SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Goede edit, hoor.....quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik respecteer juist dat je eraan begint en ben benieuwd naar je progressie.
Eerst stond er praktisch hetzelfde, alleen dan iets anders dan 'respecteren'. 'Ik vind het goed' ofzo. Vond respecteren mooier in die zin passen dus NIET ZEUREN DOVERIM.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goede edit, hoor.....Brengt alles in een goede sfeer jwt.
Sla ajb.. Ik voel zo'n piepstemmetje in mn hoofd: Ambi, dit is te zwaar, bosverquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eerst stond er praktisch hetzelfde, alleen dan iets anders dan 'respecteren'. 'Ik vind het goed' ofzo. Vond respecteren mooier in die zin passen dus NIET ZEUREN DOVERIM.
Tijdens het trainen dat piepstemmetje?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sla ajb.. Ik voel zo'n piepstemmetje in mn hoofd: Ambi, dit is te zwaar, bosver
Anyways, je wordt steeds aardiger, leuk om te zien
Push ups sowieso 40-60 (neus tot op grond), ik heb geen idee hoeveel precies, heb het al maanden niet gedaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:26 schreef Bilge het volgende:
Hoe veel push-ups en sit-ups kunnen de heren?
Nee, er na.. Ik negeer het gewoon. Ga straks ook lekker hardlopen. Pushing it to the limit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tijdens het trainen dat piepstemmetje?
Je moet jezelf wijsmaken dat er nog één rep uit moet. Als je die ene rep niet eruit perst komt er een psychopaat die je naasten uitmoordt. Wil je dat al je naasten vermoord worden door één zielige rep?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef Bilge het volgende:
Het helpt ook om te fantaseren dat iemand waarvan je zielsveel houdt onder een auto ligt, verborgen oerkrachten komen dan los.
Jullie zijn raarquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Levolution het volgende:
Als je die ene rep niet eruit perst komt er een psychopaat die je naasten uitmoordt. Wil je dat al je naasten vermoord worden door één zielige rep?
Ik ben hommo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Push ups sowieso 40-60 (neus tot op grond), ik heb geen idee hoeveel precies, heb het al maanden niet gedaan.
Sit-ups doe ik echt NOOIT, dat is voor hommotjes.
Jij?
999 in één set?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben hommo.Dit klinkt misschien als overdrijven, maar het is vallah echt waar: gisteren hield ik het bij tot 999 sit-ups, daarna ging ik nog ff door en had ik zelfs nog langer door kunnen gaan.
Push-ups kan ik vast niet zo vaak als jij, ff proberen.
Juist verder gaan dan 'the limit'.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, er na.. Ik negeer het gewoon. Ga straks ook lekker hardlopen. Pushing it to the limit.
Doe ik al.. Tis fucking -1, heb een uur gesport en ga nog rennen zo. 1 maand geleden had ik fuck you geroepen en een sigaret opgestoken.quote:
Komt allemaal door mij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe ik al.. Tis fucking -1, heb een uur gesport en ga nog rennen zo. 1 maand geleden had ik fuck you geroepen en een sigaret opgestoken.
Ja! 1 uur geleden. Trage alarm.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef Weissman het volgende:
Mijn Jew-alarm ging af, zei er iemand Jood ?
Ben ne bilim, ik ben niet zo'n vieze arab, ik ben een raszuivere Turk.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef Weissman het volgende:
Mijn Jew-alarm ging af, zei er iemand Jood ?
Jeps. Ik heb een vaste trainroutine in de gym, als ik de wat zwaardere beenoefeningen heb gehad, rust ik uit dmv sit-ups, terwijl ik mijn bierbuik wegwerk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
999 in één set?
Waar is dat voor nodig?
Levo gaat jou nu ook uitlachen, hani echte man doet er 100 etc.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:42 schreef Bilge het volgende:
Net 38 keer opgedrukt. Gezien lichaamsgewicht niet slecht.
Aferin.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe ik al.. Tis fucking -1, heb een uur gesport en ga nog rennen zo. 1 maand geleden had ik fuck you geroepen en een sigaret opgestoken.
38 is zeker niet slecht (+ ik begrijp dat je het zelden doet?). Turkse genen iste.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jeps. Ik heb een vaste trainroutine in de gym, als ik de wat zwaardere beenoefeningen heb gehad, rust ik uit dmv sit-ups, terwijl ik mijn bierbuik wegwerk.
Net 38 keer opgedrukt. Gezien lichaamsgewicht niet slecht.
Zal ik de 100 hitten komende weken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef Weissman het volgende:
Al die prutser hier, net voor mijn blessure deed ik er iets meer dan 60.
Jood, het gaat erom hoeveel je er nu kan. Als ik dit beoefen kan ik over 4 maanden ook wel meer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef Weissman het volgende:
Al die prutser hier, net voor mijn blessure deed ik er iets meer dan 60.
Hij heeft een lichamelijk voordeel, met zijn 76 kilotjes. Ik zit in een andere gewichtsklasse.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Levo gaat jou nu ook uitlachen, hani echte man doet er 100 etc.
Ik ben vrouw, bij mij mag het ofzo.
76quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hij heeft een lichamelijk voordeel, met zijn 76 kilotjes. Ik zit in een andere gewichtsklasse.
Bakma sen ona, ze probeert te stoken, ik weet wat goed is en 38 is goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hij heeft een lichamelijk voordeel, met zijn 76 kilotjes. Ik zit in een andere gewichtsklasse.
Do it, faggot.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zal ik de 100 hitten komende weken?
Nu kan ik 0, maar ik hoor jou ook graag na een dubbele schouder operatiequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jood, het gaat erom hoeveel je er nu kan. Als ik dit beoefen kan ik over 4 maanden ook wel meer.
Haha. Normaal zijn over bir-genen niet serieus bedoeld, maar qua natuurlijke kracht denk ik echt dat wij van nature op voorsprong staan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
38 is zeker niet slecht (+ ik begrijp dat je het zelden doet?). Turkse genen iste.
Vieze ecto Nederlanders doen huilend 10 push ups.
Challenge accepted, maar ik ga alleen in de weekenden trainen, zodat het zo ver mogelijk van de borstdag is.quote:
Je traint al jaren. Jij en ik staan nu op hetzelfde niveau. Ik ben een dikzak dat 16 jaar gerookt heeft en weigerde zelfs naar de supermarkt te lopen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:48 schreef Weissman het volgende:
Nu kan ik 0, maar ik hoor jou ook graag na een dubbele schouder operatie
Dat vermoeden heb ik ook, we hebben wel het nadeel dat we kleiner van stuk zijn, maar proportioneel zijn Turken best sterk denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Haha. Normaal zijn over bir-genen niet serieus bedoeld, maar qua natuurlijke kracht denk ik echt dat wij van nature op voorsprong staan.
Bide benim için cut o zaman. Zoals hoe de bad-guy door Battal Gazi wordt afgemaakt: bu babam için, buda anam için, etc.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bakma sen ona, ze probeert te stoken, ik weet wat goed is en 38 is goed.
Ben onu dövecem zaten.
Hoezo... Weiss en Bilge zijn lang, dat jij klein bent zegt niets, hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, we hebben wel het nadeel dat we kleiner van stuk zijn, maar proportioneel zijn Turken best sterk denk ik.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bide benim için cut o zaman. Zoals hoe de bad-guy door Battal Gazi wordt afgemaakt: bu babam için, buda anam için, etc.
Gemiddeld iste.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo... Weiss en Bilge zijn lang, dat jij klein bent zegt niets, hoor.
Nee, pas over een half jaar sta ik op 0, nu zit ik in de min.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je traint al jaren. Jij en ik staan nu op hetzelfde niveau. Ik ben een dikzak dat 16 jaar gerookt heeft en weigerde zelfs naar de supermarkt te lopen.![]()
Ik nul, jij nul.
Weissman drukt zichzelf in de aarde, negatieve push upsquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, pas over een half jaar sta ik op 0, nu zit ik in de min.
I've been to hell and back broquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Weissman drukt zichzelf in de aarde, negatieve push ups
Joden hebben geen hel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
I've been to hell and back bro
FFFUUUAAAARRRRKKKKKKKKKKKK
Ik ben geen lief, klein meisje. Ik sla terug.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Levolutionun vurdugu yerden gül boter
Verbreek ze allemaal maar:quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Bilge het volgende:
Baas. Ik wil ooit op het niveau komen dat ik met 1 vinger van 1 hand opdruk, zoals Bruce Lee.
Taş olursun taş. Babaya el kalkmaz.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben geen lief, klein meisje. Ik sla terug.
That's my girlquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wel. Vraag Weiss.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb maar één vader en daar kus ik de voeten van.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Taş olursun taş. Babaya el kalkmaz.
Gurban olam sana gizim.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb maar één vader en daar kus ik de voeten van.
Verlegen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wrm Weiss alles vragen. Kom laten we meeten, kun je het zelf zeggen.
Zij weet dat ik de man van alle antwoorden ben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wrm Weiss alles vragen. Kom laten we meeten, kun je het zelf zeggen.
Ze moet leren voor haarzelf te antwoord dan. Jij bent haar spreekbuis niet. Cakacam JFM'e eentje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zij weet dat ik de man van alle antwoorden ben.
Geloof me Amb. Ik ben totaal niet verlegen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze moet leren voor haarzelf te antwoord dan. Jij bent haar spreekbuis niet. Cakacam JFM'e eentje.
Dikkat et o sana cakmasinquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze moet leren voor haarzelf te antwoord dan. Jij bent haar spreekbuis niet. Cakacam JFM'e eentje.
Is volgens mij moeilijker dan het klinkt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:04 schreef Bilge het volgende:
Het wereldrecord opdrukken met 1hand, terwijl er een ei onder je hand ligt is 8. Dat record zal ik breken.
Niet hier.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Geloof me Amb. Ik ben totaal niet verlegen.
Vraag me wat je wil
Hou wel van een uitdaging.quote:
Het record voor opdrukken met 1 vinger is bv veel hoger (124), maar misschien is ei-opdrukken minder vaak geprobeerd/ serieus genomen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is volgens mij moeilijker dan het lijkt.
Zonder ei lukt dat me nog wel, maar met ei? Volgens mij heb je dan totaal geen evenwicht.
Hmm. Is, als je het vergelijkt met die andere cijfers, inderdaad wel opmerkelijk laag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het record voor opdrukken met 1 vinger is bv veel hoger (124), maar misschien is ei-opdrukken minder vaak geprobeerd/ serieus genomen.
Helaas voor jou scheld ik bijna nooit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gimme more. Heb een zwak voor gescheld, nedense.
Zonde idd, die eitjes hoor je iedere ochtend rauw op te drinken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hmm. Is, als je het vergelijkt met die andere cijfers, inderdaad wel opmerkelijk laag.
In ieder geval het proberen waard, maar wel eerst met een kunstei.
Actually, van een hardgekookt eitje worden de eiwitten beter opgenomen door je lichaam.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zonde idd, die eitjes hoor je iedere ochtend rauw op te drinken.
/care. Daarmee maak je geen indruk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Actually, van een hardgekookt eitje worden de eiwitten beter opgenomen door je lichaam.
Wel als je ze rectaal inbrengt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
/care. Daarmee maak je geen indruk.
Daar ben jij vast te rustig en beleefd voor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helaas voor jou scheld ik bijna nooit.
Ga je dit proberen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:24 schreef Bilge het volgende:
Tampon in wodka... ik dacht dat ik ziek was.
Nee, ik zie het als een zwakte van iemand die zijn geest niet onder controle heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef Ambipur het volgende:
Daar ben jij vast te rustig en beleefd voor.
Dat is nog niksquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:24 schreef Bilge het volgende:
Tampon in wodka... ik dacht dat ik ziek was.
Oh ja, juist ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Weissman het volgende:
Nee, ik zie het als een zwakte van iemand die zijn geest niet onder controle heeft.
Ik neem al mijn complimenten terug!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef fb12fb12 het volgende:
Echte turken doen Raki met fles en al in kont en dan ondersteboven hangen
Zei het je toch.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik neem al mijn complimenten terug!
Dat kindje is een Nederlander?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKIJE IN DE MEDIA
In DWDD gaat het nu om het TA spotje met Kobe Briant.
Wat een sympathieke man die regisseur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja evenals de regi is in handen van een Hollander.
Geeneens een Turkse-Nederlanders
Nee dat was een grapje geef me complimenten jij was de enige die me overeind hield in die zware dagenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik neem al mijn complimenten terug!
Niet schelden, zwakkeling.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Weissman het volgende:
GS verliest van een 2e divisionist en een pc die niet meewerkt plus een harde schijf die vaag doet, mooi tijd voor een #alayinizinAQ
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Weissman het volgende:
Nee, ik zie het als een zwakte van iemand die zijn geest niet onder controle heeft.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is in het openbaar/IRL, dit is internet.
twitter:goksualhas twitterde op dinsdag 11-12-2012 om 19:59:14Trabzon imparatorluklarin cokertildigi yerdir ASLANIM ... reageer retweet
De wedstrijd werd gespeeld in Istanbul hequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef Eagle_99 het volgende:
twitter:goksualhas twitterde op dinsdag 11-12-2012 om 19:59:14Trabzon imparatorluklarin cokertildigi yerdir ASLANIM ... reageer retweet
quote:
Dat maakt het nog ergerquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
De wedstrijd werd gespeeld in Istanbul he
[..]![]()
Gemaakt van de quads van Zeus, godenvoerquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:35 schreef Levolution het volgende:
Wat een epic home made burgers heb ik net gemaakt zeg.
Zeusquadvleesquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gemaakt van de quads van Zeus, godenvoer
Check NL 3 dan.. Een vrouw van zeker 70 dat klaagt over dat ze geen huis meer heeft in Syrie en dat ze in grotten leven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:37 schreef Levolution het volgende:
Hahahah 2 oudjes ruzie gaat die ene vuisten uitdelen
Precies.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Check NL 3 dan.. Een vrouw van zeker 70 dat klaagt over dat ze geen huis meer heeft in Syrie en dat ze in grotten leven.
Mensen die zeiken over schuttingen etc moeten echt even richting Afghanistan ofzo.
Ik ben ook zo. Kleine gorillaquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, we hebben wel het nadeel dat we kleiner van stuk zijn, maar proportioneel zijn Turken best sterk denk ik.
Bij (reuk)hinder tussen naburige erven toets onze Hoge Raad aan de ernst, duur en aard van de hinder, alsmede de locatie (platteland vs stad, industrieterrein vs woonwijk), wie er het eerst was, het algemeen belang en uitputting van reële opties tot voorkoming hinder. Stof uit een vak dat ik komende week moet herkansen..quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies.Die vrouw heb ik volgens mij net gemist. Dit gaat over een opaatje die een klein moestuintje heeft en een ander opaatje vindt dat stinken met de mest.
!!1111
Ik snap mensen niet, ze willen zo graag in een maatschappij leven maar nemen wel aanstoot aan de medemens. Ga dan in een bos wonen.
Ik krijg serieus waar, moordneigingen van de huidige maatschappij.... De tuin, mest, schutting, gegil, oh de honden blafffen etc. Stik erin man.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies.Die vrouw heb ik volgens mij net gemist. Dit gaat over een opaatje die een klein moestuintje heeft en een ander opaatje vindt dat stinken met de mest.
!!1111
Ik snap mensen niet, ze willen zo graag in een maatschappij leven maar nemen wel aanstoot aan de medemens. Ga dan in een bos wonen.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bij (reuk)hinder tussen naburige erven toets onze Hoge Raad aan de ernst, duur en aard van de hinder, alsmede de locatie (platteland vs stad, industrieterrein vs woonwijk), wie er het eerst was, het algemeen belang en uitputting van reële opties tot voorkoming hinder. Stof uit een vak dat ik komende week moet herkansen..
Ik kreeg ook dezelfde behandeling als ik hem nu geef. En nee. Ik was nooit type van schelden en zeker niet zoals hem.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waren we vroeger niet allemaal als fb12?
Economische apocalypsquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik krijg serieus waar, moordneigingen van de huidige maatschappij.... De tuin, mest, schutting, gegil, oh de honden blafffen etc. Stik erin man.
Ik zou het niet eens erg vinden als die fucking economie echt compleet ten onder gaat. Raak die primaire levensbehoeften maar eens kwijt, dan is die schutting van de buurman ineens niets meer.
Boeie. Mijn ouders laat ik naar het dorp vliegen, kunnen ze daar de moestuintjes bemesten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Economische apocalypsLijkt mij ook erg leuk. Lekker survivallen.
Masallah.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kreeg ook dezelfde behandeling als ik hem nu geef. En nee. Ik was nooit type van schelden en zeker niet zoals hem.
Ik hoor dus niet bij jouw arkadaslar ok dit was de grensquote:
Arkadas, moet jij niet slapen? 23.00 geweest!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:02 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik hoor dus niet bij jouw arkadaslar ok dit was de grens
Bilge vind me ook niet meer leuk
Waar is de hoogste brug in de buurt van Dordrecht?
Ik stak nooit mijn vinger op, want ik beantwoordde de vraag altijd van binnen en het leek me iets te ijdel om telkens ijverig je vinger op te steken. Wat betreft het aanspreken van anderen met "u", dat doe ik vaak en vrijwel altijd, ik ben echt zeer beleefd qua taal en dat is ook merkbaar als je mij ontmoet. Wat betreft helpen met boodschappen en schoonmaken, dat doet vrijwel iedereen, niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
Masallah.
De meeste pubers denken stoer te zijn door gezag te tarten. Tegenwoordig ben je pas mans en tegendraads als je voorin de klas zit, aandachtig naar je onderwijzer luistert (bro-tip: opnemen en thuis terugluisteren), aantekeningen maakt, als eerste je vinger opsteekt om vragen te beantwoorden en als laatste de klas verlaat en de leraar hartelijk bedankt en vriendelijk begroet.
Je bent een echte gangster als je ouderen met U aanspreekt, socialiseert en met boodschappen en schoonmaken helpt. De etterbak uithangen kan iedereen.
Je klinkt niet psycho, ik hoop al jaren op een zombie-apocalyps.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Boeie. Mijn ouders laat ik naar het dorp vliegen, kunnen ze daar de moestuintjes bemesten.
Nee echt, ik zal vast psycho klinken, maar ik hoop er op. Kk over schuttingen, 14 jarigen die het blijkbaar doodnormaal vinden hun naaktfoto's naar anderen sturen, zeiken over dit, over dat. What have we become?
Iedereen was vroeger bijna zoals mij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waren we vroeger niet allemaal als fb12?
Moet morgen 7:15 op dus eigelijk wel maarja schijtquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Arkadas, moet jij niet slapen? 23.00 geweest!
Nee, jij bent onze toekomst! Ookal ben je soms wat brutaal, hebben we je nodig. Het is je vergeven, maar niet vergeten enzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:02 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik hoor dus niet bij jouw arkadaslar ok dit was de grens
Bilge vind me ook niet meer leuk
Waar is de hoogste brug in de buurt van Dordrecht?
Ik denk niet dat wij het overleven... Misschien de vorig generatie, maar wij niet. Dan doel ik op iedereen die na 1975 is geboren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je klinkt niet psycho, ik hoop al jaren op een zombie-apocalyps.
Stiekem zou het een uitweg bieden uit de huidige sleur, nietwaar? Mensen die er niet tegen kunnen dat hun houvast weg is, zullen bezwijken onder alle zelfstandigheid die zich nu meester van hen maakt. Zij die het systeem echter verachten, zien een opportuniteit om het te ontvluchten.
Wat heb je tegen mijquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kreeg ook dezelfde behandeling als ik hem nu geef. En nee. Ik was nooit type van schelden en zeker niet zoals hem.
Was ook maar een grapje moet soms effe uitlaten maar in het echt ben ik een nette jongen krijg bijna nooit slipper toegegooitquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:06 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nee, jij bent onze toekomst! Ookal ben je soms wat brutaal, hebben we je nodig. Het is je vergeven, maar niet vergeten enzo.
Yolo alles! Ga om 23.30 slapen dan ben je perfect uitgerust morgen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:05 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Moet morgen 7:15 op dus eigelijk wel maarja schijt
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij het overleven... Misschien de vorig generatie, maar wij niet. Dan doel ik op iedereen die na 1975 is geboren.
I dont know.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat checken op een telefoon?
http://dm.fok.nl/quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Moet morgen naar naturalisquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Yolo alles! Ga om 23.30 slapen dan ben je perfect uitgerust morgen.
nerd. dm.fok.nl doen dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wat doe je als je geld niets meer waard is, je geen benzine meer kunt kopen, elektriciteit/gas etc niet meer voorradig zijn voor een ieder?quote:
De onopvallende held, die vastberaden tegen de bedorven mainstream oproeit. Na jouw dood word je biografie ontdekt, waarop vaders hun kinderen naar je vernoemen. Moeders hun kinderen voor het slapen gaan over jou vertellen. Meisjesharten harder kloppen bij jouw nagedachtenis. Schrijvers zullen woorden te kort schieten om jouw voortreffelijke karakter te beschrijven en jouw naam verwerkwoordiseren....quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik stak nooit mijn vinger op, want ik beantwoordde de vraag altijd van binnen en het leek me iets te ijdel om telkens ijverig je vinger op te steken. Wat betreft het aanspreken van anderen met "u", dat doe ik vaak en vrijwel altijd, ik ben echt zeer beleefd qua taal en dat is ook merkbaar als je mij ontmoet. Wat betreft helpen met boodschappen en schoonmaken, dat doet vrijwel iedereen, niet?
Die mensen daar zijn keidomquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat doe je als je geld niets meer waard is, je geen benzine meer kunt kopen, elektriciteit/gas etc niet meer voorradig zijn voor een ieder?
Keek van het weekend naar preppers ofzo. Ken je dat? Cool
Zou jij trouwens niet studeren tot middernacht of ben je teruggekomen om een ruggengraat te zoeken?quote:
ben al klaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zou jij trouwens niet studeren tot middernacht of ben je teruggekomen om een ruggengraat te zoeken?
Benzine = vetquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat doe je als je geld niets meer waard is, je geen benzine meer kunt kopen, elektriciteit/gas etc niet meer voorradig zijn voor een ieder?
Keek van het weekend naar preppers ofzo. Ken je dat? Cool
Ik denk dat de reden:quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Benzine = vet
Wielen = mijn beaderde quads
Elektriciteit/gas = vuur
Ja, preppers ken ik wel, maar die lui bereiden zich voor op de domste apocalypsen.
*steekt sigaret op*quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Doe die sigaar uit je mond. Haram.
Ja, dat dacht ik dus ook vorige x!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn keidom, iedereen weet dan dat ze van die shit hebben lekker hun aanvallen en afpakken alles
Ik heb iig besloten mijn hele voorraadkast te vullen met blikjes en water en veel goud te kopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Benzine = vet
Wielen = mijn beaderde quads
Elektriciteit/gas = vuur
Ja, preppers ken ik wel, maar die lui bereiden zich voor op de domste apocalypsen.
Waarschijnlijk eerder als ik je adres te weten kom!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
over 10 dagen gaan we eraan,toch?
Ik heb besloten om een machete, vuurstenen en een veldfles aan te schaffen. Dat voldoet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook vorige x!!Stupids.
[..]
Ik heb iig besloten mijn hele voorraadkast te vullen met blikjes en water en veel goud te kopen
Een pan doet ook wonderen...quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb besloten om een machete, vuurstenen en een veldfles aan te schaffen. Dat voldoet.
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
over 10 dagen gaan we eraan,toch?
Een pan is inderdaad verrekte handig. Je kan er zelfs water mee destilleren met behulp van een plastic zak en een steentje.quote:
Alleen Allah kan deze wereld laten eindigen geen maya die daar tegen op kanquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:20 schreef Bilge het volgende:
Stelletje doemdenkers. We leven nog lang en gelukkig.
Je moet juist zo weinig mogelijk risico's nemen. Gevaarlijke situaties opzoeken verkleint je overlevingskansen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
of koop een paar wapens en beroof de mensen die hele voorraden hebben?
Mensen gaan zich in tijden van nood altijd verenigen en hun problemen proberen te verwijderen, als jij mensen berooft in tijden van nood, reken er maar niet op dat je een natuurlijke dood sterft.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
of koop een paar wapens en beroof de mensen die hele voorraden hebben?
Technisch gezien voorspellen de Maya's het einde der wereld, ze veroorzaken haar niet, maar niettemin pluspuntje voor jou.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:21 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Alleen Allah kan deze wereld laten eindigen geen maya die daar tegen op kan
En wat als het een soort van robin hood verhaal word?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mensen gaan zich in tijden van nood altijd verenigen en hun problemen proberen te verwijderen, als jij mensen berooft in tijden van nood, reken er maar niet op dat je een natuurlijke dood sterft.
Hier heb je wel een punt inquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet juist zo weinig mogelijk risico's nemen. Gevaarlijke situaties opzoeken verkleint je overlevingskansen.
Kom we gaan een hoofddoek dragen op de 20e .quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef Ambipur het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat de Maya's hun eigen einde niet konden voorspellen.
De Azteken hadden dat wel gedaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef Ambipur het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat de Maya's hun eigen einde niet konden voorspellen.
lol.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef Ambipur het volgende:
Ja jongen, je moet op die link klikken die ik heb gepostquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
lol.
Ik las hoe het werd veroverd door ene Cortez, die zijn eigen schepen in brand stak om zijn twijfelende manschappen geen andere keus te geven dan met hem mee te vechten. Hij had maar 500 soldaten, maar wist toch het enorme Aztekenrijk te veroveren. Inspirerend verhaal.
Ach... Ik voorspel een dezer jaren ook het einde van de mensheidquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De Azteken hadden dat wel gedaan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quetzalcoatl
Als ik in vage bewoordingen duizend voorspellingen doe moeten statistisch gezien enkele daarvan ooit als uitgekomen voorspelling zijn te interpreteren .quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja jongen, je moet op die link klikken die ik heb gepoststaat het gewoon.
Inderdaad. Maya's waren heel erg ver gevorderd, maar qua humane wetgeving liepen ze achter.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ach... Ik voorspel een dezer jaren ook het einde van de mensheid
Mooi verhaal trouwens...
Precies, Nostradamus en de Koran konden daar ook wel wat van.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als ik in vage bewoordingen duizend voorspellingen doe moeten statistisch gezien enkele daarvan ooit als uitgekomen voorspelling zijn te interpreteren .
Koran is verre van vaag in de voorspelling en gebeurtenisquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies, Nostradamus en de Koran konden daar ook wel wat van.
Voorbeelden? Vind ik wel leuk om te horen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
de Koran was wel explicieter daarin.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies, Nostradamus en de Koran konden daar ook wel wat van.
Bu ne lan, 50 minuten. Oké, ik vind het wel interessant, misschien kijk ik het later wel, maar bu saatte liever wat concrete voorbeelden in tekstvorm.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
50 minuten, geeft een goed beeld van hoe exact de koran/hadith het beschrijft :-)
Ben naar hun tempeltjes geweest.. Zag er mooi uit.. Heb naast mensjes gelopen, die volgens hunzelf afstammelingen waren van de Maya volkeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Inderdaad. Maya's waren heel erg ver gevorderd, maar qua humane wetgeving liepen ze achter.
Yarin bak okay, ik heb ook geen zin om hadith te gaan plukken en plakken hier met uitleg drbij waar je weinig van snapt. Hij legt het uit voor leken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bu ne lan, 50 minuten. Oké, ik vind het wel interessant, misschien kijk ik het later wel, maar bu saatte liever wat concrete voorbeelden in tekstvorm.
Hoort er veel achtergrondinformatie bij dan om het te begrijpen? Concrete voorbeelden yok mu? Zoals: mens is uit een puntje ontstaan, er zal een kast komen met kleine mensjes erin (tv), dat soort dingen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Yarin bak okay, ik heb ook geen zin om hadith te gaan plukken en plakken hier met uitleg drbij waar je weinig van snapt. Hij legt het uit voor leken.
Probeer eens Google zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Voorbeelden? Vind ik wel leuk om te horen.
Ik hoorde laatst dat erin stond dat de mens uit een klein puntje ontstaat ofzo. Praktisch gezien klopt dat.
Wel hiervoor. Neh.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
50 minuten vind je lang? Kijk het anders morgen. Ik raad het je aan :-)
Oh, wat dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Probeer eens Google zou ik zeggen.
Het is onvoorstelbaar hoeveel er al is uitgekomen.
Rabbim zal ze straffen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:
Wat is dit, mensen zijn geïnteresseerd in jullie religie en jullie willen geen moeite doen.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:
Wat is dit, mensen zijn geïnteresseerd in jullie religie en jullie willen geen moeite doen.
Fee amanillah.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Ik ga slapen want uitgeput en tentamen.
Ga dan met interesse zoeken, hup.
Welterusten
Had iedereen kunnen bedenken.quote:*Camels will no longer be used as a means of transport;
* Very tall buildings will be built;
* Adultery will become widespread, and the drinking of wine will become
common;
Hell yes, wanneer?quote:* The number of men will decrease and the number of women will increase
until there are 50 women to be looked after by one man.
Yajuj en majuj/Gog en Magog moeten ook eerst komenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Had iedereen kunnen bedenken.
[..]
Hell yes, wanneer?
I see what you did there, maar die Arabier is wel fucking geniaal moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:55 schreef Bilge het volgende:
Een paar jaar geleden vroeg zo'n onbekende Arabier in het Arabisch aan een Arabisch sprekende Turk van onze moskee om een geldinzameling tbv hemzelf. Het afgewezen verzoek beantwoordde onze gast met een bedreiging om als atheïst verder te gaan. Daarop zei de Turk dat ieder voor zichzelf geloofd en ooit de consequenties van zijn eigen gedrag zal ervaren.
Als moslim ben je verplicht om je omgeving op te roepen tot de Islam, maar er zijn grenzen. Als jullie te lui zijn om dat filmpje te bekijken, moet je bij jezelf te rade gaan. Persoonlijk kom ik kennis tekort over dit onderwerp en zal ik het filmpje dan ook aandachtig bekijken.
De letters Ayn en chı vind ik ook wat afstotelijk. Wat ik wel mooi vind is de verbinding tussen zinnen. Soms mag je na een punt meteen doorlezen alsof er geen punt staar. Ook rijmen de zinnen heel vaak.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:01 schreef Levolution het volgende:
Had trouwens wel gewild dat ik Arabisch kon. Vind het een lelijke taal (qua klank dan, qua inhoud is het misschien wel mooi), maar wel handig om te kunnen.
Ik kan niet klikken.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kan niet klikken.Ik luister namelijk nooit soundtracks voordat ik iets gezien heb. Ik vind dat een soort van spoiler eigenlijk. Niet van het plot uiteraard, maar wel van het gevoel. Death Note de manga wel gelezen, potverdomme zeg.
Bij films/series waarvan ik heel veel verwacht, vermijd ik alles, zelfs trailers enzo. Ik wil volledig verrast worden.
Klopt, best een korte serie. Heb het al op de harde schijf staan, maarja je weet hoe dat gaat met tijd vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:17 schreef Julis het volgende:
[..]Begrijp ik. De soundtracks maken Death Note gewoon compleet, vind ik. En wanneer je de anime van zo'n soundtrack hebt bekeken geeft het toch een andere lading. Maar zeker het kijken waard! En er zijn niet zoveel episodes (geen fillers zoals Naruto
).
Ik had Death Note in twee dagen uitgekeken. Als je eenmaal begint... Maar daar moet je natuurlijk wel tijd voor hebben en makenquote:Op woensdag 12 december 2012 01:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, best een korte serie. Heb het al op de harde schijf staan, maarja je weet hoe dat gaat met tijd vinden.
Naruto is ondoenlijk man.
Is wel lekker om het zo snel te kijken. Word je helemaal meegezogen.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik had Death Note in twee dagen uitgekeken. Als je eenmaal begint... Maar daar moet je natuurlijk wel tijd voor hebben en maken.
I know that feelquote:Op woensdag 12 december 2012 01:20 schreef Levolution het volgende:
maarja je weet hoe dat gaat met tijd vinden.
Precies.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is wel lekker om het zo snel te kijken. Word je helemaal meegezogen.
Ik las de laatste volumes van de manga 's nachts tijdens een onderzoek waar ik aan mee deed waarbij je moest opblijven. Slaaptekort + spanning = hartkloppingen.
Ik zeg toch, gewoon uitkering trekken en dit soort dingen doen. Het leven heeft zoveel te bieden.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Precies.! Je tijd kunnen vullen met manga/anime
. Eigenlijk heb ik dat al een tijd niet gedaan
.
Jij begrijpt het.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:42 schreef Julis het volgende:
Je hebt gelijk. ik zeg dat ook tegen mijn vader. Ik ga uitkering trekken, ik hoef toch niet rijk te worden. Vrije tijd>geld.
Hij denkt dat ik grap. En zegt blabla, om een goed leven te leiden heb je wel geld nodig. Economisch onafhankelijk worden blablabla. Ik snap hem wel, maar goed.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.Wat zegt je vader dan?
Ik bedoel, natuurlijk is geld een belangrijk middel om plezier te maken. Maar waarom zou je zo hard werken dat je te veel geld hebt en te weinig vrije tijd om het uit te geven?
Laat zargon werken, jij mot gewoon genieten!quote:Op woensdag 12 december 2012 01:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij denkt dat ik grap. En zegt blabla, om een goed leven te leiden heb je wel geld nodig. Economisch onafhankelijk worden blablabla. Ik snap hem wel, maar goed.Ik stel mezelf die vragen ook. Ik denk dat ik geen fulltime ga werken in ieder geval
. Als ik ooit ga werken.
Iste, bir çaresini bulmak lazim artik. Balans tussen voldoende inkomen en voldoende vrije tijd. Je niet laten verblinden door hebzucht. Dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij denkt dat ik grap. En zegt blabla, om een goed leven te leiden heb je wel geld nodig. Economisch onafhankelijk worden blablabla. Ik snap hem wel, maar goed.Ik stel mezelf die vragen ook. Ik denk dat ik geen fulltime ga werken in ieder geval
. Als ik ooit ga werken.
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Iste, bir çaresini bulmak lazim artik. Balans tussen voldoende inkomen en voldoende vrije tijd. Je niet laten verblinden door hebzucht. Dan komt het wel goed.
Serieus, kinderen baren, opvoeden. Beetje wassen, koken, lekker op eigen tempo. Aan je reet krabben terwijl je keihard KRAL radyo op hebt.quote:
Edit: ik zie net dat er 80 dollar aan vervoer-/verzendkosten bij komen.quote:Great news just in time for the holidays!
Effective immediately, 23andMe now costs only $99.
We know how important your 23andMe results can be in empowering you to make informed health decisions and learn more about your ancestry. This new low price will enable your family and friends to enjoy the same discoveries.
This price cut is a key part of our drive to grow the 23andMe member base to one million people. This will power research and medical breakthroughs and allow all of us together to revolutionize health care and help people live longer, healthier lives.
Tell your family and friends to purchase now so they can be part of this one million person challenge.
Buy now for $99 >>
Wat steel jij mijn idee.quote:Op woensdag 12 december 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
Tweemaal parttime (waarbij eentje 32 uur) lijkt me wel chill. Een dag extra om samen te genieten.
Je hebt van die sites dat je adres in amerika opgeeft enz toch? Scheelt volgens mij wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:56 schreef zarGon het volgende:
Voor de mensen die een DNA-test willen afnemen bij 23AndMe, ik zag dit net in mijn mailbox:
[..]
Edit: ik zie net dat er 80 dollar aan vervoer-/verzendkosten bij komen..
Volgens mij betaal je voor heen en terug (je moet je speeksel ook nog terugsturen). Lijkt mij uiteindelijk goedkoper (en gemakkelijker!) als je het direct regelt met 23AndMe.quote:Op woensdag 12 december 2012 02:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je hebt van die sites dat je adres in amerika opgeeft enz toch? Scheelt volgens mij wel.
quote:Op woensdag 12 december 2012 02:07 schreef xminator het volgende:
Pas als het rond de 15/20 euro zou kosten
quote:Op woensdag 12 december 2012 02:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent mijn eigendom en daarmee jouw ideëen ook.
Zou kunnen, heb het niet uitgezocht.quote:Op woensdag 12 december 2012 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je voor heen en terug (je moet je speeksel ook nog terugsturen). Lijkt mij uiteindelijk goedkoper (en gemakkelijker!) als je het direct regelt met 23AndMe.
Wist je dat ze bij de kapper na het knippen van je haar niet ''Saatler olsun'' zeggen maar sihatler olsun?quote:
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 12 december 2012 02:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoe gebruikelijk is het in de geneeskunde om parttime te werken?
Oh ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 02:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Wist je dat ze bij de kapper na het knippen van je haar niet ''Saatler olsun'' zeggen maar sihatler olsun?
Eens met bovenstaandequote:Op woensdag 12 december 2012 02:13 schreef Julis het volgende:
Ik doe het pas wanneer het bedrag relatief klein voor me is. Of mijn ouders moeten het willen en betalen.
Wam lang douchen. Je huid droogt wel uit helaas
.
KIM BU LAN? KIM?quote:Op woensdag 12 december 2012 02:20 schreef zarGon het volgende:
Birisinden geldi o aliskanlik... Kimden acaba...
En met een ı.quote:Op woensdag 12 december 2012 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh ja..
Ik weet het wel. Maar aliskanlik.. (Dubbele h, trouwens.
.)
Bewijs, voordat jequote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer woorden die verkeerd worden uitgesproken. Karnabahar in plaats van karnıbahar, meyva in plaats van meyve en saatler olsun in plaats van sıhhatler olsun, bijvoorbeeld.
Je typt die 'www.' ook in de adresbalk? : (quote:Op woensdag 12 december 2012 02:25 schreef xminator het volgende:
Alvast bewijs dat ik grotendeels alles weet:
www.google.com
Bwehehe dat was echt groep 5 of 6, had toen ook een website via kladblok gemaakt zou me grappig lijken als ik het ooit weer terug kan vindenquote:Op woensdag 12 december 2012 02:26 schreef Julis het volgende:
Ik heb geleerd op de basisschool om http://nl.altavista.com/ te gebruiken.
Uiteraard.quote:Op woensdag 12 december 2012 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je typt die 'www.' ook in de adresbalk? : (
Websites maken was/is de bombquote:Op woensdag 12 december 2012 02:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Bwehehe dat was echt groep 5 of 6, had toen ook een website via kladblok gemaakt zou me grappig lijken als ik het ooit weer terug kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 02:32:54 ]
quote:Op woensdag 12 december 2012 02:32 schreef Ayca het volgende:
Naar google gaan.
Het complete adres invoeren in de zoekbalk.
Vervolgens op de verkeerde link drukken![]()
Dit doen mensen.
Vooral leraren waren er fan van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯ yeaay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 12 december 2012 02:32 schreef zarGon het volgende:
http://89490.shoutboxes.com/?f=p&LANG=us&. Drie pagina's vol verdriet. Hmhmm, mbo, goede tijden....
. OMG YAVUZ. Ik herken je niet terug man...
Geen verschil met nu buiten het taalgebruik om..quote:Op woensdag 12 december 2012 02:32 schreef zarGon het volgende:
http://89490.shoutboxes.com/?f=p&LANG=us&. Drie pagina's vol verdriet. Hmhmm, mbo, goede tijden....
Nu heb ik ook trekquote:Op woensdag 12 december 2012 08:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik heb net 5 pannetjekoekjes met stroop op![]()
Ga bakken waarde forumbroeder! Heel anders dan de Turkse variant maar ook behoorlijk smikkel en sneller te maken!quote:
Helaas broeder, pannekoeken passen niet echt in paleo.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga bakken waarde forumbroeder! Heel anders dan de Turkse variant maar ook behoorlijk smikkel en sneller te maken!
Ik heb mijn jachtgerei al klaar staan, straks weer op pad om te jagen op beren en herten.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat is waar ook oprechte digitaliabi, een hand op een open vuur gepofte kastanjes anders?
Zorg dat je geen wolf raak mang, zij zijn de voorvaderen van de Turken!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb mijn jachtgerei al klaar staan, straks weer op pad om te jagen op beren en herten.
Mooi tijd om Tarkan en Kurt te erenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zorg dat je geen wolf raak mang, zij zijn de voorvaderen van de Turken!
Gewoon een bordje Bambi spreekt mij ook wel aan
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Iedere keer als de maan schijnt is dat ter glorie van Turkije van Het Opperwezen voor de rest van de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |