Ja? Kneedbaar staal was niet wat?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:57 schreef Luigi het volgende:
Hier wel regen maar niet glad gelukkig. Uk op tijd op school gekregen, boodschappen gedaan en zo ff verder met project radiator. Maar eerst koffie.
!
Ah daar hebben we de sneeuwlover weerquote:Op woensdag 12 december 2012 08:57 schreef Luigi het volgende:
Hier wel regen maar niet glad gelukkig. Uk op tijd op school gekregen, boodschappen gedaan en zo ff verder met project radiator. Maar eerst koffie.
!
Altijd leuk om de dag mee te beginnen!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:07 schreef -Spring het volgende:
Hier ligt een klein laagje poedersneeuw. En het vriest.
Vanmorgen tijdens het sneeuwvrij maken van m'n auto, liet ik m'n motor alvast draaien. Wilde ik terug instappen, kreeg ik m'n deur toch niet meer open! Met geen mogelijkheid. Maar ja, m'n motor draaide al. Net toen ik had besloten Route M te bellen, had ik de tegenwoordigheid van geest om de achterdeuren te checken. Daar was er zowaarr (nog) één van open. Dus ik over L's kinderstoel naar binnen en naar voren geklommen. Vanuit binnen nog geprobeerd m'n met m'n voeten m'n deur open te duwen, maar die zat muur- en muurvast. Als ik het grendeltje bewoog, klonk het ook alsof er van binnen iets mechanisch' niet goed zat. Die leek kapot dus, had ik al eerder gehad. Kutzooi.
Ik naar de opvang, uitgestapt via' de passagierskant en L gedropt. Wil ik weer terug m'n auto in, via de passagierdeur natuurlijk, krijg ik m'n sleutel er niet in! Werk gebeld dat ik later was en voordat ik alsnog Route M belde, voor de zekerheid tóch nog even de bestuurdersdeur gevoeld. Die ging opeens wél gewoon open.
Wat een avontuur.
Vanmiddag even rubbervet en slotspray halen.
Nee, niet echt. We gaan nu nog een soort pasta proberen, wat wat beter zou moeten hechten en anders is het helaas pindaboter en vervangen...quote:
Ahja, zoiets heb ik ook al achter de kiezen jaquote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh en voor je denkt dat ik verder geen zak doe: ik heb al 2 wassen gedraaid, wassen opgehangen, kinderen naar de bus gebracht, schoongemaakt en vaatwasser uitgeruimd. Da's het voordeel van 6:15 opstaan.
Ah, een zakje heet water! Die onthou ik. Hoewel, ik ga eerst die zooi kopen vanmiddag.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahaha! Ja leuk hè, auto's met vorst.ik heb laatst ook al met een zakje heet water mijn slot staan ontdooien. Via de achterklep kon niet, omdat het slotbedekklepje vastgevroren zat.
![]()
Stomme is dat je door zo'n zakje heet water weer condens maakt in je slot wat dan weer gaat bevriezen. Maar dat werkt dus wél, en ook vrij snel. (Als smurfensnot maar dan met heet water)
Ik had t wel willen zien eigenlijk![]()
En gefeliciteerd met je baanvoortzetting!
Hahahaha! Misschien keken de parkeergaragemensen wel mee met de beveiligingscamera'squote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef geppie het volgende:
[..]
Altijd leuk om de dag mee te beginnen!
Reminds me...toen ik ruim zeven maanden zwanger was (en formaat olifant had aangenomen) en bij mijn auto op de personeelparkeerplaats van Schiphol aankwam, bleken de auto's naast me zo dicht op die van mij te staan dat ik er niet tussen kon met mijn buik...moest ik ook via de achterklep mijn achterbank neerklappen en mijn gigantische lijf tussen de stoelen door naar de bestuurdersplek.
Ik hoop dat niemand dat gezien heeft
Ik denk dat ik maar eens een baan ga zoeken! Kom ik ook aan m'n rust toe!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ahja, zoiets heb ik ook al achter de kiezen ja. Fijn zo'n "vrije" dag.
Ik hoop het welquote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef geppie het volgende:
[..]
Reminds me...toen ik ruim zeven maanden zwanger was (en formaat olifant had aangenomen) en bij mijn auto op de personeelparkeerplaats van Schiphol aankwam, bleken de auto's naast me zo dicht op die van mij te staan dat ik er niet tussen kon met mijn buik...moest ik ook via de achterklep mijn achterbank neerklappen en mijn gigantische lijf tussen de stoelen doorfrotten naar de bestuurdersplek.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Hahahaha! Misschien keken de parkeergaragemensen wel mee met de beveiligingscamera's![]()
Die tubes kosten toch ook geen vermogen he? Anders had je die beter bij je nieuwe radiator kunnen leggenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, niet echt. We gaan nu nog een soort pasta proberen, wat wat beter zou moeten hechten en anders is het helaas pindaboter en vervangen...
Idd, morgen op kantoor weer lekker bijkomen!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een baan ga zoeken! Kom ik ook aan m'n rust toe!
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Idd, morgen op kantoor weer lekker bijkomen!
Mwoch het is meer het werk dan het geldquote:Op woensdag 12 december 2012 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Die tubes kosten toch ook geen vermogen he? Anders had je die beter bij je nieuwe radiator kunnen leggen
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef geppie het volgende:
[..]
Reminds me...toen ik ruim zeven maanden zwanger was (en formaat olifant had aangenomen) en bij mijn auto op de personeelparkeerplaats van Schiphol aankwam, bleken de auto's naast me zo dicht op die van mij te staan dat ik er niet tussen kon met mijn buik...moest ik ook via de achterklep mijn achterbank neerklappen en mijn gigantische lijf tussen de stoelen doorfrotten naar de bestuurdersplek.
Geen idee. Nog nooit nodig gehad. *Klopt af*quote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef flowerbox het volgende:
Ai, dat had ik vorige week ook. De kinderen zaten al in de auto en ik kreeg de deur niet meer open.
Maar bij mij was het meer dat het weer gelijk ging vast vriezen. Dus toen maar beetje warm water over de rubbers en toen was het klaar.
Gelukkig had je nog niet Route Mobiel gebeld!
Hebben die wat goede service? Wij zijn bij de ANWB maar daar zijn we niet heel tevreden meer over..
Is het stom als ik als eerst dacht aan die sekstoywinkelquote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef geppie het volgende:
Iemand hier heel toevallig ervaring met de Pabo in deeltijd?
maar dan voeg je dus vocht toe, wat dan lekker extrahardcore vast gaat vriezen wanneer het is afgekoeld?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef flowerbox het volgende:
Ai, dat had ik vorige week ook. De kinderen zaten al in de auto en ik kreeg de deur niet meer open.
Maar bij mij was het meer dat het weer gelijk ging vast vriezen. Dus toen maar beetje warm water over de rubbers en toen was het klaar.
Gelukkig had je nog niet Route Mobiel gebeld!
Hebben die wat goede service? Wij zijn bij de ANWB maar daar zijn we niet heel tevreden meer over..
Wij kennen de wegenwacht persoonlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 09:24 schreef -Spring het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit nodig gehad. *Klopt af*
ach ja ik moest snel dus dan probeer je watquote:Op woensdag 12 december 2012 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar dan voeg je dus vocht toe, wat dan lekker extrahardcore vast gaat vriezen wanneer het is afgekoeld?
Dat maakt t in deeltijd gehalte wel euh.... Bijzonder.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het stom als ik als eerst dacht aan die sekstoywinkel
Ik kon ook eerst dat deeltijd niet plaatsenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat maakt t in deeltijd gehalte wel euh.... Bijzonder.
*zet Jambers stem op*
Overdag klimt zij over stoelen, maar 's nachts bestelt zij uit de pabo-gids
Ik ook!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het stom als ik als eerst dacht aan die sekstoywinkel
ik heb nog wel een radiator voor je over. voo tijdelijk dan want mooi zijn ze niet meer.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Idd, morgen op kantoor weer lekker bijkomen!
Ik wel! Je moet toch wat somsquote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik ook!en ik heb er nog nooit iets besteld.
Overbodige infoquote:
Wat zijn dat voor dingen?quote:
Welke maat?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik heb nog wel een radiator voor je over. voo tijdelijk dan want mooi zijn ze niet meer.
Nou het is voor als je ongesteld bent en wilt sporten, zwemmen of weet ik veel wat.quote:
Ook deze tip kende ik!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou het is voor als je ongesteld bent en wilt sporten, zwemmen of weet ik veel wat.
Maar toevallig kan je er ook seks mee hebben zonder dat je leeg loopt in bed.
Tip van een kenner: Als de man klaar is, dan moet je hem wisselen en niet verder neuken
Ok ik hou het ff in gedachten!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
geen idee zater in de woonkamer dus groot
Klinkt op zich handig maar evenals bij een pessarium vraag ik me altijd af... hoe krijg je dat er naderhand uitgepeuterdquote:Op woensdag 12 december 2012 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou het is voor als je ongesteld bent en wilt sporten, zwemmen of weet ik veel wat.
Maar toevallig kan je er ook seks mee hebben zonder dat je leeg loopt in bed.
Tip van een kenner: Als de man klaar is, dan moet je hem wisselen en niet verder neuken
Door schade en schande raakt men wijsquote:
Door schade en schande raak je sponsjes kwijt.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Door schade en schande raakt men wijs
Nou uhm met je vingers dusquote:Op woensdag 12 december 2012 09:53 schreef geppie het volgende:
[..]
Klinkt op zich handig maar evenals bij een pessarium vraag ik me altijd af... hoe krijg je dat er naderhand uitgepeuterd
Nou ja het sponsje ben je niet kwijt. Maar tegen een vol sponsje aan stootten brengt een hoop troep met zich mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Door schade en schande raak je sponsjes kwijt.
Oh daar heb ik geen last van met mijn micro pé-nis.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja het sponsje ben je niet kwijt. Maar tegen een vol sponsje aan stootten brengt een hoop troep met zich mee.
Smeltijzer deed niet zn werk ?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja en zo'n sponsje past er niet in.
Ik kan niet tegen tampons. En maandverband blijft zo aan je reet plakken. Dus vind ik die sponsjes fijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:58 schreef geppie het volgende:
Dat peuteren geeft bij mij nou net niet de doorslag om sponsjes aan te schaffen.
Ik heb me erin verdiept. Heb van héél veel mensen de waarschuwing gekregen dat het in deeltijd ontzettend veel en zwaar is. En je na je afstuderen minder kans maakt op een baan omdat je minder stageuren maakt dan vt-studenten.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef geppie het volgende:
Iemand hier heel toevallig ervaring met de Pabo in deeltijd?
Of überhaupt ervaring met studeren in combinatie met gezien en werk?
Ladycupquote:Op woensdag 12 december 2012 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen tampons. En maandverband blijft zo aan je reet plakken. Dus vind ik die sponsjes fijn.
Die vingers heb je zo gewassen
Die heb ik een paar keer geprobeerd maar nog niet zo goed gekregen dat hij goed bleef zitten.quote:
Kwestie van een paar keer proberen. De eerset cyclus dat ik het gebruikte, ging het ook neit helemaal lekker en had ik voor de zekerheid een inlegkruisje erbij, maar tegenwoordig gaat het zonder meer goed. Je moet even doorkrijgen hoe het inbrengen voor jouw lichaam werkt en het beste zit. Het neemt veel meer bloed op, is veel schoner en ik hoef me veel minder vaak te verschonen. Ik ben er echt heel erg blij mee!quote:Op woensdag 12 december 2012 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik een paar keer geprobeerd maar nog niet zo goed gekregen dat hij goed bleef zitten.
Ik nieste of hoestte hem er elke keer uit. Waardoor ik dus onder zat.
Op mijn werk
Getver dat bevestigt wat ik ook al dacht. Had ik eindelijk na jaren bedacht wat ik eventueel leuk zou vinden en leek me ideaal om te combineren met kind.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb me erin verdiept. Heb van héél veel mensen de waarschuwing gekregen dat het in deeltijd ontzettend veel en zwaar is. En je na je afstuderen minder kans maakt op een baan omdat je minder stageuren maakt dan vt-studenten.
Ik heb het uiteidenlijk niet gedaan omdat Zeeland in enorm tempo vergrijst en er alleen maar basisscholen zullen sluiten de komende jaren.
QFT!quote:
Ik moet er NOG meer aan denken tijdens die rode zeer periodequote:Op woensdag 12 december 2012 10:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet batsen als je ongesteld bent bevalt me zo goed dat ik die beppies en cups lekker laat voor wat ze zijn
Als ik half dood lig te bloeden is seks het laatste waar ik behoefte aan heb
Die deeltijdPabo heb ik ook naar gekeken en een deel in mij twijfelt nog steeds. Kinderen zijn wat ouder nu, het is makkelijker te doen dan toen ze klein waren maar een juf in een rolstoel..is dat wel praktisch?
Misschien toch eens proberen. Al hoop ik dat met de prikpil (als ik die al ga en kan gebruiken) ik gewoon niet meer bloed.. Want zo vaak deed ik dat hiervoor ook nietquote:Op woensdag 12 december 2012 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kwestie van een paar keer proberen. De eerset cyclus dat ik het gebruikte, ging het ook neit helemaal lekker en had ik voor de zekerheid een inlegkruisje erbij, maar tegenwoordig gaat het zonder meer goed. Je moet even doorkrijgen hoe het inbrengen voor jouw lichaam werkt en het beste zit. Het neemt veel meer bloed op, is veel schoner en ik hoef me veel minder vaak te verschonen. Ik ben er echt heel erg blij mee!
Ik denk dat het ten eerste kinderen totaal niet uitmaakt of je wel/niet in een rolstoel zit en ten tweede je slechts een school moet vinden die rolstoeltoegankelijk is. Op de basisschool van Tristan heeft ook jarenlang een jongeman in rolstoel voor de klas gestaan. Ehhh gezeten.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die deeltijdPabo heb ik ook naar gekeken en een deel in mij twijfelt nog steeds. Kinderen zijn wat ouder nu, het is makkelijker te doen dan toen ze klein waren maar een juf in een rolstoel..is dat wel praktisch?
T*ring, zó herkenbaar!quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef -Spring het volgende:
Miss, je zei neuken!
Ik heb ook een cyclus van 31 dagen. En omdat ik afschuwelijk pms heb (ik ben dan in staat om bij N weg te gaan omdat ie te hard op een pepernoot kauwt bijv.), begin ik binnenkort met de Yaz-pil. Ben benieuwd!
Op zich zal het hele in de klas gebeuren wel gaan gok ik zo, maar bij dingen als excursies moet ik dan een collega inschakelen denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ten eerste kinderen totaal niet uitmaakt of je wel/niet in een rolstoel zit en ten tweede je slechts een school moet vinden die rolstoeltoegankelijk is. Op de basisschool van Tristan heeft ook jarenlang een jongeman in rolstoel voor de klas gestaan. Ehhh gezeten.
Na de borstvoeding kwam ook regelmatig de maandelijkse periode op gang tot onze verbazing. Wat weer stopte toen ik 12 kilo af viel (en dat is precies de reden waarom ik nu zo dik ben).quote:Op woensdag 12 december 2012 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nog nooit zo regelmatig ongesteld geweest als sinds de zwangerschap. Voorheen zonder hormonen twee keer per jaar, nu iedere 31 dagenEn nu hoeft het van mij niet meer!
Dat bedenk ik me nu ook. Waar maak ik me zo druk om. Laaaaaaaat gaaaaaaaan zou mijn man zeggen. Maar die manquote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef geppie het volgende:
Wat een kloteweek trouwens voor die collega van je man. Wat krijgen sommigen veel op hun bord af en toe. Voor mij altijd een goed moment om te relativeren dat wij het zo slecht niet hebben.
Essure bij jezelf is ook nog een optie, als je er wel zeker van bent dat er geen kinderne meer komen, uiteraardquote:Op woensdag 12 december 2012 10:32 schreef geppie het volgende:
Ik zou het aller, -allerliefst helemaal geen anticonceptie meer willen maw een knip erin bij mijn man. Maar dat kan ik die arme jongen niet aan doen, zeker omdat we er nog niet uit zijn over een eventuele tweede (althans ik dan).
Ja, wat moet ik dan zeggen? Geslachtsgemeenschap?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef -Spring het volgende:
Miss, je zei neuken!
Ik heb ook een cyclus van 31 dagen. En omdat ik afschuwelijk pms heb (ik ben dan in staat om bij N weg te gaan omdat ie te hard op een pepernoot kauwt bijv.), begin ik binnenkort met de Yaz-pil. Ben benieuwd!
quote:
Tja dat is een beetje het punt, dat weet ik niet. Mijn man zou graag in de toekomst nog wel een kindje willen maar ik vind het leeftijdsverschil tussen de kinderen eigenlijk al te groot. Onze dochter is net vier. En ik vind mezelf al best wel oud (34)quote:Op woensdag 12 december 2012 10:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Essure bij jezelf is ook nog een optie, als je er wel zeker van bent dat er geen kinderne meer komen, uiteraard
Oh. Ik werd juist depri van de Cerazette. En die heeft volgens mij vnl oestrogeen. En de Yaz progesteron. Daarom hoop ik dat dat een positief verschil zal maken.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Yaz? Ik ben ermee gestopt toen ik er vreselijk van deprimeerde en de zin in seks verdween ook. Hormoonloos dan maar. Nu ben ik weer m'n vertrouwde zelf, met stemmingswisselingen en klonteriger bloedend, maar niet meer zo vreselijk down en vlak als mét pil.
Ik lees het nét idd.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:46 schreef Pvoesss het volgende:
Cerazette heeft geen oestrogeen. Het bevat namelijk het progestageenhormoon desogestrel.
in de yaz zit wel een oestrogeen Ethinylestradiol
Gelukkig!quote:Op woensdag 12 december 2012 10:52 schreef Pvoesss het volgende:
Daarom durf ik dus ook niet aan de cerazette omdat ik met alle andere progestageen dingen ook problemen kreeg. Ik ben de horror van de prikpil enzo nog niet vergeten![]()
Anticonceptie is lastig![]()
Het gaat goed heeft wel pijn in zijn lichaam van de klap maar verder gaat het goed
Overheen komen nee, maar het blijft wel onder de zelfde hormonen vallen al is het synthetische stofje net iets anders en ik reageer op beide vromen dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:57 schreef -Spring het volgende:
Ik dacht dus dat in de Carazette alleen oestrogeen zat en in de Yaz alleen progesteron. En omdat ik van de Cerazette zo depressief als een deur was, had ik goede hoop op de Yaz. Ze blijken dus qua hormonen overeen te komen? Kut. Ik overleg wel even met de apotheker nog.
Het zure is ook dat dat depressieve er zó insluipt. Voor 'gewoon even proberen' ben ik daardoor hartstikke huiverig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |