SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Goede edit, hoor.....quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik respecteer juist dat je eraan begint en ben benieuwd naar je progressie.
Eerst stond er praktisch hetzelfde, alleen dan iets anders dan 'respecteren'. 'Ik vind het goed' ofzo. Vond respecteren mooier in die zin passen dus NIET ZEUREN DOVERIM.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goede edit, hoor.....Brengt alles in een goede sfeer jwt.
Sla ajb.. Ik voel zo'n piepstemmetje in mn hoofd: Ambi, dit is te zwaar, bosverquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eerst stond er praktisch hetzelfde, alleen dan iets anders dan 'respecteren'. 'Ik vind het goed' ofzo. Vond respecteren mooier in die zin passen dus NIET ZEUREN DOVERIM.
Tijdens het trainen dat piepstemmetje?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sla ajb.. Ik voel zo'n piepstemmetje in mn hoofd: Ambi, dit is te zwaar, bosver
Anyways, je wordt steeds aardiger, leuk om te zien
Push ups sowieso 40-60 (neus tot op grond), ik heb geen idee hoeveel precies, heb het al maanden niet gedaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:26 schreef Bilge het volgende:
Hoe veel push-ups en sit-ups kunnen de heren?
Nee, er na.. Ik negeer het gewoon. Ga straks ook lekker hardlopen. Pushing it to the limit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tijdens het trainen dat piepstemmetje?
Je moet jezelf wijsmaken dat er nog één rep uit moet. Als je die ene rep niet eruit perst komt er een psychopaat die je naasten uitmoordt. Wil je dat al je naasten vermoord worden door één zielige rep?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef Bilge het volgende:
Het helpt ook om te fantaseren dat iemand waarvan je zielsveel houdt onder een auto ligt, verborgen oerkrachten komen dan los.
Jullie zijn raarquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Levolution het volgende:
Als je die ene rep niet eruit perst komt er een psychopaat die je naasten uitmoordt. Wil je dat al je naasten vermoord worden door één zielige rep?
Ik ben hommo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Push ups sowieso 40-60 (neus tot op grond), ik heb geen idee hoeveel precies, heb het al maanden niet gedaan.
Sit-ups doe ik echt NOOIT, dat is voor hommotjes.
Jij?
999 in één set?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben hommo.Dit klinkt misschien als overdrijven, maar het is vallah echt waar: gisteren hield ik het bij tot 999 sit-ups, daarna ging ik nog ff door en had ik zelfs nog langer door kunnen gaan.
Push-ups kan ik vast niet zo vaak als jij, ff proberen.
Juist verder gaan dan 'the limit'.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, er na.. Ik negeer het gewoon. Ga straks ook lekker hardlopen. Pushing it to the limit.
Doe ik al.. Tis fucking -1, heb een uur gesport en ga nog rennen zo. 1 maand geleden had ik fuck you geroepen en een sigaret opgestoken.quote:
Komt allemaal door mij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe ik al.. Tis fucking -1, heb een uur gesport en ga nog rennen zo. 1 maand geleden had ik fuck you geroepen en een sigaret opgestoken.
Ja! 1 uur geleden. Trage alarm.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef Weissman het volgende:
Mijn Jew-alarm ging af, zei er iemand Jood ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |