Zelfkennis heb je in ieder geval welquote:Op woensdag 12 december 2012 02:29 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
Tering, te dom om te poepen deze man.
Klopt. Ik vind het nog steeds moeilijk om de pot van de wasbak te onderscheiden, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 12 december 2012 02:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zelfkennis heb je in ieder geval wel
In beide loopt het water weg, voor eenzelfde gebruik vatbaar dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 02:34 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het nog steeds moeilijk om de pot van de wasbak te onderscheiden, maar dat geheel terzijde.
Ik mag collega 2 wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 03:39 schreef Marsenal het volgende:
Moet meteen denken aan mijn eerste vergadering op mijn nieuwe baan lang geleden...
Collega 1: "Misschien een domme vraag, maar..."
Baas: "Domme vragen bestaan niet."
Collega 2: "Niet zo snel, wacht eerst die vraag maar af."
Wat je bij dat soort opmerkingen over het OV wel vaak ziet is dat degene die dat soort opmerkingen maakt te laks of lui is voor alternatieven. Soms kan inderdaad alleen de trein, maar meestal zijn er wel alternatieve manieren van vervoer, maar worden die niet als optie gezien omdat ze bijvoorbeeld langer duren. Deze vraag is dus meer een vraag naar waarom de trein de enige optie is, iets wat slechts zelden het geval is. Zeker aangezien er door sneeuw vaak wel minder treinen rijden maar niet geen treinen.quote:Op woensdag 12 december 2012 02:27 schreef IkbendeSjaak het volgende:
Dat vind ik echt de grootste onzin die er is. Stel dat ik tegen iemand zeg dat ik niet naar mijn werk kan omdat de treinen niet rijden vanwege de sneeuw. Wat is er dan niet dom aan de volgende vraag: 'moet je per se met de trein naar je werk dan?' Dan antwoord ik: 'Ja domme kut, anders had ik toch niet gezegd dat ik niet op mijn werk kon komen.'
omgquote:Op woensdag 12 december 2012 06:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Iemand (die tosti's aan het bakken was) vroeg mij een keer: "Hoe krijg ik de kaas van een tosti gesmolten?"
Dat vond ik inderdaad een ontzettend domme vraag. Zó dom dat ik er gewoon geen antwoord op heb gegeven.
quote:I have been calling, calling and calling YouTube like crazy for them to come film some videos for me but they wont come. I do not understand how other people get there videos on YouTube. YouTube needs to come film me cause i have some funny things to show the internet.
quote:Hi. Does anyone know if it's possible to use a background that would essentially turn my computer monitor into a mirror? Scanning a mirror doesn't work."
domme mensen stellen nog dommere vragenquote:Op woensdag 12 december 2012 02:32 schreef Ensiferum het volgende:
Domme vragen bestaan niet, enkel domme mensen.
Het is de bijvoegelijke domquote:Op woensdag 12 december 2012 08:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een vraag kan niet slim of dom zijn. Het is niet of de vraag zelf kan denken.
Je maakte zeker lange dagen?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:27 schreef sinepedraap het volgende:
Ik kreeg altijd straf als ik een domme vraag stelde
Ja was verschrikkelijk. En de juffrouw zo keihard van HAHAHAH HOREN JULLIE WAT SINEP NOU WEER VOOR STOMS ZEGT?!?!quote:
Moet ik die bitch klappen voor je?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja was verschrikkelijk. En de juffrouw zo keihard van HAHAHAH HOREN JULLIE WAT SINEP NOU WEER VOOR STOMS ZEGT?!?!
Ik had echt een rotjeugd![]()
Pak haar, bescherm mequote:Op woensdag 12 december 2012 08:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Moet ik die bitch klappen voor je?
Ruim een jaar aangemeld, maar ieder zijn ding. Over dat schijt innerlijk en gedrag heb je dan weer wel gelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 05:45 schreef schommelstoel het volgende:
Wat een schijt innerlijk en gedrag zal TS hebben.
Nog maar net aangemeld hier en denkt al te weten hoe het moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |