En dat alles uit een pan.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
Kerstdiner:
soep door een infuus
geprakte garnalencocktail
door elkaar gehusselde entrecote , krieltjes en 2 soorten verse groente
dropshot toe
Natuurlijk, maar de ervaring leert dat niet alle postings altijd even waarheidsgetrouw zijn in dit topic, vandaar dat ik altijd even de officiële berichtgeving verzorg.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
PB, kijk je nu nooit naar wat er eerder gepost is
Wat is dat voor gebaar? Iets met zijn middelvinger?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:23 schreef beequeen het volgende:
Oei, die ouwe maakt weer HET gebaar naar Hop. Dat gaat wat worden vanavond.
Subtiel ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een nieuw horloge. Een Sjeneevaa XXL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigen merk van de Aldi ?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een nieuw horloge. Een Sjeneevaa XXL
Waarschijnlijk zit PB weer (clap) te typen op die chat van hemquote:Op woensdag 12 december 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, lekker fris. Hij wil Beequeen in de fik steken.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit PB weer (clap) te typen op die chat van hem
Echt the Christmas spirit.quote:
Hoi Dot.quote:
Fixed that for ya.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:47 schreef mootie het volgende:
Opa is echt een beetje gek in zijn hoofd.
Hij spreekt zijn bewondering voor je uit hoe je dit zo precies hebt weten vast te leggenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:52 schreef Jian het volgende:
Opa zegt dat Oma te laat is met het aansteken van de kaarsjes. Oma zegt dat ze ook niet alles tegelijk kan. Opa zegt, je bent gewoon een lui wijf!
Nou zeg
jeetje...quote:Op woensdag 12 december 2012 18:52 schreef Jian het volgende:
Opa zegt dat Oma te laat is met het aansteken van de kaarsjes. Oma zegt dat ze ook niet alles tegelijk kan. Opa zegt, je bent gewoon een lui wijf!
Nou zeg
Zelfs kaarsen aansteken is te veel werk voor die vent. Spelletjes spelen, bierdrinken en mensen met de dood bedreigen ... hij heeft er maar druk mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:52 schreef Jian het volgende:
Nou zeg
Toch jammer dat opa Fok!kers zo onderschat. Hij leeft in de veronderstelling dat de rest van de wereld het niveau van zijn chat heeft?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij spreekt zijn bewondering voor je uit hoe je dit zo precies hebt weten vast te leggen
Ik hoorde het ookquote:Op woensdag 12 december 2012 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij spreekt zijn bewondering voor je uit hoe je dit zo precies hebt weten vast te leggen
Echt niet normaal hè die man. Oma zou naar een blijf van me lijf huis moeten vluchten, daar is ze tenminste veilig voor die bullebakquote:
Door Leo heeft laten brengen... Toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma krijgt nu op haar lazer dat ze niet voldoende kaarsen bij Leo heeft gehaald.
Nee hij zou UB40 draaien vanavond voor mijquote:Op woensdag 12 december 2012 18:01 schreef pullup het volgende:
Ik hoor dat oma de muziek weer heeft mogen uitkiezen vanavond
Nee, dingen laten brengen doet opa. Als oma ergens verantwoordelijk voor is "mot ze ut zelluf maar gaan haluh." Dat is volgens opa geen moeite.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Door Leo heeft laten brengen... Toch?
Van Captain Iglo.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vissticks zijn het geworden. Vers uit de haven van Scheveningen.
Mocht niet van Miranquote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hij zou UB40 draaien vanavond voor mij
Ik hoorde hem verzuchten dat ene stuit na een paar uur reggae draaien de pokke kon krijgen toen hij het uitdraaide en dat hij het helemaal gehad had.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hij zou UB40 draaien vanavond voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |