quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:45 schreef Marconi het volgende:
Helaas, Helaas...
Johanes gaat de boel inderdaad verneuken...
No more The Voice...
De winnaar wordt;
A) Een jochie voor schoolfeesten
B) Een jochie voor schuurfeesten
C) Een meid voor bedrijfsfeesten
D) Een meid voor dorpsfeesten
Nee, door de controversie wordt er over hem veel geschreven, dus dan gokt men op winst.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Bizar dat Johannes ook gewoon favoriet is voor de winst bij Unibet
Ja, maar dan zijn er toch nog meer mensen die geld zetten op winst van Johannes dan op winst van Leona (al weet ik niet met welke noteringen ze begonnen bij Unibet, neem aan dat Leona op dat moment nog wel favoriet was).quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, door de controversie wordt er over hem veel geschreven, dus dan gokt men op winst.
Blijf erbij dat het uiteindelijk wel meevalt,de groep van N&S heeft volgens mij niet zoveel stemmen binnengehaald
Dat denken er heel veel, ik heb een voorgevoel dat veel mensen puur op Johannes gaan stemmen omdat het concept toch al verneukt is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, door de controversie wordt er over hem veel geschreven, dus dan gokt men op winst.
Blijf erbij dat het uiteindelijk wel meevalt,de groep van N&S heeft volgens mij niet zoveel stemmen binnengehaald
Friesland afstekenquote:
Ze willen verdienen aan de mensen die in de hype geloven. Slim!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Bizar dat Johannes ook gewoon favoriet is voor de winst bij Unibet
En toch is het wel een aardige jongen denk, hoge gunfactor en uiteindelijk gun ik het op 1 of andere manier hem meer dan zo'n Barbara (geniepig type).quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze willen verdienen aan de mensen die in de hype geloven. Slim!
leg uit?quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:57 schreef Apotheose het volgende:
wat een stelletje kneuzen ook, die pipo's achter The Voice
waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef Apotheose het volgende:
nu er geen favorieten van sjon de mol in de finale komt te staan - moet het maar anders. Als een Sandra wel in de finale had gestaan had je ze vast neit gehoord. Dan had het wel eerder veranderd kunnen worden na 2 seizoenen.
Voor de blind auditions zouden de kandidaten al geselecteerd zijn door scouters? die kijken naar optredens of youtubefilmpjes. Dus dan zouden slechtere kandidaten al niet meer mee kunnen doen met de Blind Auditions. En misschien zat Nick al tegen een burn-out aan en was Simon al een vagaijn chagrijn. En gingen ze maar op de rode knop drukken. Maar ja, ik vind ook dat The Voice concept verpest is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het ook een beetje te verdacht allemaal.
Als ze iets te zeiken hebben moeten ze wezen bij Nick & Simon, die voor NEGEN kandidaten drukten waar verder geen coach voor te vinden was, niet bij het publiek. Of bij Sjon zelf, die de laatste schifting voor de show eruit heeft gehaald (in vorige seizoenen sneuvelden er nog drie tussen de battles en liveshows). Maar als mensen meedoen aan de show, is het uit je handen. Respecteer het publiek en selecteer fatsoenlijke kandidaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |