schijthekel aan formulieren invullen online
Nee dat is gewoon omdat jij dr beter in bent dan ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja joh... Daarom heb ik zeker ook je zorgverzekering mogen regelen?
Ben je dan ook iedere keer weer even voor anderhalve seconde je muis kwijt vorodat je weer kunt klikken omdat je met twee vingers typt?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen Idee, ik klik vaak , omdat het een hele tijd was dat tabs niet werkte.
en ik heb sowieso schijthekel aan formulieren invullen online
Jaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ben je dan ook iedere keer weer even voor anderhalve seconde je muis kwijt vorodat je weer kunt klikken omdat je met twee vingers typt?
Ik typ ook niet snel, hoor. Hoewel, voor iemand die nooit een typecursus heeft gehad mss wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Janee sorry ik tik dan wel weer blind niet met de geheel juiste setting op het toetsenbord en wrs gebruik ze ook niet alle 10
maar ik kan de toetsjes wel aardig en een in rap tempo bedienen.
Waarom niet? Ik denk dat je het ook nog wel verdienstelijk zou doen!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:19 schreef lady-wrb het volgende:
zal ik om gaan scholen naar psycholoog? lijkt me wel wat eigenlijk
ja daar ben jij nogal vies van idd.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ben je dan ook iedere keer weer even voor anderhalve seconde je muis kwijt vorodat je weer kunt klikken omdat je met twee vingers typt?
Dat ligt aan je pc...quote:Op donderdag 13 december 2012 16:04 schreef Vicky het volgende:
Ik typ 10 vingers blind. Kan zelfs tikken terwijl ik een gesprek voer. Tik soms zo snel dat ik moet wachten tot tekst er staat.
oh ok...quote:
meen je dat?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat raar?!Dat zou ik echt creepy vinden. Natuurlijk is het makkelijk te verklaren maar ik zou toch denken dat er iemand in huis geweest was ofzo. Met mijn hysterische brein.
Als nou iemand ontdekt hoe je je spul dan ook weer terug kan krijgen uit dat zwarte gat...quote:Op donderdag 13 december 2012 18:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
meen je dat?
het klinkt als hier. ik blijf pennen en potloden kopen en iedere keer zijn ze weer weg.
ik denk wel eens dat hier ergens een zwart gat is waar alles zo in verdwijnt.
ja, maar dit was toch van het ene op het andere moment?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
meen je dat?
het klinkt als hier. ik blijf pennen en potloden kopen en iedere keer zijn ze weer weg.
ik denk wel eens dat hier ergens een zwart gat is waar alles zo in verdwijnt.
ik lees het anders, dan van het ene op het andere moment zie ik nietquote:Op donderdag 13 december 2012 18:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar dit was toch van het ene op het andere moment?
Ja, dat zou mij ook gek makenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:58 schreef lily het volgende:
Ja, wat buuf zegt, ineens is die mok leeg en niemand weet waar de inhoud is
it makes me crazy
een hele lading (pennen, potloden) ineens
ik verdenk Leah omdat zij nog klein is maar dan nog...waar is die handel? de prullenbak heb ik ook al doorzocht
kastjes, lades, schoenen...weet ik wat nog meer
ja dat is wel heel vreemd.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:58 schreef lily het volgende:
it makes me crazy
dat kan op de meest bizarre plekken liggenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:58 schreef lily het volgende:
it makes me crazy
ik verdenk Leah omdat zij nog klein is maar dan nog...waar is die handel? de prullenbak heb ik ook al doorzocht
kastjes, lades, schoenen...weet ik wat nog meer
heb je het haar al gevraagd?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:10 schreef lily het volgende:
ja, ik weet het
maar we hebben helemaal niet veel zooi/speelgoed in de woonkamer en ook niet veel kasten
ik weet niet meer waar ik moet zoeken(ik heb zelfs de diepvrieslades in de keuken nagekeken)
nou ja...het zal wel..
Ik kwam heel wat dingen tegen (die kwijt waren) in de subwoofer van papa.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:06 schreef simmu het volgende:
[..]
dat kan op de meest bizarre plekken liggen![]()
heeft ze speelgoed met klepjes eraan? ik vond hier ooit een shit terug in zo'n loopautootje. dat zitstuk bleek omhoog te kunnen en daar kan je natuurlijk prachtig dingen netjes in opbergen
Wat wil je weten? Ik heb uiteindelijk gekozen voor een universitaire opleiding onderwijskunde aan een Australische universiteit.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef geppie het volgende:
klinkt goed, dat stoofvlees. zijn daar ook recepten van?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:07 schreef Luigi het volgende:
Haha, er staat 4 kilo Oosters stoofvlees (één bak pittig, één bak zoet) in de vriezer ondertussenvrouwlief bakt vandaag de appeltaart en ik ga vanavond aan de slag met de pastasalade... En dan morgen een lekker druk dagje, 's morgens zwemmen, boodschappen, door naar m'n ouders en de boel versieren, eten op tijd warm krijgen en neerzetten en bezoek ontvangen en bezig houden en dan is het hopelijk snel bedtijd
.
En zondagochtend komt een vriendin meelunchen.
Ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
klinkt goed, dat stoofvlees. zijn daar ook recepten van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |