SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben gewoon altijd depressief maar dat is een keuze
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ah bij de Wouwse Plantage dus, en een afterparty bij casa Faxosquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Ik ben daar ook wel een beetje verliefd geworden op een knap meisje. Dat is wel waar.
Maar het is leuk om te zien hoe zeer sommigen mensen hun best hebben gedaan om een outfit te maken.
[..]
Top. Ik ga waarschijnlijk wel.
Raene wilde ook gaan geloof ik.
Loka en Newb ook vast wel.![]()
![]()
Op zich vind ik dat best een logische theoriequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef muhahaha het volgende:
Komt door zonlichttekort. Denkt men.
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Fijn dat je ervoor kiest dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben gewoon altijd depressief maar dat is een keuze![]()
![]()
Alleen vrouwen zijn welkom?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah bij de Wouwse Plantage dus, en een afterparty bij casa Faxos14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Te kort aan vitamine Dquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat best een logische theorie.
14 SHADES OF GREY
Er zijn lichttherapieen die bij sommige mensen aanslaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat best een logische theorie.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah bij de Wouwse Plantage dus, en een afterparty bij casa Faxosquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou vooruit 1 of 2 mannen mag wel. Maar wel een meerderheid vrouwen plz
Denken dat ik tegen die tijd niet L heb gehosseld en wij niet loeihard gaan ketsen daarna. In onze pakjes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kloptquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn lichttherapieen die bij sommige mensen aanslaat.. Bij mij helpt het helaas niet, maar ik heb dan ook geen depressie. Ik merk wel dat ik in de herfst/winter minder actief, minder vrolijk en gewoon alles minder ben
.
Ga je ze hosselen? De dames die tot dusver genoemd werden zijn bezetquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou vooruit 1 of 2 mannen mag wel. Maar wel een meerderheid vrouwen plz.
![]()
Mja hoe staat het ervoor?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Denken dat ik tegen die tijd niet L heb gehosseld en wij niet loeihard gaan ketsen daarna. In onze pakjes.![]()
![]()
Kortere dagen, sneller donkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Bij mij helpt het helaas niet, maar ik heb dan ook geen depressie. Ik merk wel dat ik in de herfst/winter minder actief, minder vrolijk en gewoon alles minder ben
.
. Hangt samen vermoed ik.
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je ze hosselen? De dames die tot dusver genoemd werden zijn bezet.
![]()
![]()
Dan nodig ik mijzelf alvast uitquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou vooruit 1 of 2 mannen mag wel. Maar wel een meerderheid vrouwen plz
14 SHADES OF GREY
Ja, dat hangt zeker samenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kortere dagen, sneller donker. Hangt samen vermoed ik.
. Te weinig zonlicht.
Sausage-festquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nodig ik mijzelf alvast uit![]()
![]()
Zal per persoon verschillen denk ik, want ik heb maar zat zonlicht gehad, toch leef ik op in de Winterquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat hangt zeker samen. Te weinig zonlicht.
![]()
![]()
Heb haar deze week niet meer gesproken sinds vrijdag.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dichter bij de evenaar gaan wonenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat hangt zeker samen. Te weinig zonlicht.
.
![]()
Bummer manquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar deze week niet meer gesproken sinds vrijdag..
![]()
Maar Muhahaha en ik hebben het over mij, niet over andere mensenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal per persoon verschillen denk ik, want ik heb maar zat zonlicht gehad, toch leef ik op in de Winter.
Ik leef niet op in de winter. Te koud.
Is wel het planquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dichter bij de evenaar gaan wonen.
.
Had ik al gezien, daar ga ik zeker naar toe denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat Long Distance Calling 23 maart in de Baroeg speelt
14 SHADES OF GREY
Owquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar deze week niet meer gesproken sinds vrijdag.
Maar vrijdag wel een leuk gesprek gehad enzo toch dan?![]()
![]()
Ik heb het ook over mijquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar Muhahaha en ik hebben het over mij, niet over andere mensen.
[..]
Is wel het plan.
Putte is al iets dichter bij de evenaar trouwens![]()
![]()
Inderdaad. Laat het maar mooi weer lente worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Is wel het plan.
![]()
haterquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat het maar mooi weer lente worden.![]()
Ja, bezig geweest he?quote:Euhm, ja eventjes in de taxi.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Maar vrijdag wel een leuk gesprek gehad enzo toch dan?
Donderdag is ze jarig, dan moet ik maar weer een poging wagen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat het maar mooi weer lente worden.. Al vind ik eventjes een wit sneeuwlandschap heel mooi. Nu mag het wel weer lente/zomer zijn
.
Goed plan wel, jammer dat de zuid europese landen er zo slecht voorstaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Is wel het plan.
![]()
![]()
Ow dan moet je d'r een superschattig kado geven hequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, bezig geweest he?
[..]
Euhm, ja eventjes in de taxi.
Donderdag is ze jarig, dan moet ik maar weer een poging wagen.Daar smelten ze voor hoor
![]()
![]()
Mooi om te zien wel ja. Zat zaterdag in de trein en al die weilanden wit met zo'n mistbank erbovenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Al vind ik eventjes een wit sneeuwlandschap heel mooi. Nu mag het wel weer lente/zomer zijn
.
Maar te koud, dus kom maar op met 15 graden en warmer.![]()
Wie heeft het over Europaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed plan wel, jammer dat de zuid europese landen er zo slecht voorstaan.?
Overwinteren in een zomers landquote:
Deed mijn oma altijd... Ging ze 4 maanden mooi naar Portugal..
Hoef je tegenwoordig ook niet meer te doen want kan net zulk kutweer zijn daar![]()
![]()
Hehe, ik denk dat dat nog een beetje prematuur is fax.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan moet je d'r een superschattig kado geven heDaar smelten ze voor hoor
Als we elkaar iets vaker gezien hadden buiten werk, had ik dat wel gedaan uiteraard.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat en zo goedkoop is dat niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overwinteren in een zomers land
Deed mijn oma altijd... Ging ze 4 maanden mooi naar Portugal..
Hoef je tegenwoordig ook niet meer te doen want kan net zulk kutweer zijn daar![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel vreemd zou vinden wanneer ik een cadeau zou krijgen van een collega die ik nog niet zo goed ken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan moet je d'r een superschattig kado geven heDaar smelten ze voor hoor
Zuid-Amerika, Brazilië is booming, bijvoorbeeld. En in Noord-Amerika zijn ook genoeg warme plaatsen. Miami of zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, Afrika is helemaal een porem.
Australie of Nieuw Zeeland.
Costa Ricaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, Afrika is helemaal een porem.
Australie of Nieuw Zeeland.
![]()
![]()
Gewoon doen joh. Geef een schattige knuffel ofzo, vrouwen diggen datquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat dat nog een beetje prematuur is fax.
Als we elkaar iets vaker gezien hadden buiten werk, had ik dat wel gedaan uiteraard.![]()
![]()
Nouja ze hebben al afgesproken enzo toch? Kennen elkaar wel een beetje denk ik hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel vreemd zou vinden wanneer ik een cadeau zou krijgen van een collega die ik nog niet zo goed ken.
[..]
Zuid-Amerika, Brazilië is booming, bijvoorbeeld. En in Noord-Amerika zijn ook genoeg warme plaatsen. Miami of zo.![]()
![]()
Luister naar deze hosselkoning ipv de dames hierquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Geef een schattige knuffel ofzo, vrouwen diggen dat.
![]()
Dan nogquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ze hebben al afgesproken enzo toch? Kennen elkaar wel een beetje denk ik hoor. Maar goed, misschien vindt zij het wel helemaal geweldig.
Vast wel. Maar dat lijkt me te raar. Ik stuur haar gewoon een lief berichtje enzo, met daarna de vraag of ze binnenkort iets wil gaan doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Geef een schattige knuffel ofzo, vrouwen diggen dat
Cadeautjes kan ze altijd later nog krijgen.Faxie zijn hossel cv is niet van dusdanige kwaliteit dat ik hem verkies boven ervaringsdeskundigen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Luister naar deze hosselkoning ipv de dames hier.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Een veel beter idee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dat lijkt me te raar. Ik stuur haar gewoon een lief berichtje enzo, met daarna de vraag of ze binnenkort iets wil gaan doen.
Cadeautjes kan ze altijd later nog krijgen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik denk dat ze blijer wordt van een hardcover van Thor: Heaven and Earth.quote:Dank je.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Verloopt de hosselpoging naar wens, trouwens, Kaneel?
Zo niet krijgt hij zijn geld terug?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
14 SHADES OF GREY
Nee. Ik heb nu een paar keer eventjes de kans gehad om te laten blijken dat het voor mij meer is dan vriendschappelijk. Maar op die momenten houdt mijn hoofd op met denken, stopt mijn mond met praten en stoppen mijn benen en armen met bewegen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
Laatste keer dat ik verliefd was, is nu al zo'n 6 jaar geleden. Het is even wennen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hopelijk is het wederzijdsquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nu een paar keer eventjes de kans gehad om te laten blijken dat het voor mij meer is dan vriendschappelijk. Maar op die momenten houdt mijn hoofd op met denken, stopt mijn mond met praten en stoppen mijn benen en armen met bewegen.
Laatste keer dat ik verliefd was, is nu al zo'n 6 jaar geleden. Het is even wennen.
14 SHADES OF GREY
Dat komt wel goed, uiteindelijk ga je wel wat zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nu een paar keer eventjes de kans gehad om te laten blijken dat het voor mij meer is dan vriendschappelijk. Maar op die momenten houdt mijn hoofd op met denken, stopt mijn mond met praten en stoppen mijn benen en armen met bewegen.
Laatste keer dat ik verliefd was, is nu al zo'n 6 jaar geleden. Het is even wennen.
Denk je dat het wederzijds is?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik hoop het ook.quote:Ja, dat is het ergequote:
Ik zag foto's van haar Sinterklaas voorbijkomen op fb. Toen moest ik weer de hele dag breed glimlachen. Gewoon omdat ik haar zo blij zag zijn.Ik vind het heel moeilijk om te zeggen. Gemixte signalen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, uiteindelijk ga je wel wat zeggen.
Denk je dat het wederzijds is?
Maar ik denk dat de kans groter is van niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk om te zeggen. Gemixte signalen.
Maar ik denk dat de kans groter is van niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En toch vinden ze het meestal wel leuk, ook al zeggen ze van niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dat lijkt me te raar. Ik stuur haar gewoon een lief berichtje enzo, met daarna de vraag of ze binnenkort iets wil gaan doen.
Cadeautjes kan ze altijd later nog krijgen.
[..]
Faxie zijn hossel cv is niet van dusdanige kwaliteit dat ik hem verkies boven ervaringsdeskundigen.
Moet je eens zien hoe Samzz gaat giechelen als een klein meisje als ik haar een Perry knuffel geef![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch vinden ze het meestal wel leuk, ook al zeggen ze van niet.
Moet je eens zien hoe Samzz gaat giechelen als een klein meisje als ik haar een Perry knuffel geef!
![]()
Ten eerste zou ik niet weten hoe zoiets voelt verliefd zijnquote:en een inschatting maken wat een ander van mij vindt dat kan ik ook niet.
14 SHADES OF GREY
Ze willen je tere hartje niet kwetsen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe Samzz gaat giechelen als een klein meisje als ik haar een Perry knuffel geef![]()
Ik denk dat ik oprecht heel raar zou staan te kijken wanneer je mij een Perry beanbag geeftquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe Samzz gaat giechelen als een klein meisje als ik haar een Perry knuffel geef.
En dat komt misschien over als een light versie van 'Leuk haar, neuken?'quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cadeautjes kan ze altijd later nog krijgen.
[..]
Faxie zijn hossel cv is niet van dusdanige kwaliteit dat ik hem verkies boven ervaringsdeskundigen.![]()
Speltip 36: Know your targetquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe Samzz gaat giechelen als een klein meisje als ik haar een Perry knuffel geefC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Moeilijk zo even te zeggen. Gewoon door hoe ze reageert en reageerde op bepaalde dingen.quote:
Misschien dat ik het later uit kan leggen, moet nu weer even studie doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat komt misschien over als een light versie van 'Leuk haar, neuken?'
Ze heeft mooi haar ja.
Maar ik zie wel. Ik heb straks een hele donderdag om na te denken er over.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zou opschieten als ik jou was, en een schop onder je hol gevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeilijk zo even te zeggen. Gewoon door hoe ze reageert en reageerde op bepaalde dingen.
Misschien dat ik het later uit kan leggen, moet nu weer even studie doen.
[..]
Ze heeft mooi haar ja.
Maar ik zie wel. Ik heb straks een hele donderdag om na te denken er over.
Trust me, been there done that, meerdere keren, werd er niet bepaald vrolijk van, en nee geen details, en beter dat je of doel treft, of het achter je laat.![]()
Zondag een kast ophalen, voor de rest een beetje op marktplaats kijken voor meubels. Is nog best lastig om toffe dingen te vinden, zeker als je niet zoveel geld hebt.quote:![]()
Fokkers helpen Fokkers proberen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zondag een kast ophalen, voor de rest een beetje op marktplaats kijken voor meubels. Is nog best lastig om toffe dingen te vinden, zeker als je niet zoveel geld hebt.![]()
Wat zoek je nog allemaal?![]()
Ik heb nog wel een piemel voor je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zondag een kast ophalen, voor de rest een beetje op marktplaats kijken voor meubels. Is nog best lastig om toffe dingen te vinden, zeker als je niet zoveel geld hebt.Ik weet het fax. Ik weet het.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou opschieten als ik jou was, en een schop onder je hol geven
Trust me, been there done that, meerdere keren, werd er niet bepaald vrolijk van, en nee geen details, en beter dat je of doel treft, of het achter je laat.
Maar het is zo verdomde moeilijk om de een of andere reden. Een stuk moeilijker dan het vorige keer was in ieder geval.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Faalangst.... maar ik denk dat jij rationeel genoeg na kunt denken om jezelf daarover heen te zettenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een piemel voor je.
[..]
Ik weet het fax. Ik weet het.
Maar het is zo verdomde moeilijk om de een of andere reden. Een stuk moeilijker dan het vorige keer was in ieder geval.![]()
![]()
FHF is meer voor mensen die het echt nodig hebben. Ik heb eigenlijk niets "nodig", ik wil alleen de bestaande meubels graag vervangen met iets dat wel mijn stijl is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fokkers helpen Fokkers proberen?![]()
Wat zoek je nog allemaal?
Ik wil nog een eettafel, nieuw groot bureau, bank, tv-meubel, salon tafel, bed, wasmachine en een televisie.![]()
Die heb ik al, maar bedankt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog wel een piemel voor je.![]()
![]()
In wat voor 'n stijl?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
FHF is meer voor mensen die het echt nodig hebben. Ik heb eigenlijk niets "nodig", ik wil alleen de bestaande meubels graag vervangen met iets dat wel mijn stijl is.
Ik wil nog een eettafel, nieuw groot bureau, bank, tv-meubel, salon tafel, bed, wasmachine en een televisie.![]()
![]()
Dat is waar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Faalangst.... maar ik denk dat jij rationeel genoeg na kunt denken om jezelf daarover heen te zetten
Hier een mooie vrouw voor de moeite.2 is niet beter dan 1 in dit geval?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik kan niet in d'r ogen kijkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hier een mooie vrouw voor de moeite.
[ afbeelding ]
[..]
2 is niet beter dan 1 in dit geval?![]()
![]()
Meubels een beetje white wash. Ook vinden we mandjes etc erg tof. Beetje klassiek, zware meubels, liefst zo min mogelijk IKEA fop-hout.quote:
In de slaapkamer waarschijnlijk juist donkere meubels, want ik heb al een donkere toilettafel voor mijn make-upjes enzo.Al zouden we die ook een kleurtje kunnen geven.
![]()
1 is perfect. Perfectie kun je niet overtreffen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 is niet beter dan 1 in dit geval?![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Hier een mooie vrouw voor de moeite.
[ afbeelding ]
[..]
2 is niet beter dan 1 in dit geval?
14 SHADES OF GREY
quote:Nu moet ik een andere smoes bedenken om met twi te neuken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 is perfect. Perfectie kun je niet overtreffen.?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die vorige foto vind ik echt niets. Bahquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nu moet ik een andere smoes bedenken om met twi te neuken.
[..]
?
Nofi14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
?mweh niet mijn tyoe blondine
dus![]()
Ah oke leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meubels een beetje white wash. Ook vinden we mandjes etc erg tof. Beetje klassiek, zware meubels, liefst zo min mogelijk IKEA fop-hout.
In de slaapkamer waarschijnlijk juist donkere meubels, want ik heb al een donkere toilettafel voor mijn make-upjes enzo.Al zouden we die ook een kleurtje kunnen geven.
Ik zal m'n ogen open houdenM'n moeder doet rommelmarkt en heeft nog wel eens spulletjes.
![]()
Ohaiquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
?![]()
![]()
Bij je oma op bezoek toch? Hoe was het?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En weer terug naar Amersfoort![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met of zonder?
En ja, mijn spiegel is vies.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
Me, dat staat in mijn ogen wat netter iets minder blootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met of zonder?
En ja, mijn spiegel is vies.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: