PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Heb je Dingsdag al? Zou Viergever niet doen met die lengte en heading.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Viergever of Donk is dan de keuze
+Workrates.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je Dingsdag al? Zou Viergever niet doen met die lengte en heading.
Ja, Dingsdag zou naast Donk/Viergever staanquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je Dingsdag al? Zou Viergever niet doen met die lengte en heading.Ook nog eens high/med workrates.
Burnet?quote:
Ehh, tja, dan is het de upgrade wel waardquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, Dingsdag zou naast Donk/Viergever staan
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Way to go kid
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Way to go kid
Heb ikquote:
Heb 90k nu nog ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ehh, tja, dan is het de upgrade wel waardMaar ligt er aan hoeveel coins je ook hebt/ elders wil besteden.
Die hoogste Hines is er niet bij volgens mijquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bradford heeft wel een 90 pace ST en een paar silvers terwijl ze in de league 2 spelen
[..]
Burnet?
YOLO DANquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik
[..]
Heb 90k nu nog ofzo
Kan het me veroorloven
Ow je hebt ook nog BMI. Die 2 lijken me beter dan Donkquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik
[..]
Heb 90k nu nog ofzo
Kan het me veroorloven
lolquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ow je hebt ook nog BMI. Die 2 lijken me beter dan Donk
Ze hebben Davies nog, die is ook silver maar ik weet niet of hij meedoetquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die hoogste Hines is er niet bij volgens mij
Je hoeft niet zo te doen. Alleen omdat hij sneller is betekend niet dat hij beter is. Donk heeft kutworkrates en kwa defensieve stats staan ze gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te doen. Alleen omdat hij sneller is betekend niet dat hij beter is. Donk heeft kutworkrates en kwa defensieve stats staan ze gelijk.
Net ook al een goeie deal met Donk, nicequote:
Anon allusz expect usquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
School ook al gevonden
[ afbeelding ]
Liever donk qua workrates? wut????quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb liever Donk qua workrates. En heb hem toevallig goedkoop gevonden, dus kan er altijd met profit nog uit
[..]
Net ook al een goeie deal met Donk, nice
H4CK3RRRRquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
School ook al gevonden
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Liever donk qua workrates? wut????
Ah kut, had ze omgedraaid. Workrate-wise is BMI wel beter ja. Ga ze beiden gewoon uittestenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Liever donk qua workrates? wut????
ik zou me wel onveilig voelen als die m'n IP haddenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En een foto van 1 van de hackers lol
[ afbeelding ]
ja stel je voor ze doxen je en ze maken een gifje van jequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ik zou me wel onveilig voelen als die m'n IP hadden
slapeloze nachtenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja stel je voor ze doxen je en ze maken een gifje van je
Zet gewoon Duarte CF ipv die pauper met 54 passingquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar. Hopelijk spelen Overtoom en Enoh goed, anders komt Duarte en nog een Nederlander er voor in de plaats
MAAR hij was echt een beest vorig jaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zet gewoon Duarte CF ipv die pauper met 54 passing![]()
daar kun je geen hoge balletjes mee geven he
When u cumming we play blopsquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
MAAR hij was echt een beest vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Ik probeer hem gewoon, was echt een sterspeler toen ik hem had vorig jaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zet gewoon Duarte CF ipv die pauper met 54 passing![]()
daar kun je geen hoge balletjes mee geven he
Ik pass sowieso weinig met m'n CF eigenlijk in een 4231quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Thorb het volgende:
Ik heb El Kabir op CAM (enige oplossing was dat) met 54 passing maar dat merk je niet erg hoor.
lekker rennenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik pass sowieso weinig met m'n CF eigenlijk in een 4231
Zeker weten, en dan knallenquote:
Beide een beetje te traag voor CF vind ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
Fernandez CFDoe Duarte dan of Vilhena of Goossens met longshots
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beide een beetje te traag voor CF vind ik
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
77 pace....quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, blijft lekker achter dus als je de rest van de pace bekijktquote:
mijn cf heeft 91 pacequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, blijft lekker achter dus als je de rest van de pace bekijkt
Duarte heeft meer dan 80.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, blijft lekker achter dus als je de rest van de pace bekijkt
Duarte zet ik misschien neer voor Overtoomquote:
wat heb jij met die Fernandez manquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar. Hopelijk spelen Overtoom en Enoh goed, anders komt Duarte en nog een Nederlander er voor in de plaats
Mijn held van FUT 12quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat heb jij met die Fernandez man
Dont cha wisha ya striker was RVPquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] wish yer GF was hot like me
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat heb jij met die Fernandez man
Erg goed nummerquote:
Daar ben ik het roerend mee eensquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] wish yer GF was hot like me
quote:
Wait what?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
Vorig jaar was Fernandez goed ja, dit jaar is hij fucking slecht. Pelle is beter.
[..]
Daar ben ik het roerend mee eens
quote:
Hoe kwam je daar achter ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nieuwe transfers in ultimatedb.. Fredericks terug naar Spurs en Slew naar Blackburn en nog wat andere silvers/bronzes. En Chelsea heeft nu een bronze, Ince (die overigens niet in die lijst staat) Interesting
of terwijl bronze troep, vind ik hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nieuwe transfers in ultimatedb.. Fredericks terug naar Spurs en Slew naar Blackburn en nog wat andere silvers/bronzes. En Chelsea heeft nu een bronze, Ince (die overigens niet in die lijst staat) Interesting
Ik zag een speler met een andere versie dan die eerst in het spel zat (Derbyshire) en toen zocht ik op ultimatedbquote:
Tering, jij hebt ook ziek veel coinsquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
of terwijl bronze troep, vind ik hoor
+ een paar teamsquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tering, jij hebt ook ziek veel coins
Ik ga ook maar eens handelen met de 400K die ik hebquote:
Het maakt bronze packs wel interessanter, misschien zijn er nog wel meer nieuw die ik nog niet heb gezien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
of terwijl bronze troep, vind ik hoor
kunnen ze niet Ake er ook inzetten dan ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het maakt bronze packs wel interessanter, misschien zijn er nog wel meer nieuw die ik nog niet heb gezien.
Dat doen ze pas als hij ook voor Chelsea heeft gespeeld (denk ik) en die nieuwe BPL bronzes komen pas in januari denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
kunnen ze niet Ake er ook inzetten dan ?
Piazon?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doen ze pas als hij ook voor Chelsea heeft gespeeld (denk ik) en die nieuwe BPL bronzes komen pas in januari denk ik.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:42 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor DutchSL
hahahahahahahahaha mooi record jij bent slechtquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:42 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor DutchSL
inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hahahahahahahahaha mooi record jij bent slecht
hahahaha ik heb zelfs nog beterquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hahahahahahahahaha mooi record jij bent slecht
leuk maar jij speelt dan ook 4222 met lekker veel ruimte op het middenveldquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahahaha ik heb zelfs nog beter
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
leuk maar jij speelt dan ook 4222 met lekker veel ruimte op het middenveld
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:49 schreef TBakkert het volgende:
lol...?
ik kocht net Valencia in 4-1-2-1-2 op auction voor 2,000...
verkocht voor 10,750
luie zakquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
Heeft iemand het topic met TOTW suggesties?
Hé, bedankt manquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
luie zak
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2125203.page
Staat bij suggesties of het moet links buiten zijn maar het is engels dus linksbackquote:
Wat dacht je van de 2 player attribute cardsquote:
hoe moet het verder, wanneer gaan we die negatieve balans doorbreken?quote:
We moeten een echte klootzak erbij hebben, en Maher weg. Maher weg? Ja, Maher weg. Als je kijkt naar de communicatie onderling in het veld, heeft hij geen positieve invloed op de sfeer. Zeker een centrale verdediger erbij ipv Reijnen. En Marcellis 10 kilo afvallen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe moet het verder, wanneer gaan we die negatieve balans doorbreken?
Martens ruilen tegen Verhoek?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We moeten een echte klootzak erbij hebben, en Maher weg. Maher weg? Ja, Maher weg. Als je kijkt naar de communicatie onderling in het veld, heeft hij geen positieve invloed op de sfeer. Zeker een centrale verdediger erbij ipv Reijnen. En Marcellis 10 kilo afvallen.
Verder hopen dat Martens weer heel snel hersteld is.
Het allerbelangrijkste is dat we financieel weer gezond zijn trouwens. Dat is al een prijs op zich
En wat denk jij ervan, AZ broeder?
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:02 schreef Revontulet het volgende:
Hopen op IF Ozil, dan wordt de normale een stukkie goedkoper
Ik denk dat Jeffrey Gouweleeuw een goede keuze voor achterin zou zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We moeten een echte klootzak erbij hebben, en Maher weg. Maher weg? Ja, Maher weg. Als je kijkt naar de communicatie onderling in het veld, heeft hij geen positieve invloed op de sfeer. Zeker een centrale verdediger erbij ipv Reijnen. En Marcellis 10 kilo afvallen.
Verder hopen dat Martens weer heel snel hersteld is.
Het allerbelangrijkste is dat we financieel weer gezond zijn trouwens. Dat is al een prijs op zich
En wat denk jij ervan, AZ broeder?
Dan krijgen wij die 4 miljoenquote:
Gorter is een LM, geen LB. Wijnaldum moet je inderdaad speeltijd geven, en Johansson ook. Laat ze maar rijpen. Reijnen gaat t niet worden, die heeft het gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeffrey Gouweleeuw een goede keuze voor achterin zou zijn
en inderdaad, Maher is een goede speler, maar niet een goede teamspeler...
Ik vond Johansson wel goed i.p.v Marcellis en ik heb liever Gilliano Wijnaldum nu op linksback dan Gorter
Daar zat ik ook net aan te denken, als je alle spelers die zijn vertrokken sinds 2006/07 had kunnen houden, dan was je elk jaar kampioen gewordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gorter is een LM, geen LB. Wijnaldum moet je inderdaad speeltijd geven, en Johansson ook. Laat ze maar rijpen. Reijnen gaat t niet worden, die heeft het gewoon niet.
Goudeleeuw heb ik over gelezen, dat zou briljant zijn![]()
En Maher, had tegen Feyenoord een panna. Dat stond dan ook in de krant. Maar hij had ook de inleidende fout die leidde naar de 0-1.
Maar ja, kijk maar naar wie er zoal vertrok de afgelopen seizoenen:
Dembele
Romero
El Hamdaoui
Moisander
Elm
Wernbloom
Poulsen
Holman
Klavan
Schaars
Dat kan niet ongestraft
Wernbloom is misschien nog wel het grootste gemis. Iemand die 90 minuten lang iedereen sloopt. Staat bij de goal van de tegenstander om een bal weg te koppen en vervolgens 15 seconden later staat hij achterin een bal van de doellijn te halen. Daarnaast kon hij ook prima voetballen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gorter is een LM, geen LB. Wijnaldum moet je inderdaad speeltijd geven, en Johansson ook. Laat ze maar rijpen. Reijnen gaat t niet worden, die heeft het gewoon niet.
Goudeleeuw heb ik over gelezen, dat zou briljant zijn![]()
En Maher, had tegen Feyenoord een panna. Dat stond dan ook in de krant. Maar hij had ook de inleidende fout die leidde naar de 0-1.
Maar ja, kijk maar naar wie er zoal vertrok de afgelopen seizoenen:
Dembele
Romero
El Hamdaoui
Moisander
Elm
Wernbloom
Poulsen
Holman
Klavan
Schaars
Dat kan niet ongestraft
en die combinatie achterin van Moisander-Moreno met Romero daarachter was natuurlijk geniaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wernbloom is misschien nog wel het grootste gemis. Iemand die 90 minuten lang iedereen sloopt. Staat bij de goal van de tegenstander om een bal weg te koppen en vervolgens 15 seconden later staat hij achterin een bal van de doellijn te halen. Daarnaast kon hij ook prima voetballen.
Daar was ik toen ook woedend om. Dat ze hem voor 3 miljoen verkochten in de winterstop. We stonden toen eerste. Ik ben er van overtuigd dat we bij het behouden van Wernbloom CL, of voorronde CL hadden kunnen spelen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wernbloom is misschien nog wel het grootste gemis. Iemand die 90 minuten lang iedereen sloopt. Staat bij de goal van de tegenstander om een bal weg te koppen en vervolgens 15 seconden later staat hij achterin een bal van de doellijn te halen. Daarnaast kon hij ook prima voetballen.
we waren kampioen geweest, die wedstrijd meteen na de winterstop was het keerpunt, Ajax voetbalde het middenveld uit elkaar en hij had dat zo op kunnen lossenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar was ik toen ook woedend om. Dat ze hem voor 3 miljoen verkochten in de winterstop. We stonden toen eerste. Ik ben er van overtuigd dat we bij het behouden van Wernbloom CL, of voorronde CL hadden kunnen spelen.
we hebben gewoon jarenlang te ver boven onze stand geleefd. Als je kijkt naar de stad Alkmaar, de achterban, en dat soort factoren, moeten we blij zijn met een plekje in de middenmoot. Door Scheringa is alles gebeurd wat er gebeurd is. Meer dan middenmoot, met af en toe een uitschieter naar subtop gaat het niet meer worden denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en die combinatie achterin van Moisander-Moreno met Romero daarachter was natuurlijk geniaal
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:14 schreef wieisboos het volgende:
Zo ken ik er nog wel een paar
Vermaelen
Huntelaar
Suarez
Vertonghen
Heitinga
Emanuelson
Nigel de Jong
als we die hadden gehouden waren we vijf jaar achter elkaar kampioen geworden
oh en je vergat Demy
Maar waren die ook bij Ajax en Feyenoord al op hun top? nee, die kwam pas in de grote competities...quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
Van Persie
Meer hoef ik niet op te noemen, hij maakt iedere ploeg goed.
quote:
Ja t0gquote:
Ga je dat 41212 team nog maken?quote:
Dunnow, nu nog ff niet. Eerst even IF Falcao kopen en daar veel mee spelenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ga je dat 41212 team nog maken?
Daarom zaalvoetbal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat het morgen gaat regenen want ik wil weer eens voetbaltrainen
Hier kom je alleen maar Marokkaantjes tegen wie ruzie zoeken als je ze een panna geeftquote:
Aan het genieten van Arsenal.quote:
Ja dat is binnenkort weer, rond kerst en oud en nieuwquote:
Rijst negeert me ook, Thad zei iets vanmiddag maar van hem niks vernomen, vandermar is offline Cr00k en Mathijs ookquote:
Ermergerd geen last van op PS3.quote:
Die heb je bij ons in 't dorp niet, en het is maar regionaal dus fucking yolo bitches dit dat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hier kom je alleen maar Marokkaantjes tegen wie ruzie zoeken als je ze een panna geeftNo thanks inb4 veld is even erg
Wij huren in de winter zelf een zaal elke week 1 keer, 46 euro per uurquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ermergerd geen last van op PS3.
[..]
Die heb je bij ons in 't dorp niet, en het is maar regionaal dus fucking yolo bitches dit dat.
Bizar dat dat gefilmd is toentertijd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat is binnenkort weer, rond kerst en oud en nieuwVorig jaar de hele bende ondergekotst
had nog wat last van een kater en het werd er niet beter op
+ ibra, stekelenburg, sneijder, van der vaart, chivuquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:14 schreef wieisboos het volgende:
Zo ken ik er nog wel een paar
Vermaelen
Huntelaar
Suarez
Vertonghen
Heitinga
Emanuelson
Nigel de Jong
als we die hadden gehouden waren we vijf jaar achter elkaar kampioen geworden
oh en je vergat Demy
Hehe, die zag ik laatst nog op youtubequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bizar dat dat gefilmd is toentertijd.
[ afbeelding ]
+ Bergkamp , van Basten, Cruijff en Geelsquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:24 schreef baasvandemaffia het volgende:
[..]
+ ibra, stekelenburg, sneijder, van der vaart, chivu
en pele en maradona togquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
+ Bergkamp , van Basten, Cruijff en Geels
+ wamberto, yakubu, trabelsiquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
+ Bergkamp , van Basten, Cruijff en Geels
ha ha ha zo noem de ik mi jn or tho dons its al tijd ha ha goe de ou de tijd ha haquote:
Robbenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:26 schreef BDIL het volgende:
PSV Ronaldo, Romario , Park Ji Sung , Van Nistelrooij , Farfan etc
Die is altijd geblesseerdquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Arjen Robben._! Meest overrated voetballer allertijden.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ha ha ha zo noem de ik mi jn or tho dons its al tijd ha ha goe de ou de tijd ha ha
Als hij niet zijn hele carrière door blessures gepakt was, dan had hij zich misschien wel kunnen meten met de allerbestenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Arjen Robben._! Meest overrated voetballer allertijden.
Kan je toch niet betalenquote:
jij wel met je bloedgeldquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je toch niet betalen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat maakt heul niet uitquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je toch niet betalen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vind het een beetje sneu voor Bradford, vorige keer ook al zo tegen Readingquote:
Nee, ik ook niet, ik ben nu wat schraapgeld van verschillende accounts aan het halen zodat ik IF Fellaini kan kopen.quote:
Ga je verlenging kijken of xdoosquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vind het een beetje sneu voor Bradford, vorige keer ook al zo tegen Reading
Niet dat Arsenal al door is.
Zijn eerste wedstrijd tegen Feyenoord meen ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als hij niet zijn hele carrière door blessures gepakt was, dan had hij zich misschien wel kunnen meten met de allerbesten
veel te verdedigend ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
4222 is wel een kutformatie. Groot gat
nee joh lekker veel ruimte achter de spitsen lekkah schieten jwzquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
4222 is wel een kutformatie. Groot gat
Koevermansquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:26 schreef BDIL het volgende:
PSV Ronaldo, Romario , Park Ji Sung , Van Nistelrooij , Farfan etc
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als hij niet zijn hele carrière door blessures gepakt was, dan had hij zich misschien wel kunnen meten met de allerbesten
Latijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef TBakkert het volgende:
goddomme, moet nog 400 woordjes latijn leren voor morgen
Ik had Ronaldo vorig jaar op 7 chem in 4-2-3-1, ging een stuk kutter dan toen hij 9 chem had in 4-3-2-1.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef forztwente het volgende:
Ga ik het echt merken dat de chemistry minder is als ik een LM op CAM zet in een 4-2-3-1?
Eriksen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Zo'n knulletje die zijn gezicht standaard op huilen heeft. Altijd klagen, altijd janken. Echt een verschrikkelijke gast. Leuk, zo'n dribbeltje, maar zo voorspelbaar en zo vaak balverlies.
Das kut mimangquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef TBakkert het volgende:
goddomme, moet nog 400 woordjes latijn leren voor morgen
er zijn wel meer voetballers die altijd janken/huilen...quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Zo'n knulletje die zijn gezicht standaard op huilen heeft. Altijd klagen, altijd janken. Echt een verschrikkelijke gast. Leuk, zo'n dribbeltje, maar zo voorspelbaar en zo vaak balverlies.
taal is oké, maar lerares geeft kut veel huiswerk enzo op en ze is lelijkquote:
Robben in zijn goede tijd was redelijk voorspelbaar maar toch vlogen de ballen er vanuit alle hoeken in. Vervelende maniertjes hebben wel meer spelers, vooral als het niet loopt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Ik heb een keer de liefde bedreven in zijn geboortedorpquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Die speelde eerst bij Brentford, jammer genoeg zijn er niet meer BPL bronzes bijgekomen op Ince en iemand van Wigan naquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef ThadCastle het volgende:
Hola. Thanks DS2 voor het vermelden van die transfersZit een nieuwe dude bij. Spurs middenvelder
die zijn altijd helemaal bongeak waren ze bij mij altijd in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
taal is oké, maar lerares geeft kut veel huiswerk enzo op en ze is lelijk
Waar niet playerquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een keer de liefde bedreven in zijn geboortedorp
Ik vind hem inderdaad verschrikkelijk. 'T zal aan mij liggen, maar ik kan die knul echt niet uitstaan. Ik gun hem de haarlijn die hij op dit moment bezit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Robben in zijn goede tijd was redelijk voorspelbaar maar toch vlogen de ballen er vanuit alle hoeken in. Vervelende maniertjes hebben wel meer spelers, vooral als het niet loopt.
Je hebt nogal een aversie tegen Robben maar je slaat nogal door als je hem de meest overhypte voetballer noemt.
alles overschrijven yoloquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
taal is oké, maar lerares geeft kut veel huiswerk enzo op en ze is lelijk
ja, maar ik kan geen 400 woordjes op een toets overschrijvenquote:
Hoeveel is Slew waard bij Oldham en hoeveel zou hij nu zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die speelde eerst bij Brentford, jammer genoeg zijn er niet meer BPL bronzes bijgekomen op Ince en iemand van Wigan na
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
plekken waar ze geen bordeel hebben natuurlijk
Een hekel hebben aan RObben maar Suarez wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind hem inderdaad verschrikkelijk. 'T zal aan mij liggen, maar ik kan die knul echt niet uitstaan. Ik gun hem de haarlijn die hij op dit moment bezit.
8k, net zag ik de nieuwe Slew voor 7.5k weggaan in 4-4-2 en zelf kocht ik er 1 voor 7.5k BIN. De mensen zijn er denk ik nog niet achter gekomen dat hij is getransferdquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeveel is Slew waard bij Oldham en hoeveel zou hij nu zijn?
woordenboekje mee dan maarquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar ik kan geen 400 woordjes op een toets overschrijven
Haha die heb ik. Wilde hem via puush laten zien maar puush faalt weerquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
8k, net zag ik de nieuwe Slew voor 7.5k weggaan in 4-4-2 en zelf kocht ik er 1 voor 7.5k BIN. De mensen zijn er denk ik nog niet achter gekomen dat hij is getransferd
ze heeft ook altijd alles doorquote:
Ouiquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Staan die nieuwe transfers onder 'undefined'?
't Zalquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind hem inderdaad verschrikkelijk. 'T zal aan mij liggen, maar ik kan die knul echt niet uitstaan. Ik gun hem de haarlijn die hij op dit moment bezit.
ja, ik heb dus niet zo'n zin om 180,000 aan hem uit te geven voor ST, hoe moet ik dat in tijden van crisis nu financieren?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:45 schreef Thorb het volgende:
als man u fan verdien je dat ook wel bakkertje
Iddquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:45 schreef Thorb het volgende:
als man u fan verdien je dat ook wel bakkertje
had het over je school maar beetje handelen. Gister al de helft van dat bedrag met een twee transacties ouwequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, ik heb dus niet zo'n zin om 180,000 aan hem uit te geven voor ST, hoe moet ik dat in tijden van crisis nu financieren?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat ik hem heb gehad. Nu wil iedereen hem, dus de prijs is hoog.
Het contrast tussen die twee kan op sommige punten niet groter.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan RObben maar Suarez wel leuk vinden.
That doesn't compute
Of gewoon Chelseaquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef TBakkert het volgende:
't Is trouwens Man Utd, Man United, Manchester United of Manchester Utd, maar NOOIT Man U
2-3 iets?quote:
Suarez is een buitenlander, dat spreekt al niet voor hemquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het contrast tussen die twee kan op sommige punten niet groter.
Suárez is een pure winnaar, Robben loopt bij vlagen de kantjes eraf. Vooral als het bij hemzelf niet lukt, gaat zijn kop hangen en lukt er helemaal niets meer. Suárez bijt (haha Bakkal) dan juist van zich af en geeft zich 100% voor het team.
Robben is een egoïst, Suárez een ultieme teamspeler.
Op sommige vlakken zijn ze hetzelfde, qua klagen op de arbiters bijvoorbeeld. Al zie ik ook daar een verschil in. Suárez doet dit weer door zijn pure winnaarsmentaliteit en zal alles gebruiken om te winnen. Robben doet het omdat hij zich verongelijkt voelt en er iemand op zijn kleine teen stapte.
Ik kan er nog wel een topic over schrijven.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Suarez is een buitenlander, dat spreekt al niet voor hem
CL ietsquote:
En Ajacied. Dat is dan weer +500.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Suarez is een buitenlander, dat spreekt al niet voor hem
Chelseaquote:
ja, Chelsea eruit, dat weet ik ook wel, maar dat is gewoon jammer...quote:
ik geef hem geen gelijk, maar als je toch naar Barca wilt, is dit de snelste manierquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:49 schreef Thorb het volgende:
Dat Suarez steeds gaat liggen kan je hem niet kwalijk nemen hij wil graag naar barca en denkt dat zo te bereiken
gr gr
Groningen is geen Duitsland, Gelderland, Overijsel en Limburg is Duitslandquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En Ajacied. Dat is dan weer +500.
Robben is een Duitser.
Manu moet vrijdag weer spelen. Afgelopen vrijdag scoorde hij de winnende tegen Sparta voor Excelsiorquote:
15e, tegen Sunderland thuisquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef Zhano het volgende:
Wanneer moet Manchester United weer spelen?
Aldus de meneer uit Friesland.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Groningen is geen Duitsland, Gelderland, Overijsel en Limburg is Duitsland
Dat is helemaal geen Duitsland. Friesland is Friesland.quote:
Ik wil wel, Smookz ook denk ikquote:
Thx.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
15e moet Man U tegen Sunderland thuis
quote:
Ik insinueer dat Friesland in Duitsland ligt? Wat is je punt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen Duitsland. Friesland is Friesland.
ja, tegen valenciennesquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Ibra heeft een hat-trick gemaakt vandaag?
jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
No punt intendedquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik insinueer dat Friesland in Duitsland ligt? Wat is je punt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wonderlijk, dat internet. In plaats van dat je dit nieuws over een week of 3 in het Fryske dakblad leest, weet je het nu al.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Ik ook zo, maar ga ff niet clubben.. moet nog wat fut teams proberen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kom straks, late night xbox sessie.
Haha, dit kwam binnen met de postduif van de buren die wel kunnen communiceren met het buitenlandquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wonderlijk, dat internet. In plaats van dat je dit nieuws over een week of 3 in het Fryske dakblad leest, weet je het nu al.
jouw burenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, dit kwam binnen met de postduif van de buren die wel kunnen communiceren met het buitenland
Er stond een heraut voor de deur om het te verkondigen denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wonderlijk, dat internet. In plaats van dat je dit nieuws over een week of 3 in het Fryske dakblad leest, weet je het nu al.
quote:Youssef El Akchaoui en sc Heerenveen hebben de onderlinge samenwerking per direct beëindigd. De 31-jarige verdediger kwam nauwelijks aan spelen toe bij de Friese Eredivisionist. Dinsdag werd besloten om uit elkaar te gaan.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)enveen#ixzz2Embrs0hA
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er stond een heraut voor de deur om het te verkondigen denk ik.
Heb je dat ook gehoord dan? Hij zei eigenlijk de roodjassen komen eraan. Wij moeten hier niets hebben van die vieze linkse socialisten troep namelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er stond een heraut voor de deur om het te verkondigen denk ik.
Bronquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand al gehoord dat het record van Messi niet doorgaat?
Een of andere Nigeriaan heeft 107x gescoord.
Zambiaan, maar mensen namen me niet serieus toen ik het posttequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ga jij morgen nog voedselbonnen halen? Ik hoorde van Pake Tjeerd dat de Engelsen bijna in Tjuchem aankomen weest.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je dat ook gehoord dan? Hij zei eigenlijk de roodjassen komen eraan. Wij moeten hier niets hebben van die vieze linkse socialisten troep namelijk.
Hij kwam uit Zambia. Verder moet je het niet serieus nemen, in Afrika houden ze dat niet zo goed in de gaten. Eigenlijk had hij er 17 gemaakt en hebben ze per ongeluk een nulletje tussen geplaatstquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe weetst dou dat nou weer. Ik bin geen Fries, ik bin een Liwadder uuh.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga jij morgen nog voedselbonnen halen? Ik hoorde van Pake Tjeerd dat de Engelsen bijna in Tjuchem aankomen weest.
nouja, ik vind het wel opmerkelijk, want je kan het niet zomaar wegwuiven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hij kwam uit Zambia. Verder moet je het niet serieus nemen, in Afrika houden ze dat niet zo goed in de gaten. Eigenlijk had hij er 17 gemaakt en hebben ze per ongeluk een nulletje tussen geplaatst
Loeminadiquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nouja, ik vind het wel opmerkelijk, want je kan het niet zomaar wegwuiven.
het niet te nauw nemen met administratie zal vast niet betekenen dat ze er van de 107 ff 21 verzonnen hebben
?quote:
Dat is dat spul waar GJE dronken van wordt. Limonade met prik.quote:
In dat soort landen kijk ik nergens meer van op. Net als al die gasten die als 18jarig talentje naar Europa komen en dan 25 blijken te zijn..ze vervalsen alles daar. Zelfs het koningshuis is niet te vertrouwen, die mailen me regelmatig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nouja, ik vind het wel opmerkelijk, want je kan het niet zomaar wegwuiven.
het niet te nauw nemen met administratie zal vast niet betekenen dat ze er van de 107 ff 21 verzonnen hebben
Je kent nestalgie toch welquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:01 schreef TBakkert het volgende:
http://www.vi.nl/achtergr(...)-wegens-Zambiaan.htm
zal ik er 1 op twitter pleuren en kijken wat er gebeurt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |