SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben gewoon altijd depressief maar dat is een keuze
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ah bij de Wouwse Plantage dus, en een afterparty bij casa Faxosquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Ik ben daar ook wel een beetje verliefd geworden op een knap meisje. Dat is wel waar.
Maar het is leuk om te zien hoe zeer sommigen mensen hun best hebben gedaan om een outfit te maken.
[..]
Top. Ik ga waarschijnlijk wel.
Raene wilde ook gaan geloof ik.
Loka en Newb ook vast wel.![]()
![]()
Op zich vind ik dat best een logische theoriequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef muhahaha het volgende:
Komt door zonlichttekort. Denkt men.
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Fijn dat je ervoor kiest dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben gewoon altijd depressief maar dat is een keuze![]()
![]()
Alleen vrouwen zijn welkom?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah bij de Wouwse Plantage dus, en een afterparty bij casa Faxos14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Te kort aan vitamine Dquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat best een logische theorie.
14 SHADES OF GREY
Er zijn lichttherapieen die bij sommige mensen aanslaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat best een logische theorie.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah bij de Wouwse Plantage dus, en een afterparty bij casa Faxosquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou vooruit 1 of 2 mannen mag wel. Maar wel een meerderheid vrouwen plz
Denken dat ik tegen die tijd niet L heb gehosseld en wij niet loeihard gaan ketsen daarna. In onze pakjes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kloptquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn lichttherapieen die bij sommige mensen aanslaat.. Bij mij helpt het helaas niet, maar ik heb dan ook geen depressie. Ik merk wel dat ik in de herfst/winter minder actief, minder vrolijk en gewoon alles minder ben
.
Ga je ze hosselen? De dames die tot dusver genoemd werden zijn bezetquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou vooruit 1 of 2 mannen mag wel. Maar wel een meerderheid vrouwen plz.
![]()
Mja hoe staat het ervoor?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Denken dat ik tegen die tijd niet L heb gehosseld en wij niet loeihard gaan ketsen daarna. In onze pakjes.![]()
![]()
Kortere dagen, sneller donkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Bij mij helpt het helaas niet, maar ik heb dan ook geen depressie. Ik merk wel dat ik in de herfst/winter minder actief, minder vrolijk en gewoon alles minder ben
.
. Hangt samen vermoed ik.
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je ze hosselen? De dames die tot dusver genoemd werden zijn bezet.
![]()
![]()
Dan nodig ik mijzelf alvast uitquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou vooruit 1 of 2 mannen mag wel. Maar wel een meerderheid vrouwen plz
14 SHADES OF GREY
Ja, dat hangt zeker samenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kortere dagen, sneller donker. Hangt samen vermoed ik.
. Te weinig zonlicht.
Sausage-festquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nodig ik mijzelf alvast uit![]()
![]()
Zal per persoon verschillen denk ik, want ik heb maar zat zonlicht gehad, toch leef ik op in de Winterquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat hangt zeker samen. Te weinig zonlicht.
![]()
![]()
Heb haar deze week niet meer gesproken sinds vrijdag.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dichter bij de evenaar gaan wonenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat hangt zeker samen. Te weinig zonlicht.
.
![]()
Bummer manquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar deze week niet meer gesproken sinds vrijdag..
![]()
Maar Muhahaha en ik hebben het over mij, niet over andere mensenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal per persoon verschillen denk ik, want ik heb maar zat zonlicht gehad, toch leef ik op in de Winter.
Ik leef niet op in de winter. Te koud.
Is wel het planquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dichter bij de evenaar gaan wonen.
.
Had ik al gezien, daar ga ik zeker naar toe denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat Long Distance Calling 23 maart in de Baroeg speelt
14 SHADES OF GREY
Owquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar deze week niet meer gesproken sinds vrijdag.
Maar vrijdag wel een leuk gesprek gehad enzo toch dan?![]()
![]()
Ik heb het ook over mijquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar Muhahaha en ik hebben het over mij, niet over andere mensen.
[..]
Is wel het plan.
Putte is al iets dichter bij de evenaar trouwens![]()
![]()
Inderdaad. Laat het maar mooi weer lente worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Is wel het plan.
![]()
haterquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat het maar mooi weer lente worden.![]()
Ja, bezig geweest he?quote:Euhm, ja eventjes in de taxi.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Maar vrijdag wel een leuk gesprek gehad enzo toch dan?
Donderdag is ze jarig, dan moet ik maar weer een poging wagen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat het maar mooi weer lente worden.. Al vind ik eventjes een wit sneeuwlandschap heel mooi. Nu mag het wel weer lente/zomer zijn
.
Goed plan wel, jammer dat de zuid europese landen er zo slecht voorstaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Is wel het plan.
![]()
![]()
Ow dan moet je d'r een superschattig kado geven hequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, bezig geweest he?
[..]
Euhm, ja eventjes in de taxi.
Donderdag is ze jarig, dan moet ik maar weer een poging wagen.Daar smelten ze voor hoor
![]()
![]()
Mooi om te zien wel ja. Zat zaterdag in de trein en al die weilanden wit met zo'n mistbank erbovenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Al vind ik eventjes een wit sneeuwlandschap heel mooi. Nu mag het wel weer lente/zomer zijn
.
Maar te koud, dus kom maar op met 15 graden en warmer.![]()
Wie heeft het over Europaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed plan wel, jammer dat de zuid europese landen er zo slecht voorstaan.?
Overwinteren in een zomers landquote:
Deed mijn oma altijd... Ging ze 4 maanden mooi naar Portugal..
Hoef je tegenwoordig ook niet meer te doen want kan net zulk kutweer zijn daar![]()
![]()
Hehe, ik denk dat dat nog een beetje prematuur is fax.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan moet je d'r een superschattig kado geven heDaar smelten ze voor hoor
Als we elkaar iets vaker gezien hadden buiten werk, had ik dat wel gedaan uiteraard.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat en zo goedkoop is dat niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overwinteren in een zomers land
Deed mijn oma altijd... Ging ze 4 maanden mooi naar Portugal..
Hoef je tegenwoordig ook niet meer te doen want kan net zulk kutweer zijn daar![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel vreemd zou vinden wanneer ik een cadeau zou krijgen van een collega die ik nog niet zo goed ken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan moet je d'r een superschattig kado geven heDaar smelten ze voor hoor
Zuid-Amerika, Brazilië is booming, bijvoorbeeld. En in Noord-Amerika zijn ook genoeg warme plaatsen. Miami of zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, Afrika is helemaal een porem.
Australie of Nieuw Zeeland.
Costa Ricaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, Afrika is helemaal een porem.
Australie of Nieuw Zeeland.
![]()
![]()
Gewoon doen joh. Geef een schattige knuffel ofzo, vrouwen diggen datquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat dat nog een beetje prematuur is fax.
Als we elkaar iets vaker gezien hadden buiten werk, had ik dat wel gedaan uiteraard.![]()
![]()
Nouja ze hebben al afgesproken enzo toch? Kennen elkaar wel een beetje denk ik hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel vreemd zou vinden wanneer ik een cadeau zou krijgen van een collega die ik nog niet zo goed ken.
[..]
Zuid-Amerika, Brazilië is booming, bijvoorbeeld. En in Noord-Amerika zijn ook genoeg warme plaatsen. Miami of zo.![]()
![]()
Luister naar deze hosselkoning ipv de dames hierquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Geef een schattige knuffel ofzo, vrouwen diggen dat.
![]()
Dan nogquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ze hebben al afgesproken enzo toch? Kennen elkaar wel een beetje denk ik hoor. Maar goed, misschien vindt zij het wel helemaal geweldig.
Vast wel. Maar dat lijkt me te raar. Ik stuur haar gewoon een lief berichtje enzo, met daarna de vraag of ze binnenkort iets wil gaan doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Geef een schattige knuffel ofzo, vrouwen diggen dat
Cadeautjes kan ze altijd later nog krijgen.Faxie zijn hossel cv is niet van dusdanige kwaliteit dat ik hem verkies boven ervaringsdeskundigen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Luister naar deze hosselkoning ipv de dames hier.
Een veel beter idee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dat lijkt me te raar. Ik stuur haar gewoon een lief berichtje enzo, met daarna de vraag of ze binnenkort iets wil gaan doen.
Cadeautjes kan ze altijd later nog krijgen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik denk dat ze blijer wordt van een hardcover van Thor: Heaven and Earth.quote:Dank je.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Verloopt de hosselpoging naar wens, trouwens, Kaneel?
Zo niet krijgt hij zijn geld terug?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
14 SHADES OF GREY
Nee. Ik heb nu een paar keer eventjes de kans gehad om te laten blijken dat het voor mij meer is dan vriendschappelijk. Maar op die momenten houdt mijn hoofd op met denken, stopt mijn mond met praten en stoppen mijn benen en armen met bewegen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
Laatste keer dat ik verliefd was, is nu al zo'n 6 jaar geleden. Het is even wennen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hopelijk is het wederzijdsquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nu een paar keer eventjes de kans gehad om te laten blijken dat het voor mij meer is dan vriendschappelijk. Maar op die momenten houdt mijn hoofd op met denken, stopt mijn mond met praten en stoppen mijn benen en armen met bewegen.
Laatste keer dat ik verliefd was, is nu al zo'n 6 jaar geleden. Het is even wennen.
14 SHADES OF GREY
Dat komt wel goed, uiteindelijk ga je wel wat zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nu een paar keer eventjes de kans gehad om te laten blijken dat het voor mij meer is dan vriendschappelijk. Maar op die momenten houdt mijn hoofd op met denken, stopt mijn mond met praten en stoppen mijn benen en armen met bewegen.
Laatste keer dat ik verliefd was, is nu al zo'n 6 jaar geleden. Het is even wennen.
Denk je dat het wederzijds is?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik hoop het ook.quote:Ja, dat is het ergequote:
Ik zag foto's van haar Sinterklaas voorbijkomen op fb. Toen moest ik weer de hele dag breed glimlachen. Gewoon omdat ik haar zo blij zag zijn.Ik vind het heel moeilijk om te zeggen. Gemixte signalen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, uiteindelijk ga je wel wat zeggen.
Denk je dat het wederzijds is?
Maar ik denk dat de kans groter is van niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk om te zeggen. Gemixte signalen.
Maar ik denk dat de kans groter is van niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En toch vinden ze het meestal wel leuk, ook al zeggen ze van niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dat lijkt me te raar. Ik stuur haar gewoon een lief berichtje enzo, met daarna de vraag of ze binnenkort iets wil gaan doen.
Cadeautjes kan ze altijd later nog krijgen.
[..]
Faxie zijn hossel cv is niet van dusdanige kwaliteit dat ik hem verkies boven ervaringsdeskundigen.
Moet je eens zien hoe Samzz gaat giechelen als een klein meisje als ik haar een Perry knuffel geef![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch vinden ze het meestal wel leuk, ook al zeggen ze van niet.
Moet je eens zien hoe Samzz gaat giechelen als een klein meisje als ik haar een Perry knuffel geef!
![]()
Ten eerste zou ik niet weten hoe zoiets voelt verliefd zijnquote:en een inschatting maken wat een ander van mij vindt dat kan ik ook niet.
14 SHADES OF GREY
Ze willen je tere hartje niet kwetsen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe Samzz gaat giechelen als een klein meisje als ik haar een Perry knuffel geef![]()
Ik denk dat ik oprecht heel raar zou staan te kijken wanneer je mij een Perry beanbag geeftquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe Samzz gaat giechelen als een klein meisje als ik haar een Perry knuffel geef.
En dat komt misschien over als een light versie van 'Leuk haar, neuken?'quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cadeautjes kan ze altijd later nog krijgen.
[..]
Faxie zijn hossel cv is niet van dusdanige kwaliteit dat ik hem verkies boven ervaringsdeskundigen.![]()
Speltip 36: Know your targetquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe Samzz gaat giechelen als een klein meisje als ik haar een Perry knuffel geefC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Moeilijk zo even te zeggen. Gewoon door hoe ze reageert en reageerde op bepaalde dingen.quote:
Misschien dat ik het later uit kan leggen, moet nu weer even studie doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat komt misschien over als een light versie van 'Leuk haar, neuken?'
Ze heeft mooi haar ja.
Maar ik zie wel. Ik heb straks een hele donderdag om na te denken er over.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zou opschieten als ik jou was, en een schop onder je hol gevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeilijk zo even te zeggen. Gewoon door hoe ze reageert en reageerde op bepaalde dingen.
Misschien dat ik het later uit kan leggen, moet nu weer even studie doen.
[..]
Ze heeft mooi haar ja.
Maar ik zie wel. Ik heb straks een hele donderdag om na te denken er over.
Trust me, been there done that, meerdere keren, werd er niet bepaald vrolijk van, en nee geen details, en beter dat je of doel treft, of het achter je laat.![]()
Zondag een kast ophalen, voor de rest een beetje op marktplaats kijken voor meubels. Is nog best lastig om toffe dingen te vinden, zeker als je niet zoveel geld hebt.quote:![]()
Fokkers helpen Fokkers proberen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zondag een kast ophalen, voor de rest een beetje op marktplaats kijken voor meubels. Is nog best lastig om toffe dingen te vinden, zeker als je niet zoveel geld hebt.![]()
Wat zoek je nog allemaal?![]()
Ik heb nog wel een piemel voor je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zondag een kast ophalen, voor de rest een beetje op marktplaats kijken voor meubels. Is nog best lastig om toffe dingen te vinden, zeker als je niet zoveel geld hebt.Ik weet het fax. Ik weet het.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou opschieten als ik jou was, en een schop onder je hol geven
Trust me, been there done that, meerdere keren, werd er niet bepaald vrolijk van, en nee geen details, en beter dat je of doel treft, of het achter je laat.
Maar het is zo verdomde moeilijk om de een of andere reden. Een stuk moeilijker dan het vorige keer was in ieder geval.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Faalangst.... maar ik denk dat jij rationeel genoeg na kunt denken om jezelf daarover heen te zettenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een piemel voor je.
[..]
Ik weet het fax. Ik weet het.
Maar het is zo verdomde moeilijk om de een of andere reden. Een stuk moeilijker dan het vorige keer was in ieder geval.![]()
![]()
FHF is meer voor mensen die het echt nodig hebben. Ik heb eigenlijk niets "nodig", ik wil alleen de bestaande meubels graag vervangen met iets dat wel mijn stijl is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fokkers helpen Fokkers proberen?![]()
Wat zoek je nog allemaal?
Ik wil nog een eettafel, nieuw groot bureau, bank, tv-meubel, salon tafel, bed, wasmachine en een televisie.![]()
Die heb ik al, maar bedankt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog wel een piemel voor je.![]()
![]()
In wat voor 'n stijl?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
FHF is meer voor mensen die het echt nodig hebben. Ik heb eigenlijk niets "nodig", ik wil alleen de bestaande meubels graag vervangen met iets dat wel mijn stijl is.
Ik wil nog een eettafel, nieuw groot bureau, bank, tv-meubel, salon tafel, bed, wasmachine en een televisie.![]()
![]()
Dat is waar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Faalangst.... maar ik denk dat jij rationeel genoeg na kunt denken om jezelf daarover heen te zetten
Hier een mooie vrouw voor de moeite.2 is niet beter dan 1 in dit geval?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik kan niet in d'r ogen kijkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hier een mooie vrouw voor de moeite.
[ afbeelding ]
[..]
2 is niet beter dan 1 in dit geval?![]()
![]()
Meubels een beetje white wash. Ook vinden we mandjes etc erg tof. Beetje klassiek, zware meubels, liefst zo min mogelijk IKEA fop-hout.quote:
In de slaapkamer waarschijnlijk juist donkere meubels, want ik heb al een donkere toilettafel voor mijn make-upjes enzo.Al zouden we die ook een kleurtje kunnen geven.
![]()
1 is perfect. Perfectie kun je niet overtreffen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 is niet beter dan 1 in dit geval?![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hier een mooie vrouw voor de moeite.
[ afbeelding ]
[..]
2 is niet beter dan 1 in dit geval?
14 SHADES OF GREY
quote:Nu moet ik een andere smoes bedenken om met twi te neuken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 is perfect. Perfectie kun je niet overtreffen.?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die vorige foto vind ik echt niets. Bahquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nu moet ik een andere smoes bedenken om met twi te neuken.
[..]
?
Nofi14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
?mweh niet mijn tyoe blondine
dus![]()
Ah oke leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meubels een beetje white wash. Ook vinden we mandjes etc erg tof. Beetje klassiek, zware meubels, liefst zo min mogelijk IKEA fop-hout.
In de slaapkamer waarschijnlijk juist donkere meubels, want ik heb al een donkere toilettafel voor mijn make-upjes enzo.Al zouden we die ook een kleurtje kunnen geven.
Ik zal m'n ogen open houdenM'n moeder doet rommelmarkt en heeft nog wel eens spulletjes.
![]()
Ohaiquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
?![]()
![]()
Bij je oma op bezoek toch? Hoe was het?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En weer terug naar Amersfoort![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met of zonder?
En ja, mijn spiegel is vies.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
Me, dat staat in mijn ogen wat netter iets minder blootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met of zonder?
14 SHADES OF GREY
Met geeft je meer tailleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met of zonder?
dus![]()
In het echt niet, maar ik vind met ook leukerquote:.
Yesquote:.
MetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met of zonder?
![]()
![]()
Zonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met of zonder?
![]()
Gezellig en het eten was weer heerlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij je oma op bezoek toch? Hoe was het?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
En Samz, ligt eraan waarvoor. Met staat netter, zonder staat sexier
Grootmoeder kookt toch altijd het lekkerst hequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gezellig en het eten was weer heerlijk![]()
![]()
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En Samz, ligt eraan waarvoor. Met staat netter, zonder staat sexierMaar is voor Kerst dacht ik toch?
![]()
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grootmoeder kookt toch altijd het lekkerst he
Dat heb ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wel ja.Maar is voor Kerst dacht ik toch?
Is voor kerstquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En Samz, ligt eraan waarvoor. Met staat netter, zonder staat sexier.
Stond er ook niet bijquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen.
Dan zeg ik metquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is voor kerst.
[..]
Stond er ook niet bij.
Ja, ik vond de jurk zelf ook te bloot, vooral omdat winter, vandaar dat ik er wat over zocht. Dat is dus geluktquote:.
Man man man...
2 deernes vandaag met mooie borsten voor de deur...
Nouja ze waren wel verpakt uiteraard, maar je kon gewoon zien dat ze mooie borsten had....
En bij de 2e dame was het een E cup oid zonder BH gok ik, want het was nogal duidelijk te zien dat ze stijve tepels had.Rustig aan.![]()
En die heb je wel even een goede beurt gegeven zeker?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
Man man man...
Nouja ze waren wel verpakt uiteraard, maar je kon gewoon zien dat ze mooie borsten had....
En bij de 2e dame was het een E cup oid zonder BH gok ik, want het was nogal duidelijk te zien dat ze stijve tepels had.![]()
Een E zonder BH hangen ten hoogte van de buik hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
Man man man...
En bij de 2e dame was het een E cup oid zonder BH gok ik, want het was nogal duidelijk te zien dat ze stijve tepels had.Volgens mij kan je stijfjes ook wel door een BH heen zien
Maar wat deden ze eigenlijk voor jouw deur?![]()
![]()
Niet mijn deur ik voor hun deur natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een E zonder BH hangen ten hoogte van de buik hoorVolgens mij kan je stijfjes ook wel door een BH heen zien
Maar wat deden ze eigenlijk voor jouw deur?
Rustig aan.![]()
E cup, geen BH, stijve tepels, nounounou, ze verwennen jequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
Man man man...
En bij de 2e dame was het een E cup oid zonder BH gok ik, want het was nogal duidelijk te zien dat ze stijve tepels had.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En toen!? En toen!?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
Man man man...
En bij de 2e dame was het een E cup oid zonder BH gok ik, want het was nogal duidelijk te zien dat ze stijve tepels had.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Deden ze dat maar, dit is meer teasenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
E cup, geen BH, stijve tepels, nounounou, ze verwennen jeOnbewust allicht zelfs.
Rustig aan.![]()
Wat deed jij voor hun deur dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet mijn deur ik voor hun deur natuurlijk.![]()
![]()
Owquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Alsjeblieft een pakje'' *rent weg*![]()
![]()
![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Knokken? Waarom?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zagen ze er ook nog leuk uit, of heb je alleen maar naar hun tieten gestaard?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Alsjeblieft een pakje'' *rent weg*![]()
Meisje 1 Ok,quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:36 schreef twi het volgende:
Zagen ze er ook nog leuk uit, of heb je alleen maar naar hun tieten gestaard?
Meisje / vrouw 2
Rustig aan.![]()
Ik stel me bij knokken toch andere dingen voor.quote:![]()
Spannend, joh.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Alsjeblieft een pakje'' *rent weg*“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Achquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik stel me bij knokken toch andere dingen voor.![]()
Rustig aan.![]()
Oh, vandaag een meisje van mijn werkgroep ook, leek wel of ze een push-up beha aanhad ofzo. De anderen hadden het ook gemerkt, boys all over herquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
Man man man...
En bij de 2e dame was het een E cup oid zonder BH gok ik, want het was nogal duidelijk te zien dat ze stijve tepels had.![]()
![]()
Rawrrrrquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Oh, vandaag een meisje van mijn werkgroep ook, leek wel of ze een push-up beha aanhad ofzo. De anderen hadden het ook gemerkt, boys all over herRustig aan.![]()
Trilde het pakje?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof het niets is he, het was een hele belevenis.![]()
Maar je bent in een geile bui vandaag? Waren wel goede tieten dan.quote:Hey Fax.quote:
Nopequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij stond niet bij jou voor de deur?.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
Maar je bent in een geile bui vandaag? Waren wel goede tieten dan.
Rustig aan.![]()
Anders ik welquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je bent in een geile bui vandaag?![]()
![]()
Wat doe je dan voor werk?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
105 kilometer voor me werk gereden, dus in totaal wel iets van 115 oid.![]()
'me werk'quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
105 kilometer voor me werk gereden, dus in totaal wel iets van 115 oid.![]()
![]()
Wel iets te neuken, of niet?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dus. Ga je even wat winkels langs, kom je thuis met veel meer dan je wilde
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En dat zat ons gisteren te bekritiseren.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hm dat zijn vrouwelijke trekjes hequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus. Ga je even wat winkels langs, kom je thuis met veel meer dan je wilde![]()
![]()
Hoe doe je dat toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus. Ga je even wat winkels langs, kom je thuis met veel meer dan je wildeA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Arme jij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Neuh, niet eens. Daar komt het ook een beetje door denk ik
En van fappen wordt het alleen maar erger.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Neuh, niet eens. Daar komt het ook een beetje door denk ik
Kan me weken inhouden als het moet, maar als ik dan een keer fap is het opeens elke avond raak![]()
![]()
Ik zit achterin. Maar koud..quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je achterin zitten (indien heckmotor)
True storyquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
En van fappen wordt het alleen maar erger.
Kan me weken inhouden als het moet, maar als ik dan een keer fap is het opeens elke avond raak
Rustig aan.![]()
Klinkt plausibelquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er was ook een vrouw mee, misschien is dat het:D![]()
![]()
Het komt echt door die meid op collegequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
En van fappen wordt het alleen maar erger.
Kan me weken inhouden als het moet, maar als ik dan een keer fap is het opeens elke avond raak![]()
![]()
Pics?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het komt echt door die meid op collegeA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Heb je een hoodie op de daartoebestemde manier aan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit achterin. Maar koud..Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zit je bij/tegen het raam? Aan de linkerkant is meestal verwarming.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit achterin. Maar koud..![]()
Eraan herinnerd worden dat je nog een nieuw dekbedovertrek moest, en er dan 2 halen omdat freaky kleuren..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoodie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je een hoodie op de daartoebestemde manier aan?What you forget, you are gonna repeat.
Ik doe niet aan pityfucks. Ook niet als ik vrijgezel zou zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ach, zo is het leven.
(Hoewel ik een pityfuck niet zou afslaan)
Ja, in connexxion bussen jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit je bij/tegen het raam? Aan de linkerkant is meestal verwarming.
Die heb ik semi standaardquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stijve tepels, ik heb ze in ieder geval![]()
![]()
Ook in Syntus/Breng bussen. Maar dit is Arriva?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, in connexxion bussen ja![]()
![]()
Dus je hebt er twee in plaats van één? Wat een badass ben je toch.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eraan herinnerd worden dat je nog een nieuw dekbedovertrek moest, en er dan 2 halen omdat freaky kleuren..
Het zit ook niet mee vandaagquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pityfucks. Ook niet als ik vrijgezel zou zijn.![]()
![]()
Hoodies.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stijve tepels, ik heb ze in ieder geval
Rustig aan.![]()
Ik heb al maanden geen dekbedovertrek. En mijn kussensloop is een t-shirtquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eraan herinnerd worden dat je nog een nieuw dekbedovertrek moest, en er dan 2 halen omdat freaky kleuren..![]()
![]()
Breng.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook in Syntus/Breng bussen. Maar dit is Arriva?
Nee, syntus. Maar volgens mij staat er gewoon geen verwarming aanquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook in Syntus/Breng bussen. Maar dit is Arriva?
Ik zit Pro Deo te kijken, een paardenzaak, ik ben benieuwd.
Ach, er zwemmen mooiere vissen in de zee.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik weetquote:Arnhem - Nijmegen rijden ze ook
.
Dat lijkt me dan eerder jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, syntus. Maar volgens mij staat er gewoon geen verwarming aan.
![]()
Goed doel voor de Kerst gespot?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb al maanden geen dekbedovertrek. En mijn kussensloop is een t-shirt
Die wel pityfucks willen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, er zwemmen mooiere vissen in de zee.
Rustig aan.![]()
Alles in Nijmegen en omstreken is Breng.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weetArnhem - Nijmegen rijden ze ook
.
[..]
Dat lijkt me dan eerder ja.
Soms een Arriva bus, als de 85 vanaf Tiel komt.
En een tafel, en dvdbox Bourne Trilogy, die overigens geen 5 of 7.50 euro was maar 15...quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je hebt er twee in plaats van één? Wat een badass ben je toch.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat zal wel ja. Binnenkort maar weer eens een poging doen vrouwen te versieren tijdens uitgaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, er zwemmen mooiere vissen in de zee.![]()
![]()
Of willen geven.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hihihi Visfuckquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihihi VisfuckGadver, nu heb ik een vies plaatje in mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe, klopt. Arnhem heeft wel nieuwe streekbussen, die zijn wel chill. Bij de eerste 4 persoons zitplaats heb je bil verwarming, omdat de verwarming er onderdoor looptquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles in Nijmegen en omstreken is Breng.Soms een Arriva bus, als de 85 vanaf Tiel komt.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihihi Visfuck''blub blub''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
You like fishdicks? Yes
You like putting fishdicks in your mouth? Yes
Are you a gayfish?
Southpark
Voor zulke oude films nog ¤15,- betalen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En een tafel, en dvdbox Bourne Trilogy, die overigens geen 5 of 7.50 euro was maar 15...Jij wel.quote:Bilverwarming.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, klopt. Arnhem heeft wel nieuwe streekbussen, die zijn wel chill. Bij de eerste 4 persoons zitplaats heb je bil verwarming, omdat de verwarming er onderdoor looptZulcks een luxe.
Lol die was zo slecht op een goede manierquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
You like fishdicks? Yes
Are you a gayfish?
Southpark![]()
![]()
Sowieso moet de chauffeur die zooi wel aanzetten, anders heb je er weinig aan..quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, klopt. Arnhem heeft wel nieuwe streekbussen, die zijn wel chill. Bij de eerste 4 persoons zitplaats heb je bil verwarming, omdat de verwarming er onderdoor looptDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
You like fishdicks? Yes
Are you a gayfish?
Southpark
Ja, best relaxed als het koud isquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor zulke oude films nog ¤15,- betalen.
[..]
Jij wel.
[..]
Bilverwarming.Zulcks een luxe.
.
Zou kunnenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso moet de chauffeur die zooi wel aanzetten, anders heb je er weinig aan...
![]()
Snel fietsen, krijg je het warm vanquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even naar huis fietsen. Brrr.
Tot zo![]()
![]()
Zit nu LotR te kijken. Kan niet wachten om donderdag naar de Hobbit te gaan
LOTR op tv ik wil naar the hobbit toe
14 SHADES OF GREY
Is zo, gaat helaas niet automatisch...quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, best relaxed als het koud is.
[..]
Zou kunnen.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Normaal ga ik vrijdag poolen, maar als dat niet doorgaat, wat ik eigenlijk wel verwacht, dan ga ik iemand mee vragen naar de Hobbit in Antwerpenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit nu LotR te kijken. Kan niet wachten om donderdag naar de Hobbit te gaan![]()
![]()
En wie is die iemand?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Normaal ga ik vrijdag poolen, maar als dat niet doorgaat, wat ik eigenlijk wel verwacht, dan ga ik iemand mee vragen naar de Hobbit in AntwerpenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Poolen, lang niet gedaan. Binnenkort maar eens kijken of ik dat kan gaan doen met iemand.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Normaal ga ik vrijdag poolen, maar als dat niet doorgaat, wat ik eigenlijk wel verwacht, dan ga ik iemand mee vragen naar de Hobbit in Antwerpen![]()
Date of als vrienden?quote:14 SHADES OF GREY
Gezelligquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrienden, want bezet enzo. Wel mijn type, leuke meid en kan het wel goed met d'r vinden
14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
LOTR op tv ik wil naar the hobbit toeIk ga vanavond.quote:
Rustig aan.![]()
Ik weet nog niet wanneer ik ga.14 SHADES OF GREY
Vinnie maar die leeft onder een steenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja nog maar even afwachten of ze tijd/zin heeft. Wie weet heeft ze een hekel aan LotR
14 SHADES OF GREY
Die films duren toch iets van 3 uur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit nu LotR te kijken. Kan niet wachten om donderdag naar de Hobbit te gaansignatuurloos![]()
Ik ga niet naar LotRquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vinnie maar die leeft onder een steenOf soortgelijke films
![]()
![]()
Ik zie em wel een keer als hij uit is op dvdquote:![]()
Vriend houdt er wel van... dus hij komt geheid wel in de collectie![]()
The Hobbit? Of LOTR?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die films duren toch iets van 3 uur.14 SHADES OF GREY
Zonder extended materiaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die films duren toch iets van 3 uur.
Hoe was het zaterdag?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit nu LotR te kijken. Kan niet wachten om donderdag naar de Hobbit te gaan
Jij gaat donderdag al, me jelly.Ik ga ook binnenkort.
Daarom ga ik hem maar ook niet afkijken vanavondquote:
14 SHADES OF GREY
Erg gezellig, maar de bands vielen een beetje tegen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zonder extended materiaal
Hoe was het zaterdag?signatuurloos![]()
Jep.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die films duren toch iets van 3 uur.
Jij ook al zin in donderdag?En dan ga ik ook nog eens met C_Mquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerste flim sinds jaren die ik wel weer in de bios wil zienquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, lijkt me erg leuk. Ik heb alleen nooit het boek gelezen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep.
Jij ook al zin in donderdag?
[..]
En dan ga ik ook nog eens met C_Msignatuurloos![]()
Niet vertellen hoe het aflooptquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep.
[..]
En dan ga ik ook nog eens met C_M
14 SHADES OF GREY
Kan die bioscoop wel zoveel baasheid tegelijk aan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep.
[..]
En dan ga ik ook nog eens met C_M
Ik wacht er al eeuwen op.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eerste flim sinds jaren die ik wel weer in de bios wil zien
Mooi dat het toch nog gezellig was danquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Erg gezellig, maar de bands vielen een beetje tegen.
Bij mij vielen de artiesten ook wat tegen... en echt druk was het ook niet. Ben niet eens gebleven tot de laatste, waar ik eigenlijk voor kwam, omdat ik het beu was![]()
![]()
Inception was het zeker ook wel waard vind ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eerste flim sinds jaren die ik wel weer in de bios wil zien
Rustig aan.![]()
Is er daarna nog iets wat verfilmd moet worden?quote:14 SHADES OF GREY
Jaloersquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep.
[..]
En dan ga ik ook nog eens met C_M![]()
![]()
Dat verschilt echt heel erg per bedrijfquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik wil loon hebben, wanneer word het meestal uitbetaald? Volgens mij zou het de 15de zijn.
Eind van de maand?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik wil loon hebben, wanneer word het meestal uitbetaald? Volgens mij zou het de 15de zijn.
Staat het niet in je contract?![]()
Rond de 20ste dacht ik meestalquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik wil loon hebben, wanneer word het meestal uitbetaald? Volgens mij zou het de 15de zijn.14 SHADES OF GREY
Vijftiende lijkt me wel heel vroeg (tenzij je vierwekenbetaling hebt). 23e is een betere benadering. Denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik wil loon hebben, wanneer word het meestal uitbetaald? Volgens mij zou het de 15de zijn.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dan is het extra leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ja, lijkt me erg leuk. Ik heb alleen nooit het boek gelezen.Uiteraard niet.quote:De bios in Amsterdam, tijdens Batman, had er wel moeite mee. Dat ging maar net goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan die bioscoop wel zoveel baasheid tegelijk aan?Terecht.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maakt niet heel veel uit denk ik. Volgens reviews zit er veel 'onnodig' materiaal in de film, wat mij doet vermoeden dat het boek aardig compleet verfilmd is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ja, lijkt me erg leuk. Ik heb alleen nooit het boek gelezen.
Maar een klein boek, kan je redelijk snel uitlezen wel![]()
![]()
Ik krijg het wel meestal rond de 15e, maar dat verschilt per bedrijf. Vaak pas aan het einde van de maand.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik wil loon hebben, wanneer word het meestal uitbetaald? Volgens mij zou het de 15de zijn.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
OMG. Die ga ik kijken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
Voor de LOTR-kenners, komt dit filmpje een beetje overeen met de film?
Ik krijg het altijd rond de 5e van de volgende maand.What you forget, you are gonna repeat.
Bij mij de 25e.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik wil loon hebben, wanneer word het meestal uitbetaald? Volgens mij zou het de 15de zijn.![]()
Ja de boeken van Raymond E Feistquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er daarna nog iets wat verfilmd moet worden?![]()
![]()
Dat lijkt me echt awkward met de rekeningen die betaald moeten worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik krijg het altijd rond de 5e van de volgende maand.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Bij mij altijd rond de 25equote:Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik wil loon hebben, wanneer word het meestal uitbetaald? Volgens mij zou het de 15de zijn.![]()
Ja, moet mijn geld altijd een maand laten staan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt awkward met de rekeningen die betaald moeten worden.
Maar ook goed om te leren omgaan met je geld hoor
Op uitzendbasis begonnen, kan het in de CAO niet terug vinden in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eind van de maand?
Staat het niet in je contract?![]()
Ik krijg het dus de 17e oid...
Nog steeds rentenieren ze dan gewoon een maand op je verdiende geld eigenlijk.Rustig aan.![]()
Leren omgaan met geld is echt een loze kwestie bij mij. Net zoals sommigen gewoon niet goed kunnen spellen, zo kan ik gewoon niet omgaan met geld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moet mijn geld altijd een maand laten staan.
Maar ook goed om te leren omgaan met je geld hoor
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Op de site van uitzendbureau?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op uitzendbasis begonnen, kan het in de CAO niet terug vinden in ieder geval.
Of gewoon bij het bedrijf zelf even navragen ?![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leren omgaan met geld is echt een loze kwestie bij mij. Net zoals sommigen gewoon niet goed kunnen spellen, zo kan ik gewoon niet omgaan met geld.
Nouja, werk nu dus niet meer op uitzendbasis. Ik wacht het wel gewoon af. Geduld hebben is gewoon lastig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de site van uitzendbureau?
Of gewoon bij het bedrijf zelf even navragen ?![]()
![]()
Ik krijg iedere 4 weken betaald en morgen krijg ik mijn kerstbonus
14 SHADES OF GREY
Zeker als je niet weet wanneer je het kan verwachten..quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, werk nu dus niet meer op uitzendbasis. Ik wacht het wel gewoon af. Geduld hebben is gewoon lastig.
Hmm lastig ja ...quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, werk nu dus niet meer op uitzendbasis. Ik wacht het wel gewoon af. Geduld hebben is gewoon lastig.![]()
Bijna een armbandquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die ring is ook erg groot.14 SHADES OF GREY
De intro wel. Alleen zitten er kleine grapjes in die er niet in zaten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
Voor de LOTR-kenners, komt dit filmpje een beetje overeen met de film?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die humor is wel tof eigenlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De intro wel. Alleen zitten er kleine grapjes in die er niet in zaten.
14 SHADES OF GREY
Wow mensen maken zich echt druk om niks op het internet.
Iemand was boos omdat een miljonair op TV zei dat hij zijn huidige situatie zwaar vond.
Waarom zijn mensen toch zo hypocriet als het om geld aankomt "JIJ VERDIENT 12 MILJOEN PER JAAR JIJ MAG NOOIT MEER KLAGEN"
C'est la vie
kloptquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zit in al die Legogames geloof ik.signatuurloos![]()
Dat denk ik wel ja. De lego versie van Star Wars was ook erg gaafquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zit in al die Legogames geloof ik.14 SHADES OF GREY
Als het gaat over zijn financiele situatie dan is dat wel klachtwaardig ja loef.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
Wow mensen maken zich echt druk om niks op het internet.
Iemand was boos omdat een miljonair op TV zei dat hij zijn huidige situatie zwaar vond.
Waarom zijn mensen toch zo hypocriet als het om geld aankomt "JIJ VERDIENT 12 MILJOEN PER JAAR JIJ MAG NOOIT MEER KLAGEN"Rustig aan.![]()
Ik had namelijk gelezen dat ze de stemmen en muziek van de film hadden gevraagd. vandaar dat ik het vroeg.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De intro wel. Alleen zitten er kleine grapjes in die er niet in zaten.signatuurloos![]()
Hij wordt weggepest en mag niet meer werken (in dit geval voetballen dus).quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het gaat over zijn financiele situatie dan is dat wel klachtwaardig ja loef.
Dan voel ik best met je mee.C'est la vie
Arme jongenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wordt weggepest en mag niet meer werken (in dit geval voetballen dus).
Dan voel ik best met je mee.om wie gaat het eigenlijk?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: