Zoetermeer Oost zou gesloopt gaan worden daarvoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat station was er waarschijnlijk sowieso niet gekomen. Zonder spoorverdubbeling past het nauwelijks in de dienstregeling
die man is een wandelende ramp. helaas zitten er daar meer van in de VVDquote:Op woensdag 12 december 2012 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, ik was onze vriend al kwijt
Bron trouwens van de ombouw, heb het nog nergens teruggevonden..quote:Op woensdag 12 december 2012 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch zal het zoiets gaan worden ja
onder meer hier: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)etroverbinding.dhtmlquote:Op woensdag 12 december 2012 17:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Bron trouwens van de ombouw, heb het nog nergens teruggevonden..
Zeker weer eoa leeghoofd op een ingenieursbureau wat met zoiets komt. Overal wissels gaan saneren omdat het zo onderhoudsgevoelig is, en hier, volstrekt onnodig, er 4 per station BIJ gaan bouwenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch zal het zoiets gaan worden ja
Wel geinig, van het een recreatieplasje naar de andere recreatieplas in één metrostelquote:Op woensdag 12 december 2012 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
onder meer hier: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)etroverbinding.dhtml
Pssst.quote:'Omgekeerd krijgen de inwoners van Hoek van Holland, Maassluis en Vlaardingen een rechtstreekse verbinding met het culturele en winkelhart van Rotterdam', aldus de stadsregio.
geld moet rollenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker weer eoa leeghoofd op een ingenieursbureau wat met zoiets komt. Overal wissels gaan saneren omdat het zo onderhoudsgevoelig is, en hier, volstrekt onnodig, er 4 per station BIJ gaan bouwen![]()
Nou iedereen ziet aankomen wat er gaat gebeuren, die gaan natuurlijk kapot, waardoor de metro over het goederenspoor moet, mensen in dat gat tussen perron en trein terecht komen etc etc.
Ik denk dat ze daarmee metrohalte Beurs en Blaak bedoelenquote:
Niet zo respectloos over ingenieurs he..quote:Op woensdag 12 december 2012 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker weer eoa leeghoofd op een ingenieursbureau wat met zoiets komt. Overal wissels gaan saneren omdat het zo onderhoudsgevoelig is, en hier, volstrekt onnodig, er 4 per station BIJ gaan bouwen![]()
Nou iedereen ziet aankomen wat er gaat gebeuren, die gaan natuurlijk kapot, waardoor de metro over het goederenspoor moet, mensen in dat gat tussen perron en trein terecht komen etc etc.
Respect moet je verdienenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:11 schreef b2py het volgende:
Niet zo respectloos over ingenieurs he..![]()
![]()
Amsterdam Bijlmer ArenA - Utrecht, Hanzelijn, HSL-Zuid, allemaal prachtig geëngineerd. Dat de uitvoering wat minder is kan een ingenieur niks aan doen..quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:18 schreef greavy het volgende:
Ze weten in Duitsland nu al dat er een trein gaat ontsporen op één of ander kopstation. Foto stond op Drehscheibe, maar zonder stationsnaam erbij...
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je en waar bedoel je dat? Wellicht eis vanuit het Programma van Eisen?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk. Maar wie 4 extra wissels per station gaat bouwen "omdat dat hip is", is een mongool. Ingenieur of niet.
Dat lijkt slim. Totdat de wissels inderdaad kapot gaan en de goederentrein een stukje langs de betonnen perronrand schraapt. En een 45 kuub ketelwagen met methanol openhaalt of zoquote:Op woensdag 12 december 2012 18:28 schreef Bitlord het volgende:
Zou deze oplossing op de Hoekselijn wel zo uitvoeren dat de goederentrein 1x per dag een knikje moet.maken en niet elke tien minuten een metro.
Iemand die dat bedacht heeft, wie het ook is, is niet slim. Klaarquote:Op woensdag 12 december 2012 18:25 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoe bedoel je en waar bedoel je dat? Wellicht eis vanuit het Programma van Eisen?
Zegtie dan niet gewoon "NSH is ander cluppie, je moet niet bij mij wezen"?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:26 schreef DriekOplopers het volgende:
Tarieven FalendeFyra moeten fors omlaag, vindt Voor Beter OV. Brief aan NS-baas Meerstadt: http://www.voorbeterov.nl/120909.php
Ik vroeg ook een locatie.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand die dat bedacht heeft, wie het ook is, is niet slim. KlaarOf het nou een Ingenieur is of een socialist of een Marokkaan of een roodharige of een zigeuner of een homo, of alles tegelijk, slim is het in elk geval niet.
Meerstadt is baas van NS, waaronder NSR, NedTrain en ook NSH valtquote:Op woensdag 12 december 2012 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zegtie dan niet gewoon "NSH is ander cluppie, je moet niet bij mij wezen"?
in dat plaatje wat ik schetste en waarvan PSM zei dat het zo gaat worden. Of wou je dat zonder wissels gaan oplossen?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik vroeg ook een locatie.
Onderbouw je mening eens, waar zijn die 4 extra wissels dan en waarom zouden ze volgens jou weg kunnen?
Oh okeequote:Op woensdag 12 december 2012 18:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Meerstadt is baas van NS, waaronder NSR, NedTrain en ook NSH valt
OOOOHHHH die, maar die heb jij geëngineerdquote:Op woensdag 12 december 2012 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in dat plaatje wat ik schetste en waarvan PSM zei dat het zo gaat worden. Of wou je dat zonder wissels gaan oplossen?
zou kunnen ja. Als ze slim zijn dan hoeven ze maar één spoor om te bouwen, omdat die cargo bijvoorbeeld alleen maar 's nachts rijdtquote:Op woensdag 12 december 2012 18:28 schreef Bitlord het volgende:
Zou deze oplossing op de Hoekselijn wel zo uitvoeren dat de goederentrein 1x per dag een knikje moet.maken en niet elke tien minuten een metro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |