SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Goede edit, hoor.....quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik respecteer juist dat je eraan begint en ben benieuwd naar je progressie.
Eerst stond er praktisch hetzelfde, alleen dan iets anders dan 'respecteren'. 'Ik vind het goed' ofzo. Vond respecteren mooier in die zin passen dus NIET ZEUREN DOVERIM.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goede edit, hoor.....Brengt alles in een goede sfeer jwt.
Sla ajb.. Ik voel zo'n piepstemmetje in mn hoofd: Ambi, dit is te zwaar, bosverquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eerst stond er praktisch hetzelfde, alleen dan iets anders dan 'respecteren'. 'Ik vind het goed' ofzo. Vond respecteren mooier in die zin passen dus NIET ZEUREN DOVERIM.
Tijdens het trainen dat piepstemmetje?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sla ajb.. Ik voel zo'n piepstemmetje in mn hoofd: Ambi, dit is te zwaar, bosver
Anyways, je wordt steeds aardiger, leuk om te zien
Push ups sowieso 40-60 (neus tot op grond), ik heb geen idee hoeveel precies, heb het al maanden niet gedaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:26 schreef Bilge het volgende:
Hoe veel push-ups en sit-ups kunnen de heren?
Nee, er na.. Ik negeer het gewoon. Ga straks ook lekker hardlopen. Pushing it to the limit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tijdens het trainen dat piepstemmetje?
Je moet jezelf wijsmaken dat er nog één rep uit moet. Als je die ene rep niet eruit perst komt er een psychopaat die je naasten uitmoordt. Wil je dat al je naasten vermoord worden door één zielige rep?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef Bilge het volgende:
Het helpt ook om te fantaseren dat iemand waarvan je zielsveel houdt onder een auto ligt, verborgen oerkrachten komen dan los.
Jullie zijn raarquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Levolution het volgende:
Als je die ene rep niet eruit perst komt er een psychopaat die je naasten uitmoordt. Wil je dat al je naasten vermoord worden door één zielige rep?
Ik ben hommo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Push ups sowieso 40-60 (neus tot op grond), ik heb geen idee hoeveel precies, heb het al maanden niet gedaan.
Sit-ups doe ik echt NOOIT, dat is voor hommotjes.
Jij?
999 in één set?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben hommo.Dit klinkt misschien als overdrijven, maar het is vallah echt waar: gisteren hield ik het bij tot 999 sit-ups, daarna ging ik nog ff door en had ik zelfs nog langer door kunnen gaan.
Push-ups kan ik vast niet zo vaak als jij, ff proberen.
Juist verder gaan dan 'the limit'.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, er na.. Ik negeer het gewoon. Ga straks ook lekker hardlopen. Pushing it to the limit.
Doe ik al.. Tis fucking -1, heb een uur gesport en ga nog rennen zo. 1 maand geleden had ik fuck you geroepen en een sigaret opgestoken.quote:
Komt allemaal door mij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe ik al.. Tis fucking -1, heb een uur gesport en ga nog rennen zo. 1 maand geleden had ik fuck you geroepen en een sigaret opgestoken.
Ja! 1 uur geleden. Trage alarm.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef Weissman het volgende:
Mijn Jew-alarm ging af, zei er iemand Jood ?
Ben ne bilim, ik ben niet zo'n vieze arab, ik ben een raszuivere Turk.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef Weissman het volgende:
Mijn Jew-alarm ging af, zei er iemand Jood ?
Jeps. Ik heb een vaste trainroutine in de gym, als ik de wat zwaardere beenoefeningen heb gehad, rust ik uit dmv sit-ups, terwijl ik mijn bierbuik wegwerk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
999 in één set?
Waar is dat voor nodig?
Levo gaat jou nu ook uitlachen, hani echte man doet er 100 etc.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:42 schreef Bilge het volgende:
Net 38 keer opgedrukt. Gezien lichaamsgewicht niet slecht.
Aferin.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe ik al.. Tis fucking -1, heb een uur gesport en ga nog rennen zo. 1 maand geleden had ik fuck you geroepen en een sigaret opgestoken.
38 is zeker niet slecht (+ ik begrijp dat je het zelden doet?). Turkse genen iste.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jeps. Ik heb een vaste trainroutine in de gym, als ik de wat zwaardere beenoefeningen heb gehad, rust ik uit dmv sit-ups, terwijl ik mijn bierbuik wegwerk.
Net 38 keer opgedrukt. Gezien lichaamsgewicht niet slecht.
Zal ik de 100 hitten komende weken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef Weissman het volgende:
Al die prutser hier, net voor mijn blessure deed ik er iets meer dan 60.
Jood, het gaat erom hoeveel je er nu kan. Als ik dit beoefen kan ik over 4 maanden ook wel meer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef Weissman het volgende:
Al die prutser hier, net voor mijn blessure deed ik er iets meer dan 60.
Hij heeft een lichamelijk voordeel, met zijn 76 kilotjes. Ik zit in een andere gewichtsklasse.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Levo gaat jou nu ook uitlachen, hani echte man doet er 100 etc.
Ik ben vrouw, bij mij mag het ofzo.
76quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hij heeft een lichamelijk voordeel, met zijn 76 kilotjes. Ik zit in een andere gewichtsklasse.
Bakma sen ona, ze probeert te stoken, ik weet wat goed is en 38 is goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hij heeft een lichamelijk voordeel, met zijn 76 kilotjes. Ik zit in een andere gewichtsklasse.
Do it, faggot.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zal ik de 100 hitten komende weken?
Nu kan ik 0, maar ik hoor jou ook graag na een dubbele schouder operatiequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jood, het gaat erom hoeveel je er nu kan. Als ik dit beoefen kan ik over 4 maanden ook wel meer.
Haha. Normaal zijn over bir-genen niet serieus bedoeld, maar qua natuurlijke kracht denk ik echt dat wij van nature op voorsprong staan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
38 is zeker niet slecht (+ ik begrijp dat je het zelden doet?). Turkse genen iste.
Vieze ecto Nederlanders doen huilend 10 push ups.
Challenge accepted, maar ik ga alleen in de weekenden trainen, zodat het zo ver mogelijk van de borstdag is.quote:
Je traint al jaren. Jij en ik staan nu op hetzelfde niveau. Ik ben een dikzak dat 16 jaar gerookt heeft en weigerde zelfs naar de supermarkt te lopen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:48 schreef Weissman het volgende:
Nu kan ik 0, maar ik hoor jou ook graag na een dubbele schouder operatie
Dat vermoeden heb ik ook, we hebben wel het nadeel dat we kleiner van stuk zijn, maar proportioneel zijn Turken best sterk denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Haha. Normaal zijn over bir-genen niet serieus bedoeld, maar qua natuurlijke kracht denk ik echt dat wij van nature op voorsprong staan.
Bide benim için cut o zaman. Zoals hoe de bad-guy door Battal Gazi wordt afgemaakt: bu babam için, buda anam için, etc.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bakma sen ona, ze probeert te stoken, ik weet wat goed is en 38 is goed.
Ben onu dövecem zaten.
Hoezo... Weiss en Bilge zijn lang, dat jij klein bent zegt niets, hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, we hebben wel het nadeel dat we kleiner van stuk zijn, maar proportioneel zijn Turken best sterk denk ik.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bide benim için cut o zaman. Zoals hoe de bad-guy door Battal Gazi wordt afgemaakt: bu babam için, buda anam için, etc.
Gemiddeld iste.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo... Weiss en Bilge zijn lang, dat jij klein bent zegt niets, hoor.
Nee, pas over een half jaar sta ik op 0, nu zit ik in de min.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je traint al jaren. Jij en ik staan nu op hetzelfde niveau. Ik ben een dikzak dat 16 jaar gerookt heeft en weigerde zelfs naar de supermarkt te lopen.![]()
Ik nul, jij nul.
Weissman drukt zichzelf in de aarde, negatieve push upsquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, pas over een half jaar sta ik op 0, nu zit ik in de min.
I've been to hell and back broquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Weissman drukt zichzelf in de aarde, negatieve push ups
Joden hebben geen hel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
I've been to hell and back bro
FFFUUUAAAARRRRKKKKKKKKKKKK
Ik ben geen lief, klein meisje. Ik sla terug.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Levolutionun vurdugu yerden gül boter
Verbreek ze allemaal maar:quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Bilge het volgende:
Baas. Ik wil ooit op het niveau komen dat ik met 1 vinger van 1 hand opdruk, zoals Bruce Lee.
Taş olursun taş. Babaya el kalkmaz.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben geen lief, klein meisje. Ik sla terug.
That's my girlquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wel. Vraag Weiss.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb maar één vader en daar kus ik de voeten van.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Taş olursun taş. Babaya el kalkmaz.
Gurban olam sana gizim.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb maar één vader en daar kus ik de voeten van.
Verlegen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wrm Weiss alles vragen. Kom laten we meeten, kun je het zelf zeggen.
Zij weet dat ik de man van alle antwoorden ben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wrm Weiss alles vragen. Kom laten we meeten, kun je het zelf zeggen.
Ze moet leren voor haarzelf te antwoord dan. Jij bent haar spreekbuis niet. Cakacam JFM'e eentje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zij weet dat ik de man van alle antwoorden ben.
Geloof me Amb. Ik ben totaal niet verlegen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze moet leren voor haarzelf te antwoord dan. Jij bent haar spreekbuis niet. Cakacam JFM'e eentje.
Dikkat et o sana cakmasinquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze moet leren voor haarzelf te antwoord dan. Jij bent haar spreekbuis niet. Cakacam JFM'e eentje.
Is volgens mij moeilijker dan het klinkt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:04 schreef Bilge het volgende:
Het wereldrecord opdrukken met 1hand, terwijl er een ei onder je hand ligt is 8. Dat record zal ik breken.
Niet hier.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Geloof me Amb. Ik ben totaal niet verlegen.
Vraag me wat je wil
Hou wel van een uitdaging.quote:
Het record voor opdrukken met 1 vinger is bv veel hoger (124), maar misschien is ei-opdrukken minder vaak geprobeerd/ serieus genomen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is volgens mij moeilijker dan het lijkt.
Zonder ei lukt dat me nog wel, maar met ei? Volgens mij heb je dan totaal geen evenwicht.
Hmm. Is, als je het vergelijkt met die andere cijfers, inderdaad wel opmerkelijk laag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het record voor opdrukken met 1 vinger is bv veel hoger (124), maar misschien is ei-opdrukken minder vaak geprobeerd/ serieus genomen.
Helaas voor jou scheld ik bijna nooit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gimme more. Heb een zwak voor gescheld, nedense.
Zonde idd, die eitjes hoor je iedere ochtend rauw op te drinken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hmm. Is, als je het vergelijkt met die andere cijfers, inderdaad wel opmerkelijk laag.
In ieder geval het proberen waard, maar wel eerst met een kunstei.
Actually, van een hardgekookt eitje worden de eiwitten beter opgenomen door je lichaam.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zonde idd, die eitjes hoor je iedere ochtend rauw op te drinken.
/care. Daarmee maak je geen indruk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Actually, van een hardgekookt eitje worden de eiwitten beter opgenomen door je lichaam.
Wel als je ze rectaal inbrengt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
/care. Daarmee maak je geen indruk.
Daar ben jij vast te rustig en beleefd voor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helaas voor jou scheld ik bijna nooit.
Ga je dit proberen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:24 schreef Bilge het volgende:
Tampon in wodka... ik dacht dat ik ziek was.
Nee, ik zie het als een zwakte van iemand die zijn geest niet onder controle heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef Ambipur het volgende:
Daar ben jij vast te rustig en beleefd voor.
Dat is nog niksquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:24 schreef Bilge het volgende:
Tampon in wodka... ik dacht dat ik ziek was.
Oh ja, juist ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Weissman het volgende:
Nee, ik zie het als een zwakte van iemand die zijn geest niet onder controle heeft.
Ik neem al mijn complimenten terug!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef fb12fb12 het volgende:
Echte turken doen Raki met fles en al in kont en dan ondersteboven hangen
Zei het je toch.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik neem al mijn complimenten terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |